Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy csapat hártyás lemúr
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, egérszerű emlősök hatalmas ugrásokra képesek, az ugrás közben hártyás bőrlebernyegeiken vitorláznak. Csapatokban vadásznak, sok lúd disznót győz alapon ejtik el a nagyobb lényeket." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:53:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7725-5

Karakterszám: 7725 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 5 Játékhét: 521
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 817
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2022. nov. 15. 0h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2022. nov. 16.

E-mail!

DRUIDAH KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 47.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

kno 1 3 2 3 5 2 1. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 4! Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 4! Elköltesz 2 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 3!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]

k 2 6 kaland elvállalása
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Megtámadod az óriáscsótányt. Odakensz neki bal mancsoddal. Elkerülte. Az óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriáscsótányt. Odakensz neki bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%).
Pfú! Ez jó kis testmozgás volt. Körbevizsgálódsz. Itt vannak Dorbegor maradványai! Összegyûjtöd a csontokat. Hmmm, közben találsz egy díszes kulcsot is. Elrakod. Nem kell hozzá sok idõ, hogy visszatérj az elöljáróhoz, aki nagy örömmel fogad. Látva rokonának csontjait, elszomorodik, és azt mondja, hogy illõ szertartásban lesz része a megboldogultnak. Miközben átadja jutalmadat, 25 aranyat, és azt kívánja, hogy neked több szerencséd legyen, mint Dorbegornak.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(6. kaland:) Eltöprengesz, hol is kellene a kutatást kezdeni a rég kihalt faj után, amelyet zoblemugnak hívtak.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Végül felkeresed a város bölcsebb galetkijeit (az elöljárót, az arénamestert és még néhány másikat), és a zoblemugokról kérdezõsködsz. Õk elirányítanak egy öreg galetkihez, aki elmagyarázza, hogy nagyjából hogy is néznek ki a zoblemugok: négylábú, hosszú fejû, hosszú agyarú ragadozók, a nedonkutyákhoz hasonlítanak. Most már nekiláthatsz a keresésnek! Lelátogatsz a csatornaszintre. Csontok után kutatsz. Minden egyes csontnál megvizsgálod, hogy az adott csont lehet-e zoblemug maradvány. Hosszú idõt töltesz ezzel, míg végül egy rakás csonttal térsz vissza a lakószintre. A Mester mosolyogva fogad.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
A Mester lelkesen vizsgálja a csontokat. - Ez az! Kiváló munkát végeztél! Most már csak egy feladatod van: a maradványokból össze kéne rakni egy zoblemug teljes csontvázát! - a Mester biztatásul vállon vereget, és még megjegyzi: - ez persze el fog tartani egy darabig. Izzadva látsz hozzá a csontok összerakásához az akadémia régészeti épületében.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bizony megkínlódsz a feladattal, de végül a rendelkezésedre álló csontokból egy majdnem teljes csontvázat sikerül felépíteni! Büszkén mutatod meg a mesternek. Õ megdícsér, és átnyújtja jutalmadat, egy kristályamulettet! Mosolyogva távozol.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz be hozzám! [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

m 5 7 2211 4443 4141 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,7) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 6,7) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Moha borítja a falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
(M 7,7) Kelet felé mozogsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sötét mákot.
(M 7,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (teljesen meggyógyultál.)
(M 7,5) Merre tovább? Északra! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,6) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,5) A folyosó északra tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,4) Észak felé mozogsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár máris elõtted terem! Támadod a nohnetárt. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó. [ld. enc.]
(M 6,4) Nyugatra mész tovább. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd rohan. Megindulsz a vámpírdenevér felé. Már ott is vagy! A vámpírdenevér téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a vámpírdenevért. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Elhibáztad. A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér rád veti magát. Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért. Lesújtasz bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a vámpírdenevért. Lesújtasz bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+10 életpont.)
(M 6,3) A négy égtáj közül északot választod. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd rohan. A tûzféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzféreg rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzférget. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A tûzféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%).
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (338. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. 3 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz a mélységi gnóm felé. Már ott is vagy! Megtámadod a mélységi gnómot. Beversz egyet bal mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elrakod a zsákmányt, ami egy kés. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+9 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. [ld. enc.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány odajön hozzád. A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a kétfejû patkányt. Beversz egyet bal mancsoddal. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A kétfejû patkány rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A kétfejû patkány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem! A nohnetárt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (6 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+7 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány feléd mozog. Támadod az óriáscsótányt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. A johhtukult próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Ez mellément. A johhtukul rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze zavar. (-1 ép.)
[A csatában összesen 3 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (432. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. 3 ép-t sebzõdtél. Megindulsz a mélységi gnóm felé. Már ott is vagy! Megtámadod a mélységi gnómot. Lesújtasz bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Viszed, ami mozdítható: egy kés.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója My Little Pony, egy szálkás termetû, sárgás bõrû, kopasz, üveges tekintetû, záptojás szagú férfi. Viselt tárgyai: bíbor láncing, díszes fejpánt, márványgyûrû. My Little Pony körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a zöld nyálka. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 164 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 178 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 358 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Druidah, egy hatalmas mancsokkal rendelkezõ, vérpiros szemû nyáladzó pofájú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez az 5. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.45
[2] IQ: 4 / 1.05
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 3 / 1.85
[5] mágia: 3 / 0.10
[6] gyorsaság: 4 / 1.21
[9] Méret/ép: 47 / 22
Min. méret: 39
Barlangméret: 47
PONTJAID
Varázspont: 15 / 10
Képességpont: 10 / 57%
Hõsi pont: 6 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 2%
Galetki erõ: 94 / 73
Hírnév : 8
Jóllakottság: 126%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 34 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 23 (8)
Leölt torzszülött: 25 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 / 3.80 [16] tüskés bõr: 3 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.40

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0 [48] mászás: 3 / 0.40    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 5 / 1 [101] szakért.: 2 / 1.16      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40; VI erõ:100% ép:35%; PV 8 3 5; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #21 (1. épület), #338 (5. forduló), #272 (0. forduló), #432 (5. forduló).

TÁRGYAID

185 arany (#1) * 1 díszes fejék (#135) 1 díszes rézkulcs (#129)
2 kés (#5) 1 kötél (#128) 1 kristályamulett (#130)
2 lemúr hártya (#161) 1 liánvirág (#24) 1 mitulen fû (#20)
1 nohnetár gumó (#212) 4 sötét mák (#23) 2 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 25 arany (#1), 2 sötét mák (#23), 1 díszes rézkulcs (#129), 1 kristályamulett (#130), 1 nohnetár gumó (#212), 2 kés (#5), 1 liánvirág (#24).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY)
Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.



KRISTÁLYAMULETT (130. TÁRGY)
Egy gyönyörû, fehér kristályból készült, minden bizonnyal mágikus amulett. A lárvaszinten kívül nemigen bukkanhatsz rá sehol, pedig állítólag valami igencsak különleges dologra lehet használni egy magasabb szinten. Persze lehet, hogy ebbõl semmi sem igaz...



NOHNETÁR GUMÓ (212. TÁRGY)
A nohnetárok hátsó fertályán (már ha egyáltalán meg tudod állapítani, melyik a hátsó fertálya) nagy, zöld színû gumó nõ. Ha esetleg elejtesz egy nohnetárt, érdemes ezt a gumót félretenni, ugyanis a szint kereskedõje szép pénzt fizet érte - állítólag a felsõbb szinteken élõ alkímistáknak adja el, akik a gumó belsejében termelõdött nedveket felhasználják bizonyos mágikus fõzetek elkészítésekor.



VÁMPÍRDENEVÉR (11. LÉNY)
A vámpírdenevérek az alsó szintek apró vérszívói, ellenfelük életenergiáját magukba szívva táplálkoznak. Veszélyes ellenfél lehet, mert: 1.) nehéz eltalálni (fõleg, amíg a hátadra tapasztva mélyeszti beléd a fogát); 2.) a tõled elszívott vérrel regenerálja az általad okozott sebeket. Persze azért annyira nem kell félned tõle, ha megsebez, azért még nem fogsz vámpírrá változni. A vámpírdenevér táplálékot jelenthet a micinisták és a mágiafalók számára.



MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY)
A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van. Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket. Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.



KÉS (5. TÁRGY)
Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100 parancsot add ki).



LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY)
Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak, és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint: 2.]



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ
Ha te notórius tûz- vagy egyéb lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok, de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted, ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás, vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet. Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz, kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak: ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod. A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO 102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció, válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni, de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen, ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra (KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.