Karakterszám: |
5711 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
131 |
Játékhét: |
148 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
168 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 26. 14h:47' |
A
következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 29. |
|
E-mail!
HERCEGNÕ KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Raziel, egy hegyes fülû, fekete szemû,
vörös bõrû, két szarvú és kopasz, galetki férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény
rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, bronzmedál, a gladiátor pikkelyvértje,
a mutáció gyémántja, Rogan karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma,
a szakács üstje, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, a ragadozó
köpenye, a titán sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika. Már amikor belép,
akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Így válaszolsz:
"Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Így szól hozzád: "Olyan lassú
vagy, mint egy szõrlajhár!" Nem késel a válasszal: "Olyan suta vagy, hogy
még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Így szól hozzád: "Olyan gyenge
vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek
közé?" Rögtön visszavágsz: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod
egy pár éhezõ csótány legyen." Így szól hozzád: "Megmagyarázzam a kettõs
személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!"
Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát
kap.
**
1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Gyudron vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Gyudron, egy hosszú, fekete hajú, barna
szemû, vastag sötét bõrû, zöldvérû galetki férfi. A Mutánsok klánjának
förmedvény rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Tárgyai:
Förtelmes maszk, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ,
kék gömb, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, óriás fülbevaló,
a küzdelem kõamulettje, a mutáció gyémántja, arany porontyköpeny, az ellenállás
vándorcsizmája, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve. [Látogatód zsebébõl kipottyant
a szerencsekõ
de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Belépés után üdvözöl: "Buta vagy, mint a tök!" Ezt kiáltod vissza: "Sarjadjon
fû a hátadon!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúf vagy, hogy
még az ördög is faképnél hagyna!" Ezt kiáltod vissza: "Te beszélsz, te
még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" A következõ átkot vágja
a fejedhez: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is
megirigyelné." Rögtön visszavágsz: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják
elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!"
A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták
már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?"
Nem késel a válasszal: "Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed
a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna. Ezt mondja neked: "Te nyomorúságos
biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül,
mint másnak egy torzszülött elejtése!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ
válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe
áramló lélekenergiát.
**
2. NAP ** Lyennara kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 6492 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 6492 9 parancsot.
**
2. NAP ** Épp hozzád néz be
Kék Hadúr, egy kék bõrû, kéken világító szemû,
ezüst lófarkas hajú, vámpírfogú lény férfi. [aura: 20-as méretû 14-es szintû
jobb csáp.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: Rogan
karkötõje, a kobra bíbor pikkelyvértje, az erõ csontamulettje, a harcmûvész
malachit karkötõje, a sün sárga öve, a pontosság márványgyûrûje, a harcos
kék köpenye, az erõ ezüst nyaklánca, a kobra háromszögszimbóluma, a gyõzelem
nagy pajzsa, az óriás ezüst fejpántja, a sün malachit karkötõje, a harcos
könnyû nyílpuskája, a gólem márványgyûrûje, az ügyesség jádegyûrûje, a
káosz pulzáló csizmája, a gyõzelem aranyozott fülbevalója, szerencsekõ.
Beleesett a csapdádba, és 25-t sebzõdött. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és
támadsz.
*** 1. KÖR *** Kék Hadúr Aramis felé mozog. Kék Hadúr irányába mozogsz.
Aramis megközelíti Kék Hadúrt. Kék Hadúr és Aramis egymással harcolnak.
Aramis lebénult. Aramis halálos sebet kapva a földre zuhan. Kék Hadúrt
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Kék Hadúr rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(53
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! (-3 tüskés bõr.) Harapásra
nyitja száját, támad fogával. Ez mellément. Elõresuhint farkával.
(54
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. (-1 tüskés bõr.)
Támadod Kék Hadúrt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(20 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Kék Hadúr téged támad. Odacsap neked jobb csápjával.
(51
ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával.
(79 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád
farkával.
(55 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 236 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 0/189.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Kék Hadúr megköszöni
a küzdelmet, majd távozik.
**
3. NAP ** Felkeresi barlangodat
Rogen a Kalandor, egy sötétzöld köpenyes,
tekintélyt parancsoló férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû jobb karom.]
A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: a tûz malachit karkötõje, a bénaság
fülbevalója, a bûz hosszúkardja, a sólyom díszes köntöse, a sólyom nagy
pajzsa, a sólyom bronz amulettje, a bûz ónix karkötõje, a sólyom malachitgyûrûje,
a sólyom díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a sólyom aranyozott
fülbevalója, a sebesség zangrozi csizmája, a sólyom csatos öve, kék gömb,
a tûz márványgyûrûje, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca,
ében láncing, a bérmágus csonttõre, a sólyom csontamulettje, a gyorsaság
hosszú íja, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom
csontmaszkja, az ellenállás rövid tõre. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Te agglomerátorba
oltott hájas worpel!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Mindezt a saját
kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Így válaszolsz: "Kívánom, hogy
te legyél a szint legpechesebb galetkije!" A következõt mondja neked: "Azt
hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál
meg." Rögtön visszavágsz: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál
a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." A következõt mondja
neked: "Olyan rémületesen ronda képed van, hogy melletted egy kronorém
elmehetne kisdedóvónak a galetki csemetemegõrzõbe." Nem késel a válasszal:
"Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod
a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." A következõ átkot vágja
a fejedhez: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött!
Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Erre most mit lehet mondani?
Nem jut eszedbe semmi! Lehajtott fejjel elismered, Rogen a Kalandor volt
a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
3. NAP ** Épp hozzád néz be
Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû,
zöld szemû, magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. [aura: 8-as kineport.]
A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly
gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, ében láncing, a tolvaj nyaklánca, ezüst fejpánt, a sebezhetetlenség
köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Te holdkóros teknõc!" Rögtön visszavágsz: "Olyan buta vagy,
mint egy csiga." Így szól hozzád: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling
disznó is jobbat talál ki!" Nem késel a válasszal: "Nem is tudom, hogy
mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Ezt mondja neked:
"Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét.
Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Így válaszolsz: "Amilyen buta vagy,
még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már
késõ a menekvés!" A következõt mondja neked: "Amikor megszülettél egy orgling
kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként
fogsz felnõni." Rögtön visszavágsz: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos,
céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként
te, a rokonaiddal együtt!" Crywol szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében.
Ezt megkapta! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
Felépült
a szintfejlesztés.
**
4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 molitár hájat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
4. NAP ** Moha a "balfék" elutasította a kihívásodat.
**
4. NAP ** Moha a "balfék" kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P
6612 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 6612 9 parancsot.
**
4. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Moha a "balfék", egy zöld köpenyes,
õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú
tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a méreg vaspajzsa, a
gyõzelem díszes karkötõje, a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge,
az ellenállás gyalogos lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit
karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje,
nagyobb pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom
aranyozott nyaklánca, a méreg fekete csizmája, a sebesség vívótõre, a méreg
malachitgyûrûje, kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az
ellenállás ezüst fülbevalója, Orthern fülbevalója. Csapdádat egyszerûen
átlépte. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Moha a "balfék" odajön
hozzád. Halálosztó, a quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Hóhér,
a húsevõ növény feléd rohan. Moha a "balfék" rád támad. Kitátja száját,
és mérges gázt lehel rád.
(68 ép-t sebzõdtél). Halálosztó, a quwarg katona
téged támad. A csáprágójával támad.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Lesújt rád bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Hóhér, a húsevõ növény téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Harapni próbál fogával.
(21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés!
(-4 tüskés bõr.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 148 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Moha a "balfék" megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15229.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 12.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek egymással, és
Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött.
*szept. 15.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette
a 21. küldetést, amit az akadémián kapott.
*szept. 16.* Balu, az öreg
teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*szept. 18.*
Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott.
*szept. 22.* Mancsos Balambér pszionikus küzdelemben diadalt aratott Winnirixi
felett.
*szept. 22.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte
Pokoli Maximiliánt.
*szept. 22.* Dirten pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Leph Arlone a szétszórt felett.
*szept. 23.* Balu, az öreg felköltözött
a következõ szintre.
*szept. 23.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek
egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött.
*szept. 25.* Rogen a Kalandor
és Dzedzsarr megküzdöttek egymással, és Rogen a Kalandor gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 26.* Nemesis mellé szegõdött egy nagyobb elementál fatty.
*aug. 29.*
Köpködõ Méregzsák és Reptile pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került
ki gyõztesen.
*aug. 29.* Lord Khalel szolgálatába állt egy gázelementál.
*aug. 29.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett.
*szept. 2.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Neftalit.
*szept.
2.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Sandro the Caterpillart.
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák és Garrison pszi párbajt vívtak. Köpködõ
Méregzsák került ki gyõztesen.
*szept. 4.* A Békeidõk Hírmondói szövetség
fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*szept. 5.* Lord Khalel
pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*szept. 8.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Alamutot.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Leveszed a szakács üstjét. Felveszed a szerencsekövet. A tapasztalat hozza
az igazi fejlõdést:
+1 átokszórás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még
295.]
be 16 |
meglátogatod a 16. épületet |
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad plusz egy rangpont.
Új rangod a Klánon belül: növekmény. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk
bízni téged: 2.) Itt az ideje, hogy eldõljön, ki az igazi mutáns. Hívj
ki párviadalra egy másik mutánst, és gyõzd le, bizonyítva, hogy te jobban
mutálódtál.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika,
a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca,
a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin
bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a mutáció gyémántja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
kf 195 328 194 139 373 143 |
bekészíted a 195. tárgyat |
Felveszed a suhanó csizmát. Azt a tárgyat nem használhatod, mivel nem teljesíted
a használatához szükséges feltételt. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
Felveszed a szivárvány karkötõt. Bekészíted az Örökkévalóság Rubinját.
Felveszed a kék gömböt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
kf 144 211 192 207 142 193 |
bekészíted a 144. tárgyat |
Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed
a szakács üstjét. Felveszed a bronzmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
kf 145 |
bekészíted a 145. tárgyat |
Felveszed a Rogan karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán.
(+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk
nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391), Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj
(#391). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal.
(+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
v 159 3043 4 128 1 |
159. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat
segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen
galetkihez: "Hercegnõ vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 kötelet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
kf 5621 19168 14577 25812 19227 8022 |
bekészíted az 5621. tárgyat |
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a titán vándorcsizmáját. Felveszed
a kígyó szöges övét. Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a
szívósság szárnyas sisakját. Felveszed a szalamandra nagy pajzsát. Felveszed
a kígyó malachitgyûrûjét. Bekészíted a harcos hosszú íját. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 282.]
kf 16077 8457 15597 21507 8442 8832 |
bekészíted a 16077. tárgyat |
Felveszed a sas malachitgyûrûjét. Felveszed a gólem ezüst fülbevalóját.
Felveszed a gepárd csontamulettjét. Elõször el kell raknod egy fülbevalót
(ld. LE parancs) ahhoz, hogy a túlélés ezüst fülbevalóját be tudd készíteni.
Felveszed a gólem díszes karkötõjét. Elõször el kell raknod egy nyakláncot
(ld. LE parancs) ahhoz, hogy az óriás ezüst nyakláncát be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
kf 6582 |
bekészíted a 6582. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a törpék
ezüst nyakláncát be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
282.]
kf 189 162 |
bekészíted a 189. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy ékszert (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a görényfarkat
be tudd készíteni. Elõször el kell raknod egy ékszert (ld. LE parancs)
ahhoz, hogy a mutáció gyémántját be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 282.]
szh 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A quwarg katona pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
bb 5 5 5 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az
aréna legjobbja Clow, ameddig õ eljutott 2 xenomorph bébi (#204). És már
kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36) [aura: 2-es méretû
9-es szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés
varázslatot. (-6 vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.)
A 3. harci törpe máris elõtted terem! A 2. harci törpe feléd mozog. Az
1. harci törpe máris elõtted terem! A 3. harci törpe téged támad. Harci
fejszével támad.
(16 ép-t sebzõdtél). A 2. harci törpe rád veti magát.
Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád.
(14 ép-t sebzõdtél).
Az 1. harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy harci fejszével keresi
a gyenge pontodat. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. harci törpét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatodat
döbbenten szippantja be
(9 sebzés). Az 1. harci törpe halálhörgés közepette
a földre zuhan. A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszével támad.
(11 ép-t sebzõdtél). A 3. harci törpe rád támad. Harci fejszével sújt rád.
(14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. harci törpét. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elõresuhintasz farkaddal.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatod elkábítja
(10
sebzés). A 2. harci törpe kileheli lelkét. A 3. harci törpe rád támad.
Harci fejszével próbál megsebezni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 3. harci törpét. Odacsapsz bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Acsarogva
harapni próbálsz.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatodat
döbbenten szippantja be
(10 sebzés). A 3. harci törpe halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+142%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 3 törpe pikkelyvért,
3 harci fejsze és 42 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak,
teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 95 aranyat.
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába.
A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd
az arénamestert. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is
elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi
bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2 xenomorph bébi (#204). Huh,
máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány
rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.)
Az 1. káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz 7 ép-t. A
2. káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
3
ép-t sebzõdtél.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot.
Gyengülsz (-22% támadás).
20 ép-t sebzõdtél. A 2. káoszmágus mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy halál csókját. Sikerült elkerülnöd a varázslat
hatását. Az 1. káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az
1. káoszmágust. Lesújtasz bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Illatozol
(12 sebzés). Az 1. káoszmágus holtan terül
el.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszmágus elõhív egy halál csókja varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a 2. káoszmágust. Odaütsz bal
mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Meglóbálva
zúzol farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Megpróbálod
megmarni.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megérzi
illatodat
(11 sebzés). A 2. káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+193%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 53 arany és egy átokkõ.
[ld. enc.] Az arénamester
gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 100 aranyat.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával
megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 85 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 125 aranyat.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod
az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni.
Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy
a jelenlegi bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2 xenomorph bébi (#204).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6
vp.) Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Az 1. óriáspók
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. óriáspók máris elõtted terem! Az 1.
óriáspók rád veti magát. Harapni próbál.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a
bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2.
óriáspók rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(16 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-24% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. óriáspókot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
Elkerülte. Lesújtasz farkaddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. A fogaiddal támadsz.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Az 1. óriáspók rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
Elkerülted. A 2. óriáspók rád veti magát. Marni próbál.
(12 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-24% támadás).
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. óriáspókot. Odacsapsz bal mancsoddal. Félrehajolt.
Ostorként csattantasz farkaddal. Mellé! A fogaiddal támadsz.
(21 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Az 1. óriáspók holtan terül
el. A 2. óriáspók téged támad. Csáprágójával mar.
(14 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(19
ép-t sebeztél). A 2. óriáspók rád támad. Megpróbál megmarni.
(16 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 5. KÖR *** A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók téged támad. Csáprágójával mar.
(17 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-24% támadás).
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni!
Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.) [43
TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
kno 3 18 |
3. képességre 18 képességpont |
Elköltesz 18 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8! [0
TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
k 13 12 |
kaland elvállalása |
(13. kaland:) 5 aranyat megér egy elõkelõ hely a dicssõségtablán, így beállsz
a sor végére.
[Tárgyhasználat: 5 arany] Az asztalnál egy írnok megkérdezi a neved, majd
átad egy rajtszámot, miközben besöpri az aranyat egy nagyobb ládába. Az
elsõ próba a fõtéren a szökõkútnál van. Persze itt is jókora sor van, amit
kénytelen vagy végigvárni. Végre Te jössz.
- A feladat roppant egyszerû.
Itt ez a homokóra. Amikor megfordítom, bedugod a fejed a szökõkút vizébe.
Ha kibírod addig a víz alatt, amíg az összes homokszem le nem pereg, akkor
továbbjutottál. Ha hamarabb emeled ki a fejed, kár is a következõ állomáshoz
menned. Ha mindent értettél, akkor vegyél nagy levegõt, és irány a kút.
- Ezzel megfordítja a homokórát.
[Egészség próba 16-os küszöbre: sikeres]
Amint bedugod a fejed, rögtön rájössz mi a legnehezebb a próbában. Nem
látod az órát, így sejtelmed sincs róla mikor juthatsz végre ismét levegõhöz.
Próbálod a lehetõ legjobban beosztani a tüdõdben levõ tartalékot, apró
buborékonként engeded ki a levegõt. Egyre inkább kínoz a levegõ hiánya,
legszívesebben már a vizet is belélegeznéd, de még idõben meggondolod magad.
Megpróbálsz valami levegõ helyett valami másra gondolni, gyerekkori mondókák
jutnak az eszedbe: "Ecc-pecc kimehetsz...". Amikor a macska már harmadszor
ugrik az egérre, végképp elfogy minden tartalékod, felegyenesedsz. Megdöbbenve
látod, hogy a homoknak még a fele sem fogyott el...
- Ez igen - mondja
a bíró. - Már kétszer megfordítottam az órát, neked kopoltyúd is van? A
következõ próba a bolt elõtt vár rád. Sok szerencsét. A második próbánál
hamar sorra kerülsz.
- Ez egy mókás feladat lesz. A boltos megígérte az
elöljárónak, hogy a mai napon mindössze 50 aranyért övé lehet egy óriás
fülbevaló. Ha elég jól tudod maszkírozni magad, akkor Te is hozzájuthatsz
alkalmi áron. Fizetned most kell, de a fülbevalót csak akkor tarthatod
meg, ha az összes próbát kiáltad. Azért, hogy a boltosnak ne legyen könnyû
dolga, az elöljáró úr a nap folyamán többször is vásárolt már a boltban.
A boltos pedig tudja, ha csak egyszer nem szolgálja ki az elöljárót, akkor
neki befellegzett. Szóval csak rajtad múlik, mire vagy képes. Ebben a dobozban
minden szükséges eszközt megtalálsz.
Alaposan megnézed az elöljárót ábrázoló
festményt, majd a legnagyobb körültekintéssel elkezded a maszkolást. Iszonyú
precizitássa illeszted fel a mûcsápokat, és hosszan dolgozol az arcvonásokon.
Amikor úgy döntesz, hogy többet nem tehetsz, belépsz a boltba.
[Álcázás
próba 8-as küszöbre: sikeres] - Boltos add a fülbevalót, ahogy megígérted!
- szólsz rá a lehetõ legparancsolóbb hangodon. A boltos alaposan megnézz,
majd óvatosan megszólal:
- Azonnal nagyuram, de tudja, mióta híre ment
meggondolatlan igéretemnek, azóta a fél hegy itt áll sorba elmaszkírozva,
és mindnek az olcsó fülbevalóra fáj a foga.
[Meggyõzõkészség próba 11-es
küszöbre: sikeres] - Ne nyavajogj nekem kufár, mert rögtön a deresre húzatlak,
aztám majd lesz okod vinnyogni! Pattanj azért a fülbevalóért, ma még 10
tárgyalásom van, gondolom te sem örülnél ha a Te számládra kéne terhelnem
a kárt, amit a késésem okozhat a szintnek.
- Igenis, Uram! Parancsoljon,
Uram! Az 50 aranyat azért elkérném, ha meg nem sértem Uram.
[Tárgyhasználat: 50 arany] Fogod a fülbevalót és köszönés nélkül távozol
a boltból. Kint odaadod a bírónak.
- Remek voltál. A harmadik próba az
Akadémia legfelsõ szintjén van. Ha azt is sikerrel veszed megtarthatod
a fülbevalót, és azért sem kerülsz börtönbe, mert nem általottad szegény
boltost becsapni.
Az Akadémia tetejéig annyi lépcsõfok van, hogy arra
gondolsz már maga a felgyaloglás is kitesz egy komplett próbát. A lépcsõ
tetején álló bíró azonban ennél komolyabb feladatod ad neked:
- A feladat
roppant egyszerû. Háromig fogok számolni, és akkor kidobom ezt a tojást
ezen az ablakon. Ha eltudod kapni úgy, hogy nem törik el, akkor teljesítetted
a próbát. A lejutás módját rádbízom. Egy... Nincs sok idõ gondolkozni,
csak egy megoldás van: kiugrasz az ablakon. Zuhanás közben többször is
körbe fordulsz így látod, amikor kirepül a tojás az ablakon. Ha túléled
az esést, talán lesz idõd felugrani, és elkapni. [120 életpontot sebzõdsz.]
Minden elsötétül elõtted! Amikor magadhoz térsz, a barlangodban találod
magad. Magad sem érted, hogy jutottál haza. [-5 TVP.] 1 ép-d van.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+124 életpont.)
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és
reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége
zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz
rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik,
el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi
kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit,
a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása
irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár
perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz,
majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell
szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig,
és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt
jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé
ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el
a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon
keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az
életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el
ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz.
Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket
rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy
törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû
16-os szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Néhány rövid
kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot.
A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem!
A törpe útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A troll útonálló elindul
Aramis felé. Aramis elindul a troll útonálló felé. A törpe útonálló rád
támad. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le.
(24 ép-t sebzõdtél). A
troll útonálló és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot.
15 életpontnyit
sebzõdsz. Aramis
8 ép-t sebzõdik. Támadod a törpe útonállót. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%).
Ostorként csattantasz farkaddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+14%). A fogaiddal támadsz.
(34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+14%). A törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. A troll
útonálló és Aramis egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy isteni harag varázslatot.
14 életpontnyit
sebzõdsz. Aramis
7 ép-t sebzõdik. Aramis halálhörgés közepette a földre
zuhan. Megrohamozod a troll útonállót. A troll útonállót próbálod megsebezni.
Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+14%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Harapni próbálsz.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). A troll útonálló kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy
isteni harag varázslatot.
11 ép-t sebzõdtél. A gnóm útonálló felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod a gnóm útonállót. Odaütsz bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat
próbálod belemélyeszteni.
(32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%).
Illatod zavarja
(6 sebzés). A gnóm útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 243 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 68/96.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+188%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért és
egy törpe balta.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+41 életpont.) - Ezek sem fogják az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod
boldogan. Még idõben érkeztél, a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod,
és látod, hogy az elöljáró titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással,
a troll testét elég nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a
titkár kissé összetörve, de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál
a vérdíjra, és tõlem is kapsz egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy
õskõ és egy a tökéletesség átlátszó köntöse. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség
pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [102 TVP-t használtál fel,
maradt még 137.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pv 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 137.]
Elfogadod Moha a "balfék" kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû,
arányos testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók
szövetségbe tartozik. Felszerelése: a méreg vaspajzsa, a gyõzelem díszes
karkötõje, a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge, az ellenállás
gyalogos lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit karkötõje,
a káosz urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje,
nagyobb pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom
aranyozott nyaklánca, a méreg fekete csizmája, a sebesség vívótõre, a méreg
malachitgyûrûje, kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az
ellenállás ezüst fülbevalója, Orthern fülbevalója. Számodra észrevétlenül
a földre esik a ruhádból az átokkõ. Üdvözlõ mondatod: "Örök vesztes vagy,
apafej." Nem késik a válasszal: "Te gerinctelen puhány!" Jól odamondasz
neki: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!"
Moha a "balfék" feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza.
Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+45% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
Elküldesz egy kihívást Moha a "balfék" részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
pv 7 4 3 5 2 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a
galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Végül egy-egy elleni küzdelemet
ajánlasz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 137.]
k 484 451 301 |
kaland elvállalása |
(484. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve
lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre
akadtál! Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta
(#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Elõhívsz
egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Magában motyogva, a sötét elf
nekromanta létrehoz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elõhív egy titánok
szele varázslatot. A halál sekrestyése Aramist rohamozza. Aramis a halál
sekrestyése irányába megy. A halál sekrestyése és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gyógyító szellõ varázslatot.
Gyógyítja a halál sekrestyését (+16 ép). A sötét elf nekromanta rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Gyengülsz (-30% támadás).
Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát.
Benyomsz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
Hátraugrott a támadás elõl. Illatod elkábítja
(11 sebzés). A halál sekrestyése
és Aramis egymással harcolnak. Aramis halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt.
Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõt.
A halál sekrestyése gyógyul 6 ép-t. A sötét elf nekromanta visszanyer 9
életpontot. A halál sekrestyése közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét
elf nekromantát próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(38 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(12
sebzés). A halál sekrestyése rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(31 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lecsap rád jobb karmával.
(21
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta ellõ egy gránitbõr varázslatot. Magában
motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gyógyító szellõt. A halál
sekrestyése gyógyul 8 ép-t. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+15 ép).
Támadod a sötét elf nekromantát. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Félrehajolt. Megpróbálod
megmarni. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja
be
(12 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd suhint jobb karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 98 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 26/99.] Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy
cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+120 életpont.)
(451. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott
van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást
magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni!
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett
meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson. Egyszercsak
minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80)
és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. zombi mestert. Aramis a zombit rohamozza.
A zombi elindul Aramis felé. Az 1. zombi mester feléd mozog. A 2. zombi
mester máris elõtted terem! Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak.
A zombi holtan terül el. Az 1. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb
karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A 2. zombi mester
rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Félrehajoltál. Az 1. zombi
mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az 1. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy animáció! A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Megtámadod az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(11 ép-t sebeztél). Aramis
és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik.
A 2. zombi mester téged támad. Rád vág jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy animáció! A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(9 ép-t sebeztél). Aramis és a
zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A
2. zombi mester téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. zombi mester elmormol
egy animációt. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Megtámadod az 1. zombi mestert. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Aramis és a zombi egymással harcolnak. A zombi zombija
hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester rád támad. Lecsap rád jobb
karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Az 1. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy
animációt. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél). Aramis és a
zombi egymással harcolnak. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A
2. zombi mester rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán.
Az 1. zombi mester regenerálódik.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 344/0.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+42 életpont.)
(301. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen
más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben,
mászol lefelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel,
bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon
honnét ered a fényük? Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled
egy savelementál (#147).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8
vp.) A savelementál Aramis felé mozog. Aramis elindul a savelementál
felé. A savelementál és Aramis egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a savelementált. Megtámadod a savelementált.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Lesújtasz farkaddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+14%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(24 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+14%). A savelementál és Aramis egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A savelementál és Aramis egymással harcolnak. A savelementált
próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+14%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(27 ép-t
sebeztél). A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Aramis: 31/55.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Szolgáidnak
74% jut. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 34 arany. A
küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Ismét tanultál valamit:
+1 auraészlelés; [87 TVP-t használtál fel, maradt
még 50.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +37 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1217 sebzést okoztál,
és 887 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 50 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
339 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen
szerény nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 131. fordulód.
|
[1] erõ: |
20 (32) / 2.27 |
[2] IQ: |
10 (12) / 3.04 |
[3] ügyesség: |
8 (11) / 0.38 |
[4] egészség: |
13 (19) / 5.01 |
[5] mágia: |
9 / 2.14 |
[6] gyorsaság: |
8 (17) / 4.30 |
[9] Méret/ép: |
133 (143) / 118 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
140 |
|
|
Varázspont: |
137 / 42 |
Képességpont: |
20 / 74% |
Hõsi pont: |
156 (5) |
Tám.bónusz: |
24% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
683 / 193 |
Hírnév : |
4223 |
Jóllakottság: |
103% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
59 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
31 (0) |
Torzsz. csaták: |
445 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
415 (4) |
Leölt torzszülött: |
721 (11) |
Pszi csaták: |
141 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
64
(0) |
Ájulások száma: |
9 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (25)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 35%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor
pontosan 333 TVP-d van. 2.) Gyõzz le párviadalban egy másik mutánst!
3.) Ölj öt quwarg katonát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
8 / 6.56 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (10) / 0.21 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
6 (7) / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (6) / 0.20 |
[25] illat: |
10 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.89 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 3.66 |
[47] zárnyitás: |
7 / 3.26 |
[48] mászás: |
7 / 3.33 |
[49] rugalmasság: |
5 / 1.03 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 (11) / 4.20 |
[51] transzformáció: |
10 / 1.50 |
[52] auraészlelés: |
9 / 0.09 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.16 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 3 |
[55] szívósság: |
10 / 0.77 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 0.72 |
[57] gyógynövények: |
8 (10) / 2.30 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 3.56 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 0.81 |
[60] pszi támadás: |
9 / 8.23 |
[61] pszi energia: |
9 / 8.23 |
[62] lopás: |
2 / 0.20 |
[63] éberség: |
3 / 0.96 |
[64] átokszórás: |
13 (15) / 0.92 |
[65] álcázás: |
23 / 2.65 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.80 |
[67] régészet: |
15 / 7.13 |
[68] zene: |
23 / 6.69 |
[69] tanulás: |
12 / 5.89 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
4 / 0.17 |
[72] építés: |
9 / 7.44 |
[73] felderítés: |
13 / 2.49 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
9 (10) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 7.03 |
[102] energiaszívás: |
10
(11) / 0 |
farok |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 4.24 |
[105] energiaszívás: |
10
(11) / 0 |
fog |
[106] méret: |
9 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 3.47 |
[108] energiaszívás: |
10 (11)
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 0.08 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.12 |
[160] esszenciaelnyelés: |
11 / 1.44 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
5 / 0.78 |
[31] féreg érintése: |
11 / 1.28 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
4 / 0.16 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
5 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.72 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[162] mágikus csapda: |
4 / 0 |
[129] mentális robbanás: |
7 / 1.28 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
11 / 0.92 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
9 / 2.76 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Aramis, az agglomerátor |
90/35 |
189% |
70% |
9 / 8.17 |
harcol |
[2] Athos, a quwarg katona |
54/54 |
168% |
140% |
2 / 0.78 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
le |
kf 195 328 194 139 373 143 |
kf 144 211 192 207 142 193 |
kf
145 |
bsz 2 |
v 159 3043 4 128 1 |
|
2. Makró |
kf 5621 19168 14577 25812 19227 8022 |
kf 16077 8457 15597 21507
8442 8832 |
kf 6582 |
|
3. Makró |
kf 194 22271 169 22181 162 |
ism 3 |
vd 80 |
|
4. Makró |
kf 207 8832 |
pv 7 4 3 5 8 |
ism 10 |
p |
kf 8832 207 |
|
5. Makró |
pv 7 8 |
p 6612 |
p 6612 |
pv 7 4 3 5 2 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 200.
|
2: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110.
|
3: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110. |
4: tûzlehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 145, és ha ellenfeled
#80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 10 9 50;
VI erõ:250% ép:20%;
PV 7 4 3
5 2 8;
PSZ 68 46 47 54 67;
HE 1;
PTA 128 128 128 128 128;
PTB 128 128
128 128 128;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 7 sebzés: 20-28
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #7 (3. épület), #11 (9. épület),
#13 (4. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #403 (130. forduló),
#332 (130. forduló), #362 (125. forduló), #296 (127. forduló), #484
(123. forduló), #244 (130. forduló), #406 (130. forduló), #451 (128.
forduló), #397 (130. forduló), #387 (125. forduló), #399 (130. forduló),
#453 (128. forduló), #437 (130. forduló), #269 (128. forduló), #382
(128. forduló), #429 (128. forduló), #491 (129. forduló), #423 (129.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol,
eddig 50 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 Éneklõ tunika (#328) |
|
1 a lich halotti
maszkja (#11891) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a szalamandra nagy
pajzsa (#25812) |
|
1 az egészség kék köpenye (#2937) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 csizma (#1120) |
* |
1 a kígyó szöges öve (#19168)
|
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gladiátor ezüst fejpántja (#6057) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 a majom halotti maszkja (#14141) |
|
1 az ügyesség ezüst fejpántja (#2457)
|
|
2 zöld köntös (#1151) |
* |
1 a titán vándorcsizmája (#5621) |
|
2 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 a szívósság
szárnyas sisakja (#14577) |
|
1 a tûz díszes fejpántja (#22256) |
|
1 a mágia öve (#3415) |
|
1 lovagi
lemezpáncél (#1002) |
|
1 szöges öv (#1168) |
|
2 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 fekete csizma (#1122)
|
|
1 a bûz csatos öve (#29066) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 díszes
fejpánt (#1106) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 a tûz ezüst fejpántja (#22257) |
|
10 törpe
pikkelyvért (#4) |
|
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) |
|
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
|
1 az élet lemezpáncélja (#5050) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
6 ében láncing (#134) |
|
1 a ragadozó díszes
köntöse (#20053) |
|
1 a gepárd nagy pajzsa (#15462) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 a tökéletesség
átlátszó köntöse (#21852) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
3395 arany
(#1) |
|
3 kõamulett (#1196) |
|
2 fülbevaló (#1255) |
|
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a kobra díszes karkötõje (#7542) |
|
1 az óriás ezüst nyaklánca (#8832) |
* |
1 a sas malachitgyûrûje (#16077) |
|
1 a mentát ezüst nyaklánca (#12882)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 a törpék ezüst nyaklánca (#6582) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1
szivárványkristály (#164) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a
bûz csepp fülbevalója (#29156) |
* |
1 a gólem ezüst fülbevalója (#8457) |
* |
1 a gepárd csontamulettje (#15597)
|
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 a túlélés ezüst fülbevalója (#21507) |
|
1 a gólem csepp fülbevalója (#8456) |
|
1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) |
* |
1 a gólem díszes karkötõje
(#8442) |
|
57 drágakõ (#2) |
|
1 a tûz kõamulettje (#22346) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
|
1 az óriás
sárgaréz nyaklánca (#8831) |
|
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
|
1 görényfarok
(#189) |
Felszerelés |
|
1 furulya (#167) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
3 varázskõ (#210) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
Fegyverek |
|
11 harci fejsze (#12) |
* |
1 a harcos hosszú íja (#8022) |
|
1 barbár lándzsa
(#1331) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
18 kerek kõ (#11) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
|
2 hosszúkard (#1317) |
|
8 fogazott tõr (#6)
|
|
1 tõr (#1300) |
|
2 kés (#5) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
9 sziklarepesz (#13) |
|
3 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 rövid tõr (#1302)
|
|
6 ében nyílpuska (#133) |
|
6 ében tündekard (#132) |
|
2 törpe balta (#224)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
20 winropu moha (#22)
|
|
15 csótányláb (#25) |
|
11 ragálygomba (#26) |
|
7 mézfû (#29) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
16 liánvirág (#24) |
|
11 mitulen fû (#20) |
|
19 tejfonál (#28) |
|
19 gyilkos boróka (#27) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
12 mátekel gomba (#21) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
14 elfu moha (#33)
|
|
9 sötét mák (#23) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
12 hónakkupók (#30) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
3 védelem itala (#59)
|
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
11 sárkányvirág (#32) |
|
1 sárga gyógyital
(#61) |
|
1 velparaj (#35) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
Egyéb kacatok |
|
12 nordkristály (#146) |
|
18 pirgamit (#152) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
8 molitár háj (#165)
|
|
5 barna manakõ (#149) |
|
4 molad púp (#16) |
|
10 elektronit (#141) |
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
13 mandibula (#157) |
|
2 xenópete (#278) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
19 õsi relikvia (#17) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor
nagy pajzsa #6012 (11), a tûz átlátszó köntöse #22302 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÁTOKKÕ (203. TÁRGY) Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt
igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt
a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége.
Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid
rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány
szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli
szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás
mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba,
amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni,
persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem!
A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem
rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a
4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten
fogod mûvelni.
PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY) Ezt az intelligensebb torzszülöttek által
viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették,
amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés),
viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal
csökkenti.
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.