Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-07 14:42:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-148

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 148 Játékhét: 538
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 663
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 26. 13h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 27.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült a barlangfürdõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mordus 1 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zsarátnok 2 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Re Born 3 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a jelmezkölcsönzõ.

Kissé már éhezel, ezért csak 86 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11819.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 22 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

h 8 13 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

kno 17 30 17. képességre 30 képességpont
Elköltesz 30 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 17. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

bsz 1 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár*, barakk*, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó*, istálló, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár, könyvtár, tanácsterem*, mágusház, mágustorony*, akadálypálya, itató*, vadászsarok*, gyógyító kamra*, füvészkert*, kovácsmûhely*, munkagép*, aréna*, kutatólaboratórium, építõgép*, varázsüllõ*, alkímista labor, fókuszgömb, lélekenergia generátor*, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*, rezervátum*, futószalag*, szerszámraktár*, edzõterem*, orgling karám*.
[Jelenleg készülõ épületek:] barlangcsarnok (5380/7000 TVP), felszíni könyvtár (1500/8000 TVP), hûtõkamra (2183/2500 TVP), az õsök oltára (502/1800 TVP).
Az akadálypályán is edzel kicsit. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell lõteret építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498).
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

tk 52 732 732 52. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.

Az elsõ feladatot rögtön tõlem kapjátok: az igazi galetki bármilyen körülmények között életben marad, bármit kibír. Lássuk ki a legszívosabb közületek, ki mer-e állni egy próbára?
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Szívósság próba 20-as küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki azonnal jelentkezik a próbára. A pályamester egy hurkot tesz az egyik lábára. A kötelet egy csigán vezették át. Int, és egy segédje azonnal a magasba húzza. Néhányszor föl le rángatják, idõnként koppan a feje a kövezeten. ismeretlen galetki egyelõre jól tûri a megpróbáltatásokat. Aztán rögzítik a kötél végét, a feje talán két ujjnyira van a talajtól. A segéd odamegy hozzá, és elkezdi a tengelye körül megforgatni, majd hirtelen egy nagyot lök rajta, majd amikor ismeretlen galetki visszalendül, akkor újra meg újra. Egyre nagyobb sebességgel hintázik, közben forog a tengelye körül. Ezt nem mindenki bírná ki, de szerencsére ismeretlen galetki jól bírja a gyûrõdést. A segéd egy idõ múlva elunja a hintáztatást, és óvatosan leereszti társatokat.
- Jól van, az elsõ próbát sikerrel vettétek. Futás a következõ próbához.
A következõ próbánál egy igencsak hájas galetki vár rátok.
- Nos, ifjak, két lehetõségetek is van, hogy bizonyítsátok igaz galetki mivoltotokat: Vagy megpróbáltok felemelni engem, vagy választotok magatoknak egy-egy hangszert és megpróbáljátok tûrhetõen eljátszani a helytartó kedvenc számát a "Hej, a Rúvel hegy magas bércein túl"-t. Ha hallgattok rám, akkor inkább ezzel próbálkoztok.
Ez nem annyira tanácsnak, mint inkább parancsnak hangzott, ezért a felemelésével nem kísérleteztek. Elosztjátok a furulyákat, dobokat, gitárokat, és elkezditek a koncertet.
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Azonnal látszik, hogy nem egy összeszokott együttes adja jubileumi koncertjét. Már legalább egy perce játszotok, és a próbamester még mindig nem üvölt. Sokat tapasztalt galetkiként tudjátok, hogy jó úton jártok. Kettõzött erõvel figyeltek, és végül sikerült megúszni komolyabb hiba nélkül az elõadást.
- Hallottam már szebb elõadást is, de azért ez is elviselhetõ volt. Tovább mehettek!
A következõ próbánál egy vigyorgó galetki fogad bennetek:
- Kellögem vagyok, remélem jó barátok leszünk. A dolgotok nagyon-nagyon egyszerû. Ott egy kosár mintegy két galetki magasságban, azon a távolabbi falon. Itt van tíz nagy golyó, nem túl nehezek. Valamelyiktek ideáll a vonalhoz, és megpróbálja a golyókat a kosárba dobni. Ha legalább hatot sikerül, akkor tovább mehettek. Ha nem, akkor laposkúszásban, megszégyenülten távoztok e szent csarnokból.
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Ügyesség próba 21-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] ismeretlen galetki odalép a vonalhoz. Kellögem engedélyez egy próba dobást. Nagyon mellé megy. ismeretlen galetki a következõ kettõt is mellédobja, de azért egy jobbak a dobásai. Utána sorban négyszer sikerrel jár, de ezzel vége is a szerencsesorozatnak. A következõ kettõ ismét mellé megy. Hangosan buzdítjátok, és örültök, amikor a kilencedik golyó a kosárban landol. Lélegzet visszafojtva várjátok az utolsó, mindent eldöntõ dobást. ismeretlen galetki keze egy kicsit megremeg, a golyó a kosár szélének ütközik, onnak felpattan a levegõbe. Aztán visszaesik, egy picit még táncol a szélén, majd beleszédül a kosárba. Sikerült!
- Jól van mázlisták, mehettek a következõ próbához.
A negyedik próbánál egy hosszú szakállú, tudósféle galetki ácsorog.
- Fiaim, egy galetki számára az ész legalább olyan fontos, mint az erõ, vagy egy jó kis tûzlehelet. Ennél a próbánál az eszeteket vizsgáljuk. Itt egy titkosírás, nem túl bonyolult. Fejtsétek meg annyi idõ alatt, míg ebben a homokórában leperegnek a szemek. Ezzel a kezetekbe nyom egy pergament.
[IQ-összeg próba 37-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó próbához érkeztek.
-Ez a próba két részbõl áll. Az elsõben bizonyítanotok kell ellenállóképességeteket. Álljatok arra a piros körre.
Odaléptek, és csendben figyeltek. Vajon milyen õrültséggel próbálkoznak? Egy nagy durranást, sõt inkább durranások sorozatát halljátok, majd minden felõl apró golyók csapódnak belétek. Egy-egy golyó nem üt nagy sebet, de rengeteg jön belõlük. [33 életpontot sebzõdsz.]
Alighogy végetér a golyózápor, még gyógyítani sincs idõtök, máris halljátok a próbamester hangját.
- Most jön a második fele a próbának. Tessék túlélni a harcot, ha kérhetem!
Ellenfeleitek 2 orgling varázsló (#197) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és 2 orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy tombolást. Ismeretlen galetki elõhív egy gránitbõr varázslatot. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Magában motyogva, az 1. orgling varázsló létrehoz egy savhurrikánt. 49 életpontnyit sebzõdsz. Ismeretlen galetki ellenáll a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette a 2. orgling varázsló elmormol egy savhurrikánt. 31 ép-t sebzõdtél. Ismeretlen galetki ellenáll a varázslatnak. A 2. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling melák elindul ismeretlen galetki felé. A 2. orgling melák rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. orgling melák ismeretlen galetkit támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Ismeretlen galetki ellõ egy óriáserõ varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az 1. orgling varázsló ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A 2. orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Ezt most megúsztad. Az 1. orgling varázsló elmond egy gigaököl varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Ismeretlen galetki és az 1. orgling melák egymással harcolnak. az 1. orgling melák paralizálódott. A 2. orgling melák téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. orgling varázsló 107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling varázsló megidézi az orgling fattyút. Ismeretlen galetki a 2. orgling varázsló irányába megy. Ismeretlen galetki a 2. orgling varázslót támadja. a 2. orgling varázsló ledermed. a 2. orgling varázsló testébe kontaktméreg hatol. A 2. orgling varázsló hörögve elterül. Ismeretlen galetki és az 1. orgling melák egymással harcolnak. az 1. orgling melák ledermed. A 2. orgling melák téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az 1. orgling melák 107 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. orgling melák holtan terül el. Ismeretlen galetki az orgling fattyút lövi. (3 lövéssel 60 ép-t sebzett.) Ismeretlen galetki az orgling fattyú felé mozog. Az orgling fattyú ismeretlen galetki felé mozog. Ismeretlen galetki és az orgling fattyú egymással harcolnak. Az orgling fattyú kileheli lelkét. A 2. orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 5. KÖR *** Ismeretlen galetki megközelíti a 2. orgling melákot. Ismeretlen galetki a 2. orgling melákot támadja. a 2. orgling melák paralizálódott. Ismeretlen galetki a 2. orgling melákot támadja. a 2. orgling melák kontaktméreg áldozata lett. A 2. orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 250 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 464/0, ismeretlen galetki: 221/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+106%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 6 drágakõ és 27 arany.
-Na jól van, bíztam bennetek. Megérdemlitek a jutalmat. Ezzel átnyújt mindenkinek egy Galetki Érdemérmet. [ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+5 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 21 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 23 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 19 életpontot. (-5 vp.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

m 13 1 821 2322 1223 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 21) A legközelebbi feladat megoldásánál 21 lesz a válaszod.
(M 14,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 darab borostyán és 2 bála selyem 262 aranyért, míg egy másik alkalommal 9 darab borostyán és 10 bála selyem 449 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy darab borostyán?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [21] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 14,2) Irány dél! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179) [aura: mágia: 6.].

*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. (3 lövéssel 22 ép-t sebzett.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Felemelve a légzés hosszú íját, a 2. szélfivér rád lõ. (2 lövéssel 14 ép-t sebzett.) A savelementál elindul az 1. szélfivér felé. Jimmy a 2. szélfivért rohamozza. A savelementál az 1. szélfivért támadja. Jimmy a 2. szélfivért támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. szélfivér sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Abdul megközelíti a 2. szélfivért. A savelementál a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér holtan terül el. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a savelementál: 76/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 44%. Összegyûjtöd a "kincset": 2 a légzés hosszú íja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 14 életpontot. (-5 vp.)
(M 15,2) A keletre menõ folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 16,2) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Moha borítja a falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 3 xita uborkát.
(M 16,1) Északi irányba folyatod utadat. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. A savelementál a tarajos khadzart támadja. Jimmy és a tarajos khadzar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A tarajos khadzar 107 sebzést kap. (-10 vp.) A tarajos khadzar halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 41 ép-t sebzõdtél. Jimmy 36 sebzést kap. A savelementál 34 ép-t sebzõdik. Abdul 32 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/56, a savelementál: 47/34, Abdul: 0/32.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak 19% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy khazdar taréj, egy xenópete és 29 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.)
(M 17,1) Irány kelet! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 18,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat. Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (megtudod, hogy remélhetõleg, magaddal hoztad egy korábbi szintrõl a szem szimbólumot.)
(M 18,2) A délre vezetõ folyosót követed. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Észreveszel 2 muskilt. Szakértõ módon leszeded.
(M 18,3) A négy égtáj közül délt választod. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 18,4) A következõ terem délre van, így arra mész. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elonotichlan ! Leszedsz 2 adagot.
(M 18,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (+1 képességpont.)
(M 18,6) Merre tovább? Délre! Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (vesztesz 17% lélekenergiát.)
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Visszatérsz szállásodra. Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (464. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! A savelementál a bundás yetit támadja. Jimmy és a bundás yeti egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A bundás yeti 107 sebzést kap. (-10 vp.) A bundás yeti kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 85/32, a savelementál: 52/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Szolgáidnak is jut 21%. Elteszed a zsákmányt, ami egy yeti csont és 48 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: vastag bõr: 14.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! A savelementál megközelíti a sziklaóriást. Jimmy a sziklaóriás felé mozog. A sziklaóriás Jimmyt rohamozza. A savelementál a sziklaóriást támadja. Jimmy és a sziklaóriás egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A sziklaóriás 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/32, a savelementál: 57/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 21% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 48 arany. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította barlangi trollt!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: tûzimmunitás: 10.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Gránitbõr védelmez. (3 lövéssel 0 ép-t sebzett.) Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. A savelementál az õsöreg élõ cseppkövet rohamozza. Jimmy az õsöreg élõ cseppkõ irányába megy. A savelementál az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Jimmy az õsöreg élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Abdul az õsöreg élõ cseppkõ irányába megy. A savelementál az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Az õsöreg élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 44/0, a savelementál: 40/0, Abdul: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 25%. Elrakod a zsákmányt, ami 3 sziklarepesz.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (238. kaland, összköltsége 25 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a tudás zafírja, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, a sün ónix karkötõje, vérfarkas agyar, a kalmár nyaklánca, suhanó csizma, görényfarok, a teknõs szárnyas sisakja, az elfek kõamulettje, kék mutációs gyûrû, cseppkõ gyûrû, a sün sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás szöges öve, a sólyom kõrisfa íja, Orthern fülbevalója. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te göthös hernyó!" Azonnal visszavág: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" A következõvel folytatod: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Õ rögvest kontrázik: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Jól odamondasz neki: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Dexter Niemand nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutakodni itt egy kicsit! (272. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Ördögûzõ, egy ballonkabátba öltözött pszihopata nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, a bénaság fülbevalója, kék gömb, Xantin ezüstöve, a bûz hosszú lándzsája, a tûz kõamulettje, a majom kõamulettje, zsugorító gyûrû, a szívósság könnyû nyílpuskája, a tûz halotti maszkja, a tûz vándorcsizmája, a tûz malachit karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája, a tûz utazóköpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Így üdvözlöd: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Nem késik a válasszal: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Jól odamondasz neki: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Ördögûzõ csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Zandark, egy vékony testalkatú, hosszú, vakitóan fehér hajú, fekete szemû férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a mágia görbekardja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a bérmágus bronz mellvértje, görényfarok, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, a bénaság fülbevalója, a mágia smaragdja, a bûz malachitgyûrûje, a bérmágus fogazott kardja, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mágia átlátszó köntöse, az ellenállás vaspajzsa, a siker ezüstveretes öve, rubin mágusbot, az ellenállás zangrozi csizmája, a kígyó vívótõre, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, az ellenállás kõrisfa íja, Pszichoklenész sisakja. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Õ rögvest kontrázik: "Te gerinctelen puhány!" Jól odamondasz neki: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Nem késik a válasszal: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Jól odamondasz neki: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" Zandark feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+40% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

k 9 330 326 203 459 kaland elvállalása
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: jéglehelet: 20.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. A keyrasi démonlidérc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy éhínség. Ellenállsz a varázslatnak. A savelementál a keyrasi démonlidérc irányába megy. Jimmy a keyrasi démonlidércet rohamozza. A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A keyrasi démonlidérc sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A keyrasi démonlidérc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 10/0, a savelementál: 18/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Viszed, ami mozdítható: egy démonlidérc esszencia és 42 arany. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+39% jóllakottság.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(330. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy tombolást. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. A savelementál az 1. kék ekinda irányába megy. Jimmy a 2. kék ekinda felé mozog. A 2. kék ekinda elindul Jimmy felé. Az 1. kék ekinda megközelíti a savelementált. A 3. kék ekinda megközelíti Abdult. A savelementál és az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Jimmy és a 2. kék ekinda egymással harcolnak. A 2. kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. kék ekinda Abdult támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. kék ekinda 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. kék ekinda kileheli lelkét. A savelementál elindul a 3. kék ekinda felé. Jimmy a 3. kék ekindát rohamozza. A savelementál a 3. kék ekindát támadja. Abdul és a 3. kék ekinda egymással harcolnak. a 3. kék ekinda kontaktméreg áldozata lett. A 3. kék ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/0, a savelementál: 106/2, Abdul: 58/2.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 42%. Elrakod a zsákmányt, ami 6 ekinda haj és 28 arany.
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(326. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 káoszmágus (#91) [aura: mágia: 11.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. Jimmy 19 ép-t sebzõdik. A savelementál 23 ép-t sebzõdik. Abdul sebzõdik 23 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után a 3. káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. 1 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy 24 sebzést kap. A savelementál 19 sebzést kap. Abdul 21 ép-t sebzõdik. Az 1. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Sebzõdsz 3 ép-t. Jimmy sebzõdik 15 ép-t. A savelementál sebzõdik 18 ép-t. Abdul sebzõdik 19 ép-t. Abdul holtan terül el. A savelementál az 1. káoszmágus felé mozog. Jimmy a 2. káoszmágust rohamozza. A savelementál az 1. káoszmágust támadja. Az 1. káoszmágus kileheli lelkét. Jimmy a 2. káoszmágust támadja. A 2. káoszmágus holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A 3. káoszmágus sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) A 3. káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 93/58, a savelementál: 62/60, Abdul: 0/63.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 44% jut. Hmm, talán enni kéne. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+54% jóllakottság.)
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad, a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerül! Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében. A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra a hegyben találod magad, de egy újabb szobában.
Egy nagy terembe érsz. Jobboldalt fortyogó, vörös folyadékkal teli üreg, elõtted egy rakás éles kõ. A terem bal szélébõl apró, békaszerû lények indulnak el hihetetlen sebességgel a tó felé. Rossz érzésed támad: egynek sem szabad odaérnie! Dobálni kezded a békákat a kövekkel.
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre: sikeres] Követhetetlen sebességgel dobálsz, sorban megfektetve a békaszerû lényeket. Pfuh, ez kemény volt, de mi értelme volt az egésznek?
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Egy ketrec van itt, benne egy sötét elf harcos. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a sötét elf harcost! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 1% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(203. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 15% lélekenergia.

(459. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de ravasz tekintetû csõrös galetki állja utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a mágikus talentumod! - mondja, és szõni kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Hamar felveszed az öreg ritmusát, és bebizonyítod, hogy a mágikus energiák világa ugyanannyira ismerõs számodra, mint a sötét barlangok. Az öreg elégedetten enged tovább.
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 ratifikátor (#151) [aura: 3-as méretû 15-ös szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. A savelementál az 1. ratifikátort rohamozza. Jimmy a 2. ratifikátor irányába megy. Az 1. ratifikátor a savelementál felé mozog. A 2. ratifikátor megközelíti Jimmyt. A savelementál és az 1. ratifikátor egymással harcolnak. Jimmy és a 2. ratifikátor egymással harcolnak. Jimmy hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. ratifikátor 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. ratifikátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Abdul elindul a 2. ratifikátor felé. A savelementál és a 2. ratifikátor egymással harcolnak. A 2. ratifikátor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/44, a savelementál: 72/42, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 39%. Elrakod a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy és 26 arany. Abdul zabál. (+25% jóllakottság.)
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 77 arany és a káosz ur-gathal nyílpuskája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[4. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz pulzáló íja.
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

ee 1046 134 1222 132 1286 7 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 1222. tárgy. Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, suhanó csizma (#195) 60 ap, pikkelypáncél (#223) 45 ap, törpe balta (#224) 6 ap, óriás fülbevaló (#225) 300 ap, szinaptikus korbács (#266) 75 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 57 ap, könnyû láncing (#1031) 106 ap, bronz mellvért (#1047) 147 ap, kerek pajzs (#1061) 34 ap, nagy pajzs (#1062) 72 ap, vassisak (#1076) 34 ap, szárnyas sisak (#1077) 72 ap, halotti maszk (#1091) 21 ap, csontmaszk (#1092) 57 ap, díszes fejpánt (#1106) 21 ap, ezüst fejpánt (#1107) 57 ap, fekete csizma (#1122) 57 ap, zangrozi csizma (#1123) 115 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap, kék köpeny (#1137) 52 ap, díszes köpeny (#1138) 108 ap, zöld köntös (#1151) 21 ap, könnyû íj (#1271) 34 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 57 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, rövid tõr (#1302) 57 ap, barbár lándzsa (#1331) 34 ap, a tudás lovagi lemezpáncélja (#1902) 415 ap, a tudás rövid tõre (#2202) 280 ap, az ügyesség csatos öve (#2516) 163 ap, az ügyesség gyalogos lándzsája (#2682) 295 ap, az egészség csontamulettje (#2997) 280 ap, az egészség malachitgyûrûje (#3027) 280 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 203 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 325 ap, a védekezés bronz mellvértje (#4647) 370 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 180 ap, a védekezés hosszú íja (#4872) 295 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 167 ap, a gladiátor könnyû íja (#6221) 228 ap, a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) 345 ap, az óriás görbekardja (#8966) 228 ap, a mágus rövid tõre (#10302) 336 ap, a merénylõ átlátszó köntöse (#11052) 336 ap, a remete sárga öve (#12417) 331 ap, a remete hosszú íja (#12522) 351 ap, a mentát díszes pikkelyvértje (#12717) 381 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 228 ap, a harcmûvész vassisakja (#13676) 228 ap, a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) 336 ap, a majom ezüst nyaklánca (#14232) 345 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 336 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 212 ap, a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 331 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 351 ap, a természet gyalogos lándzsája (#17082) 351 ap, a sebezhetetlenség hosszú íja (#19722) 351 ap, a küzdelem fogazott kardja (#20668) 532 ap, a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027) 336 ap, a túlélés nehéz nyílpuskája (#21537) 381 ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 406 ap, a tûz bronz mellvértje (#22197) 315 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 99 ap, a jég lovagi lemezpáncélja (#22602) 360 ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 131 ap, az enyészet ezüst nyaklánca (#23232) 234 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 131 ap, a méreg sárga öve (#24117) 219 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 126 ap, a méreg malachitgyûrûje (#24177) 225 ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 239 ap, a sün könnyû íja (#25121) 131 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 115 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 225 ap, a sav díszes fejpántja (#26756) 118 ap, a sav kõamulettje (#26846) 118 ap, a sav háromszögszimbóluma (#26862) 234 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 225 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 126 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 131 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 239 ap, a légzés vassisakja (#27626) 131 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 219 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 234 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 59 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 154 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 435 ap, az angyalok nagy pajzsa (#28062) 239 ap, az angyalok szarvas sisakja (#28078) 399 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 225 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 239 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 234 ap, a sólyom díszes karkötõje (#29592) 225 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 115 ap. Eladsz 1 bõr mellvértet 39 aranyért. Eladsz 3 ében láncinget 90 aranyért. Eladsz 3 ében tündekardot 45 aranyért. Eladsz 2 könnyû nyílpuskát 48 aranyért.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 12 sziklarepeszt 24 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

b 2 barlangod bõvítése
Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy smaragd esszencia. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf bébi (#204) [aura: ügyesség: 14.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A savelementál az 1. xenomorf bébi felé mozog. Az 1. xenomorf bébi a savelementál irányába megy. A 2. xenomorf bébi elindul Jimmy felé. Jimmy a 2. xenomorf bébi felé mozog. A savelementál és az 1. xenomorf bébi egymással harcolnak. A savelementál holtan terül el. A 2. xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. xenomorf bébi sebzõdik 107 ép-t. (-10 vp.) Abdul az 1. xenomorf bébi felé mozog. Az 1. xenomorf bébi és Abdul egymással harcolnak. A 2. xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy holtan terül el. az 1. xenomorf bébi kontaktmérget kapott. Az 1. xenomorf bébi hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A 2. xenomorf bébi 107 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. xenomorf bébi és Abdul egymással harcolnak. Abdul holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A 2. xenomorf bébi 107 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 321 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 62/158, a savelementál: 22/80, Abdul: 43/128.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+79%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 93 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.40).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1534 sebzést okoztál, és 213 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 347 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.40). Ez a 148. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 3.80
[2] IQ: 15 (23) / 4.38
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.05
[4] egészség: 14 (16) / 2.60
[5] mágia: 17 (32) / 12.79
[6] gyorsaság: 21 / 3.85
[9] Méret/ép: 172 / 172
Min. méret: 148
Barlangméret: 176
PONTJAID
Varázspont: 415 / 43
Képességpont: 33 / 4%
Hõsi pont: 117 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 929 / 305
Hírnév : 2201
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1151 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1035 (11)
Leölt torzszülött: 1751 (22)
Pszi csaták: 78 (0)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 22 (31) / 3.73 [15] regeneráció: 18 (22) / 1.06 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 17 (19) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (14) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (9) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (11) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (10) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (12) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.72 [47] zárnyitás: 11 / 5.10
[48] mászás: 10 / 5.49 [49] rugalmasság: 9 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.22
[51] transzformáció: 5 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 4.23 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 8.39 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 8 / 3.96 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 / 0.09 [61] pszi energia: 18 / 2.14 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 7 (5) / 0.70 [64] átokszórás: 10 / 4 [65] álcázás: 24 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 0.49 [67] régészet: 9 / 4.22 [68] zene: 11 / 2.17
[69] tanulás: 7 / 5.55 [70] idézés: 5 (10) / 0.35 [71] javítás: 14 / 0.55
[72] építés: 13 / 1.09 [73] felderítés: 9 / 3    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 2.58 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 7.47 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.32
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 0.63 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 5.88
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.84 [155] nagyobb erõpajzs: 9 (14) / 1.60 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.18 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96
[140] szellemkalapács: 24 (29) / 23.54 [176] szélpajzs: 8 (13) / 1.60 [132] tudati méreg: 15 / 1.22
[16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 73/0 183% 70% 12 / 10.25 ájult
[2] savelementál 153/0 188% 70% 10 / 4.89 ájult
[3] Abdul, az arhomad varangy 79/0 188% 200% 10 / 6.88 ájult
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 22 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 20 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #23 (8. épület), #464 (148. forduló), #238 (148. forduló), #272 (148. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) 1 a káosz halálos köntöse (#27714) 1 a kobra sárga öve (#7467)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 a tolvaj fekete csizmája (#9222)
1 a védekezés sárga öve (#4767) 1 az ellenállás bársony köpenye (#28590) * 1 az entek fekete csizmája (#9672)
2 csontmaszk (#1092) 1 díszes villámöv (#177) 2 fekete csizma (#1122)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kerek pajzs (#1061) 2 mintrogi erõöv (#262)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) * 1 platina villámöv (#187) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
2 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 szent templomi maszk (#232) 1 szürke maszk (#1093) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz istenének szimbóluma (#30924)
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656)
1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 1 a sün márványgyûrûje (#25076) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) 1 a tûz csontamulettje (#22347)
* 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 1 amulett (#1195) 10560 arany (#1)
1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 díszes karkötõ (#1242) 425 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) 1 galetki érdemérem (#276)
1462 hamis arany (#809) 3 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 2 keresztszimbólum (#1213) 1 kõamulett (#1196)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 3 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 2 ezüst tóken (#763) 11 fekete dukát (#218)
2 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
2 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) 1 a káosz korrupt lándzsája (#16644) 1 a káosz pulzáló íja (#22884)
1 a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799) 19 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) * 1 a tudós kardja (#11665) 1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932)
3 ében nyílpuska (#133) 1 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316)
1 hosszúkard (#1317) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271)
1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 10 csótányláb (#25)
18 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 13 hõsiesség itala (#52) 2 javítás itala (#108)
4 kalmárok itala (#66) 4 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
17 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 30 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 15 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20)
8 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 22 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 16 sárkányvirág (#32) 15 sötét mák (#23)
7 szemani gomba (#36) 23 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14)
8 védelem itala (#59) 17 velparaj (#35) 7 waarkin (#38)
17 winropu moha (#22) 5 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
15 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 3 démonlidérc esszencia (#272)
4 duzzadt xenópete (#479) 60 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141)
12 húsevõ bibe (#151) 15 káoszkígyó pikkely (#230) 5 khazdar taréj (#268)
4 lemúr hártya (#161) 40 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
26 õsi relikvia (#17) 8 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
3 ratifikátor agy (#236) 14 smaragd esszencia (#229) 32 szójer csáprágó (#231)
3 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 drágakõ (#2), 1 khazdar taréj (#268), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 2 muskil (#37), 1 yeti csont (#160), 6 ekinda haj (#147), 2 velparaj (#35), 2 elonotichlan (#31), 1 ratifikátor agy (#236), 1 démonlidérc esszencia (#272), 1 smaragd esszencia (#229), 3 xita uborka (#39), 1 galetki érdemérem (#276), 1 a káosz ur-gathal nyílpuskája (#32799), 1 a merénylõ sárgaréz nyaklánca (#11081), 2 ezüst tóken (#763), 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581), 1 a káosz pulzáló íja (#22884).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1409 arany (#1), 2 könnyû nyílpuska (#1286), 9 sziklarepesz (#13), 1 bõr mellvért (#1046), 3 ében láncing (#134), 3 ében tündekard (#132), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LÕTÉR (#51)
Építési költség: 1200 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Katonai gyakorlópálya (#16), Kutatólabor (#31)
Leírás: Irigykedve nézed a társaidat, mindenki tud edzeni, hogy hatékonyabb legyen a fõ támadásformája, csak az íjászatra nem gondolt eddig senki. Elhatározzátok hát, hogy felállítotok néhány céltáblát, és ti is gyakorolni kezdtek. Eleinte csak a pontosságra törekedtek, majd az újratöltés és célzás idejét is igyekeztek csökkenteni. Ennek hatására lõfegyver szakértelmed és gyorsaságod megnõ 2-vel a forduló végéig a BSZ parancs kiadásakor.



INIMÍCIA SZAKÉRTELEM
Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni õket. Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes elõre látni az idõben, és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének mûvészetét, megfigyelheted, hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed, ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni. Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod, akár ütéskor a végtag méreted vagy erõd, akár egy varázslatot alkalmazol, mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia, csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan fejleszthetõ, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és õskõvel sajnos nem növelhetõ.



GALETKI ÉRDEMÉREM (276. TÁRGY)
Galetki Érdemérmet csak az igaz galetkik viselhetik, hozzájutni nem könnyû. Az Érdemérem megszerzéséhez valami hõstettet kell végbevinni, vagy más módon bizonyítani, hogy méltó vagy a galetki névre. Az érdemrend viselõje +3-at kap minden elemi immunitására! Az érdemérem ékszerként KF-elhetõ, tehát nem foglal helyet más varázstárgyak elõl. Természetesen ezt a személyre szabott ajándékot nem adhatod el vagy át.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.