Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 07:25:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3247-157

Karakterszám: 3247 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 157 Játékhét: 785
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 216
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 29. 9h:32'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 30.

E-mail!

NALAN THUNDERWOLF KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 121 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 28.* Mibo Thunderwolf teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

sza 1 50 3 50 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Quwarg katona morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

be 8 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdvözöllek, Nalan Thunderwolf! Miben segíthetek Neked?
- Megbízást szeretnék a Pszi Iskolától.
- Nos... volna egy feladat. Asztrális mösze tenyészetünket valamilyen ocsmány pszionikus ragadozó dézsmálja meg nap mint nap. Nagyon örülnénk, ha végre akadna egy juhász a nyájhoz!
- Megbeszéltünk. - bólintasz. (29. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

h 8 61 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 19. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

h 14 3 29 35 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Sikeresen legyártottál 3 sárga színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez kincskeresés itala.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

h 64 64. tárgy használata
Felhörpintesz 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

ep 9 35 6 építed a 9. épületet 35 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a bányagépet építed. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 47 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 78 TVP-nyit kell dolgoznod.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

k 10 19 383 472 kaland elvállalása
(10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben nehéz feladatnak, bár azért nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant Te is ismered. Minden nap ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban a törzsasztalánál ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik, de Te is ismered azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert majdnem agyon egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved roppant egyszerû. Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját, és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található. Itt laknak a leggazdagabbak, akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra költözés jogáért, és elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet tudjanak maguknak biztosítani ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben egy barlang legalább hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje is van. A legtöbb barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt túl zsugori ahhoz, hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén el tudod kerülni. A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik az egyik emeleti ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor azt jó eséllyel valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot. Egy csöppnyi kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet galetkitársaidon, pár pillanat alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki megpróbálta elrejteni, de elég amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót. Illetve csak nyitnád, mert nem akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl, de meg sem bírod mozdítani. Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyors matatás, és már nyílik is az ajtó. Egy sokkal nagyobb terembe érkeztél. Pár lépést teszel befelé. Az ajtó becsukódik mögötted. Õszintén reméled, hogy belülrõl könnyebb lesz kinyitni. A terem falai mentén tucatnyi ketrecet látsz, mindegyikben egy-egy hatalmas kutya. Már ha annak lehet nevezni ezeket a szörnyetegeket. Szóval igaz a pletyka, az öregnek saját szörnytenyészete van. Közelebb mész az egyik ketrechez, hogy alaposan megvizsgálhasd a torzszülöttet. Megdöbbenve veszed észre, hogy nyitva van az ajtaja. És nem csak ennek, hanem a mellette levõnek is. A következõ pillanatban egy kacajt hallasz a hátad mögött. Megpördülsz: és az inassal találod magad szemben:
- Mi járatban kicsinyem? Érdekelnek a kutyusok? Tudod, én nevelem õket. Ez itt Picur, az pedig Morgó. 10 évnyi tenyésztés eredménye. Mi így hármasban szoktunk szórakozni járni, de ha házhoz jön a móka, az sem jelent problémát. Igaz fiúk?
Elsápadsz - bármilyen tapasztalt galetki is vagy, itt csakis szolga segítségével gyõzhetsz. Ellenfeleid 2 Thargodan vadászeb (#180) és egy Yarmaitor (#181) [aura: 3-as méretû 13-as szintû jobb csáp.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A Yarmaitor ellõ egy elemi védelem varázslatot. A Yarmaitor rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy õrjöngés. Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak. Kerge elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak. A 2. Thargodan vadászeb: a varázslatnak nincs hatása. A Yarmaitor ellenállt a varázslatnak. A 2. Thargodan vadászeb máris elõtted terem! Az 1. Thargodan vadászeb elindul Sebhely felé. Sebhely az 1. Thargodan vadászeb felé mozog. A 2. Thargodan vadászeb rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt rád jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb és Sebhely egymással harcolnak. Sebhely megtántorodik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** A Yarmaitor ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb visszanyer 5 életpontot. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 4 ép-t. Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Az 1. Thargodan vadászeb 16 ép-t sebzõdik. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebhely 22 sebzést kap. Az 1. Thargodan vadászeb immúnis a varázslatra. A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Feléd suhint jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb és Sebhely egymással harcolnak. Sebhely megtántorodik. Sebhely holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** A Yarmaitor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. Gyógyítja az 1. Thargodan vadászebet (+16 ép). A 2. Thargodan vadászeb visszanyer 10 életpontot. Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb sebzõdik 16 ép-t. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az 1. Thargodan vadászeb ellenállt a varázslatnak. Az 1. Thargodan vadászeb Zsebpiszok irányába megy. A 2. Thargodan vadászebet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (28 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Harapni próbál fogával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Feléd üt jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb Zsebpiszkot támadja. Zsebpiszok megtántorodik. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/35, Kerge: 22/0, Sebhely: 11/64.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+130 életpont.)

(19. kaland:) Mire megérkezel a fõtérre, már jókor a tömeg gyûlt össze. Hamarosan megtudod, hogy ez nem igazi verseny lesz, mindenki díjat kap, aki képes a célba beérkezni. Megkapod a zsákodat. Szép súlya van, de azért megemelése nem okoz gondot. De vajon milyen lesz több mérföld lefutása után?
A bíró intésére megindulsz. Az elsõ fél mérföld könnyedén megvan, szinte észre sem veszed.
[Szívósság próba 7-es küszöbre: sikeres]
Bár a kör következõ része emelkedõ, ez nem okoz komoly gondot. A veled együtt futók nagy része még az emelkedõ vége elõtt feladja a versenyt. Bah, gyengék... A következõ kanyar után az elsõ céllövészet következik. A kikészített íjjal kell egy céltáblába lõni. A tábla egy zsinórra van felfüggesztve, amit egy kirendelt galetki távolról mozgat, hogy ne legyen olyan könnyû a dolog.
[Lõfegyver próba 12-es küszöbre: sikeres]
Mindenki háromszor lõhet. Az elsõ talált. Kicsit megnyugszol. A következõ lövés is talált. Most már nem lehet semmi probléma, két találat elég a továbbjutáshoz. Ismét futni kell. Már nem megy annyira könnyen, mint az elején. Egyre nehezebben veszed a levegõt, lábad mintha ólomból lenne.
[Szívósság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szinte teljesen kikapcsolod a tudatod, nem törõdsz a tested vészjelzéseivel. Ezt ki kell bírnod! Addig szugerálod magad, míg egyszer csak rádöbbensz, hogy ismét egy íjat nyomnak a kezedbe. A célpont messzebb van, te pedig sokkal fáradtabb vagy. Azért reméled, sikerülni fog ismét kétszer célba találnod.
[Lõfegyver próba 15-ös küszöbre: 7 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel a fáradtságtól szinte semmit sem látsz, már csak az ösztöneidben bízol. Muszáj találnod. Szinte vakon lövöd el a nyílveszõket. Csak akor pillantasz fel, amikor a közönség üdvrivalgását hallod. Mindhárom lövésed talált. Mostmár csak a negyedmérföldre levõ célvonalig kell elvonszolni magadat.
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Bal, jobb, bal, jobb. Lassan csoszogsz a célvonal felé. Az út felén már túl vagy... Már a háromnegyedén is... A közönség hangosan számolja a hátra levõ lépéseket. 10..., 9..., 8..., 7... Ekkor megbotlasz egy kõben. Egy pillanatig úgy tûnik, el fogsz esni, de sikerült talpon maradnod. 3..., 2..., 1... CÉL! Sikerült!!! Most már a gyõzelem boldog tudatában ájulhatsz el.
Amikor megadhoz térsz, egy ágyon fekszel, melletted egy kis dobozka. Kinyitod. 200 aranyat találod benne! Persze az igazi jutalom számodra a tapasztalat, amit szereztél (+1 szívósság).
(+4 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)

(383. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Hurrá, kincset találtál, ami 87 arany és egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(472. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. tûzszalamandra: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûzszalamandra immúnis a varázslatra. A 3. tûzszalamandra ellenállt a varázslatnak. Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztást. Az 1. tûzszalamandra végtagjai sorvadnak. Sebhely az 1. tûzszalamandra irányába megy. Az 1. tûzszalamandra elindul Sebhely felé. A 3. tûzszalamandra Zsebpiszok irányába megy. A 2. tûzszalamandra Kergét rohamozza. Sebhely és az 1. tûzszalamandra egymással harcolnak. A 3. tûzszalamandra Zsebpiszkot támadja. Zsebpiszok halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tûzszalamandra Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebhely sebzõdik 22 ép-t. Az 1. tûzszalamandra: a varázslatnak nincs hatása. A 3. tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (64 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (36 sebzés). A 3. tûzszalamandra kileheli lelkét. Sebhely és az 1. tûzszalamandra egymással harcolnak. Sebhely halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. tûzszalamandra csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A 2. tûzszalamandra Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az 1. tûzszalamandra immúnis a varázslatra. Az 1. tûzszalamandra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. tûzszalamandrát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (62 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (41 sebzés). Az 1. tûzszalamandra hörögve elterül. A 2. tûzszalamandra Kergét támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Kerge elvarázsol egy elektromos kezet. A 2. tûzszalamandra sebzõdik 8 ép-t. Megközelíted a 2. tûzszalamandrát. Támadod a 2. tûzszalamandrát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (63 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (34 sebzés). A 2. tûzszalamandra hörögve elterül.
[A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 0/20, Kerge: 30/29, Sebhely: 49/55.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 15% jut. Viszed, ami mozdítható: 3 pirgamit, 47 arany és 3 hamis arany.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 80 arany és 8 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nekropoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[106 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

dk 18 486 399 359 266 374 dobása 18. kalandnak
Rendben, 18. kaland törölve. Rendben, 486. kaland törölve. Rendben, 399. kaland törölve. Rendben, 359. kaland törölve. Rendben, 266. kaland törölve. Rendben, 374. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

dk 480 314 322 250 dobása 480. kalandnak
Rendben, 480. kaland törölve. Rendben, 314. kaland törölve. Rendben, 322. kaland törölve. Rendben, 250. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (274. kaland, összköltsége 35 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: vastag bõr: 6.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmormol egy sorvasztás varázslatot. A savelementál végtagjai sorvadnak. Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot. A savelementál sebzõdik 20 ép-t. A savelementál Sebhely irányába megy. Sebhely a savelementált rohamozza. A savelementál és Sebhely egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás varázslatot. A savelementál 16 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, Kerge elvarázsol egy tûzgolyót. Sebhely sebzõdik 26 ép-t. A savelementál sebzõdik 18 ép-t. Sebhely holtan terül el. Megrohamozod a savelementált. Megtámadod a savelementált. Villámokat köpsz. (64 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (14 sebzés). A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge: 64/0, Sebhely: 10/62.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 66 arany és 3 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elõhív egy sorvasztás varázslatot. A hártyás lemúr végtagjai sorvadnak. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A hártyás lemúr 24 ép-t sebzõdik. A hártyás lemúr holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 0/0, Kerge: 24/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 1% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy lemúr hártya. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+1% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A tycharonid elmormol egy pengefal varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. A tycharonid sebzõdik 15 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy sorvasztást. A tycharonid végtagjai sorvadnak.
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmormol egy elbájolás varázslatot. Kerge csatlakozik a tycharonid oldalához. Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. Kerge 16 ép-t sebzõdik. Kerge holtan terül el. Megindulsz a tycharonid felé. Már ott is vagy! Nem hat rád. Támadod a tycharonidot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (60 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (30 sebzés). A tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge: 15/16.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia, 49 arany és 3 hamis arany. Zsebpiszok zabál. (+25% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

k 12 kaland elvállalása
(12. kaland:) Szerencsére most sikerült egy nyugisabb idõpontot kifogni, így pár perc alatt a gyakornok elé kerülsz.
[Tárgyhasználat: 4 lemúr hártya]
A fickó átveszi mind a négyet, egy kicsit elgondolkodik, majd az egyiket visszatolja eléd: - Erre mégsincs szükségünk, elég három. És tessék a jutalom, 25 arany. Nem sok, de sajnos több nem jut. Ha szeretnél újabb feladatot kapni, kérlek, gyere vissza holnap reggel, addigra összeáll az újabb lista!
(+3 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

bb 1 7 4 3 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, kristályamulett (#130) 36 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, yeti csont (#160) 19 ap, fekete nadrág (#171) 72 ap, villámöv (#172) 72 ap, ezüst nadrág (#176) 126 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, suhanó csizma (#195) 72 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp szekerce (#235) 90 ap, kék szem szimbólum (#260) 378 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, ezüst láncing (#1033) 289 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, hosszú lándzsa (#1333) 159 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 287 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 200 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 216 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 462 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 336 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 254 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 254 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 403 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 267 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 345 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 259 ap, az energia könnyû íja (#18821) 274 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 403 ap, a tûz szöges öve (#22318) 449 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 244 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 157 ap, a jég vívótõre (#22903) 457 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 324 ap, a villám csonttõre (#23801) 142 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 263 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 287 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a sün csontamulettje (#25047) 270 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 287 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 151 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 142 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 157 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 270 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 287 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 270 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 270 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 157 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 138 ap.

[be 7:] Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Már kezdi furdalni az oldaladat a kíváncsiság, vajon mire készülnek az akadémián. Sajnos a szokásokkal ellentétben nem szivárog ki semmi. Ennek a rossz nyelvek szerint azaz oka, hogy ha a nép nem tudja mi a végcél, akkor az esetleges kudarcot is sikernek lehet majd eladni. És amekkora felhajtás mostanában van, a kudarc nyilván nem lenne elfogadható végeredmény. Mire idáig jutsz a gondolataidban már ismét kedvenc gyakornokod elõtt állsz:
- Üdvözöllek az akadámia nevében. Az új feladatod öö...ööö... na, igen megvan végre: szóval biztos ismered a Myrda járat végén azt a tavat, aminek olyan forró a vize. Annak az alján különleges növények élnek. Azokból kéne az egyik: név szerint a kék mitinda. A színérõl fel fogod ismerni. Három kék mitindára lesz szükségünk. (13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ19, 500ap) jégvihar (#21, IQ18, 500ap) isteni harag (#23, IQ25, 450ap) elbájolás (#44, IQ20, 500ap) megszakítás (#45, IQ24, 800ap) elemi védelem (#49, IQ17, 450ap) átok (#142, IQ21, 400ap) titánok szele (#144, IQ16, 450ap) sötét halál (#145, IQ17, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ17, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ17, 400ap) savcsapás (#169, IQ18, 210ap) Jártasságod az elemi mágia területén már közismert, így nem is csodálkozol, amikor a varázslótoronyba belépve a szolgaszint vezetõ varázslója, Arksatff mester fogad.
- Nalan Thunderwolf, nagy szükségünk lenne rád. Nemrég egy befalazott járatra bukkantunk a mágustorony pincéjében, azt kéne felderíteni. Sajnos a járatot elzáró fal mágikusan van megerõsítve, így csak egy mindent elsöprõ tûzvihar lenne képes áttörni. Mivel a szolgaszint elementalista mestere éppen egy nagyszabású akció keretében a katonáknak segít, ugyanis az elszaporodott torzszülöttek már a magasabb szintekrõl idevezetõ egyetlen biztonságos útvonalat is veszélyeztetik, így te maradtál az egyetlen, aki képes lehet a mágikus fal betörésére. Kérlek mielõbb nézz utána a járatnak, mert tûrhetetlen, hogy a tudtunk nélkül ilyen titokzatos, és esetleg veszélyes járat létezzen tornyunkban! (31. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)

[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Jelenleg a 10. küldetés megoldásán fáradozol.}
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal
Elhagyod a boltot.

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a káosz mesés amulettje.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (321. kaland, összköltsége 30 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. [aura: felderítés: 7.] A Mutánsok klánjának megelevenedett borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, zsugorító gyûrû, Noxoth karkötõje. Így üdvözlöd: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Azonnal visszavág: "Hogy hullana ki az összes hajad!" A következõvel folytatod: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Azonnal visszavág: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Jól odamondtál neki! Teszt csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Teszt dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elonotichlan ! Leszedsz 1 adagot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Kõkemény Emõdke, egy szõrös, óriási hangyászsünre emlékeztetõ, ferdeszemû de egyenes tartású férfi. [aura: csapdakészítés: 5.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, ében láncing, a tárgyalás gyûrûje, a háború köve, a gólem díszes karkötõje, bronzmedál, óriás fülbevaló, a remete ezüst nyaklánca, a gyõzelem ezüst fejpántja, a titán bronz amulettje, az elefánt átlátszó köntöse, a titán hosszú íja. Így üdvözlöd: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Azonnal visszavág: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Nem habozol, máris mondod: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Azonnal visszavág: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Jól odamondasz neki: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Kõkemény Emõdke szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nocsak, mit találtál! 2 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Groin El Alverno, egy magas, szálkás, ébenfekete bõrû, õsz hajú, piros szemû, hegyes fülû férfi. [aura: gyógynövények: 13.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A következõket látod nála: vívótõr, az elektromosság keresztszimbóluma, a méreg csepp fülbevalója, a méreg díszes fejpántja, a káosz árnyékgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a méreg malachitgyûrûje, a méreg kerek pajzsa, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, az egészség harci nyílpuskája, az ellenállás kõamulettje, a méreg díszes köpenye, az angyalok díszes karkötõje, ében láncing, rövid tõr, a méreg vándorcsizmája, a káosz vörös szimbóluma, a torony rövid tõre. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Piszkos a körmöd!" Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" Jól odamondasz neki: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Groin El Alverno csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmit sem találsz. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Lajos az Agresszív, egy véreres szemû, eszelõs tekintetû, sírásra görbülõ szájú férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: a remete ónixgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész malachit karkötõje, a gladiátor malachitgyûrûje, a küzdelem aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a küzdelem szürke maszkja, a légzés átlátszó köntöse, a merénylõ karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a kobra bíbor láncinge, a sebezhetetlenség bronz amulettje, a törpék díszes karkötõje, a gólem kerek pajzsa, a sas zangrozi csizmája, az erõ kõrisfa íja. Csendben elteszel 1 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.) Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az átokkõ. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Lotzán az Õrzõ, egy izmos testalkatú, hosszú hajú, emberarcú, hatalmas karmokkal rendelkezõ férfi. [aura: rugalmasság: 3.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tûz átlátszó köntöse, a ragadozó vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a sólyom csontamulettje, a sólyom ónix karkötõje, a sebesség hosszú lándzsája, a tûz ezüst láncinge, a sólyom ezüst fejpántja, a tudás zafírja, az élet malachit karkötõje, a tûz nagy pajzsa, a Kõ Kardja, a teknõs ónixgyûrûje, klánháborús kitüntetés, a sólyom csepp fülbevalója, az erõ malachitgyûrûje, a sólyom márványgyûrûje, az energia ónix karkötõje, az óriás csonttõre, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom szöges öve, a villám nehéz nyílpuskája, a káosz sugárzó fülbevalója. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az átokkõ. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Dühösen kiabálja vissza: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" A következõvel folytatod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Õ rögvest kontrázik: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." A következõvel folytatod: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ csótány legyen." Nem késik a válasszal: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Jól odamondasz neki: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Lotzán az Õrzõ csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (237. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi. [aura: lõfegyver: 5.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: görényfarok, a siker ezüstveretes öve, a gepárd nagy pajzsa, az elfek karikaszimbóluma, a merénylõ malachit karkötõje, a gepárd könnyû pikkelyvértje, az energia márványgyûrûje, a tudás zafírja, az elfek ezüst fülbevalója, a káosz tûzarany szimbóluma, a ragadozó vassisakja, a káosz legendás csizmája, a merénylõ könnyû íja, a kígyó sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, ozin fülkarika, a szívósság malachit karkötõje, az entek malachit karkötõje. Így üdvözlöd: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Õ rögvest kontrázik: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Nem habozol, máris mondod: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Õ rögvest kontrázik: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." A következõvel folytatod: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" A következõvel folytatod: "Állítólag a kormányzó elrendelte, hogy csakis temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Õ rögvest kontrázik: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (487. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Szerencsére, nincs. Továbbnyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Csontrepesztõ Worlan, egy hatalmas termetû, zord tekintetû, szürke szemû, kopasz, tetovált arcú férfi. [aura: gyógynövények: 16.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: óriás fülbevaló, a siker ezüstveretes öve, a harcos lovagi lemezpáncélja, a tudás zafírja, a sas háromszögszimbóluma, Rogan karkötõje, a titán vaspajzsa, szerencsekõ, a sebesség szürke maszkja, a gepárd ezüst fülbevalója, a tudós zangrozi csizmája, a lich malachitgyûrûje, a szellemek bronz amulettje, a káosz bíbor gyûrûje, a túlélés keresztszimbóluma, a pontosság malachitgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, a pontosság díszes karkötõje, a sebesség hosszú íja, a gyõzelem kék köpenye. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elmormol egy sorvasztás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan megúszta! Csontrepesztõ Worlan odajön hozzád. Csontrepesztõ Worlan rád támad. Bever egyet bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+10 ép) Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan 16 ép-t sebzõdik. Csontrepesztõ Worlan rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Nem talált. Regenerálsz (+3 ép) Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan 16 ép-t sebzõdik. Csontrepesztõ Worlan téged támad. Feléd üt bal mancsával. Elhibázta. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok elõhív egy életszívás varázslatot. Csontrepesztõ Worlan sebzõdik 16 ép-t. Csontrepesztõ Worlan rád veti magát. Lekever egyet bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Feléd döf bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Csontrepesztõ Worlan sebzõdik 16 ép-t. Csontrepesztõ Worlan téged támad. Benyom neked bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Benyom neked jobb mancsával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Csontrepesztõ Worlan regenerálódik.
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 64/0.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Vérivó Afzaal, egy zöld, nyálkás bõrû, szõrtelen, magas, görnyedt hátú, sárga szemû férfi. [aura: 4-es méretû 7-es szintû fog.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: rubin mágusbot, a hatalom rubinja, a sebesség díszes karkötõje, az enyészet ezüst fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, a sebezhetetlenség aranyozott nyaklánca, ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje, a siker ezüstveretes öve, görényfarok, az enyészet könnyû láncinge, az elefánt sárgaréz nyaklánca, az enyészet nagy pajzsa, spanyolcsizma, az enyészet kék köpenye, az enyészet malachitgyûrûje, Yarmbaur koponyája, zsugorító gyûrû, a túlélés aranyozott fülbevalója.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (+0)119 Vérivó Afzaal Tudati méreg kudarc (-6)14 (-20)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+4% pszi támadás, +4% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (360. kaland, összköltsége 25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Coller, egy velejéig gonosz, ocsmány kinézetû és roppanttul bûzlõ férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A következõket látod nála: a teknõs vaspajzsa, a káosz õsi gyûrûje, a bûz keresztszimbóluma, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a merénylõ bronz amulettje, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a kígyó malachitgyûrûje, a törpék zöld köntöse, suhanó csizma, a remete ezüst fülbevalója, a hatalom sárga öve, a természet lovagi lemezpáncélja, a küzdelem csontmaszkja, a bûz vívótõre, óriás fülbevaló.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (+0)119 Coller Tudati méreg kudarc (-6)39 (-20)25
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (+0)119 Coller Tudati méreg kudarc (-6)33 (-20)5
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -6 PE (-9)75 (-2)117 Coller Tudati méreg +2 méreg (-6)27 (-5)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+14% pszi támadás, +14% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (436. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony, iszonyúan erõs, õrült dühvel támadó, vad férfi. [aura: 1-es gigaököl.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A következõket látod nála: cseppkõ gyûrû, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a túlélés kerek pajzsa, a regenerálódás karikaszimbóluma, suhanó csizma, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a titán átlátszó köntöse, ében láncing, óriás fülbevaló, a teknõs malachitgyûrûje, kék gömb, szerencsekõ, a tökéletesség szöges öve, a bûz koponya amulettje, roxati üvegszem, a mágia díszes karkötõje, a tökéletesség szürke maszkja, a tökéletesség könnyû nyílpuskája.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -30 PE (-10)94 (-59)60 Franky Lee Johnson Mentális robbanás -59 PE (-5)55 (-30)30
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)84 (-18)42 Franky Lee Johnson Agyvihar -18 PE (-9)46 (+0)30
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -9 PE (-7)77 (-11)31 Franky Lee Johnson Agyvihar -11 PE (-9)37 (-9)21
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)67 (-20)11 Franky Lee Johnson Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)24 (-20)1
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (+10)21 Franky Lee Johnson Pszi csáp +6 PE (-3)21 (-1)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+17% pszi támadás, +17% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +41 hírnevet kaptál. A kör során összesen 684 sebzést okoztál, és 150 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 347 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 157. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (16) / 5
[2] IQ: 12 (18) / 2.15
[3] ügyesség: 12 (23) / 2.73
[4] egészség: 20 (22) / 3.02
[5] mágia: 12 (14) / 1.58
[6] gyorsaság: 14 (25) / 2.41
[9] Méret/ép: 162 (173) / 173
Min. méret: 158
Barlangméret: 162
PONTJAID
Varázspont: 146 / 17
Képességpont: 116 / 24%
Hõsi pont: 295 (11)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 815 / 378
Hírnév : 3671
Jóllakottság: 46%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 248 (1)
Galetki gyõzelmek: 128 (0)
Torzsz. csaták: 903 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 825 (4)
Leölt torzszülött: 1344 (6)
Pszi csaták: 223 (3)
Pszi gyõzelmek: 133 (3)
Ájulások száma: 92 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor (29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18 ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) (Titkos küldetés!) 2.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 23 (33) / 5.18 [15] regeneráció: 18 (20) / 0 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[19] hidegimmunitás: 7 / 0.20 [21] elkt.immunitás: 7 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0
[24] rezisztencia: 11 (13) / 0 [25] illat: 23 (27) / 0 [26] lõfegyver: 6 / 0
[34] párbajozás: 6 / 1.86        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.61 [46] csapdaészlelés: 10 / 5.37 [47] zárnyitás: 9 / 0.66
[48] mászás: 10 / 1.04 [49] rugalmasság: 9 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 7 / 0.75
[51] transzformáció: 4 / 0.10 [52] auraészlelés: 9 / 6.66 [53] ékszerészet: 8 / 2.60
[54] kereskedelem: 7 / 3.19 [55] szívósság: 11 / 0.35 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.11
[57] gyógynövények: 9 / 8.37 [58] nyomkeresés: 10 / 1.64 [59] vezetõkészség: 8 / 0.08
[60] pszi támadás: 16 / 3.58 [61] pszi energia: 19 / 8.68 [62] lopás: 12 / 4.42
[63] éberség: 8 / 0.40 [64] átokszórás: 15 / 3.85 [65] álcázás: 3 / 2.58
[66] lopakodás: 6 / 5.05 [67] régészet: 9 / 1.17 [68] zene: 5 / 0.52
[69] tanulás: 8 / 0.77 [70] idézés: 7 / 2.05 [71] javítás: 11 / 2.55
[72] építés: 8 / 2.80 [73] felderítés: 8 / 3.53    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 4.08     a sebesség rövid tõre
jobb mancs [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 5 / 3.17     a regenerálódás barbár lándzsája
jobb csáp [106] méret: 2 / 1 [107] szakért.: 5 / 3.54     a villám görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 11 (12) / 1.14 [147] alkímia: 4 / 0.24 [36] csábmosoly: 4 / 0.06
[42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [37] egokínzás: 3 / 0.06
[143] elektromos fal: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 5 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 5 / 1.84
[10] energiatüske: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 8 / 6.16
[17] gránitbõr: 6 / 5.61 [13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 2.12
[154] kisebb erõpajzs: 10 / 4.96 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.48
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 10 / 0.18 [129] mentális robbanás: 11 (12) / 0.56
[38] parancs: 3 / 0.06 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 2.37 [128] pszi csáp: 15 (16) / 0.36
[151] sárkánylehelet: 13 / 5.38 [30] sorvasztás: 5 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 11 (12) / 1.72
[14] vakító fény: 5 / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 29 életsz 15 jégpaj                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Zsebpiszok, a nekropoid 48/48 192% 180% 4 / 1.81 harcol
[2] Kerge, az árnyékmester 44/0 179% 88% 3 / 2.08 ájult
[3] Sebhely, a quwarg katona 52/0 63% 75% 1 / 0.20 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5
ism 5
p
pv 6
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 25.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 35.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #115. Prioritás: 35.
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki.
5: sárkánylehelet v.var. a harc 1. körétõl.
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 7 6 4; PSZ 62 66 47 48 45 46; BA 8792 17 5142 4885 8354; L 100 61; HE 1; PT 4; PTA 131 131 133 131 128; PTB 130 130 129 128 128; I 20 2 30; HU 100 150 200;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 24 9 22 9; A 4583 149 4;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #13 (4. épület), #29 (8. épület), #31 (3. épület), #274 (157. forduló), #321 (157. forduló), #237 (157. forduló), #408 (146. forduló), #487 (157. forduló), #385 (142. forduló), #478 (142. forduló), #473 (144. forduló), #485 (151. forduló), #310 (147. forduló), #362 (144. forduló), #391 (155. forduló), #360 (157. forduló), #436 (157. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3247. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 122 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenomorf csuklópánt tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.10.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz szürke maszkja (#28993) * 1 a bûz zöld köntöse (#29051) * 1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923)
* 1 a kobra ezüst fejpántja (#7407) 1 a légzés szarvas sisakja (#27628) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) * 1 a villám kerek pajzsa (#23561)
* 1 a villám könnyû láncinge (#23531) * 1 díszes villámöv (#177) 8 ében láncing (#134)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
4 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság karkötõje (#3940) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz mesés amulettje (#30459)
* 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) 1 a lich csontamulettje (#11997) * 1 a majom márványgyûrûje (#14276)
* 1 a mentát gyöngye (#155) * 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) * 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) * 1 a tolvaj kõamulettje (#9296)
* 1 a villám márványgyûrûje (#23726) * 1 a villám szimbóluma (#23710) 1 ametiszt szkarabeusz (#163)
12265 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 cseppkõ gyûrû (#234)
89 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 752 hamis arany (#809)
1 kék szem szimbólum (#260) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139) 8 üvegszimbólum (#138)
1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 ezüst tóken (#763)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 mandolin (#19) 1 nekrofun medál (#513) 1 preparált állkapocs (#581)
1 Tiume batyuja (#529) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) * 1 a sebesség rövid tõre (#13452) * 1 a villám görbekardja (#23816)
* 1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) 8 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 1 kõmûves kalapács (#250) 3 rozsdás kard (#131)
1 rubin mágusbot (#261) 3 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 39 csótányláb (#25) 35 elfu moha (#33)
29 elonotichlan (#31) 48 gyilkos boróka (#27) 34 hónakkupók (#30)
21 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 3 kincskeresés itala (#64) 21 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 48 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51)
35 mézfû (#29) 46 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37)
10 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72) 36 ragálygomba (#26)
19 rémcserje (#34) 8 sárga gyógyital (#61) 42 sárkányvirág (#32)
35 sötét mák (#23) 4 szemani gomba (#36) 40 tejfonál (#28)
11 üvegcse (#14) 9 védelem itala (#59) 16 velparaj (#35)
9 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 4 barna manakõ (#149) 3 duzzadt xenópete (#479)
50 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
6 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161) 30 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 27 nohnetár gumó (#212)
16 nordkristály (#146) 13 õsi relikvia (#17) 33 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 7 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
1 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny #1135 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a villám vassisakja #23576 (5), az elfek fekete csizmája #10572 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 365 arany (#1), 2 winropu moha (#22), 9 drágakõ (#2), 2 õsi relikvia (#17), 1 ragálygomba (#26), 3 pirgamit (#152), 1 tejfonál (#28), 1 gyilkos boróka (#27), 9 hamis arany (#809), 3 kincskeresés itala (#64), 1 elonotichlan (#31), 1 a káosz mesés amulettje (#30459), 1 smaragd esszencia (#229).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mézfû (#29), 3 üvegcse (#14), 2 lemúr hártya (#161), 3 velparaj (#35), 1 átokkõ (#203), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



YARMAITOR (181. GALETKI)
ûYarmaitor inas és kutyaidomár egyben. Mindkét szakámáját a tökélyre fejlesztette, és mindkettõben sokszor hasznát veszi mágikus képességenek. Téged ezekbõl leginkább az érint, hogy harc közben remekül együttmûködik a Thargodan vadászebekkel, mondhatjuk, hogy tökéletes csapatként harcolnak együtt - legyõzésükhöz minden fortélyodra és hatalmadra szükséged lesz. Bárcsak te is képes lennél Yarmaitorhoz hasonlóan, több különbözõ iskolából is nagyobb varázslatokat elsajátítani!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.