Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csókmágia
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 13:15:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2549-25

Karakterszám: 2549 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 25 Játékhét: 1086
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 87
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 9. 14h:52'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 10.

E-mail!

THARWN KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1494.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 10.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Ezüst Utazót. *máj. 12.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Atahán felett. *máj. 19.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Cinege felett. *máj. 27.* Atahán és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Atahán gyõzött. *jún. 1.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Jégszívû Dianát. *jún. 16.* Atahán és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *jún. 30.* Jégszívû Diana csatában legyõzte Lord Rhynnt. *dec. 6.* Jégszívû Diana és Bocskorszaggató Hamilton megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana gyõzött. *dec. 19.* Lord Vicces Don szolgálatába állt egy nohnetár. *jan. 2.* Keményfogú Roktár rangja a Katonák Klánjában "fegyverhordozó" lett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 29.* Büdös Vöröst majdnem felfalta egy gránit alligátor. *dec. 9.* Jollasow Morthont legyõzte harcban egy energiagólem. *jan. 29.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy mammut bika. *aug. 29.* Shai-Hulud a férgek ura rangja a Bárdok Klánjában "minden dalok mestere" lett. *jan. 20.* Mammuth pszionikus küzdelemben diadalt aratott Erhij Mergen felett. *feb. 19.* Torda Táltos gyõzelmet aratott Endyr Nova felett. *feb. 19.* Torda Táltos és Delien Vazoo megküzdöttek egymással, és Torda Táltos gyõzött. *ápr. 3.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *júl. 15.* Mammuth szolgálatába állt egy fagydémon. *júl. 31.* Mammuth pszionikus párviadalban legyõzte Zexet.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

be 4 46 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

m 9 9 884 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 84) A legközelebbi feladat megoldásánál 84 lesz a válaszod.
(M 8,9) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben goblin kobra tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 2 mocskot kapott, és az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 54 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 6 óráig világították a milgandokkal, 40 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [84] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

m 1 4 3322 2125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 1,6) Dél felé mész az útvesztõben. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 21 mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 4 mázsa mohát. Ezek a falánk lények tehát összesen 3724 mázsa mohát pusztítottak el. Hány mikropoid volt egy alomban?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 2,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,4) Mindenre felkészülve, északra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,4) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy üres barlangterembe érkezel.
Elhagyod a labirintust.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

k 99 kaland elvállalása
Szíved a torkodban dobog, ahogy kifutsz a térre. Vajon ott lesz? A történet múltkor teljesen a varázsa alá vont. És igen! Troy Archid ott ül, ugyanazon a kövön, mint amikor utoljára láttad. Odasietsz hozzá.
- Tharwn! Sajnálom, de a múltkor közbejött valami halaszthatatlan. Még mindig kötnek bizonyos régi... adósságok. A gombasörre most nem tartok igényt, reggel alaposan meglocsoltam a torkom. - A szemedbe néz, és a mese varázslata máris megragad.
- Rintelki Anator a csatornaszintet járta egy fontos küldetés során, amikor megérzett valami egészen furcsát. Az orrába rothadó bûz kúszott, amitõl majdnem rosszul lett. De nemcsak a szagot érezte. Ahogy a kezével a levegõbe markolt, valami egészen furcsát érzett ott, mintha valami nagyon kellemetlen dolgot érintene, pedig nem volt ott semmi. A rosszullétet végül legyõzte a kíváncsiság, és közelebb óvakodott ahhoz a helyhez, amit a visszataszító dolog forrásának vélt. Késõbb soha senkinek nem tudta leírni pontosan, hogy mit látott ott. Egy barlangmélyedésben, egy sötét, piszkos és elhagyatott odúban valami tenyészett. Nem volt határozott alakja, élt, de Anatornak az a határozott érzése volt, hogy a teremtmény létezésének leírására inkább az élettel pontosan ellentétes értelmû fogalom lenne megfelelõ. Ekkor megérezte, hogy az a valami - bár nem volt szeme, arca, vagy végtagja - felé fordul. A kellemetlen érzések újult erõvel törtek rá. Nem gondolkodott, felemelte a kezét, varázsszavakat suttogott, és a barlangodút a következõ pillanatban lángok borították el. Anator percekig ismételgette a szavakat, a lángok csak jöttek a tenyerébõl. Végül a forróságtól lángra kapott a ruhája. Megégve, a varázslattól véglegesen kimerülten támolygott odébb. Sokkal, sokkal késõbb tért magához, amikor egy másik galetki talált rá, nem messze ATTÓL a helytõl. Az a galetki segített neki, ápolta, de õ ahelyett, hogy sietett volna a barlangjába pihenni, visszament még egyszer, hogy meggyõzõdjön róla, valóban elpusztította azt. De nem volt ott semmi, csak a megfeketedett falak. Ekkor azonban újra megérezte a bûzt, és újra tapintani tudta a szörnyûséget. Döbbenten ébredt rá, hogy a szag belõle jön. "Te is érzed ezt a bûzt?" kérdezte a másik galetkit, aki azonban csak értetlenül rázta a fejét. Hazatérve hozzálátott, hogy lemossa magáról a szagot. Egy órán keresztül sikálta magát, tökéletesen tiszta lett, de a szag ott volt. Bárkit kérdezett róla, mindenki csak hüledezett, azt hitte, hogy megõrült, amikor tökéletesen tiszta testérõl azt kérdezte, más is érzi-e az ocsmány bûzt. Végül felhagyott vele, amikor látta, a furcsa szagot csak õ érzékeli. Három napig ki sem mozdult a barlangjából, csak aludt, evett, és töprengett. A negyedik napon, amikor felébredt, a szag nem volt sehol.
Troy tapogatni kezdi a követ maga körül, aztán, mint aki felébred egy révületbõl, megereszt egy csúnya szitkot.
- A lantom! El is feledkeztem róla! Tegnap, beadtam az uzsoráshoz, mert pénzre volt szükségem. A lant nélkül viszont nem tudom folytatni! Kérlek, váltsd ki nekem, talán ha 100 arany volt a letét. Találkozunk holnap, ugyanitt!
Bánatosan távozol - kíváncsi vagy a történet folyatásához, nem örülsz, hogy várnod kell rá. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 65.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

psz 48 45 52 54 47 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás, csapdakészítés, auraészlelés, kereskedelem, zárnyitás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (336. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Jégszívû Éjsárkány, egy lófarokba fogott, ezüst hajú, smaragdzöld szemû, feketén csillogó bõrû férfi. [aura: 1-es jégpajzs.] A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, díszes fejék, az elektromosság márványgyûrûje, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, suhanó csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Jégszívû Éjsárkány csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Headshot, egy gyönyörû, éjfekete hajú, hegyes fülû, elképesztõen magas nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, kristályamulett, díszes fejék, bõr mellvért. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Headshot csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Greed, egy rettenetesen kapzsi, fiatal nõ. Tárgyai: a küzdelem csepp fülbevalója, a bûz kerek pajzsa, a Tél ezüstlánca, a bûz halotti maszkja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Greed csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
Odabent fogad Cliambert Sloant, egy fekete köpenyt viselõ, jeges tekintetû, jó kedélyû férfi. [aura: IQ: 14.] A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: parittya, szimbólum, malachitgyûrû, a káosz halálos mellvértje, bronzmedál, vándorcsizma, nagy pajzs, a torony karkötõje, a tudós rövid tõre, szárnyas sisak, a Tél ezüstlánca, a káosz végzetes szimbóluma. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Cliambert Sloant felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Cliambert Sloant odajön hozzád. Megtámadod Cliambert Sloantot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (11 ép-t sebeztél). Cliambert Sloant rád veti magát. Cliambert Sloant csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Cliambert Sloant regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Cliambert Sloantot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). Cliambert Sloant rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (25 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Továbbnyomulsz.
Vendéglátód Kenzo Sharrazadh, egy ezüstös pikkelyekkel és tüskékkel borított, gyíkszerû, karbunkulus szemû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, kristályamulett, bronzmedál, a kobra bõr mellvértje, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, csatos öv, zöld köntös. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Kenzo Sharrazadh irányába mozogsz. Kenzo Sharrazadh feléd mozog. Támadod Kenzo Sharrazadhot. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Kenzo Sharrazadh téged támad. Lesújt rád bal mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kenzo Sharrazadh regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Kenzo Sharrazadh rád támad. Bever egyet bal mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Beléd próbál marni fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+29 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (330. kaland, összköltsége 5 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt bal karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molad púp, 13 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+12 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

cs 20 csapdaállítás 20 TVP-ért
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (277. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi közelebb jön, hogy támadhasson. A zombit próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A zombi téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a zombit. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a zombi felé. Már ott is vagy! A zombi máris elõtted terem! Támadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A zombi rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A zombit próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A hájas worpel ellõ egy éhínség varázslatot. Ezt most megúsztad. Támadod a hájas worpelt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Ideje enni! Mohón zabálni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza odajön hozzád. A jégmedúzát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Savat lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). A jégmedúza kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elemi rin (#28) [aura: bûz: 2.].

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmond egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az elemi rint. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 238 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 218 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tharwn, egy kidolgozott izomzatú, hatalmas, bátor, agyafúrt, csábító, galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 25. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.75
[2] IQ: 8 / 2.05
[3] ügyesség: 5 / 0.35
[4] egészség: 5 / 4.18
[5] mágia: 3 / 0.80
[6] gyorsaság: 5 (4) / 0.95
[9] Méret/ép: 60 / 32
Min. méret: 53
Barlangméret: 65
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 17 / 14%
Hõsi pont: 9 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 145 / 120
Hírnév : 163
Jóllakottság: 37%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 73 (2)
Galetki gyõzelmek: 43 (0)
Torzsz. csaták: 125 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 93 (6)
Leölt torzszülött: 111 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 23 (2)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 / 5.98 [16] tüskés bõr: 5 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.29 [46] csapdaészlelés: 1 / 0.12 [47] zárnyitás: 3 / 0.56
[48] mászás: 4 / 2.18 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0 [52] auraészlelés: 2 / 0.35
[54] kereskedelem: 3 / 0.38        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 5 / 4.75      
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 3 / 0.48        

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 8
psz 48 45 52 54 47
p
p
p
2. Makró
pv 2
p
p
vd
cs 20
3. Makró
vd
vd
vd
vd
vd

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 38; VI erõ:100% ép:35%; PV 2; PSZ 48 45 52 54 47;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 4 sebzés: 8-16

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #476 (19. forduló), #203 (15. forduló), #323 (19. forduló), #341 (20. forduló), #444 (20. forduló), #378 (20. forduló), #289 (23. forduló), #494 (24. forduló), #305 (24. forduló), #207 (24. forduló), #336 (25. forduló), #330 (25. forduló), #277 (25. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a tûz vándorcsizmája (#22271) * 1 díszes fejék (#135) * 1 kemény bõrpáncél (#3)
* 1 öv (#1165) * 2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
243 arany (#1) 1 drágakõ (#2) 2 hamis arany (#809)
* 1 karkötõ (#1240) * 1 kõamulett (#1196) * 1 kristályamulett (#130)
* 1 malachitgyûrû (#1227)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
4 fogazott tõr (#6) 3 kés (#5) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 gyilkos boróka (#27) 1 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21)
1 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
2 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 3 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212)
3 nordkristály (#146)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 13 arany (#1), 1 nordkristály (#146), 1 molad púp (#16), 1 tejfonál (#28), 1 hamis arany (#809).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.