Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Mármint a 3. kiadásban
 
Ja. Meg kicsit egyszerűsíthetnének a rigózáson is. Szvsz kicsit bonyolultra sikerült
 
a második az nekem is megvag, tegnapelőttöl fogva.
Háta negyedikhez... Leginkább az újfajta dekások izgatnak, remélem jók lesznek. A könyvbe berakhatnának egy szörnylistát, mert az a 3.dikból nekem nagyon hiányzot. meg még a világ alakulása, mi történt azóta, hogy a 3.dik révbe ért.

Petikek
 
Végre megint vann miröl vitatkozni. Sokszor közelebb áll hozzám az ortodox felfogások. Még mindog nosztalgokus hangulatban bányászom elö a polc egy védet sarkából a második kiadást.
 
Köszönöm, bár néhányat megtaláltam, sajnos mind1ik angol. Megint nekiállhatok fordítani! ;)
 
meg is van mind. bár bele sem néztem.
a mátrix nem érdekel(max a renraku-s része az archológiával)
 
Jah sok helyről lehet letölteni, úgy hallottam... khm
 
próbáld megszerezni a virtula realities 1.0, 2.0, target matrix, matrix kiegészítőket
 
Wow, nem hangzik rosszul. A drótmentes dekázás mindenképpen érdekes, meg a technológiai történelem is érdekel.
Viszont valaki segítsen: hogyan lehet egy dekket tunningolni? (PIMP-reősítés, burkolat páncélozása...)
Szabályok és leírások érdekelnének.
 
SR 4:
közeleg az utolsó SR 3 kieg(benne a mátrix összeomlása).
Tessék néhány újítás az sr 4 -ből:
The events of the System Failuresourcebook — the final book for SR3
— introduces a plotline that allows us to do exactly that. Combined
with a short five year timeline jump, we were able to give Shadowrun
a fresh technology boost while still maintaining contact with ongoing
plotlines and established gameworld power players.
THE NEW MATRIX
The most important tech development for SR4is in the functioning
of the Matrix. First and foremost, wireless technology is far more
widespread, and almost every electronic device is wireless enabled
and capable of interacting with other electronic devices (from PDAs
to cyberware to toasters). Rather than focusing on
virtual reality, the majority of people in the world
of Shadowrun now interact with the Matrix via
augmented reality, where sensory data from the
Matrix is overlaid upon the user’s real-world senses,
either through wireless-enabled implants, trodes,
special sunglasses/goggles or similar gear.
Our intention is to make the Matrix something all
characters in Shadowrun use on a regular basis, as
well as bring deckers (now hackers) out of their mothers’
basements and into the streets with the rest of the
shadowrunning team. It also allowed us to eliminate
the distinction between deckers and riggers — they
now essentially function the same, whether they are
manipulating programs or drones. Full-immersion
virtual reality has not gone away, but it is no longer
the primary mode from which hackers/riggers operate.
For veterans of Shadowrun, Third Edition(And the first and second
 
na sziasztok emberek, végre volt időm elolvasni a régi hozzászólásokat is. Na, akkor összegezem a gondolataimat:
A házi szabályokon töprengek. Egyetértek a Darklucassal abban, hogy létezik egy szabályokkal körülvett világ, melyben játszunk, de úgy gondolom, hogy a háziszabályok célja nem a tápolás, vagy az, hogy kiiktassunk valami fontosat, hanem a gördülékenység. Egyértelműen a karakter tudásán és ey kis szerencsén múlik a siker, de minek dobassak mondjuk arra, hogy Igor troll 6-os erővel betöri-e a több éve rohadó korhadt fából összeeszkábált ajtót? Ezt csak időhúzásnak veszem, hiszen úgy is sikerül! Ha mondjuk a kari hátsójában egy motoros banda liheg, és mielőbb az ajtó mögötti rejtekbe kell húzódni, akkor izzítsuk a kockákat!
Az, hogy milyen kockával játszunk szerepjátékot, szerintem nem élet és halál kérdése, hiszen a lényeg a világ és a karakter egyensúlyán legyen. Tápos Pisti 20-as erővel az SR világában olyan kari, akit én nem engedek asztalhoz ülni. (Érdekességképpen a mostani karijainknál a generáláskor nem A B C D E szerint kaptak pontokat, hanem CC DD EE szerint, így nem árnyakkat hanem hétköznapi embereket nyomtam le az árnyakba. A játékosok jobban élvezték, mert több volt a szerencse része a játékban. )

A figurás meg a táblás SR-ről annyit, hogy ez nem más, mint a WizKids egy újabb próbálkozása lehúzni az SR Fant. A figurás játék lényege is az, hogy vegyél meg úgy 8-10 figurát, darabját 5-10000 forintért, vételezz nekik felszerelést 5000-ért és elment a fizetésed. A figurás játék (Shadowrun Duels) meg nem más, mint a MechWarrior féle tárcsás és inch-mérős balhé. Nem olyan érzés, mint szombaton körülülni az asztalt.
 
OK, igazad wan!
 
:P
 
:P
 
Tiszteletreméltó,nemes emberi tulajdonság a saját hibáink beismerése.Tévedtem,látom fejlődő képes vagy.
 
Annyit azért tudtam tudtam róla, hogy legyen róla wéleményem. Az, hogy ez nem egyezett a tiéddel, még nem biztos, hogy WALAMELYIKÜNKNEK biztos, hogy igaza kell, hogy legyen. Én ezt beláttam.
Úgy látom te még mindíg nem jutottál el idáig..
Az ÉRDEMEIDET mindenki tiszteletben tartja. Úgy látom ez neked nagyon fontos...
 
Hát, amennnyiben konzervativizmus = nem köpködök olyasmit, amiről semmit nem tudok, akkor igen, az vagyok. Sőt, gyermeteg is... és még sok más, elismerem

dehát ugye kinek-kinek érdemei szerint...


suszi:

Reméljük, hogy lesznek egyáltalán még regények... már csak 6-8 maradt, ami nem jelent meg magyarul.
 
Bölcs volt a hozzászólásod...és még pont időben!
 
Csak most wolt időm és energiám átolvasni a woof-al folytatott parázs eszmecseréteket.háá..át nem akarok senki pártjára állni,de woof +lehetősen konzervatív módon viselkedett veled szemben...&...+lehetősen gyermeteg módon viselkedett.
 
Én már nagyon várom az új shadowrunt. Az eddigi regények (egy-két kivételtől eltekintve) nagyon jóra sikerültek. Remélem a továbvitt történelem is ilyen jó lesz. A szerepjátékkal kapcsolatban pedig majd meglátjuk. Én bizakodó vagyok
 
Már majdnem elfelejtettem a jelszvam!

Amiket felsoroltál, az mind ott van - vagy a környékén - a linknél. Beszéltem egy amerikai sráccal, náluk most a plasztik figurás SR táblásjáték a menő és hánynia kell tőle. Mi szerncsére még relatíve sehol nem tartunka táblás játékokat illetően. Kösz, wizkidz!
 
Hát ja ott a pont. Azért valld be két dologból áll a tudásból és a szerencséből. Ja a tulajdonság az inkább adottság és azt persze nehéz fejleszteni és nem fogsz felemelni 50 kilót. Nade egy szakértelemnél előfordulhat, hogy akkora mákod van, hogy pl. megjavítasz valamit. Nálam is volt már ilyen. Sikerült megcsinálnom egy csaptelepet pedig rohadtul nem vagyok vízvezetékszerelő.

 
"Hogy ha egy fantasyt nyomunk és szar valamilyen tulajdonságod eleve bebuktál egy ahhoz kötődő próbát"
tudod a valóságban is, ha nyeszlett, vagy nem fogsz felemelni egy 50 kilós súlyt. hál istennek SR ben sem.
és ez független a szerencsétől.
az SR4-ben minden célszám 4-es lesz, csak van amihez több siker kell majd.
szóval nem működik az addig dobálok míg nem sikerül megjavítanom stb. dolog.
akit érdekel az SR4 az látosgasson el a hivatalos oldalra.
eddig csak pozitívat olvastam róla: pld.: a mágiahasználók megveszik a mágiapontokat a nullától, megszűnnek a kocka tartalékok(igazából sose volt realitásuk).
ja és hál istennek tovább viszik a történelmet.
 
Na ehhez muszáj hozzá szólnom. Az a része nem érdekel, amit woof és Wadbill csinált, az ő dolguk. Ami a szerepjátékok játékélménye és a szabályrendszer közti összefüggést illeti nem teljesen értek egyet. Valahol még én is írtam, hogy ha nem tetszik a negyedik kiadás akkor nem veszem meg oszt kész. Még abban is igazad van, hogy házi szabályokkal alakítható egy játék és nem kell teljesen a fejlesztők által meghatározott rendszert alkalmazni, de igenis meghatározó egy játék szabályrendszere. Nem vagyok híve az akkora szerepjátékosok, vagyunk, és nem kell semmi majdhogynem már life szerepjátékot nyomunk. Persze és, hogy döntjük el a dolgokat? A legfontosabb dolgoknál dobunk? Ott meg tökmind1 mivel dobunk és hányszor? Igenis az a nyamvadt szabályrendszer ad egy keretet egy játéknak, és azáltal lesz igazán jó. Hogy megragadott a világa, de az, hogy d6 rendszere van nem különösebben izgat? Próbálnád meg az sr-t d10-el d4-el d20-al meg stb.-vel játszani. Hogy nem fejlesztheted mindenedet. Hogy ha egy fantasyt nyomunk és szar valamilyen tulajdonságod eleve bebuktál egy ahhoz kötődő próbát. Az sr-ben maximálisan megcsinálták a szerencse beépülését a játék mechanizmusába és kérlek, mi kell más, ha egy kockajátékkal támogatott játékról beszélünk. Persze játéktudás és szerepjátékosi képesség, naná, igen én sem szeretem a nyáladzó idiótákat, de kérlek akkor sem dobhatsz mindent félre.
Csak ennyit akartam írni.

Üdv:

Dark
 
Nem kapsz kritikát, teljesen egyet értek! A witát szerencsésen lezártuk, személy szerint beláttam annak meddő mivoltát! A Mónika illetwe a Balázs show walójában nagyon jó hasonlat wolt (mindkettőt rühellem). Nem kíwánom wéleményem senkire ráerőltetni, csak elmondtam, EZ wolt a történet gyújtópontja (meg hogy azt hittem, ezen a fórumon mindenki szabadon elmondhatja a wéleményét, de wiszonylag hamar beláttam a tévedésem)
Walóban elfajult egy kicsit, a wégén már ott tarott a dolog, ki tud ciwilizáltabban a másik arcába hányni.
És ez gáááz!))
 
Mondjuk játékstílusról itt szó nem volt, de felmelegíttetett, meghallgattattott, ámen. :-D
 
Huh, emberek, végigolvastam a nekem kimaradt részeket! Ez egyszerűen hihetetlen! KAPJATOK AZ AGYATOKHOZ! Ez nem szerepjáték! Ez vasárnapi vitaparti. Javaslom azt, hogy várjuk meg ezt a bizonyos nagy negyedik kiadást! Nézzük meg, vessézzük ki, ha tetszik a csapatodnak játsz vele, ha nem hagyd a francba és maradj a harmadiknál, sőt, a másodiknál. Ha valami esetleg nagyon nem tetszik, vannak háziszabályok is. Amikor leülsz hétvégén RPG-zni, nálatok tényleg az a fő téma, hogy táp-pistike 32-es szinten megdobja-e a 2-es célszámot? Neeem.... Nagyon elszomorít az, hogy a szabályok ennyire elnyomják a játékot. Én pl. azért tartom az SR-t a legjobbnak, mert megragadott a világa, nem pedig azért, mert huh, de kafa a d6 rendszere... Az, hogy tataroznak egy rendszert, kicsit szerencsejáték a kiadók részéről, vagy bejön, vagy nem. Mindenki saját véleménnyel renmdelkezhet persze, de nem kell a világba ordítani, hogy MÁRPEDIGÉNNEMJÁTSZOKAZ SRNÉGGYEEE, MERAZ SZAAA***! Nem értem, miért jó ez a vita.
Kedves woof! Neked is van egy mesélői/játékos stílusod, úgy jászol, ahogy jónak látod, de nem kell leköpni mást a szavaiért és azért, mert máshogyan játszik mint te.
Kedves Wadbill! Véleményedet tiszteletben tartom, te is tartsd tiszeletben másokét is. Ha meg az egész vita meddő, emelkedj ki azzal, hogy nem mész bele a medvecsapdába.
Megmondom az igazat, nem vagyok olyan veterán az RPG játékok terén (csak 2,5 éve játszok...), de kicsit sznoboknak érzem az idősebb generációt. Valloom, hogy nincs nagyobb élmény, mint mikor játszunk, de szégyenlem magamat miatttatok, amiért itt úgy vitatkoztok, mint az ötévesek a számítógép előtt. Ha tényleg ezt akartátok, nézzetek Mónika vagy Balázs-showt a tv-ben. Szerintem.
Várom a(z építő jellegű) kritikákat. Köszönöm.
 
Glugggy)
 
Dude, válasz a másik fórumban, elég ha egy helyen nyelsz
 
Kedwes woof!
Én nagyon szertlek téged! Miért is ne, hiszen intelligens wagy, érweid pedig kikezdhetetlenek! Frappáns wálaszaid hatására görcsbe szorult a gyomrom, és elkezdett körwonalazódni jelentéktelen életem egyetlen célja:hogy olyan lehessek mint TE! Téwethetetlen szawaid metatronként bődültek fülemben.Köszönöm towábbá, hogy szinte minden esetben megismételted mondataim, hogy towábbi mélyrétű elemzésekkel bőwítsd sekélyes tudásanyagom a játékról (amiwel már 10 éwe játszom) és az életről, sőt, RÓLAD, arról a miszikus, megfoghatatlan személyiségről, aki kritikusan, mégis bölcsen támogatja a fórumokra látogatókat. Érzelmi életetd bizonyára stabil és kiegyensúlyozott, ebben is támogatásodra szorulnék. Ne haragudj towábbá, hogy wolt bőr a pofámon, hogy az Árnyékmagyarország wédelmre keljek, illetwe hogy nem fogalmaztam meg kellő pontossággal a "Hatalom Trilógiáwal" kapcsolatos hozzászólásomat.
Wégül szertnélek megkérni rá, hogy towábbra is fürdess minket bölcsességed fényében, kritizáld szellemi képességeinket (amely a te géniuszodhoz képest csupán alacsonyabb lehet), illetwe bíráld alternatíw nemi szokásainkat, amelyre téwedhetetlenül rájöttél.
Köszönöm! (rebegő hálaima és zsolozsma)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.