Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mi legyen a szeptemberi versenyünk formátuma?

1.) Hagyományos (új nemzedék)
2.) Jellemek harca (új nemzedék)
3.) Páros verseny (új nemzedék)
4.) Veszélyes faj
5.) Draft (2 HD, 2 KL)
6.) Nem versenyzek.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: A sötétség gyermekei május 22.
A pillanat képe
Mindenki volt kezdő...
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kezdő kalandozóknak általában azok a veteránok a példaképei, akikről a legendák is szólnak. Céljuk, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban felemelkedhessenek bálványukhoz, ez azonban a legtöbbször csak kitartó, hosszú munka árán lehetséges.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi hagyományos verseny a Wekerlén
54. Beholder Találkozó 2021.06.19. – Beszámoló
Kristályláz lapelőzetes – 1. rész
Kristályláz beharangozó
Itt nem nyerni akarunk – tesztelés kontra verseny

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2020
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli

A lista folytatása...
Kristályláz beharangozó (49)
HKK pakliszerkesztő (87)
Hétvégi hagyományos verseny a Wekerlén (3)
HKK kérdés? (45619)
Illusztrációk- illusztrátorok (43)
Versenyhirdető (1759)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Kérdezz-felelek 11.

  • Ha Szűk esztendők mellett Majd legközelebbel megakadályozzák egy lapomat, akkor visszakapom a lapra költött varázspontot. Ahogy korábban már írtuk a Majd legközelebbről, ez nem varázspontot ad, hanem olyan, mintha azt a varázspontot el se költöttem volna.
  • A Taumaturgia (új) akkor is erősíti a Tűzrituálé sebzését, ha az 0 ÉP-t sebezne. Ha egy lap valamilyen feltétel alapján sebez, és a feltétel miatt 0 a sebzése, attól az még továbbra is sebző varázslat, amit lehet erősíteni. Hasonlóan ahhoz, mint amikor 0-ért használok egy direkt sebző harci képességet, de azt valami (pl. Tűzmágia) erősíti.
  • A Dornodon bűbájának sebzése tűz sebzés.
  • A tűz síkjának (új) szövegében említett tűz altípusú varázslat azokat a varázslatokat jelenti, melyeken szerepel a tűz ikon.
  • Korábban azt írtuk, hogy Mardakor bölccsel használhatok negyediket egy olyan lapból, amit a Mardakor misztikussal raktam be az 5. színből. Átgondoltuk a kérdést, és a Mardakor bölcs szövege szerint - "egyik lapodból a megengedettnél eggyel többet rakhatsz a paklidba" - akár ez, akár az ellenkezője megmagyarázható. Mivel úgy gondoljuk, hogy a bölcs szövegében a megengedett szó az egy fajta lap darabszámára utal, és a Mardakor misztikus erről nem nyitlatkozik (csak arról, hogy három bármilyen lapot berakhatok egy 5. színből), ezért logikusabb az, ha bölccsel nem lehet 4. lapot használni az 5. színből. Így megváltoztatjuk a korábban hozott döntésünket.
  • A lapra rakható lopó lapok mivel folyamatosan kifejtik hatásukat, erősebbek az egyszeri lopó lapoknál. Így tehát ha egy Tolvaj klántaggal (új) ellopok egy szörnybűvölt lényt, akkor a Szörnybűvölés azonnal visszaveszi a lapot.
  • Az esszencia elnyelésénél (új) az, hogy a lény kijátszója visszakapja a VP-t, a lap hátránya.
  • Az Ősöreg Dorka (új) akkor is visszajön a kör végén, ha őt magát dobatják el. Ha Edraliannal dobatnak, Dorka akkor nem jön vissza, hiszen Edralian a Semmibe küld, és a lap szövege szerint csak akkor kerül a Semmi helyett a gyűjtőbe, ha forrás miatt kerülne a Semmibe. Edralian pedig nem számít forrásnak.
  • Az Őrző lord (új) képessége forrás, így nem hat a forrásimmúnis lényekre, mint pl. a Repro.
  • Az élet illúziójával kijátszott lény a kör végén a Semmibe kerül. Ez áldozás, méghozzá nem kényszerített áldozás. Így pl. ha Kifejlett sárkánykígyót hozok vissza Az élet illúziójával, sárkánykígyó képessége nem működik, amikor a kör végén a Semmibe kerül, mivel áldozással kerül a Semmibe.
  • Az ítélet napja, Beszűkült látókör, Erősödő kántálás és Következő fokozat bűbájoknak az a képessége, hogy nem hat rájuk forrás forrásimmunitás. Emiatt nem is lehet rájuk kijátszani olyan lapot, ami célozná őket.
  • Minden, az Arochossal kapott jelző az őrposztba kerül, nem lehet kimozgatni onnan a csere fázisban, nem foglal helyet, nem lehet feláldozni és másolni. Azok is, amelyeket Arochos képességével 0 VP-ért termelek az első három körben.
  • Ha A mélység urának képességével +1 nekronért repülve hozom a krabberemet, a Lassan járj! még drágítani fogja. A Lassan járj! az alap idézési költséget nézi, és ha egy más lap módosítja egy lap idézési költségét az mindig a módosított idézési költség lesz. Az alap idézési költség csak akkor változik, ha a lap saját magát módosítja a szövege alapján.
  • A Lávabehemót nem thargodan altípusú, ha varázslatként játszom ki.
  • Rakhatok életjelzőt A halhatatlanok nagymesterével olyan lényre, ami kijátszás után az ellenfélhez kerül, pl. Tehetetlen monstrum.
  • Ha a harci fázis folyamán olyan lények kerülnek szembe, amik valamilyen ok miatt nem tudják megsebezni egymást (pl. Szibarita váz (új), Lohd Haven familiálisa, Uwalla (új), Repro), akkor nem történik semmi. A harci fázis véget ér anélkül, hogy bármelyik lény sebződne.
  • Az Óriás krabber képességét használhatom úgyis, hogy az a krabber, amit feláldozok hozzá szintén a gyűjtőbe kerülne ugyanattól a forrástól, amitől az Óriás krabbert meg akarom védeni.
  • A Repülő motyogóval leszedhetem a Teknős szellemet, mivel a motyogó leszedése egy sikeres kijátszáskori képesség, és a lap kijátszása és a kijátszáskori képesség között nem vizsgáljuk a lény ÉP-jét.
  • A halandóság átlépésénél (új) az, hogy az ellenfél áldozhat, vagy dobhat lapokat, a halandóság hatásának megakadályozási költsége. Emiatt áldozhatok neki forrásra immúnis lapot, bármit, kivéve helyszíneket, és azokat a lapokat, amiket nem lehet áldozni.
  • Ha egy Pozitív létsík (új) mellett kijátszom egy Fairlight bölcsességét, és később leszedik a síkot, akkor a bölcsesség már csak kettőt fog gyógyítani. A bölcsesség egy körönként kisülő gyógyítást ad, amit a sík növel, ha már nincs a játékban a sík, akkor nincs is mi növelje.
  • Ha az ellenfelem kijátszott rám egy Thu'zad utazását, és én az én körömben kijátszok egy Apró kívánságot, akkor létrejön az a lap nem jön létre, amit apró kívántam. A Thu'zad utazása nem csak kézből kijátszásra vonatkozik, így az Apró kívánságot is akadályozza. Ha már kijátszottam az Apró kívánságot, a lapot elő kell keresnem, de mivel a Thu'zad utazása miatt már nem jöhet létre, ezért a gyűjtőbe kell dobni.
  • A helyszínek képességei forrásnak számítanak, így az is forrás, ha módosítja valamilyen lapok idézési költségét. Emiatt az ilyen helyszínek kikapcsolják az ősmágiát.
  • Ha egy lap lapdobásra kényszerítene, de nincs lapom, akkor valójában nem kényszerített lapdobásra, így az erre bekövetkező hatások (pl. Ősöreg Dorka (új)) sem jönnek létre. Hasonlóképpen az sem VP-pusztítás, ha használok egy VP-elvevő/pusztító forrást, de az ellenfélnek nincs VP-je.


  • Tihor Miklós, Makó Balázs, Dani Zoltán

    (A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
    (átlag: 4 szavazat alapján 8.0)

    Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Kérdezz-felelek 11..

    Létrehozás: 2011. március 17. 15:15:42Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2021
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.