Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Tűzharc
Küldd el képeslapként!
A Shadowrunban az igazi tűzerőt az utcai szamurájok és a cégek zsoldos csapatai képviselik. A két fél gyakran keveredik a képen látotthoz hasonló, heves tűzharcba.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Alfa menü – Druidák
Termékismertető - Alfa menü – Boszorkányok
Termékismertető - Alfa menü – Tengeri rablók
Termékismertető - Alfa menü – Felfedezők

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Egérút + Kronomágikus homokóra gyár pakli

Egérút

5 Időlassító
5 Bufa kódexe
3 Ősi legendák

3 Mágikus óra

3 Ősi béklyó
3 Kasztoplanáris stigma

3 Goblin futószalag
3 Végképp eltörölni
3 Apró kívánság

3 Kronomágikus homokóra
3 A szépség dühe
3 Agyfürkészés
2 Az idő kereke
3 Techiánaflux

45 lap

Túl nagy poént nem lövök le ezzel a kombóval szerintem, de leírom ide is, hátha valakinek kedve támad hozzá. A pakli a Goblin futószalag nevű csodapapírra épít, amivel egy feláldozott tárgyat annyiszor le tudunk másolni, amennyi nekronnal azt bírjuk. Számos hasznos, lassító tárgyat használok a pakliban, amit megérhet lemásolni ezzel a lappal, a két legdurvább viszont a Mágikus óra és a Kronomágikus homokóra. Előbbivel sajnos várni kell az ellenfél körében egy cselekvést, mire be tudjuk szakítani a körét, utóbbival viszont még ennyit sem kell várni, nyílván azt éri majd meg inkább másolni.

Tettem még bele sok keresést is, hogy minél hamarabb feljöjjön a kombó. Szerencsésebbek Univerzális megoldással is próbálkozhatnak, az minden kombó mellé hasznos. Én ezt a verziót raktam össze, mert nincs Univ-om.

Ebben a verzióban kizárólag a szabálylapra építek nyerésként, de természetesen sok más szabálylap, például Ősi bölcsesség is hasznos lehet a kombóval. A választásom viszont azért esett erre, mert itt a szabálylap biztosítja, hogy soha ne kelljen túl sok nekront elkölteni a Goblin futószalagnak, mivel a 8. körömben automatikusan nyer. Még ha az első körben ki is tudom hozni a Mágikus órával a futószalagot, akkor is csak legfeljebb hétszer kell másolnom a nyeréshez, 28 lap kiégetését pedig ki lehet bírni a 8. körig. Más szabálylap mellett viszont ha nem húzok még valami alternatív nyerést a végtelen kör mellé, akkor a nekron előbb-utóbb felemészti a paklimat. Ráadásul a Homokórát másolni körönként 1 VP + 2 ZSZ-be is kerül a nekronon felül, úgyhogy még az erőforrásokkal is takarékoskodni kell, ha ki akarok hozni egy ölést.
Én ezért vagyok az Egérút mellett ennél a kombónál, csak a lassító lapokra és a kombóra kell figyelnem. Butuska felállás, de viszonylag stabil saját magához képest.
 
A KRONOMÁGIA HATALMA

névre kereszteltem ezt a legújabb agymenésemet. Amikor megláttam az Időkiesés nevű papírost, egyből az Idősárkánnyal való kombója jutott az eszembe, ami szerintem egy nagyon is legit kombó, és valószínűnek tartom, hogy a jövőben több játékot fog látni a versenyeken. Szerintem leginkább valamilyen korlátozó szabálylappal, azon belül is bilinccsel optimális összerakni, mivel ekkor a fél-kombó is kellő hatással van a játékra, a mostani verzió viszont inkább a poén-deck kategória, pár vicces kombóval, a metagém-elemzés stresszét maga mögött hagyva.

Vágjunk is bele, a narancssárga lap kérdésénél az Elenios követőjét választottam, ami a kombó mindkét részét keresi. Játszani fogunk tehát 2-2 Időkieséssel és Idősárkánnyal, valamint 3 Univerzális megoldással, így kellően bebiztosítjuk a kombó behúzásának esélyét. Az Időkiesés 2 manáért korrekt, 1-ért még jobb, úgyhogy csak az olcsóbbítás miatt szükségesnek érzem a 3 Techiánafluxot is. Ha már kronomágia, akkor ne hagyjuk ki a 3 Kaszás érintését sem, ami lényegében "megint én vagyok", csak úgy mint a 3 Kronomágikus homokóra. 4 szilánkért Időkarika jó biznissz, 2+2 szilánkért még jobb, ebben rejlik a homokóra ereje, főleg ha vannak mellé építő/áldozható lények, de erről majd kicsit később. Ha már nem bilincsezünk és a kronomágia van a középpontban, akkor vétek lenne kihagyni a Kísérteties bajnok + Kronotapír kombót (3-3), ami lényegében 3 manáért megint jövök, úgy hogy közben még az őrposztban is rendetlenkedhetek egy 4-es sebzésű lénnyel. Igen ám, de mi van, ha behúzom mindkettőt, azt a tapírt mégiscsak jó lenne valahogy kézből a gyűjtőbe tenni, és ezzel 1-re redukálni a kombó költségét. Erre talán a Solisar aurája a legjobb megoldás, tudom nem túl univerzális papír és használni kell mellette 3 Az erős erejét is megszokásból, de a kombó-potenciál miatt mégiscsak lehet helye a pakliban. Ha már nullás kánterek, ne felejtsük feketéből a [strike]Hatalom torzulását[/strike] akarom mondani Árnyrémet sem, hozzá hasonló szerepet tölthet be a Kő alatt lapuló krabber a.k.a. KALK, és a Sebzett vérfarkas is egy vállalható lény alapú kánter. Ezek mind jól segítik a homokóra kijátszási és használati költségét. Ha sokszor jövünk egymás után, akkor logikus lenne némi permanens erőforrást is használnunk, így 2 Lélekgyűjtő pálca is helyet kapott a pakliban. Eddig 3 színt használtunk, negyediknek a sárgát választottam, mégpedig az alábbi vitathatóan hasznos kombó miatt. Nyilván tudjátok, hogy a Bahhh... Cselvetés hatása a következő előkészítő fázisunkig tart, amit ki tudunk kapcsolni az Idősárkánnyal, így egy nagy körrel tovább tart a drágítás. (Azért lehetőleg az ütés fázis előtt nyomjuk el a Cselvetést mielőtt magunkat szívatjuk.) Mivel sok varázslattal játszunk, ezért készülnünk kell még az antimágia ellen, csak és kizárólag ilyen okokból bekerült 3 Kyorg tudás és 2 Kasztroplanáris stigma. A maradék 2 helyre 2 Álomvilág került, mert nem árt ha van valamilyen síkunk, és mellékesen keresi a kombóinkat is. Végeredmény:

Elenios követője
----------

2 Idősárkány
2 Időkiesés
3 Univerzális megoldás
3 Techiánaflux
3 Kronomágikus homokóra
3 A kaszás érintése
3 Kronotapír
3 Kísérteties bajnok
3 Solisar aurája
3 Az erős ereje
2 Árnyrém
2 KALK
2 Sebzett vérfarkas
2 Lélekgyűjtő pálca
2 Bahhh... Cselvetés
3 Kyorg tudás
2 K stigma
2 Álomvilág

Sajnos tudom, hogy aránytalanul sok spoiler van a pakliban, de azért remélem sikerült kellően kamu indokokat találni nekik, és senki nem feltételezi, hogy spoiler mivoltuk miatt kerültek a pakliba a flux-típusú lapok. Lehet persze kontrollosabb, versenyképesebb verziót is alkotni ebből, és persze retardabb, "Időugrással elveszem a saját előkészítőmet" tipusú mókadekket is, de én ezt a verziót éreztem megosztásra érdemesnek. A Kísérteties bajnokban például szerintem több is van, ha van valami kombó ötletetek rá, azt kíváncsian olvasnám.

Addig is jó játékot kívánok minden kronomágusnak!
 
Szerintem is nagyon jók ezek a paklik .
A leírások is kiválóak.
Tőlem kap Roli egy DICSÉRŐ SZÓ! -t.

Gratulálok csAK ÍGY TOVÁBB!!

jozsi
 
Eddig ez tetszik a legjobban! (A többi sem piskóta.) Nem tudom mennyi dicsérő szót kapsz, de pillanatnyilag a

HKK Top 5 legkreatívabb játékosában

szerintem benne vagy.
 
ökörKÖDünk mert megtehetjük!

avagy: A KÖD URA ÉS A KÖD....KUDARCOK!

A következő rovatunkban egy régi nagy szerelmemet szeretném bemutatni nektek. Ez nem más mint a KÖD pakli.
Anno még a zanszilánkoknál kezdtem a játékot, és hihetetlen jónak tűnt az akkori összeállítás.
Fúúúú körönként tudok keresni, jönnek a ködyetik, aztán a ködmön és véged!
-valahogy így

de szép is volt.
Persze aztán jött az undorító 3 erőd köd, és a nagy hisztik utána. Meg nem is raktam össze a paklit mert drága volt.
Most arra gondoltam hogy az új zén kapcsán bepróbálok egy vicces összeállítást erre a követőre amit valószínűleg még asztalkitámasztásra, vagy kenyérvajazásra sem használnak a játékosok...

a móka tehát:

követő: A köd ura

3 Elnyelte a köd: követővel kereshető lövés! nem is annyira rossz mint amilyennek tűnik. Gondoljunk bele, 1 ért keresünk, aztán 1 ért lövünk. Ez már MAJDNEM olyan mintha simán lőnénk vele.... így is fostos a dolog de most nem az a lényeg!

3Ködmangó: oké tudom tudom de akkor is kell! de molgan bácsit már az istenért sem rakok mellé!!!!
Meg valamit kell áldozni ködlovasnak ha jön -->

1-3 Ködlovas: " ért és egy áldozásért necces, ráadásul dobni is kell neki, de Bodnár Balázs legeslegeslegkirályabb illusztrációjáról van szó szóval használjunk bátran hármat. Ölni is kell valamivel

3Ködsárkány:Ő már kevésbé annyira vicces lap. Jó ölés és Vp szívás. Kihagyhatatlan!


3 Ködharcos: hát ő már koránt sem néz ki olyan jól...
de 1 éert kapunk egy öldmeganyád-szárnyacskás embört aki leszed vagy izmozza magát!

3Cudar idő: Ez már kicsit komolyabb papír: visszavetése jóőofa lesz!

3Köd: 1 nekronért kiváló kombó lehetőség, rádásul izmozza a köd lényeinket. Nemár, egy köd pakliból kihagyni A ködöt

3Varázsköd: a követőt valószínüleg tiltani kéne ha nem lenne ott a hátránya, de ha nem lenen akkor igazán jó pakli is lehetne. Mindenestre erősen ajánlott a 3 variköd használta még így is

2Ködváros: jópofa dolgok ezek a ködgyerkőcök. Kicsit drága a helyszín de érdemes használni. Ne feledjük hogy a helyszínek sokszor meccsfordítóak lehetnek, és a keresésük sem occsó, viszont ezt bármikor elő lehet szedni.
FONTOS: a sok ködgyerekre is oszt izmot a köd!!!!

1-3Ködlidérc: 1 ért visszavetetés? 3/3 as lényt is kapunk mellé? Simán! ja de passzívan jön...namind1

3Leszáll a köd imádom azt a lapot. Húzat és halálra szívatja az ellenfelet! Eléggé zavaróak tudnak lenni azok a kis jelzők ott!

3Ködös elme: jesszum ez régen mekkora spoiler volt. Ebbe a pakliba még most is az! 3at bele!

3Altató köd: mert az undorítóság netovábbja, legofja az ellenfél lényeit és ujrahazsnosít is. Mindezt sznte ingyen!!!


3Spektrális maninpulláció: keresni ködváros-> adni sok eködgyerek-> lenni sok Vp->húzni sok lap!

3Energiadagasztás: jóljöhet...

Side ból lehet haszálni végső ködöt, ködamazont és hű társát az átkozott pengéit, stb...

jó ökörKÖDést!

 
Druidás nekron horda

Szabálylap: Ősi bölcsesség

1 Druida (új)

5 Repülő fatty

3 Árnylord (új)
3 Rémeb
3 Vámpírbébi (új)
3 Vérfarkas preventor
3 Az enyészet porladó lovasa (új)

3 Genrath vérmedve (új)
3 Kharas-nar kínzómester
3 Kelegish
3 Naso-thin nagyúr
3 Nozar-thin felderítő
3 Odh-magh ellátmányozó
3 Soro-shar főoperátor
3 Telakish

45 lap

A pakli motorja az Örökkévalóságban megjelent Druida (új) nevű lap. A vegyes idézési költségű lényekkel (de csak a szörnyekkel!!!!) nagyon jól kombózik, mivel az idézési költségükből a VP-t leveszi, és elég lesz, ha nekront fizetünk értük.
Ezért fontos a szabálylappal garantálni, hogy az első felhúzott lapunk a Druida (új) legyen mindig. Persze ez csak akkor működik, ha nem fogja meg az ellenfél és nem is szedi le, de ez nem is lenne 'gagyi pakli', ha nem lenne egy ilyen kaliberű támadási felülete.
A pakliba 21 moát tettem amik a megszokott Lassan járj! szabálylap nélkül is le tudják lassítani az ellenfelet eléggé, hogy lehúzzuk őt a saját tempónkhoz. Onnantól kezdve pedig az aprócska lényeink is elegek lesznek, hogy bevigyék a kellő sebzést.

Igaz, hogy repülő fattyból bármennyit elbírna a pakli (akár egy 1+44 lapos decket is csinálhatunk velük), és a pakliégetési kapacitás növelése érdekében megfordul az ember fejében, hogy több lapot használjon a pakliban, mint 45. Azonban ezt veszélyesnek tartom valamennyire, mert ha túl sok 'buta' lényt húzunk fel az első körben, akkor védtelenek leszünk az ellenfél cselekvései ellen. Az alacsony lapszám csak segíti a moák felbukkanásának az esélyét, ami csak a lefojtás-, és ezzel együtt a győzelem esélyét növeli. Szerintem ez egy jobb stratégia.

Lámpa ellen, baráti játékra vagy egy garantáltan counter mentes metába jó választás lehet a pakli. Jó szórakozást hozzá!
 
MEGSZAPORODOTT SPÓRÁK, ÉLETPONTOK és A RÉVÜLŐBŐL LETT KÖVETŐ!!!

mai rovatunkban: ÉLETENERGIÁS ELENIOS KÖVETŐS GALETKI PAKLI!!!!

Nos igen kissé furcsának hangzik az összeállítás, hogy miért éppen elenios követ, miért életenergiával de a válasz baromi egyszerŰ: ez az összeállítás a legstabilabb!!
Amióta játszom galetkikkel (kb 3 éve) azóta imádom et a kis kombós hoki paklit, pláne mióta kijöttek az újak is.
A famulus sajnos elég instabil hiszen általában azonnal be szokták lőni, és akkor ágyő
Az elenios követőt is általában le szokták szedni, de mind az erőforrásokat és a lapok idézési költségét, a paklli tempóját nézve nem zavar sok vizet hanincs ott a követőnk.
Az életenrgia már más kérdés. Simán az elenios követője még így is kevés volt ahhoz hphy ezzel a paklival helyezést érjek el. Azonban az életenergia nem ad laphátrányt, a rúna se érdekli ráadásul elegendő életed ad ahhoz, hogy felhúzzunk egy kornopók X spóra kombót. Ezek után már mindegy mennyi élete van az ellenfélnek, hiszen elég egy üres hely az örőposztjában és vége.
Sokan még most is kérdőre vonhatják hiszen az ellenfélnek is jó sok élete lesz, de ez minket a legkevésbé sem fog zavarni, hiszen a pakli egyszerű kombója hogy a követő keresi a kamdemut, és a kamdemu utána keresi a paklit. Ne feledkezzünk el a kővé változtató csápról és a gáncsoló farokról. Ha jön a kamdemu általában ezt akarjuk rárakni. Elég egyetlen galetkinek sebzést okoznia, és utána az ellenfél semit se tud kezdeni. Mi pedig szépen foltápoljuk galetkinket és onnantól lapot nem fog kijátszani.
Ha ehez hozzátesszük a rengeteg antimágiát és a különleges countereket min t pl Demizra, Mágus ujja rájövünk hogy ez egy brutális vonalat alkot.
Véleményem szerint az egyik legkeményebb összeállítás- legalábbis egy 5. elyezést sikerült bezsebelnem vele.

A pakli tehát:

Elenios követője
Életenergia


3Kamdemu
3Rynthus
3 Demizra
3Deego
3Gümőfejű ottó
3Jövőlátó
3Ölve foltozó
3Dymass
3Hmaurappi ősfortyanat


3Kővéváltoztató csáp
3Gáncsoló farok
3Mágus ujja
3Lávaköpet
2Manaadó csáp
2Illúziócsáp
2Helytartó csápja
2Mágnesses szarv
2Nyálkás ormány
2Agrabzin lebernyege
2Ragacsos bőr

3Spóra
3Kronopók
3Gemina könnyei
1Ősök városa


a pakli kicsit sok lapos, de a sok kersés és húzás kiegyensúlyozza ezt a szépséghibát.

Side ből szoktam még használni

álomvilágot, átoksmelegesítést, cselvetést, Mer-gah-t illetve asztrálzúzó csápot.

Kellemes csápnövesztést! ;)
 
Ezt a lapot úgy kell használni, hogy ha színed a kék, akkor legalább 1db Kurtz-ot használsz a pakliban (illetve tetszés szerint szekercét). Ha másra nem, arra megéri elkölteni a manát. Jó az ide.
 
A Sötét mágia szerintem nem jó ebbe, egyszerűen nincs, amire elköltsd azt a VP-t, amit ad.
 
Egy kis módosítással és Életenergiával (a Vérsólyom úgy a jó igazán) nem is lenne olyan rossz egy önsebzős tárgy pakli. Ki fogom majd próbálni valamikor, köszi az ötletet!
 
"úúúúgy fááááá!!!" DE AZ ELLENFÉL IS BELEHAL!
KAMIKAZE KOMBÓ PAKILI KEZDŐKNEK (és kereténeknek) -> VÉRSÓLYOM x VÉRREL ÍRT KÓDEX!

sokak számára akik nincsenek is kevesen (de számuk nem haladja mag a 2 embert) már nem hangzik ismeretlen fogalomként a vérsólyom és vérkódex kombó pakli rejtélyei

követő/ szabáylap terén lehet próbálkozni Beldian-ra, Therggathra, vagy esetleg lépésleőnyre, bár utóbbi esetben akkor kicsit variálni kell a lentieket.

na akkor nézzük is a gyilkos összeállítást:

3 Vérrel írt kódex: a paklink fő motorja lesz. 1 zanszilánkot meg csak öszekukázunk rá

3 Vortexrubin: a beznzin a motorhoz! ;)

3 Vérsólyom: mikor már kellendőképpen lesebeztük magunkat, akkor jöhet sólyom barátunk!

3 Sötét mágia: leszögezném, hogy nem azért mert spoiller, hanem azért mert megsebez minket ami létfontosságú a kódex mellé. Ráadásul reagálhatatlan és jó erőforrás!

3 Dornodon mosolya: szintén sebez, lő counterel! Minden ízében kiváló! 3-at a pakliba!

3 Szem szombólum: oké ez gyógyít, de kell az a csont meg hogy szétcsesszük az ellenfél pakliját. Információval pedig ölni lehet! és mi ölni akarunk!

3 Ében kehely: sebez, dobat, minket is sebez. Királyságos. de valahogy áldozáshoz kell mélg valami hozzá ->

1-2 Zarknod pecsenyéje: sok a zanzsilánkunk és az áldozós lapunk szóval jöhet thargodan koma is!

2-3: Agykéreggyalu: lerántja az ellenfél kezét, és hacsak kicsit is de sebezni is tud.

3 Zanarani: Lop, szkt ad, vp-t ad. Kihagyhatatlan! Bevallom nem igazán szerettem soha ezt a lpot de ebbe a pakliba tényleg jó. De attól még nem szeretem!

3: Ökolüpaj robbanó gömbje: leszed, leszed! Szkt ad! Köszönjük tesztelők, köszönjük világégés!

3: Sugárzó ősanyag:Olcsón jön, dobat, de elsőrban Vp romboló erejét fogjuk kihasználni. Nem elhanyagoladnó hogy kellő időben csúnyán pofán tudja találni az ellenfelünket. Szegéééény!

2 Aranymosó serpenyő: kersesünk, húzunk. Sose jöhet balankul. használjuk bátran

2-3: Ősmatéria: eléggé jó ez a tárgy. Vp-t csontot ad ha úgy alakul rádásul tárgyat is ingyér kihoz! Próbálkozzunk vele!

3: Aranyhal: Úszik repül hal. ja nem. De tesóm volt olyan elmebeteg metervezni ezt a lapot. A nagy komonyák meg voltak olyan elmebetegek hogy kiadták. Sebaj. Nekünk ez csak jó. FISH mindent tud amit kell neki!

3 Máonech fürkész: lő, dobat és néz azokkal a hatalmas cukiii bugár szemeivel. Hogy egyem ezt a kis pröcsköt! Rádásul 1Vp ért ilyen cuki!

3: Veszedelmes kincs: jópafa kis tárgy. Vicce használni

2-3 mestermágus: Aktivizálja az akrámit is amit jó aktivizálni. Szélsőséges estben ha már elég nagy lett akkor megy gyakni!

a pakliösszeállítás változtatható néhány helyen, de csak szigorúan azoknak az emberek számára akiknet a jó ég nem véletlenül nem teremtett befordítható hüvelykujjal!
 
Gondoltam én is rá, de az majd egy másik elevetemült paklinak nevezett kártyakupacba kerül majd!

Pontacos vicces dolog. És szerintem nem is annyira hülyeség.... :3
 
Egy ilyen pakliból a vortexrubint ki ne hagyd! Amúgy most kajak gondolkoztam Pontaco-s gyógyulós kontrollon, bár csak viccesnek tűnik, de sztem simán játszható a deck.
 
Jó kis móka, a Kisebb káoszsújti is jó lehet bele.
 
_Menő!
 
MISSION IMPOSSIBLE és AZ EBOLÁS MANÓBÓL LETT BÉKA

újabb gyöngyszem pakliötletünk talán az eddigi legelvetemültebbek közé sorolható.

A paklit néhány jópofa kombóra építjuk és ha más nem is, de már csak az a tény hogy jól szórakozunk a saját hülyeségünkön majd elintézi az ellenfelet ha lapjaink nem is nagyon.

Kombó pakli: de kéne hozzá valami értelmes követő vagy szabálylap is. ....

sok vacilálás után én a therrgath-ra tettem le a voksomat. Öt lapos kezdés, semmizés, és szarom le azt a 2Épt.

persze lehet próbálkozni ősi bölcseség-re vagy tudomisén mi másra még

3 Lehetetlen küldetés: a pakli kulcslapja, de ömagában még kevés

3 Mágiapróba: Tomy Cruse minden dornodon és szcientológus vallási erejét bevetve mindössze 1Vp ért szed le nekünk egy lényt amit mi előzőleg lehetetlen küldetéssel szinte ingyen feltápltunk. Ha ezt a két lapot összevetjük akkor összevetve 1Vp ért leszedtünk egy lényt és sebeztünk 11Ép NA ugye hogy ugye!!!

3 Fertőzött manonc: ez a lap akkor sikert se futott be mint a két láthatatlan ninja harca c olcsó költségvetésű akció-dráma film amibe Scharlet Johanson is játssza a láthatatlan japán nőt...NADE vissza a paklihoz ->

3 Legyél béka! -az előzetesen berakott manoncot kb hugyér fosért lelőjük! kaptál egy 0/1 es sheran békát? oké de én +Vp-t 3 lapot 3Épt és 1Szk-t is! NOT BAD!

oké most már csak a további lapokat kel kitalálni mi az ami jó bele, mert hát színügyileg nem olyan jó a dolog...

3 Somogyi.... akarom mondani Shomori tűzmágia: 5 ép ért manoncot szedünk le vagy valami lényt... vagy csak simán az ellenfélnek szőrpörzsölő tömör gyönyör.

3 Sötét mágia: Baszki aki ezt felújította az keménydorogs volt az egyszer biztos! 3 kötelező!!! (ha van)

3 Ősi legendák: keresni jó...keresni jó....kerseni mindig kurvajó!!!!

3 Dornodon mosolya: mosolyogjon az ellen ha counterelünk vagy manót lövünk!

3 Erős ereje: .....hát most mit mondjak...fheérrel játszunk is...olcsó is....jó is...meg van is... tudom gusztustalan de kit érdekel egy ilyen pakliba!

3 természet rendje: éljen a green pice: laplövés vagy körszakítás és mindezt akár ingyen!

3 Owooti cselszövés: az a lap már csak a holnapi időjárás előrejelzést nem tudja! Kérem szépen ez ám a képességspiritusz netovábbja!!!

1-3: Vésztartalék: sose lehet tudni...

3: Trok rakon: Elég vicces hogy a küldetéses kobó és egy troki pont 20-at tud gyakni. Szertjük is ork barátunkat hiszen ha elkezdi inni varkaudar pálinkáit akkor már kevésbé lőhető állapotba kerül,grátiszként huzat és üt. Kihagyhatatlan

1Világégés: biztos ami biztos...

ami még jó lehet bele:

Zinthrug börtönőr
Varkaudar merénylő
Démoni bölcsesség...meg aki amit talál:

Jó játékot!

 
PONTACOHONTAS!!!

avagy a szatír visszatír!

a következő pakli sajátos módon fog végezni az ellenféllel. A jó öreg gyógyulós kontroll most visszatér.
Sokat filkóztam azon, hogy a pakli életenergiával egészen biztosan és vitathatatlanul özönlené el a versenyasztalokat, de aztán úgy döntöttem hogyha netalán összeakadnánk egy olyan elvetemült egyénnel aki halanódágra, adjisten Egérúttal játszana, akkor védjük meg kicsit magunkat. Meg hát 3Ép azért az Ép. és semmi kedvem nem volt hogy ellenfelemnek is sok legyen az élete szóval maradtam hordaparancsnoknál.

3-A gyógyítás fájdalma- ez lesz az ölésünk. Huzat is meg öl is.

3-Főapát-ha a Raia hívőn fullcap lenne akkor Raja főapátja reppelhetne is: Bumm a fejbe!

2-Lábadozás-gyógyít és pörgeti a kezünket. A hártánya se fog túlzottan nagy vizet kavarni...

1-Isteni érzés-sajnos csak 1 darabom van belőle, de több nem is igazán kell.

3-Aranyforrás(új)-huzat, és max ép-be gyógyít- LOVE mágusok alkonya

3-Sherran áldása-jó hogy ebben a kiegben ennyit gondoltak a gyógyuló paklira

3-Raia főpapja- maxba gyógyulunk és pörgünk. 3 kötelező!

3-Panatán csillapítás- Hát nehogy már ne!

3-Elzárás- nem szeressük ha az ellenfél huncutkodik. Nem is fog!

3-Lassú víz-talán cak side ból, de ne feldjükhogy az ujrahasznosítása semmiz VAGY gyógyít is. Létre is fog jönni meg drágít is. Jó kis cucc ez!

3-Szkritter jótevő-ő se hiányozhat!

3-Szépség dühe-lőni mindig jó. Ingyér meg pláne.

2-3 Tehetetlen monstrum- talán csak side-ba de azért nem árt ha van hiszen jól el tud bánni a fránya hordákkal vagy leah követős paklikkal. Oh és gyógyít is.

3-Sötét mágia-mana mana, must be manna! XD

3-Megsemmisítő csapás-kár hogy ilyet már nem adnak a kirakóshoz

1-Mardakór misztikus->3 Ősi gyógyítás. Ennek a lapnak mindeddig nem volt helye egy pakliba se...mindeddig Szedjünk lényt oszt gyógyuljunk? Miért ne? (nem kötelező de hát ha akad gnóm barátunkból használjuk bátran!)

1-Mágia létsíkja-sok a varázslatunk. Kell


SIDE:

semmikép se hagyjuk ki a szökőkutat, vagy éppenséggel a gyászbeszédet,

esetleg (3-Solisar aurája-nem szeretek ilyen kapokkal játszani, de végül is aki kapja, annak marrjja ki a torkát)

az összeállításhoz nem kell feltétlenül ennyi drága lap. Olcsó verzióval is nagyon jó vele játszani. Érdemes a gyógyító ködöt, szilmil spórákat, nagy kedvencem a gyónás Raiának

jó egészséget!
 
Amúgy fog még kijönni legalább két új lap a Mágusok alkonyában, amik jók lehetnek ebbe a pakliba, és elfeledkeztem róluk a pakli összeírásánál.

1 VP Damarthil hercegnő
Elenios, kalandozó, elf, KF, ősmágia, 1/2

Repül. (P), 1 VP: rakj aktívan a tartalékodba egy Főnix fiókát (használj előre kikészített lapot!). Hátrány: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy Dornodon lapot a kezéből, sebződsz 2-t.

1 VP 1 nekron Főnix fióka
Elenios, szörny, főnix, 1 SZK, tűz, 2/1

Repül. Feltámad. Minden tűzsebzésed +1-et sebez.


A Főnix fióka nyilván jól kombózik a Főnix herceggel és a gyűjtőhokival, tehát mindenképpen megéri alapból.
A Damarthil hercegnő már kevésbé passzol a hokinkkal, viszont nagyon jól illeszkedik a börtönhöz, mivel gyűjtőből feltámadó tokeneket ad nekünk, amik hosszútávú lapelőnyt jelentenek laphúzás nélkül.
Leginkább a Brutális és a Védelmező morf helyére raknám be őket, de ha az ellenfelünk nem játszik varázslatokkal, akkor a Mágiamorfálóra is le lehet cserélni őket.
Valamint a már bemutatott Lomha morfon is el lehet gondolkozni side-ba, valami pörgősebb pakli ellen, amit nem zavar a szabálylapunk, vagy kikapcsolja alapból. A morfok szerencsére könnyen variálhatók. Alapból viszont nem ajánlom, mert zavarhatja a hokit, illetve lekorlátozza a feltámasztható Főnixfiókák számát.

A megjelenés előtti infókat köszönöm a HKK blognak!
 
Gyűjtőhokik veszélyes faj formátumra, amik nem élőholtak:

2. rész: Kísértet pakli

Ez a pakli határesete a „nem élőholt” kitételnek, hiszen használok a pakliban a választott fajom lapjai között háromféle klasszikus élőholt gyűjtőhokis spoilert is. Azonban a többi lap összeválogatása már elég komoly fejtörést okoz, ha ilyen irányban szeretnék paklit építeni.

A paklit úgy állítottam össze, hogy a legfőbb/legerősebb kombó benne ugyanaz legyen, mint a legtöbb élőholt pakliban mostanában. Lich élete + Birka + Lidrécszellem + random élőholt. Ezzel a 4 lapos, de egyáltalán nem nehezen összehozható végtelen kombóval szándékozok nyerni a pakliban.

A kísértet szekcióban három lapnak már foglalt helye volt, ezek a Lidércúr, a Lidércharcos, és a Lidércszellem, inkább a másik 2 lap az érdekesebb.
A Ködlidérc sajnos csak köd lapot tud visszaadni a gyűjtőből, de ez nem gond, ha teszünk be mellé még köd lapokat alapból, amik közül több a gyűjtőből is működik, így a ködlidérc nélkül kiégetve is hasznukat vehetjük.
Egy olyan lapunk van viszont, ami mellett óvatosan kell bánni a ködözéssel, ez pedig a Kísérteties bajnok. Ha ködözünk, akkor már a deckből nem keres, viszont gyűjtőből visszahozásra még így is elmegy. Mindig az adott helyzet válogatja, hogy megéri-e a keresésünket ködös lapokra felhasználni, és csak a visszahozásra redukálni ezt a lapot. Viszont sokszor lehet hasznos, tehát nem elvetendő a használata egy ilyen pakliban.

A morfok összeállítása nem volt túl bonyolult, hézagpótló lapok egyszerűen. A hokihoz ugyan nem tudnak hozzájárulni, de időhúzásra és hordázásra elegendőek, ha nem tudunk még kiterülni azonnal, tehát nem kell aggódni, ha feljönnek.

A maradék 15-18 lap használata már érdekesebb. A ködlidércből szeretnénk minél többet kihozni, azonban a hokizós nyerésnek is kell helyet biztosítani, ezért elég drasztikus lefaragásokra vagyunk ényszerülve. A gyűjtőhokis klasszisok az alábbiak.
3 A lich élete
3 Életadó (új)
3 A csontkupola ura (új)
2 Robbanó birkák

Többet szándékosan nem mertem berakni hasonló lapokból, hogy legyen még elég hely a ködös lapoknak. A maradék 5-7 helyre kell betennünk annyi köd lapot, hogy megérje használni a ködlidércet. Én hetet ajánlok, ha már úgyis ilyen irányba vittük el a paklit. A pakliban a ködlidérccel együtt összesen 10 ködös lap van eddig, ami elég nagy esélyt ad arra, hogy a második körben már kiférjen a varázsköd és beinduljon a durvulás.

1 Altató köd – Jól kezeli az őrposztokat, valamint vissza tud keverni hasznos köd lapokat, amit elő szeretnénk még rántani, vagy csak tartunk a kisemmizésüktől. A Lich miatt a paklielfogyás veszélyét is tudja csökkenteni valamennyire.
1 Varázsköd – Hoki beindító lap, általában ezt éri meg a legjobban visszavenni a Ködlidérccel, ha nem akarok ködözni.
1 Köd (új) – Tömeges beleszólás az ellenfél körébe, vagy akár a saját hokinkat is megsegítheti. Erős lap.
2 Ködmangó – Kiégetve hasznos, főleg hogy a morfokra el tudjuk költeni a belőle származó csontokat.
2 Molgan (új) – Kiégetve ez a leghasznosabb lapunk.

A nagyobb pénztárcával/ismerősi körrel rendelkezőknek még az Alakváltó ősköd is jó lehet ide, de inkább úgy raktam össze a paklit, ahogy azt a legtöbben megengedhetik maguknak. A Brutális morfra cserélném ki azt a lapot leginkább, az a leggyengébb láncszeme a paklinak. És még mielőtt mondanátok, A lich élete az más kategória, anélkül nincs manapság gyűjtőhoki egyáltalán. Azt vagy beszerzed valahogyan, vagy nem játszol ilyen paklival. Az alakváltó ősköd egy sokat érő és hasznos, de kevésbé kritikus pontja a paklinak, még ha csak egy buta kis móka pakliról is van szó.

Változó környezet (Ősi rúna, Zarknod bilincse, Válogatás, Birtoklás)

3 Kísérteties bajnok (új)
3 Ködlidérc
3 Lidércúr (új)
3 Lidércharcos
3 Lidércszellem

3 Idéző morf (új)
3 Domináns morf (új)
3 Halálos morf (új)
3 Mágiamorfáló (új)
3 Brutális morf (új)

1 Altató köd
1 Varázsköd
1 Köd (új)
2 Ködmangó
2 Molgan (új)

3 A lich élete
3 Életadó (új)
3 A csontkupola ura (új)
2 Robbanó birkák

48 lap
 
Gyűjtőhokik veszélyes faj formátumra, amik nem élőholtak:

1. rész: Főnix pakli

A pakli egy elég egyszerű kombóra épül, a 2db Főnixherceg + 1db Robbanó birkák egy finom kis végtelent adnak. A kombót a gyűjtőhokival hamar össze lehet hozni, ráadásul a főnixek maguk is jól működnek a gyűjtőből, tehát néhány nem kombós főnix lapot is megéri használni.
A kombó összehozásához laphúzásra nincs szükség, viszont keresésre annál inkább, úgyhogy én a Zarknod börtönét javaslom szabálylapnak a paklihoz, de rúnával/változóval is teljesen jó a pakli.
A pakli nem létezhetne a jó öreg új morf fiúk/lányok/amiképpenakarnaklennik nélkül. Próbálgattam régebbi főnix altípusú lapokkal is feltölteni a paklit, de azok nagyon buták és lassúak voltak, úgyhogy inkább nem ajánlanám őket. Emiatt az új morfokból kell használnunk sajnos hat darabot.
A négy főnixes lap, ami mégis bent maradt, viszont jól működik a gyűjtőhokival.

A főnix dala - Ha kell keresi a kombót vagy a Csontkupola urát a hokihoz, ha kell pedig vissza is tudja hozni szinte bármelyik lényünket.
A főnix tüze - Kiégetve hasznos, valamint kombózik valamennyire a főnix herceggel is. Erős lap ide.
Főnix herceg (új) - A pakli legjobb kombója, de szerencsére ki-Szemszimbólumozva is el vagyunk nélküle.
Ehknagorhu (új) - Idéző morfokkal és Robbanó birkával ez is egy finom darab.

A morfokat és a gyűjtőhoki szekciót külön nincs értelme elmagyarázni, erős lapok, amik csinálják, amit kell.

Zarknod börtönében

3 A főnix dala
3 A főnix tüze
3 Főnix herceg (új)
3 Ehknagorhu (új)

3 Idéző morf (új)
3 Domináns morf (új)
3 Halálos morf (új)
3 Mágiamorfáló (új)
3 Brutális morf (új)
3 Védelmező morf (új)

3 Zajos léptek
1 Végtelen formázás
2 Robbanó birkák
3 Morgan rontása
3 A csontkupola ura (új)
3 Megrontott lélek
3 Lidércharcos

48 lap
 
De azért az első versenyt csak bekéne húzni teki hokival nem?
 
Hát nem a köderdő fog visszatérni....
 
Az új kieg után lehet versenygyőzelem esélyes lesz a koncepció és side után sem esélytelen mező/átkozott ellen.
 
Igazából olyan szintű a "nincs beleszólás" hogy ezen szerintem a homárúr sem segít.Legalábbis én nem vettem észre drasztikus változást miatta.Hagyin tokoztam pörgősön átkozottaztam.A beleszólás az sideból az 5 kódex(meg most az 5 csodalap)időgyorsítók amik ugyan nem szólnak bele de tesznek róla hogy ne pörögjenek le.Persze ezeket be is kell húzni de ha ezek beszállnak augur,kifejlett meg matróna mellé akkor a hálókkal a másodikkörbenszéthokizlak deckek ellen lehet sansz.Nem feltétlenül az ellenfél játékába kell beleszólni.Elég ha az én szintemre lassítom
Meg ezek mellett ottvan még az éjfatty gyerek aki feljöhet első körben és akkor a 2. körre tokozó mellet agyonvered.
Ennél többet sajnos nem lehet kihozni.
 
Nyilván a Homályurat kell használni hozzájuk, pláne ha kevesled a beleszólási lehetőséget az ellenfél körébe.
 
Magát a decket nagyon szeretem és sokszor játszottam vele.

2 Problémája van:
1, Nem tud beleszólni az ellenfél játékába (vagy csak minimálisan)
2, Nagyon nehéz eldönteni, mi legyen a kyorg, kragoru és a hírnök mellé a negyedik követő. (A lehetőségek: Homályúr, Molluszk, Átkozott, Tokozó) Nekem ezek közül általában a Homályúr vált be.

Remélem, az új avatárok jók lesznek a pakliba és a lassulás tényleg kedvez nekik.
 
Igen anno valaki írta hogy nem muszály az ellenfél lényeit megölni(azzal vergődni) ,nagynehezen.Elég ha az ellenfelet megölöd........
 
Nem az csak mint írtam először eléggé annak tűnt
 
Köszi, ez remek hír!

killer: Az avatárdeck nem kamu, és kb. verhetetlen őrposztból, a gond akkor kezdődik, mikor a kombópaklik eljátszanak mellette. De mint ahogy írtad is, az új kieggel sokat javulhat a pakli helyzete.
 
Jofele deck!
Magusok alkonyaban lesz 2 epitos epulet !4!!4
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.