Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Hart, a tünde árnyvadász
Küldd el képeslapként!
A tündék nem csak szépek és kecsesek, hanem halálosak is tudnak lenni. Különösen igaz ez Samuel Verner, alias Csavar barátjánál, Hartnál.
Nézz szét a galériában!
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Termékismertető - Dobókocka (16 oldalú)
Termékismertető - Alfa pakli - Felfedezők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Termékismertető - Zén Legendái: Kísértetjárás

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (620)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Én alap vezően nem tartom életképesnek ezt az asztrál adeptust mivel csak az asztrál térben tud tevékenykedni
ha mindenképp adeptust akarsz akkor vedfel majdneki a asztrális projektálást bár azrt én nem adnék ki 80 karmát (4 pont 1 pont meg ugye 20 karma)
 
Nézegettem azt az oldalt és feltűnt egy apróság az adeptusnál. Mármint nem a fizikainál. Ott van hogy kezdeményezés kockáknál 8pont a 4. vagy hanyadik szint vásárlása. Ez azért kicsit fura nekem nemtom miért.
 
Helló
Majd megprobálok elolvasni minél többet.
Csak megtudjam szerezni.
És ha azoknak az oldalaknak megadnád a cimét annak örülnék.
 
Ok köszi majd megsasolom.
Az kellemes lehet akkor szoktam feküdni.
 
figyi fáradt vagyok hogy elmagyarázzam reggel 4 óra 10kor kelek de elméletileg ezen a címen http://darklords.rdnet.hu van egy ilyen írás
 
Árnyék magyarországot próbáltam megszerezni de nem siekrült. '^^
Tudom hogy sokaknak az idegeire megyek már ezzel (pedig engem zavar a legjobban elhihető) a dumával de nekem voltak már SR kiegjeim kettő de sajna "elvesztettem" őket.
Ami a csapat összeszedést illeti irigylem azokat akiknek sikerül. Nemigaz SR kiegeket tudnék neten szerezni de csak angolul, mértnem képesek magyarul felrakni. :'( Vagy valaki beszkennelhetné...
Ja és valaki elmondaná mi is ez a pontokkal való karakteralkotás mert mintha említettek volna valami ilyet. '^^
 
Ha teheted előbb olvas el néhány regényt (talán A KÉT TRILÓGIÁT MERT AZOK A LEGSZEBBEK (saját vélemény ) )
vagy pár novellát
Árnyék magyarországot meg talán antikváriumban vagy a legegyszerűbb ha innen rendelsz
(amit mindenképp az az alapkönyv sr3 as Az árnyvadász kézikönyv (messze a legjobb kieg ) ha fegyvermán vagy akkor a Fegyverek kézikonyvét(elméletileg hamarosan ujra kapható) , ha kiber és biover mellet döntesz akkor pedig mindenképp az Ember és Gépet
(ha gondolod szivesen át köldök egy listát a jobb Sr-es Webhelyekről ahonnan +dolgokat tölthetsz le bár némelyikük angol)
 
Kösz.
Szerintem megszerzem.
Már rá is áltam.
Még az Árnyék Magyarország kéne.
Kicsit érdekel.
De azt majd késöbb.
 
Én csak azt tudom mondani, hogy szerezd meg, mint ahogyan szerintem az sr fórumozók 100 százaléka, de ha esetleg biztosra akarsz menni, menj el egy pár próbajátékra, kérjél kölcsön egy könyvet, aztán könyebben el tudod dönteni. Amúgy a magus után kicsit furcsa, úgyhogy ne ilyedj meg.......
 
Ó amúgy tegnap elfelejtettem írni, hogy az árnyvadász Kézikönyvben is a karakterkidolgozásnál az egyik kari ,Jenny-é
érdekes módon pont egy ork temetőlidérc aki adeptusként
lett megalkotva.
 
Nos, Hunya, a helyzet az, hogy sztem ezt neked kéne eldöntened, hogy akarsz-e shadowrunozni vagy sem, hogy megveszed-e a szabálykönyvet vagy sem. Olvass minél több SR-t, és utána döntsd el. Ha emellett a játék mellett teszed le a voksod, hidd el, nem fogod megbánni, csak találj egy csapatot, amit annyira nem nehéz, csak ahhoz majd a legmegfelelőbb fóumot keresd fel, asszem van is ilyen, Játékost keresek címel, vagy vmi ilyesmi.
 
Na szóval nézzük(bocs hogy idézni foglak de így könnyebben írom meg a válaszomat):

"Necro:
te elolvastad egyáltalán a ghoulok leírását, mielőtt
idevetetted ezt a ""felsorolást"?"

Igen olvastam az Árnyvadász kézikönyveset
a Critters-t és a Sr szab. könyv ketteset is
+ még a te összes hozzászólásodat a Beholderen és párat az rpg.hu-n(ha ott is te vagy a Mosomedve ha nem akkor bocs de ez az érvelésemen amúgy sem változtat.)
szóval a "felsorolásom" igenis megalapozott és próbáltam a te szemszögedet is meg ismerni

"méghogy halottak..."

Mivel alapvetően a zombikra hasonlítanak (akik élőhalottak vagyis halottak; szerintem egyértelmű miért de ha kéred szivesen leírom hogy miért) és HMHVV fertőzöttek(ami más HMHVV-éseknél hasonló immunitást okoz [vámpír, vendígó] ezzel a legkönnyebb meg magyarázni) Amúgy meg írtam hogy ez az én véleményem és nem kőbevésett szabály,
vagy is kettőnk közöl te voltál az aki nem olvasott rendesen
Ha pedig élőnek vesszük őket (ahogy ezek szerint te is) a második része a megállapításomnak még mindig igaz lehet bár ennek utána fogok nézni

"de ha úgy vesszük ,hogy nem(élő lényként kezelve a TL-t) akkor a bőr bedegségekre és egyéb bőri elváltozásokra minden képpen (mivel bőrük elhalt vagy folyamatosan elhal)"

"és a vakság az hátrány, hiába nem hat rád a villanógránát...."

igen valóban hátrány de akármit csinálsz is vakokra nem hat a villanógránát. Ez van. Fogadd el.
(ha meg nyugtat: kalandjaid során temetőlidérccel találkozol használj hang-gránátot vagy simát)
Ha hátrányodból előnyt faragsz az miért bűn, inkább jó logikára vall.

"vagy hasonló logikával: azért jó ha nyaktól lefelé béna vagy, mert nehez tudnak megkínozni, és a lábad sem viszket.
haltalmas előny"

Háát én attól még megtudnám kínozni, hogy is mondtad Rossz Példa ? (le-fel kapcsolgatom a lét fenntartó készülékeiről, harapó fogóval csipkedem a fejét , megperzselem a haját stb. csak hogy egy kis inspirációt adjak)
ja igen és tényleg nem viszket a lába jól írtad az ,hogy ez mekkora előny nem tudom talán kérdezd meg egytől
tudod nálunk is volt fogyatékos a családban sajnos, és szerintem ez annyira nem vicces (mármint ezen élcelődni ahogy te tetted [hatalmas előny ez azért szánalmas Hozzászólás (félre ne érts nem veled van bajom csak szerintem ez nem volt vicces sőt ])

"tiszta táphegy."

Nos, ez a véleményed és TÉVEDSZ.
Mivel, a kiberverek közül csak a strukturálisok (mint pl. csonterősítések, bőrpáncélok, az ujjhegy- és fogtárolók, felvillanás védelem, stb.) működnek, amellett, hogy egy esszenciapontot vesztenek és minden beültetés dupla esszencia-ár mellett lehetséges. És még biovereket sem tudnak magukba beültetni. (Ezek miatt a hátrányok miatt is gondolom, hogy halottaknak lehet minősíteni őket, mert a kiberverek és a bioverek nem tudnak érzékkapcsolatot fenntartani a testükkel.) Emiatt rigók és dekások nemigazán játszható archetípusok, és utcai szamurájt is elég nehéz belőlük faragni (Szóval itt bukott meg a kiberszem is, ami ellentmond az egész szabályozásnak, mert a strukturális tulajdonképpen rossz szó, inkább az idegi szabályozás alatt nem álló kiberverek maradnak használhatók a szervezetben. A kiberszem idegi szabályozás alatt áll. Egyébként ez a véleménye Solenának is, aki mint biológus, kicsit közelebb áll az ilyen jellegű meghatározásokhoz.)
Az esszenciapont vesztés miatt a mágiapont is kisebb, emiatt mágikus képességeikben is korlátozva vannak. Ezek mellett az érvek mellett szerintem nem TÁPHEGY. Ez is azt bizonyítja, hogy TE voltál az, aki nem nézett utána a dolgoknak.

"sőt folyamatos esszencia vesztésük miatt, nem kifejetten hasznos varázshaszálók/adeptusok."

Flyamatos esszenciavesztés? Ezt honnan szedted, mert se a SR2 szabkönyvben, se a Crittersben, se az Árnyvadász kézikönyvben nincs ilyen (Amúgy szerintem kevered a vámpírral, onnan vetted). Kevesebb esszenciájuk következtében kevesebb mágiapontjuk van, ez így van, de nem is írtam, hogy jó varázshansználók.
Mivel kettős természetű lények, így alapból közelebb állnak az asztrális síkhoz, mint bármely más humán/metahumán. Szóval megint te voltál az, aki megint nem olvasott el mindent rendesen.

Ezt a választ azért írtam ilyen agresszív hangnemben, hogy érezd, hogyan fórumozol másokkal. Félre ne értsd, nem bántani akarlak, csak mutatni valamit. Azt, hogy hozzászóláasaid ezen a fórumon többnyire lehúzó kritikák, vagy pedig kieg-ajánlgatások. Szóval alapvetően a fórumhoz érdemben nemigazán járulsz hozzá ( pedig elnéztem az rpg.hu-n, egész normális hozzászólásaid vannak, azokat csak dícsérni tudnám, feltéve, ha az a mosómedve is te vagy). Abszolút semmi problémám sincs veled, sőt, ha megbántottalak bámikor is bármivel, ezúttal bocsánatot kérek, én csak neked akarok jót. Ha gondolod, akár meg is beszélhetjük a vitánkat, cím, telefon-váltás, személyes találkozóban is benne vagyok, vagy folytathatjuk más fórumon és más Sr témákról is beszélgethetünk.
 
Necro:
te elolvastad egyáltalán a ghoulok leírását, mielőtt idevetetted ezt a ""felsorolást"?
méghogy halottak...
és a vakság az hátrány, hiába nem hat rád a villanógránát....
vagy hasonló logikával: azért jó ha nyaktól lefelé béna vagy, mert nehez tudnak megkínozni, és a lábad sem viszket.
haltalmas előny
tiszta táphegy.
sőt folyamatos esszencia vesztésük miatt, nem kifejetten hasznos varázshaszálók/adeptusok.
 
Helló.

Bocs hogy ide írom de nem tudom hova kéne.
Az van hogy mostanában olvasgatok és érdekel a Shadowrun.
De kicsit bonyolultnak látom igy hogy nem tudok róla sokat.
Edig M.A.G.U.S.-oztam.
Kis segitséget kérnék a hogy megszerezzem-e vagy ne.
 
Mert ,hogy?
 
Nos, erre én inkább nem írok semmit...

De nem tudom, ki volt az a hüle, aki kitalálta, hogy temetőlidérccel akar jáccani...
 
Szivesen máskor is.
 
Köszi a segítséget!
 
Miért is előnyös Temető Lidérccel Játszani a Shadowrun Világában?

Na szóval kezdjük(megpróbálom csoportosítani valamilyen szisztémaszerint de biztosan nem lesz tökéletes):

I:Harc és ezzel kapcsolatos észre vételek:

1.a temetőlidércek (mostantól csak TL)kézfejein az ujjak meghosszabbodtak és körmeik megerősödtek. mi ez ha nem egy karom amivel ugye FIZIKAI és nem KÁBULÁS sebzést lehet bevinni ha úgy ütnek vele(karmolnak) [mondjuk (erő)Enyhét sebez]
2.Mivel VITAS hordozók így alapból minden közelharci pusztakezes támadásuk fertőző(ahogy a harapásuk is)
3.Ezek után mindenki aki közelharcol velük biztos ,hogy jobban figyel arra ,hogy véletlenül se vigyenek be egy támadást se (+1 célszám ,kötelezően védekezésre tartalékolt kockák stb..) mert ugye ha már annyira utáljuk őket nem akkarunk közéjük állni (te biztos nem)
4. alapból mindenki lassú csoszogó lényeknek gondolhatja őket de +1-es futás szorzójuk van ami igazán bájos (és szerintem reális mivel alapból ragadozók)
5.plusz test és erő pontok amivel a keményebbé tehetjük (főleg ha troll bár ez már halmozás=táp veszélyes);főleg közel harcban.

II.Védelem és immunitások:

6. szimplán: VITAS minden formájára
7. mivel alapvetően halottak szerintem alapból minden betegségre és méregre azok lehetnének(+öregedésre is)
de ha úgy vesszük ,hogy nem(élő lényként kezelve a TL-t) akkor a bőr bedegségekre és egyéb bőri elváltozásokra minden képpen (mivel bőrük elhalt vagy folyamatosan elhal)
8.a fenti okból kifolyólag (halott bőr) érintéses mérgek és betegségek is nehezebben fognak rajtük(+2 test kocka vagy valami)
9. könygáz és hasonlók is hatástalanok velük szemben hiszen szemük elhalt (ha meg szerinted nem akkor szívfájdalom nélkül kivetethetik hisz úgyis vakok)
10.a vizuális illúzió varázslatok (vagy nagyrészt vizuális illúziók) sz*rt sem érnek ellenük(maszk,láthatatlanság és egyebek kilőve)
11.egyéb vizuális elterelések (füst gránát ,szőke nő, villantókészülék) szintúgy hatástalan
12.kettős természetüknélfogva hatékonyabban tudják támadni a szellemeket (asztrális harc) minta világiak(nem biztos hogy mindig náladvan a kedvenc vizipisztolyod a tűz elementálok ellen )
13.mivel bőrük elhalt annak sérülését is könnyebben elviselik

III. Érzékelés:

14.Erdeti original asztrális érzékelés:
-15. Látod ellen feled érzelmeit tárgyalás közben
-16.Egyéb mágikus veszélyeket (szellemek para lények korlátok stb)
-17.Megvizsgálhatod mások/más dolgok auráját (föleg ha képzett vagy)=információ a mi mint tudjuk aranyat ér
(ezek főleg akkor válhatnak hasznodra/csapatod hasznára ha nincs varázslótok [ úgy ,hogy akár egynek is veheted de szerintem fontosabb mint egy érv ezért vettem többnek plussz ezzekkel is ütleteket akartam adni az asztrális érzékelés használatára])
18.Felerősített hallás és szaglás. két olyan érzék amellyel néha nem nagyon foglalkoznak és amellyek becsapására kevesebb eszköz áll rendelkezésre.
19.Miv a TL-ek szörtelenek nehezebben lehet tőlök materiális közvetítőt szerezni.

IV. Szociális és mindennapi "előnyök"

20.Mivel ők maguk is kitaszítottak így sokkal jobban hajlandók egymásnak segíteni ,mégha a másik vad idegen is
21. Emiatt biztos hogy megértőbbek más kitaszítottakkal szemben(nem azért ölnek meg mert metahumán vagy hanem azért mert éhesek {nekem azért ez számítana})
22.A vadászat és az üldöztetések miatt kialakulhatnak különféle Bandák és ugye bár egységben az erő(pl.:+1d6 bandatag hívása mint az Sr2.-ben)
23.mivel egyetlen élelmiszer bevitelük a nyers hús
amit nem kell főzni ,sütni ,párolni ,tartósítani ,stb
csak elkapni a csöveseket igen jól lehet spórólni
24.Mivel hajuk kihullott nem kell fodrászhoz járniuk sem
25.A legtöbb ember féltőlök ezért bizonyos helyzetekben bónuszt kaphatnának vallatásra/megfélelmítésre.
26.Táplálkozási szokásaik miatt egyes esetekben ( karma elköltésével ,jó szerepjátékért cserébe) megkaphatja a karakter az ártó lehelet paraképességet amely különösen vegetáriánus lények (kifejezetten a tündékre gondoltam) ellen lenne hatásos (a vegák többsge nem szereti nézni a hús fogyasztást Hát még a szagát)
27.Szaguk miatt nem biztos hogy mindenki megakarja őket motozni.
28.Vakságukat könnyen lehet pótolni (nem feltétlenül kiberszemmel {fizikai adeptusok esetén bizonyos érzékek felvételével[tovább finomított hallás ,szaglás ,hő érzékelés ,ultrahangos látás(ez nem látásra hanem hallásra épül ne feledd) ,elektromos mező érzékelése ,légmozgás érzékelése ;mágusok esetén bizonyos fentartott érzékelés varázslatokkal;egyéb karakterek kölönféle előnyök gyűjtésével lásd az előb említettek megvásárlását karmából(mivel az éjszakai látás alapból 2 építőpont szerintem ezek is kb 1-2 karmáért fellvehetők}.

V. Egyébb előnyei a temetőlidérc létnek:

29.Ha azt mondod ,hogy (te mint TL) nem láttál semmit azt akár kész pénznek is lehet venni.(mivel a legtöbb ember nincs tisztában az astrális érzékeléssel és a temető lidércek képességeivel de azért egy szemmről megtudja állapítani ,hogy vak főleg ha teljesen fehér)
30.Mivel sok temető lidérc sajnos nem képes kontrolláltan viselkedni( nullás karizmája vagy akaratereje miatt) ezek viselkedését le utánozva könnyebben el tudod hittetni másokkal (remélhetőleg szinlelt)
idiotizmusodat.
31.Minden bizonnyal nem szólítanak le az utcán ,hogy ugyan má légy szíves töltsél ki egy kérdőívet ,csatlakozz az igazi isten szektájába ;adj egy kis aprót ,tüzet ,cigit ,szivességet.
32.A metahumán jogok aktivistái jobban védenek mint tigris anya a kölykét (Nos ez annyira nem biztos de néhány elvetemült biztos akad közöttük.).

Most kábé ennyi de ha még valaki kiváncsi vagy szerinte ez nincs meg 32 még szívesen írok párat.
 
Nos szerintem még mindig elég táposan hangzik persze lehet ,hogy csak azért mert nem írtad le a hátrányait
meg a statjait attól függetlenül biztos tetszik (valakinek).
{nekem ugyan nem szárkánnyal lenni Brrr mégmindig ellége történet gyilkos)
Plussz ezek szerint akkor vannak sima, óriás és kis szárkányok is???(mert ugye a simák az alapok lásd 2.-es szabálykönyv)
Mindamellet a Sr regények nagytöbbsége "civilizált" kaland
szuper istenszerű vadászokkkal és kevés olyan komor hangulatú mint amilyen igazábol a jövö az Sr történelem szerint.
A vérdíj pedig mesélőfüggű de igen ezeken a helyeken a lidércek vannak többségben/uralmon a 32 pontott meg megírom a következőben igérem meg ha szeretnén még 5 bónuszt is mellé írok.
 
tévedésben vagy.
nem az órisásárkányokat engedélyezik, hanem azok segítőit.
Nem táposabb mint az alakváltó(amennyiben azt annak nevezzük a rengeteg hátránya ellenére).
képes a lény sárkány alakot ölteni, tüzet fújni, és asztrális páncélja van.
a lövedék ugyanűgy végez vele mint bárkivel.
25 pont ba kerül a faj.
szóval csak színesítés nem pedig egy táphegy.

civilizált kaland: olyan ami nem a pusztulat legmélyebb bugyraiban játszódik(ott megtűrik a ghoulokat), vagy azániában, vagy Chicago szerű helyeken.
mindenhol máshol vérdíj van ezeken a kannibál állatokon-amelyek közül néhány értelmes-lásd pszichotróp.
várom az érveket a ghoul mellett
 
Arre a választ az Ember és Gép kiegben leled de igen engedélyezik de más rendszerben mint a Shadowtech-ben
 
Igen valóban van egy ilyen kieg. de attól még nem biztos hogy az jó.
(Tudtommal nem sok szerepjátékban engedik meg erős nagy hatalmú lények [mondjuk sárkányok,vámpírok,hidrák,King Kong,Hókuszpók,stb ) megszemélyesítését játékosok részéről.]
Ez persze az én véleményem ,mint ahogy a temetőlidércre vonatkozó a tiéd amire itt most tudnék vagy 32 ellenérvet (Azaz miért is jó temetőlidércel játszani.)

Ja amúgy a civilizált kalandon mit értesz?
(Ez tényleg érdekel légyszives válaszolj. )
 
> >
 
Ha esetleg van kérdésekel kapcsolatos topic akkor sajnálom hogy ide rondítottam!
 
Máshol nem tudom megkérdezni, legalábis kérdésekel kapcsolatos topicot nem láttam....
Ti 3-as szabálykönyv mellet engedélyeztétek vagy engedélyezitek a bioverek használatát?
 
Sárkányok a 6. világban? Erről a kiegről most hallok először, de lehet, hogy csak azért, mert kicsit tájékozatlan vagyok. Egyébként biztosra veszem, hogy Necro sem hallott erről a kiegről.
Mit nevezel civilizált kalandnak? Mert ugyebár az árnymunka sosem 'civilizált', azaz legális. Meg hogy temetőlidérc csak pusztulatban... Olvastad a Pszihotrópot? Az egyik főszereplő egy ilyen lény, és igencsak magas pozícióban van (azt most meg nem mondom neked, hogy minek a tanácsában fejes, vmi humánérdek-védő izé, újra kéne olvasni), így nem csak pusztulati lehet a dolog.
 
rossz példa.
a Dragons of the six world-ben a sárkánygyík már játszható faj(lásd minden határon túl regény)
ezek "kis" 2.5 méteres sárkányok.
temetőlidérc: van látjogosulsátga, csak nem a hagyományos árnyvadász-behatolós, vagy civilizált kalandokban.
egy a pusztulatban játszódó kalandban már érdekesebb
 
nem azt mondtam hogy tápos hanem hogy "életszagú" belleillik az általam elképzelt világba

tudtommal a vámpír njk úgyhogy ennyi errővel akár sárkánnyal is lehetnél
 
Szerintem a temetőlidérc nem olyan nagy arc. Az igaz hogy tápos de asztrálissan simán ki lehet ütni. akkor már inkább egy vámpír karaktert csinálok.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Termékeink | Írók és rajongók | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.