Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Ha van igény rá, visszajöhetnek a varkaudarok pár év kihagyás után Volt már rá példa előtte is. A triklem drakoldereket egyszer kitalálta valaki, hogy legyen belőlük HKK lap, de nem arattak nagy sikert, és el is lettek felejtve. Aztán évek múlva visszajöttek, és azóta is támogatott, egész jó kis faj.
 
TF Lore-ban van komoly szerepuk (ahogy azert sok mas etnikumnak is!), emlekszem rajuk pl. a konyvekbol, hidd el .
Viszont HKK jatektechnikailag sosem volt semmi egyediseguk (a bivalyeros kovetot nem tekintenem annak), ellentetben sok mas (bar nem minden) etnikummal.
 
"semmi egyediség nincs bennük"
Azért a követő és gyüjtőgen vonal szerintem elég nagy egyediség. Sokféle setupban lehet játszatni a varkaudar orkos vonalat egy kis fantáziával. Remélem látom még őket a jövőben!
 
A varkaudarok elengedése számomra azért furcsa, mert a Túlélők Földje világát folyamatosan formáló lényekről van szó (hasonlóan a quwargokhoz). Többször fellázadtak a királyság ellen, várost foglaltak el, saját történetük van Ghallán. Ha van egy jellegzetes, egyedi, más világon nem létező faj, akkor ők azok. Megérdemelnének egy ráncfelvarrást.
 
Ork/varka: pár dolgot el akartunk engedni, mert kicsit túl sok minden vollt ahhoz, hogy mind versenydeck legyen. Hangsúlyozom, még nem most, ez a cikk a 2021 téli és a 2022 nyári kiegekről szól. Bár az ork és varka régi etnikum, de semmilyen egyediségük nincs, és persze van még jópár régi etnikum, ezért döntött a szavazás az ő elengedésük mellett. Elnézést kérünk a rajongóktól, mert nyilván vannak.
 
én is nagyon szeretem a szkrittereket, elég hangulatosak...
De egyet értek, szerintem is azért engedték el, mert nehéz megfelelően kitesztelni őket. (kombókat kizárni, stb)
 
Nem egyedisége. Csak kevés kivétellel minden szkritter ki volt játszható varázslatként is...
Mint amikor azt mondjuk, hogy nem egyediség a főnixek tűz altípusa... szimplán a faj jellegzetessége. A többi fajnál emlékeim szerint nincsenek tömegével ilyen képességek, csak szórványosan.
De lehet tévedek, akkor sorry.
 
Félek, azért koptak ki, mert az utóbbi 10+ évben nem igazán létezett olyan, hogy ork ill. varkaudar pakli. A laptervezők nem láttak bennük elég fantáziát talán, nem tudom.
A xenókhoz egyébként hatalmas mennyiségű lore van a Végzetúr legenda fejezetekben, szóval az ő túlélésük jogos (amúgy is egy elég szívós faj), a goblinok meg amúgy is kiirthatatlanok minden világban, nem csak itt Az orgling már érdekesebb, hogy ők hogy élték túl a felszínre költözést, az már rejtély. Én úgy tippelem, hogy sehogy, ők még mindig ott vannak a Hegymélyben, csak megy a sztori róluk. A szkritterekkel együtt, akikről meg már nem is mesél már senki
 
A szkritterek fő jellegzetessége a kézbe való visszaugrásuk volt. Ez (az árnyék képességgel együtt) a kijátszáskori képességek, és a semlegesítés elszaporodásával nyilvánvalóan visszahozhatatlan lenne. Az pedig, hogy egy lény kijátszható varázslatként, nem kizárólagos egyedisége a szkrittereknek, tudja ezt más etnikum is.
Ezt a kétféleképp kijátszhatóságot, mint játékelemet nem kellene elengedni a szkritterekkel együtt.
Ha megjelennének a szkitterek ismét, a kézbe visszaugrós egyediségük nélkül (vagy fix. horgonnyal), akkor meg azért menne a szipogás.
 
Trok/Hok?
 
A KL-ben meg fogsz talalkozni orkokkal, meghozza 3 ritkaval, amibol 2 regi ismeros lesz .
 
Javíts ki ha tévedek, de a goblinok, orglingok, xenók szintén az ÖV-ben eredeznek, ez ne legyen már érv . Engem nem zavar hogy el lettek engedve a szkritterek, de egyetértek Nikával, inkább ők jutnak eszembe a varázslatként is kijátszható lényekből.
Az orkokat és varkaudarokat viszont sajnálom
 
"A szkritterek azért nincsenek / nem lehetnek már, mert a világuk (ŐVs lapok, galetkik, testrészek) sincs most HKK lapokon."
Egyébként kár, hogy nincsenek. Szerintem ez is lehetne, egy balansz. Pl egy pakliba csak vagy ÖV vagy TF lapok lehetnek, vagy olyan követők amik az egyiket erősítik. És a hangulat faktor is növekedne
 
Köszönöm, használom!
 
A HKK "hajnalán" amikor egy új faj került be a HKK-ba, ott még sosem volt rá pakli tervezve. Lett pár lap, ami megkapta az altípust, majd játszanak vele.

Mostanában azért ha egy új fajt csinálunk, ott törekszünk arra, hogy játszható legyen. Ahol ez nincs (pl. womath) ott nem is igazán akart abból valaki paklit csinálni, egyszerűen csak hangulati elemként kapott az adott lény altípust.

Persze azt is megértem, hogy abban a pillanatban ugyanaz az altípus van több lapon, rögtön igény támad rá, hogy ezek együttműködjenek. De erre nem mindig lesz lehetőség.

Konkrét pakliépítési tanácsokat most nem akarok adni (árnymanó, törpe stb. témában) de a lapkereső a barátod, ő tud ebben segíteni.
 
Engem az érdekelne, hogy:

1. Melyik árnymanók a "dobótőr pakli alapjai"?

2. Hol van a méltán híres KF-törpe dekk? Az utóbbi 3 kiegben 6 db törpe altípusú lap jött ki, egyik se a KF vonalat buffolja...

3. Mosinak volt ember paklija, anno nyert is vele Pécsen versenyt, ha jól rémlik
 
Mindenki azt olvas ki " a sorok közül", ami az ő szája ízének megfelel
 
"De megnézhetitek akár ezt a topikot is: itt is van, aki azt mondja, minek az új, ezoterikus fajok, a másik fele meg azt, hogy miért nincs rá folytatás"

Én ilyen kommenteket nem látok. Egyféle kommentet látok, ami arról szól, hogy minek vannak új fajok, ha nincs rá folytatás, hanem el vannak engedve 1-2 kieg után? Valahogy nekem a többi fórumról is az rémlik, hogy sokan azt neheztelték, hogy elindul egy új faj, majd nem áll össze soha egy koncepcióvá. Ennek nem igazán látjuk értelmét.
 
Az őshangyák eredetileg a quwargok főellenségeiként lettek kitalálva. Nem tudom már, hogy a quwargok valóban túl erősek voltak vagy csak szerepjátékos oka volt a dolognak. De tény, hogy az őshangyák igazándiból csak zöld quwargok voltak, és amint egyre többféle pakli lett, egyre kisebb volt a valószínűsége, hogy egy quwarg jön szembe, egyszerűen nem volt értelme az egésznek.

A kalandozó fajok nem tűntek el! Csak nem soroltam fel külön etnikumként. Az árnymanók továbbra is a dobótőrös pakli alapját jelentik, a törpék a KF-es tárgypakliét pl. Más fajokra, mint pl. ember, alakváltó sosem létezett konkrét pakli. A kalandozóknak régen volt saját követője, ez viszont tény, hogy a kalandozó pakli mint olyan kikopott. Ez nem is tervezői döntés volt, inkább ezt hozta az evolúció. Ez mostanában lett csak divat, hogy konkrét paklikhoz tervezünk lapokat, régen általánosabb lapok készültek, használjátok amihez akarjátok alapon. De az észrevételt jogosnak tartom, a kalandozóknak nem kéne kikopnia a játékból.

Az egzotikusabb / új fajokról, ez egy érdekes folyamat. Alapvetően az lenne a normális, hogy berakjuk, és meglátjuk, tetszik-e, ha igen, akkor csinálunk még. De megnézhetitek akár ezt a topikot is: itt is van, aki azt mondja, minek az új, ezoterikus fajok, a másik fele meg azt, hogy miért nincs rá folytatás... szóval nehéz ügy ez. Meg attól, hogy versenyen valamit nem játszanak, még lehet, hogy valaki szereti, játssza otthon, gyűjti. De mindenképp ez a lényeg, hogy ti mit szeretnétek, felesleges olyan etnikumot fejleszteni, amit nem akartok.

Robotok biztos nem lesznek, ez egy klasszikus fantasy világ. Ami legközelebb lehet ehhez, azok a moák.

A szkritterek azért nincsenek / nem lehetnek már, mert a világuk (ŐVs lapok, galetkik, testrészek) sincs most HKK lapokon.
 
Egy ötlet csak. Ha esetleg a nem népszerű, elengedett etnikumok helyett jönne majd valamikor új, akkor javaslom a robotokat. Köztük kiborgok, humanoidok, klasszikus HKK szörnyek mechanikus változatai. Pár ilyen robotszerű lény most is van, pl. Moa gépsárkány, Moa harci gép stb, ilyenek lehetnének többen, többféle istenség lapjaiban is.

Szerintem népszerű etnikum lehetne, mely képes színesíteni, tágítani a fantasy környezetet azzal, hogy beépít egy kis sci-fi hangulatot is. A fantasy világtól amúgy sem idegen már a gépszerű, robotszerű karakter, simán beférnek a kiborgok, cyberpunk figurák.

Az egyes lények robot változatai attól is érdekesek lehetnének, hogy bizonyos képességekben jobbak, másokban kevésbé jók az eredeti karakterhez képest, ez balanszokra is lehetőséget ad.

A story pedig az is lehet, hogy pl. a jövőből vagy másik dimenzióból indul robot invázió, vagy ha pozitív jellemű istenek alá mennének, akkor egy a világot mentő küldetés szereplői.
 
Szerintem sokaknak a nosztalgia sokat jelent és ehhez a régi etnikumok sokat adtak. Nekem pl.nagyon fog hiányozni az a klasszikus őshangya vs qwarg felállás és maga ez az irányvonal is. Simán el tudtam volna képzelni pl egy dínók vs kalandozó vagy trollok/orkok vs manók/török csatákat.
 
Teljesen érthetetlen, hogy miközben az alap (TF-en játszható) fajok/koncepciók lényegében eltűntek mint koncepció(alakváltó, árnymanó, elf, törpe, gnóm, troll, mutáns, kobudera, stb.), a nyögvenyelősen kitalált új fajok meg bele vannak kényszerítve 1-2 kieg erejéig a játékba, majd azok is eltűnnek. A faj koncepciós paklik emiatt(is) halálra vannak ítélve, pár kiugró sikertől eltekintve játszhatatlanok klasszikus "faj" pakliként. És ha esetleg összegyűlik egy-egy erősebb faj, az azonnal ki is van herélve 1-2 kieg után. Mert hát ne verjen meg már kontrollokat....
 
Igen, az volt a terv hogy az epikus behemótok nagymesterével állnak össze a womathok egy koncepcióvá. Sajnos egyéb, nem-womath vonalon olyan broken dolgok születtek a követőre, hogy végül ki kellett hagyni.
 
A "nem leny lapokra rakott altipus"-szavazas kapcsan egesz pontosan ez volt a messze legnepszerubb a megadott opciok kozul:
"Csak az olyan varázslat, ami koncepciójában szorosan kötődik az adott etnikumhoz."

(nyilvan "nem leny lap" akart lenni a varazslat helyett, de ez aprosag)

Ebbe pont a "majdnem minden" es a "majdnem semmi" is belemagyarazhato, szerintem, ez alapjan nem lesz konnyu dolga a csapatnak donteni egyes esetekben.
 
csak a gobelin
 
Volt olyan terv, hogy epikus Behemotok womathokkal meg mas dolgokkal, eleg sokat teszteltuk, de elengedtuk.
 
Womathra ötlet: epikus behemótok mestere/womath epikus,illetve én már nézelődtem a sok követős koncepciót is,harangmester,elenios követője,raia követő,antiraksi. Szokásos körítés,keresheted a morfokat az eleniosszal,lejönnek fehérként,az összes womath pedig lapelőnyt tud csinálni. Nyilván ez extrém,de fajon vagy egyszínűn működhet is. De mindegy,elengedem a dolgot,csak kár érte,aranyosak voltak ezek a tehenek,jó lett volna,ha többet láttok bele ti is,mert nagy ÉP-jű lényes koncepcióként lehetett volna bennük ráció,akár úgy is,hogy nagy ÉP-jű lényt kell nekik mutatni kötelékként vagy amilyen a csordavezér képessége is,hogy arra sül ki,ha nagy ÉP-jű lényeid vannak.
 
Womathokat feleslegesl, azoknak se követője, se egyediség. Néha megjelenhet 1-1, de ennyi.

Mino: ezzel egyetértek (hozzátéve hogy nem lehet mindig mindenhez kiadni lapot, de ehhez szerintem is kellene, de még ez nem lefutott.
 
Ja, hát a “több” alatt a 2 is érthető
Nekem egyből a szkritterek jutottak eszembe, amik egységesen “tudták ezt” (35 lap, az már tényleg több).
Zorall észrevétele is jó. Womath is behozva, elengedve? Fura...
 
Engem csak egy dolog zavar. Elengedtek nagymúltú fajokat,viszont CSERÉBE kapunk újakat (minotaurusz,womath),majd egyszer csak ezueket az új 2 kieges fajokat lecserélitek újabb 2 kieges fajokra. Ez mire jó? A minotaurusz egy tök ígéretes faj volt és ehhez képest nem lesz egy egész éven át (meg gondolom később sem) minó? Addigra meg a régiek, amik a koncepció alapjai voltak/lehettek volna pl. a Tauros,ki fog rotálódni. Mire jó ez így?
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.