Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Hiába "elképzelés", így volt.
 
Egyet értek.
Nem értem a nerfet, de nem is vagyok profi játékos.
Eddig is vagy a sima kultivátorral nyomtam,vagy a semmi mesterével. Mindkettő sokkal jobb a motyogóknak szerintem.
Üdv.
István
 
Hát mondjuk egy korlát az tényleg elfér rajta.
 
Pontosan ez a baj a lappal hogy akár 1-2 kör alatt nyer mert nincs rajta korlát. Ha lenne mondjuk egy max 6os seb/gyógyulás és az ellenfélnek lenne akár plusz egy köre megvédeni a seggét már eleget gyengült volna a lap. De én azt nem értem az ilyeneket miért utólag kell módosítani. Nemtudom elképzelés hogy ezt a többség így szavazta meg.
 
Senki nem mondta, hogy blank, én is azt írtam, hogy promo lapként túl erős. Az utolsó mondatban a két "ha" meg pont elég, hogy helyén kezeljük a leírt szituációt.

Én csak amellett érveltem, hogy szerintem egyelőre fölösleges nerfelni egy olyan lapot, ami sokat dob a vidéki versenyek népszerűségén, és nem is egyértelműen OP. De ez egyelőre nincs is napirenden, ahogy olvashattuk, csak "szem előtt" van.
 
Már februárban felvetettem a Behodernél,hogy az Orzag ilyen formában kicsit túlzás. Szerintem ha Roland újra átgondolná a kommentet,ő is arra jutna,hogy NINCS olyan pakli,ami ellen blank lenne. Zarknodék ellen nincs halálsikoly,igaz,cserébe ott felgyűlik a VP és ha ott topdeckre jön 8-10 VP-knél és nincs rá megoldás,akkor viszlát.
 
Magyarázzátok már el kérlek a zarknodék ellen miért is nem jó a bilincs.
 
Már most is inkább A Semmi mesterével játszák az alig létező motyogó decket, a nerf után, meg sosem lesz asztalon az epikus kultivátor, az tuti...
 
A követővel kapcsolatban nem írtam semmit, de azt teljesen elfogadom. Valószínűleg hosszabb távon fejlesztési okokból sem jó így, ahogy most van, és csak azért nem "szabadult el", mert nem túl erős az etnikum alatta (bár szerintem nem is gyenge, csak kevesen játsszák).
 
A motyi epikus dolga az már kitesztelt, eldöntött. Csak az időpontja kérdéses. Ez egy hosszabb távú balance miatt kell, eredetileg télre terveztük.
Azonban ha a bilinccsel történik valami, az szinte biztosan a nemzeti előtt lesz (nem közvetlenül persze), és azzal együtt logikus lenne a motyi nerf is.
 
A bilincs nerfet egyelőre én sem érzem szükségesnek, szerintem csak promo lapként "túl erős", egyébként bármilyen counter elviszi. Ha kikerült az asztalra, akkor természetesen bosszantó, hogy nem lehet optimálisan megoldani.

Rengeteg pakli ellen pedig nem csinál semmit (Zarknodok, Harangmester, Járjak - a kontrolloknál pedig úgyis a countercsaták döntik el a meccset, ha ez leesik az asztalra, már úgyis mindegy).
 
Nagyon tetszik az új fejlesztés!

Személyes meglátás a tervezett változásokhoz:

Motyi koveto: papiron hiaba brutalis, amit tud,
a gyakorlatban valahogy sosem mukodik.
(Annyi side kepessegu semmizes van)

O. bilincs: oke, hogy UR erossegu a lap,
ill ha nem sikerul megfogni (Fec ftw) akkor
lapelonyt ad. Viszont nagyon-nagyon sokat kellett
maszkalni erte, hogy meglegyen a playset.
Konkretan 2 hetvegem rament. Nem orulnek,
ha ezek utan kapna valami durva nerfet.
(A vizitunder is belesimult a kornyezetbe, pedig anno
az is brutalis volt - most is nagyon jo)

Az univerzumkifordito amugy egesz jol kezeli
az 1-es IK-s lapokat. Ha csak az ellenfel lapjait
nezi, akkor is.
 
Hatalmas plusz pont!!!
Az ilyen "ingyenes" fejlesztések is nagyon sokat tudnak dobni szerintem a közhangulaton.Gratulálok az ötletgazdának.
 
Üdvözlöm ezt a döntést!
 
Nálam valami nem jó. Nem látom a kiírásban,hogy tervezitek visszaengedni Ozmit.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.