Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Egyébbként nagyon remélem hogy csak hallucinátam mikor azt olvastam hogy én (és ugye mint fogyasztó)maradjak csendben és ne zavarjam a müvész urat kreatívkodni.Na tisztelt cég EZ A POFÁTLANSÁG NETOVÁBBJA!
 
Na ennyit a nagy szólásszabadságról!
Akkor is nekifutok mégegyszer hogy mindenki megértse.Minden tisztelettem Miklós programozói tudásának stb.stb.De!....Tudod mit, inkább irok egy példát.Tegyük fel fegyvertervezö vagyok, elmegyek egy céghez dolgozni.Eltelik pár év, a vezetés összehivja a teamet hogy ki mit alkotott.Mindenki mutatja legújabb fegyverét, ilyen olyan
tulajdonságokal erre én legújabb fejlesztésként előhúzok egy CSÚZLIT, és utána közlöm hogy többe kerül mint a konkurencia gépágyúja...A kérdéseim következők:Mit müvelne velem a cégvezetö??Ha a cégvezetö véletlen elmebeteg és elkezdené árulni, mit müvelnének a céggel a vásárlók??A fegyvertervezö miért csodálkozik ha kritikát kap érte?A vevö biztos dicsérni fogja jól van nagyon kreatív voltál...stb.stb.Viszont a cég pontosan itt bukja be a dolgot.Mert a legjobb esetben a vevö elnézöen fog mosolyogni de hogy fizetni nem fog ezért az biztos.Remélem mindenki értette hogy mi a baj ezzel a remek, korszerü, kreatív fejlesztéssel.
 
Ha valaki valami új, kreatív dolgot szeretne csinálni (most mindegy, milyen témában), akkor két dolgot tehetsz: biztatod, támogatod, vagy ha nagyon nem jön be a dolog, akkor szépen csöndben maradsz. Semmi sem tudja jobban gyilkolni az alkotó kedvet, mint a trollkodó kommentek.
 
Melyik beszélgetésre gondolsz? Ahol a fejlesztő megsértődik egy sima kijelentésre miszerint 97-ben szebb játékot készítettek, majd sír, hogy ő ezt ingyen csinálta a szabadidejében?
Elég gyerekes az a hozzáállás, hogy ha nem tetszik csinálj jobbat - attól, ha valaki nem tud főzni, még meg tudja ítélni, hogy sz* az étel, amit elé raktak
Rögtön eszembe is jutott az a rész a Boyd Coddington autós műsorból, mikor az egyik beosztott mondta ezt a kisfőnöknek... Másnaptól nem kellett bemennie dolgozni

Kicsit ijesztő egyébként, hogy a kritikára így reagál, s gyakorlatilag a pénzért hisztizik. "Nem kapok pénzt nem csinálom." Ilyen hozzáállással nehezen hiszem el, hogy ezt valaha is kiadható állapotra hozzák.
 
Te figyu, tök igazad van nagyon sz@r az életem, de sokat dobna rajta ha fognál magadnak egy kötelet meg egy rozoga széket és játszanál vele...Na légyszi, hisz Karácsony van..És még egy apró kérés ha már irsz legyen valami tartalma is ne csak üres bla bla.Köszi!
 
4 komment, 4 hiszti. Ennyit tudsz. Aztán csodálkozol ha senki nem veszi komolyan a "jogos kritikáidat". Egyszerűen egyik kommenteddel ütöd a másikat, és a végén csak a rinya van. Szar életed lehet.
 
Né mán egy rajongó...Aha, tudok mást is csináli pl.remek milánoit tudok fözni magamnak, de van egy olyan érzésem hogy ez nem tartozik ide...Egyébbként most hogy mondod rájöttem hogy a beho játékain csak hisztizni lehet(kár hogy játszani már nem nagyon...)viszont ez is egyfajta szórakozás.(És ebben az a legjobb hogy tök ingyen lehet ,mert ehez nem kell öskö sem...)Ha téged ez zavar nem kötelezö olvasni, pláne nem reagálni rá.Mondjuk nem is neked kéne...Na miután ezt érzésem szerint megbeszéltük, te mehetsz tovább játszani én meg még picit "rinyálgatok" itt egy kicsit.(Nem lesz nehéz okot találni rá...)Pá!
 
AC fórumban meg hisztiztél, mert nem kaptál béta meghívót. Előtte azért ment a hiszti, mert még nem indult el. Tudsz te mást is csinálni a rinyáláson kívül adam?
 
A Beholdernek bele kéne dölni a saját kardjába a szégyentöl hogy külföldi cég csinálja...Ezt kellett volna fejleszteni nem azt az idióta argo izét ami kb.öt percig kötött le.Ennyit 5 év fejlesztésröl.Gratulálok!Na mindegy, mindenesetre azt a pénzt amit a Beholder játékokra szántam inkább oda adom ezeknek a cseh gyerekeknek hátha kisül valami jó is a dologból.Legalább lesz mit tönkre tennie a Beholdernek.
 
A 3D-s/2D-s nézet problémájával én is egyet tudok érteni. (Bár a videóból igazán sok dolog nem derült ki, de mintha egy 3D-s csatatérre próbálna hajazni a dolog?) Szerintem jelen esetben a kevesebb több lenne, és átláthatóbb lenne egy egyszerű felülnézet, esetleg néhány 3D-s látványelemmel.
 
Köszi szépen, továbbítom a fejlesztőknek!
 
Félreértés ne essék, nem akarom lehúzni senki előtt ezt a játékot! Csak amikor a kártyás játékokból tizenkettő egy tucat, akkor lehet csemegézni és a jó dolgokat megragadni.

A bemutató videó alapján látszik, hogy van benne nem kevés munkája az animátoroknak és fejlesztőknek. Az intro videó (a bemutató vége fele látható) kifejezetten tetszetős (ha meg a költségvetést is nézzük, akkor pláne).

Tiszta szívből kívánom, hogy siker legyen belőle, de remélem elfelejtik ezt a nézetet és áttérnek egy normálisabban átlátható 2D nézetre (az ellenfél lapjait már elég aprónak látom a bemutatóban).
 
Sok sikert ehhez a játékhoz, remélem bejön a népnek.
Sajnos engem nem győzött meg a video alapján.

Valahogy az az érzésem, hogy túl sok csicsát akar belevinni a fejlesztő, feleslegesnek tűnő izometrikus 3d nézettel és 90-es évek beli grafikai elemekkel. Mostanában (néhány hónapja) álltak le a fejlesztők a Tyrant Unleashed kártyajáték továbbfejlesztéséről, ámde érdemes lenne azt példának venni. Egyszerű, letisztult, átlátható felület, pont az, ami egy kártyajátékhoz kell - és igen, 2D! Világszerte többezren játszottak vele, s a beépített "mikro"payment rendszernek köszönhetően jócskán termelte a bevételt is (itt mondjuk a fejlesztők eléggé elszálltak és az aktuálisan legjobb/legújabb 4db kártyáért 400$ körül lehetett hozzájutni, de találkoztam összértékben 2000$ körüli paklival is, szerintem ha nem szállnak el ennyire, akkor több fizetővendéggel egyénenként kevesebb összeggel nagyobb bevételt termeltek volna). Ennek a játéknak a bekerülő content megcsappanása lett a végzete. A művészek egyre több pénzt kértek, s a végtelen rakéta-ellenrakéta effektnek köszönhetően sokan leálltak a fizetők közül (az egy éves 2000$-os paklit az ingyenes paklimmal is verni tudtam, ami sokaknál kiverte a biztosítékot). Ekkor adták a közösség kezébe a további tartalmak elkészítését - "ötleteket várunk és vagy bekerül vagy nem" alapon. Ez volt a pont, amikor egy pillanat alatt abbahagytam a játékot (pedig írtam rá pár hasznos szkriptet és a játékmechanizmus technikai részének mélyére is beástam, vagyis komoly játékosnak számítottam ilyen téren is).

A HKK esetében ez utóbbit - ami a tényleges vesztét okozta a másik játéknak -, nem érzem fenyegetőnek, hatalmas tartalommennyiség áll rendelkezésre. Ha pedig a fizikailag megfogható játékot összekapcsoljátok az online rendszerrel, akkor végképp siker lehet. Az összekapcsolásra csak egy apró lehetőség - az online változatban ingyen elérhető alapkártyacsomagokkal lehet játszani, de némelyik kártya (csomagban bontható ritka/ultraritka lap) kap egy QR kódot, amit a játékon belül beolvasva a játékos megkapja azt a lapot. Ehhez persze az is kell, hogy egyedi QR kódot generáljatok minden kártyához, ami csak egyszer felhasználható (szerveroldalon kell kezelni), de ez nem hiszem, hogy nagy gond lenne.
S ugyan ezt visszafele is lehet alkalmazni - a játékon belül megjelenő megvehető lapot egyedi kód alapján a webbolton keresztül megkaphatja fizikailag a játékos.

Bocs, ha a véleményem megbántott valakit, de inkább elmondom, hátha ezzel a siker felé sikerül lökni a projektet. Az minden esetre nem túl bíztató előjel, hogy a fejlesztő fél év után pénzgyűjtő kampányt indít, hogy egyáltalán folytatni tudja/akarja a játék készítését (ez az info a video végén és az alatta lévő hozzászólásban található).
 
Ha én meg tudtam tanulni annyit angolul ami a HS hozkell..... akor sztm nem gond egy kis cseh....
Hajrá Waste lands online!
Hajrá srácok!
 
Annyi a kérésem, hogy ebben a topikban lehetőleg hagyjuk a Beholderrel kapcsolatos kritkát (bár mindig örülünk neki), és koncentráljunk arra, hogy megvalósuljon ez a játék.

A demó jó, ami elkészült, jól néz ki, amire most szükség lenne, hogy aki hisz benne, támogassa is a megadott patreon linken a projektet. nem kell sokkal, és mint minden crowfundingnál, ha nem gyűlik össze a kitűzött cél, a pénz visszajár.

Köszönjük előre is!
 
Nagyon drukkolok a srácoknak,így talán mégsem kell megtanulnom csehül

Nem szép dolog más farkával a csalánt,de igen én is azt látom, hogy itt hatalmas ziccerek vannak/voltak kihagyva évek-évtizedek óta a Kft részéről.Érdemes lett volna rég befektetőket(és ezáltal szakembereket) bevonni a cégbe, hogy kimaxolják a lehetőségeket,de rohan el a világ sajnos a cég mellett és nem tud túllépni a saját árnyékán, hiába látható azért gyakorta sok sok próbálkozás, tenni akarás.
 
Szólni kellene ezeknek a derék fiúknak, hogy egy tisztességes sorsoló programot is írjanak már. Sajnos nekünk még az sem sikerült....
 
Szerintem sem. De azért egy kicsit gondolkodjunk:
Amit évek óta mondtunk, hogy
- angol nyelvterület
- normális kinézet
- online

Tessék, a csehek megcsinálják egy év után, nekünk meg az AC jut (nem, nem az orvgyilkosos game...), ahol 2 hete kínlódok 1 hülye átlaggólemért... azért szerintem ez gáz... nagyon gáz. Én értem, hogy csak megélni akartok belőle, de azért ennél jobbat alkottatok. Az AC helyett a HKK-t is szépen le lehetett volna pötyögni, nem? Tudom, hogy nem vagyok programozó, de TI AZOK VAGYTOK BASSZUS!!!! Egy ilyet meg tudtok csinálni, egy olyat nem? Rábízni külsősre, és csodálni, hogy bedől? Most meg a csehek rátok vernek 100-on 99-et? Ne már... ebben a játékban ennél sokkal több van! Mobil verzió, angol nyelvterület, távol-kelet (Hao fordít nektek!)... annyi pénzt kiszedhetnétek a dologból, hogy el sem tudjátok költeni. Ehelyett hajkurásztok álmokat, mikor már ott van előttetek 20 nyomorult éve!

Fel kellene ébredni és megélni az álmokat...
 
Szerintem egyikbe se
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.