Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Magas szinten, ha bejön 1-1 izmos képesség, az jó. Alacsony szinten semmire se jó (max. szürkeállomány, meg ha valaki szenvedelyes enc. gyűjtő, akkor az agyletapogatás). Alacsony szinten ráadásul szopatta a népet az upgrade, ld. lejjebb hogyan is. Az igazán táposak jól jártak vele, a középmezőny rosszul, a maradék meg még nem érzi át a dolog súlyát (vagy még nincs pszijük, vagy nagyon alacsony még). Én a magam 23-as pszijével (ami nem túl magas), szívok, mint a torkosborz, mert örülök, ha 20 fordulónként meg tudom növelni 1el, amikor kb. 5-6 forduló alatt megvan a *, úgy, hogy alig használom. No comment.
 
Mi a véleményetek arról, hogy a pszí nem igazán alternatívája sem a taum-nak, sem a teó-nak?

Nincs jó támadó/védő képesség, az egyetlen igazán használható képesség NAGYON sokáig csak a szürkeáll. tehát 5-ről (vagy 6-ról) kb. 28-ig kell felnyomni a pszít a következő - talán - használható pszí-ig (teljes őrület). Én mint mutáns nyomom, mint a gép, de nem tapasztalok nagy változást, legfeljebb arra jó, hogy olyan kis szörnyekre is lövök spellt, agykorbácsot, amik mondjuk leesnének egy villámtól. Tehát a pszí megmarad amolyan hobbi szintnek, leszámítva azt a 2-3-4 képességet, amit mindenki használ, a többi nem igazán jó semmire (szürkeáll., gyorspihenés, igazlátás, kontinuum - bár ezekhez már nagyon magas pszí kell). ->

A taum. jó 5-ös szinten is, erősebb 15-ösön, és még erősebb 25-ösön, ez elmondható a teóról is, de a pszíről nem igazán.
A reform jó volt, de nem igazán oldotta meg a problémát (bár nekem még nincs 80-as, lehet, hogy ott már minden ki van egyensúlyozva).
 
muhaha, jóvicc
 
De választhat, ha nem használja, nem fejlődik.;)
 
a pszi reform óta a psziben beépített effekt a mágia megértése, illetve a pszi megértése
másrészt nem mindenki tudja megválasztani hogy márpedig csak 100-120-as IQ+egs összegtől kezdje a pszit, ahogy optimális lenne, pl ghallaszülöttek nem választhatnak...
 
Ezért nem érdemes alacsony szinten túlságosan nyomni. Magasabb tulajdonságokkal sokkal (?) több max. pszi-t kaphatsz.
Szerintem max. a szürkeállományig érdemes felvinni, de már az is eléggé meggondolandó :-(((
Az a 15% szinte nem jelent semmit, hiszen a százalékos esélyek miatt, az esetek felében meg sem kapod a +fejlődést. Aztán a TF program egészekkel dolgozik, stb... Ha ehhez hozzáadod Miklós RND-jét,
akkor már rá is jöhettél, hogy eléggé szopásszaga van az egésznek.
Esetleg szépíthetne valamit a dolgon, ha vonatkozna a pszire is a mágia megértése (vagy vonatkozik? bocs, ha hülyeséget írok) vagy a butaság ára :-)))

Alendaar

A legnagyobb szopás viszont messze a felezett regeneráció!!!
 
én asszem kb a 80. dforcsimra lértem a 19* os pszit. Utána jöttek a möszék, meg mindenféle egyéb okok, és csak kb a 110. forcsimban sikerült szintet lépnie a pszinmnek.
Hát télleg baromira belassít
 
Jah, az jó lenne ha a felezett regen megszűnne...
 
Ha valaki KNO-val felviszi a szürkeállományig és utána általában elkölti az összes pszi pontját a fordulóban, akkor kb. 4-6 fordulónként nő.
19*-os szaki után, ha nincs a max. pszi-d 200 felett, akkor eléggé lelassul a dolog, főleg ha a 20 pontos szürkeállományt használni akarod!
A peccs jó, de a felezett regen még mindig szopás a nagy többségnek!!!

Alendaar
 
Nah akkor vissza a pszihez. Én most kezdtem el fejleszteni és már 15-ös a pszim. Ez simán megvolt 30-45 forcsi alatt. Kicsit előbb is jöhetett volna ez a fejlesztés mert így már csak 5 TVP VV-vel a pszi fejlesztés Nekem nagyon tetszik a reform és örülök, hogy végre sokkal használhatóbb lett a pszi.
 
Nekem 11-es pszivel (374.fordulósan) van 112 max pszipont.
Nem vagyok egy pszionista így nem is érdekel a pszi.
 
Jesszusom, ekkorát még a drótszőrű mópat sem durrant! Uhhh....
 
Csatlakozom. Nekem 20-as pszivel 134mxpp-m van, pedig indulákor 9-cel kezdtem, szóval nem voltak olyan nagyon alacsonyak az induló tulajdonságok, csak a random effekt adott szinte mindig minimumot. Mellesleg kb. 20 fordulón át gyűjtögettem és semmit nem használtam csak a szürkeállományt. Persze lehet mondani, hogy ki kellett volna venni azt is és akkor 15 forduló alatt megvan a 300pp, csakhogy alakváltóként a szürkeállománnyal tudok olyan fejlődést produkálni, mint bárki más nélküle. Nekem nem éri meg 5 fordulóval hamarabb kifejleszteni, ha közben 15-ig jóval lassabban fejlődik minden szakértelmem. 20. szintre kaptam +4mxpp-t, így alig több, mint 41 szint kell csak és máris 300mxpp-m lesz, de ha gőzerővel fejlesztem a tulajdonságaimat, nem kell csak 25-30 szint, ami hozzávetőlegesen 200-250 forduló, ha semmilyen képességet nem használok a gyüjtés alatt
 
szerintem a drótszőrű mópat is kicsit erős lett így hogy köpenybe is 150-et sebez és 90-es szerencsével nem menthető a fehérállománya. Ez 2 körös csatában 700 sebződést jelent köpeny nélkül. Vámpirire is immunis...
 
dehogynem tud 2-3-at )) csak többet kell gyűjteni. 600-800 maxpp és 50-60 pszi körül ez már nem gond. Éppcsak 20 és 40 között van ellehetetlenítve a fejlődés a felezett regen miatt. Ez főleg akkor gáz ha valaki korán kezdte a pszit alacsony statokkal és nincs 20-as pszinél 250 körüli maxppje, csak 130... Pl én jártam így. Nagy élvezet ám fejleszteni.
 
Mert ez is egy klasszikus Miklós-féle elbaltázott dolog. Egy darabig jó korlátod ad a pszi gyors növekedésnek ez a *os dolog, meg 300 pp, de egy idő után már csak annyi a hátrány, hogy csak 1et tud növelni a pszijén a karakter fordulónként, nem 2-3at...na bumm.
 
Nemtom nekem kezd tecceni az a módosítás jobban fejlödök és ennyi.
 
Azt sem értem egyébként, hogy mért mindig 300pp-t kell összegyűjteni függetlenül attól, mennyi a mxpp-d. Ha sok van, nem is kell max fölé menned, ha kevés, gyűjtögetheted akár 20-30 fordulóig is, mivel felezett a regen. Mért nem úgy van megoldva, hogy a szintlépéshez a mxpp-d 150-200%-át kell összegyűjteni? Mert ez fair lenne mindenkivel szemben?
 
Az ne akarjon téged érdekelni, a sok tápos kisírta...

Megjegyzem továbbra is a' mellett volnék, hogy max. felett ne legyen feleakkora a pp regen. A fejlődés lehet feleakkora, de a regen az hagy ne már. Egy tápos alapból regenerál annyit, ami elég a VV 112 kiadásához, de ha nem is, lekontaktál pár aranyfecskét és megvan. 20 körüli pszinél azért a felezés nagyon odab*sz...
 
Nem értem, mért jó a 20pp-s szürkeállomány. A kicsiket teljesen ellehetleníti és már a közepesen nagyoknak is csak százalékos eséllyel fejleszt. Ebben mi a baromi jó?
 
otagi amúgy is durva és alulTPzett
 
Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csápos otagi közeledik. Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 435 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az
életösztön. Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál...

ezen lehetne egy kicsit finomitani...
 
Sziasztok!

A pszi globalis erősödése nyilvánvalóan a pszi használó szörnyek erősödését vonta maga után. Szerintem eddig ezek a gyenge kategóriába
tartoztak, vagyis nem ártott egy kis erősítes nekik. Amugy is, ha a pszi erősebb a játékosoknak, akkor a szörnyeknek is az. Tény azonban, hogy előfordulnak kirívó esetek is, amiknél nagyon durva lett az erősödés. Kérek mindenkit, ha ilyent tapasztal, konkrét csatával együtt küldje el nekünk. Ezeket a szörnyeket egyedileg módosítani fogjuk. Már csökkentettünk a zafír sárkány, a pszionikus entitás és a drakolder lárva pszi erősségén, ami a kovetkező programverzióval fel fog kerülni. Várjuk a további visszajelzéseket is!

a jatékvezető
 
Spunk: és szerinted +300 sebzés nélkül már nem is erős a zafír süsü? Ne kacagtass. Amúgy nekem nem EXT miatt alacsony a maxppm, és nem is fogom sajnálni se mást se magamat akinek emiatt alacsony.
 
Hát most már én is hozzászólok a témához.
Én pont a mai forcsimban ízlelhettem meg először a változott pszít egy zafír sárkány agy-facsarásában (~280 ÉP sebzés és hát bosszant, de szerintem korrekt. Egy sárkány legyen erős.
Korrekt, mert ÍGY érnek annyit a pszik, mint a teós, vagy taumos varázslatok. Ha pl. kaptam volna helyette egy Geddont valami másik dögtől, akkor semmi jogon nem rinyálhatnék, lévén az eddig is ilyen volt. Most, hogy használhatóak lettek a pszik már mindjárt gond van?!
Chardy: Akinek az EXT miatt alacsony a maxPszije, annak úgy kell! Épp elég táp az extra forduló. +TVP +VP +PP +TP +fejlődés stb. Én egyetlen egyszer nem használtam még a kontinuumot, ami persze nem jelenti, hogy nem fogom, de aki használja az legyen tisztában a következményeivel. És ez az enc-ben is benne van. Szóval innentzől kezdve satu.

Szép ez a fejlesztés, csak így tovább
Spunk
 
ja, persze, amikor a thg csatamezősortól 100 mérfölre vannak a keleti mínoszok
 
Erjenek tobb TP-t!
Amugy vmit vmiert. Ugyis csira szorny volt szegeny pszi elemental, nem is kotelezo csatamezozni meg blabla. Turjatok ki a csillagos pszi alatt par minoszt a csatamezok helyett es kesz.
 
Sajna nem látszik, de buzgón bólogatok!!!

Alendaar
 
Szerintem ezzel nem sokra mennénk, inkább felejtsük a felezett regent vagy számítson a maxpp 100-150 ponttal magasabbnak a felezett regen szempontjából, tehát pl 180as maxpp-vel 280-330 felett regeneráljon felet.
De a szörnyeket ezektől függetlenül sem ártana rendbetenni, szerintem irreálisan megnőtt pár pszis dög sebzése.
 
Hello!

Mivel eléggé hasznáhatoknak tünnek ezek az új dolgok kétszeresen is felmerül az a probléma, hogy a képességeket mind a védőket, mind a támadókat ki kell kapcsolni a pszi gyűjtés alatt. (Mivel a szörnyeknél is erösebbek lettek a pszik, kell védőt beállítani ellenük.) Ez rengeteg parancshely, és nagyban csökkenti a pszi hasnálhatóságát.

Két javaslatom is lenne a problémára:
1. a korábban elhangzott PPS/PPF.
2. a pszi gyűjtés tényleg pszi gyűjtés legyen, és lehessen vele pszipontokat letiltani.
Valahogy így:
Ha megadok egy második paramétert neki, akkor azt a pszipont mennyiséget letárolja, es ahhoz csak egy üres P 112-vel lehessen hozzányulni. (Talán még védve is legyen a direkt kontakttustól, meg hasonlóktól, de a regeneráció változatlan formában működjön.)

Azaz a pszigyűjtő a fordulóját kezdhetné így:
Van mondjuk a fordulója elején 150 PP-je
P 122 300:
Nincs elég PP-d a képesség használatához. Letárolsz 150 pszipontot.
Forduló végén így nézne ki: 150/140(150) A zárójeles szám mutaná, hogy mennyi van letárolva. A regeneráció változatlan maradna.
A köv. fordulója elején mondjuk regenerál 70 PP-t, ekkor kiadja a pszigyujtest:
P 122 300
Nincs elég PP-d a képesség használatához. Letárolsz 220 pszipontot.
És így tovább...

Ennek a gyűjtögetésnek csak annyi lenne a szerepe, hogy parancshelyet sporolsz meg a varázslat lista újraírásánál.

Üdv:
Karcsi
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.