Lapkijátszás menete alapján nem így gondolnám a vlagyi ítéletet.
Mivel kántercsata alatt lehet az is, hogy én zanszilánkba kerülő kántereket játszok ki, és ezáltal már nem lesz több lapom, mint az ellenfélnek, mire ténylegesen létrejön az ítélet. |
Nem néztem még meg a kérdőívet, lehet, hogy ott meg is lelném a választ , de félmodernizálás lehet?
Pl. a repül az maradjon szöveg, ne legyen szárny ikon, de minden más szövegezést modernizálni? |
Közben kicsit lapkeresőztem, és a 10+ éves A káosz hatalmán is rajta van, hogy "ezután", és sose volt kérdés, hogy a dobott lapból is visszajöhet bármi az asztalra. Szóval ez alapján az Éjféli pusztítás tényleg működik a kikeresett lényre is. Viszont akkor a Lopott álom szövege van feleslegesen túlbonyolítva. |
Éjféli pusztítás (HSz lap) is használható már, vagy csak az alfák? |
Jól gondolom, hogy az Éjféli pusztítás (új HSz lap) nem tudja megadni a feltámadást a vele kikeresett lénynek?
Ugye kijátszáskor meg kell hozni minden döntést, de akkor a kikeresett lény még nincs ott.
Az "ezután" szerintem nem elegendő erre, mert a Lopott álom is elég hasonló, és azon direkt ki van emelve, hogy a token is kaphatja a képességeket, és pont a "kijátszásakor minden döntést meg kell hozni" volt erre az indok, hogy nem elégséges a "majd" szó ehhez, hanem ki kellett emelni, hogy a tokené is lehet a képesség. |
A vasárnapi paklimat hibásnak írja a pakliszerkesztő. Gyanítom, a céhmestert nem kezeli jól.
Még a régi verzióval raktam össze és küldtem be, szóval azt nem tudom, hogy verseny előtt jónak találta-e. |
Ez való igaz, hogy megjelenik a piros felirat. (előzőleg eddig nem mentem el a tesztelésben, mindjárt kiderül, miért)
Viszont az egyénileg tiltott lapokat (bár ott se próbáltam végig mindet) fel se hozza a pakliszerkesztő lapkeresője. Szerintem ez lenne célszerű az isteni és az ultra lapok esetén is. |
tiltott mágiára az egyénileg tiltott lapokat nem engedi pakliba rakni, ami jól is van így, viszont minden gond nélkül be lehetne rakni ultrát vagy istenit (nem néztem végig persze mindegyiket, lehet, hogy csak 1-1 maradt ki a tiltásból és pont azokkal teszteltem) |
Viszont a pakliszerkesztőben most nem látom a paklijaimat. Ha rákattintok, akkor üres képernyő nyílik meg, nem a paklik. |
Köszi a fejlesztéseket.
Meg lehetne esetleg oldani azt is, hogy ha beho oldalra be vagyok lépve és úgy nyitom meg a pakliszerkesztőt, akkor ne kelljen abba is külön belépni? |
A szombati behoson lehet majd HSz-t hosszabbítani a következő félévre?
És lehet tudni, mi a következő félévi Hsz lap? |
A (K) meg minden körben, aztán mégsem ezt fogja jelenteni. Ezért gondoltam, hogy megkérdezem, hogy pontatlan-e a fogalmazás vagy direkt kapott egy boost-ot az (E).
Ill. még két kérdés.
1) A hír a használni szót említi. Mi van azzal, amit nem kell használni, hanem automatikusan működik?
2) Mi van azokkal a lapokkal, amiken konkrétan nincs (K), de minden körben működnek? Most hirtelen a Termomágikus indikátor ugrik be példaként. |
hogy a (K) és (E) képességeket összesen csak egyszer (K2-t kétszer stb) lehet használni, amíg nem a te köröd van, és ismét sorra kerülsz
az "amíg nem a te köröd van" fogalmazás miatt muszáj megkérdezni: akkor az (E) használható a párom körében? (ha nem, akkor azért át kellene írni azt a részt, amit idéztem) |
Nagyon bizonytalan, hogy vennék-e, ezért direkt nem töltöttem ki a kérdőívet.
De a CM nagy plusz, úgyhogy utólag kitöltöttem, de nagyon erősen a laplistától függ, hogy ténylegesen hogy döntök. |
Alanori mágikus korvettel húzott lapot meg kell mutatni?
Általában az ilyeneket meg kell, de ennél, ha hajó, akkor se kötelező játékba rakni, szóval emiatt bizonytalan a dolog. |
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül
(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et. |
A vízfőnixnél írt új jelenés szabály az nem új idézés szabály akar lenni? |
Pakliszerkesztőben ott van, alul a pakli alatt.
Elolvasva a faq cikket, amúgy csak a pakliszerkesztőről szólt ez a fejlesztés, a lapkeresőről nem. |
Az a Ködszilánk kép mit keres a cikkben?
Nyilvánvaló, hogy a Nagyobb ködszilánkról írt Gyula. |
Milyen feltétellel lehet majd kérni aktuális évszámot az eredeti évszám helyett? Ahogy múltkor a Gömbvillám is végül aktuális évszámot kapott.
Nem látom ugyan a tesztlistát, de szerintem egy Dv'getta robajkeltő vagy egy Örökkévalóságos Őrült Szajonn nem okozna problémát a metában.
NTI-t pedig szerintem hasznos lenne visszahozni, ugye az idén év végén kirotál. |
Most, hogy lesz középkor verseny is meg ugye egy ideje már van retro is, lehetne kicsit javítani a versenykiírásokon?
Annak a részén a versenykiírásnak, ahol az "új nemzedék" szokott szerepelni, oda lehetne írni, ha "középkor" vagy "retro" a verseny. A versenykiírások fő oldalára gondolok, nem egyedileg az adott verseny kiírására:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=5249 |
Hm... Ha az 50.4-hez hozzánézem még a 91.2.10-et, akkor abból sehogy nem jön ki, hogy a semlegesítésként kijátszott lap az egyéb kijátszáskori képességeket is tudja. Márpedig ez mindig úgy volt játszva, hogy tudja azt is. Pl. bűzös egyszerre semlegesít és újrahasznosít. |
Szerintem meg mindkettőt jelölni kell(ene). (Merthogy 'jelölni' volt az elsőként erre használt szavad, nem 'nyilvántartani'.) |
"egy kártya- vagy társasjátéknál az lenne a normális, hogy jelöljünk mindent"
Pont ezt kérjük azzal, hogy legyen ott az ikon a lapon, és pont erre mondasz nemet. |
"Ez az, amit lejjebb írtam, hogyha egy ikon a lapok felére rá kell rakni, akkor azt már jobb szabályban rögzíteni."
Szerintem a csak szabályban rögzített, amúgy sehol nem látszó dolog az nagyon rossz. Van már pár ilyen, ennél pedig elég könnyen elkerülhető lenne ez.
Volt már egyébként ilyen próbálkozásod, amíg teszteltem, hogy legyen szabályban rögzítve, hogy minden szörnyben 1 SZK van. Ezt sikerült leszavazni. Aztán hopp, megjelentek a termikek SZK nélkül. Meg most a Hódításokban az ork hajóács is SZK nélküli. Ellenpéldának meg kijött 6 SZK-val az Aranyfecske.
"És ugye mivel játékonként csak 1x lehet használni, még zavaró is, hogy rakod ki, és az ikon nem csinál semmit."
Ezzel a logikával a védekezés is felesleges, zavaró, hogy rakom ki és a második körtöl az ikon nem csinál semmit.
Na, ha meg még ugrálni is fog ez az évszám, az végképp nagyon rossz szerintem... |
Pont annak örülnék, ha nem lehetne becsalni se misztikussal más színű lapot, se céhmesterrel más színű céhet. 
Attól, hogy 3 szín, ez még nem a klasszikus hagyi, szóval szerintem érvényesnek kellene lennie minden korlátozásnak, ami egy- és kétszínűn érvényes. |
Mit próbáljak ki?
Ott a faq a misztikus alatt:
"A Mardakor misztikus használható jellemek harca, vagy isteni egyensúly formátumú versenyeken." |
Ezt írtam: "Nem tudom, mibe fájna a kritériumoknak megfelelő lapokra (azaz ami csak VP-ért jön) rárakni az ikont."
Vagyis csak azt kérem, hogy ami megfelel az általad levezett dolognak, arra kerüljön rá az ikon. |
Valami nekem is rémlik, de nem találtam meg sehol.
De ha így is van, akkor mi a helyzet a misztikussal? Az engedélyezett, és azzal elvileg lehet céhet is berakni.
Nekem az lenne a logikus, hogy akkor az nem is engedélyezett semmilyen formában sem, már amennyiben a céhmester sem. |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|