Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az ősöreg Thargodanok
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az ősöreg Thargodanok a káosz szülöttei, sokkal szörnyűbbek, mint fajuk jelenkori tagjai. Legalábbis a kalandozók számára azok, hiszen olyan képességek és varázslatok birtokában vannak, amikkel nincs olyan hős, aki szívesen találkozna.
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Könyvismertető - Babánk édes álma
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Lapötletek (64969)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (28)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Egy csomó minden le van korlátozva szint, vagy fordulószámhoz. Minden fordulóban csak csöppökben jön az újdonság, lehet, hogy ez nem is nagyon baj...

Pár újabb kérdésecske:
*eldöntöttem, hogy elsőre jó karival játszom, mégis csak az áll hozzám a legközelebb. Így, rögtön fejtörést okoz a jellempróba, aminél egy DEM-mel kellene megmentenem vkit. Pont ott ácsorgok, a mágustorony előtt, megcsinálom a küldit, megkapom a DEM-et és odaadom, tudok a hosszú szakállúnál még egy kört futni, ha már nincs nálam a DEM, vagy húzhatok egy másik toronyba, vagy legrosszabb esetben toronyból már nem is eshet? Ez utóbbi esetben mekkorát kockáztatok, amíg legközelebb alternatív úton hozzáférhetek?
*tulipont, érdemes tartalékolni későbbre? lesz vmi. értékes, ami ebből megy (pl. tau)? az már most látszik, hogy erőt kellene növelni hamarosan, még alig van cuccom és a terhelés 44%, pazarlok, ha ezt növelgetem?
*a szakipontnál sejtem a választ, el ne merd költeni! (harcművészet, esetleg varázslás kapcsán rögtön kell majd egy tonna, mi?)
 
 
Parittyát csak bozótoson.
 
Köszi, előreszaladtam.
 
Nem teljesen egyértelmű a parittya leírásából, hogy milyen mezőn lehet kitalálni és létrehozni. Segítene valaki?
A parittyát magadtól fogod megismerni a 3. vagy a 4. fordulódban, utána bozótoson, vagy erdőben tudsz csinálni.

Rezet, ásóval lehet szerezni, de réz van-e minden hegy terepen, esetleg dombon?
Nincs mindenhol, véletlenszerűen ásol.

Szögletes és kerek kő sincs mindenhol?
Minden dombos és hegyvidék terepen van, ha már megismerted.(szintén autómatikusan)
 
Nem teljesen egyértelmű a parittya leírásából, hogy milyen mezőn lehet kitalálni és létrehozni. Segítene valaki?

Rezet, ásóval lehet szerezni, de réz van-e minden hegy terepen, esetleg dombon?

Szögletes és kerek kő sincs mindenhol?
 
Gkar gyere keletre, ott az egész KT egy csomó aktív Elenios hívővel. Nyugaton szinte esélytelen a templomos küldi Elenios híveként.
 
Az 5 az 58 volt.
 
Köszi, ez kiindulási alapnak megteszi.
 
Bármennyit, csak sebződni fogsz kör végén, kör elején meg kevesebbet regenerálsz. 20 helyett 5 ép mondjuk. Minden lépés után csak akkor sebződsz ha éhes vagy.
 
Víz nélkül mennyit lehet kóborolni?
 
(láttam már ütő/öklöt is, de az egy böszme troll volt).

... ...várjátok ki a végét...
MalEvil
 
Shifu: Először fel is kell találni a kőhegyű lándzsát. F parancs a kőkésre.

Nyul: Csak annyit mondtam, hogy mivel ez az első karaktere, nem biztos, hogy lenne 30K aranya. Nem sokallom, hiszen én is kifizettem már 1X.

Strongbow, Chara-din jégmágusa.
 
A dárda dobó fegyver, bár szúró hatása van.
Inkább így:
Amint megismered a kőkés infóját dombon, hegyen mászkálva, KT 6 2
F 6 (ezzel feltalálod a kőhegyű lándzsát)
KT 7 1 (legyártod a kőhegyű lándzsát)
KF 7 1 (jobb kézbe veszed a kőhegyű lándzsát)
M 2 2 2 (egy új szakértelmet szereztél, szúrófegyverek 1.szint)

Amint megvan a 10 fordulód, és így meglesz a karakterszámod, szerzünk neked egy bronzhegyű lándzsát és azt használhatod. Az, hogy ki adja, az attól függ, hogy a béna Káosz Lordjait választod, vagy a legerősebb gonosz KT-t, az Inkvizíciót


Vasvella
 
Egyetlen ilyen KT van? Nem túl népszerű. Máris tetszik.
 
A Káosz nagyon tetszik. Imádon Skandar Graun stílusát.
 
Oké, maradva a szúrófegyver vonalon. Egy hegyes vidék mellett táborozom éppen. Működhet a következő kombó:
*rálépek;
*találok éles követ (valószínűleg), erre alapozva;
*KT kőkés (kétszer, egy kell a filézéshez);
*KT kődárda (botom már van);
*kézbeveszem a dárdát?

Így, a következő mezőre már egy sokkal komolyabb fegyverrel érkeznék, rögtön gyakorolnám a szakértelmet már a forduló hátralévő részében.
 
Na, akkor oszlassunk el egy kis félreértést. Az ékkő ára változó, nem fix 30.000 AP, több verzió is van rá.

1. Ha Káosz Lord lesz az illető, akkor nem csak hogy ingyenes, de már a belépéstől fogva tárgyakkal, AP-val finanszírozzuk a kis Lordok tápolódását. (vagyis amit befizetnek a nem Káosz Lorddá váló CHD hívők, az is jó helyre megy és istenünk hatalmát gyarapítjuk belőle)
2. Nem lesz Káosz Lord az illető, de van pénze, kifizet 30.000 AP-t, és megkapja az ékkövet. Nyilván akinek van egy KF-es, ryukus karaktere, ez aprópénz.
3. Nem lesz Káosz Lord az illető (ami öreg hiba :-)), de nincs lehetősége 30.000 AP-ra. Ez esetben küldetéseket fog kapni, mellyel megint csak istenünk hatalmát fogjuk növelni (monolit építése például, stb.) és megkapja az ékkövet.

Az ékkő eddig is 3.000 AP volt, de ez mára a nevetséges ár kategóriába került. Akinek nem tetszik a rendszer, és nem hajlandó ennyit áldozni a hitéért, az nem is érdemli meg, hogy a hatalmas Chara-din követői közé fogadja. A 3k és a 30k közti különbségről pedig...

-Hölgyem, egy millió dollárért lefeküdne velem?
-Egy millió dollárért? Naná!
-Akkor tessék, itt van 10.000 Ft és jöjjön egy körre.
-10.000 FT? Minek néz maga engem, k...-nak?
-Hölgyem. Azt már megbeszéltük, hogy ön mi, csupán a tarifán alkudozunk!
 
Ja igen, azt is érdemes megvárni a másodlagos fegyóval, hogy elérd a kalandozó várost (Fehérbércet), mert ott a fegyvermesternél pénzért fel tudod tolni egyből 6-ig.
 
Vagy GYK 28 1 és akkor is meglesz az ökölvívás.
Én azt javaslom, hogy addig csak 1 fegyót fejlesz, ameddig meg nincs a Feltételes fegyverváltás parancs (FF, 12. forduló után). Után lehet az öklöt nyomatni.
Vannak ellenfelek, akiket adott fegyvertípussal könnyű leölni, és a többivel pedig nehéz, és mivel az ökölvívás ütő fegyvernek számít, ezért favorizálják a szúró/ököl kombót, mert így 2/3-át könnyebben leölöd (láttam már ütő/öklöt is, de az egy böszme troll volt).
Dornodon témához csak annyit szólnék hozzá, hogy lehet, hogy nem ad szörnyidézést, fürkésző szemeket meg széljárást, de a fontosabbakat később megszerezhetem, és ad olyan varikat az elején, amiket nagyon hasznosnak tartok (elején adja a vámpirizációt és az áldomást). Ott van a Kreáció is, ami miatt Csiguszéknak nagy szerencséjük van, mert vámpírfogakat ezzel készítem el, nem pedig az ő szájukból szedem ki!
 
Ne legyen a kezedben semmi és menj 1-2 mezőt. Az első harcnál "kinő" az ökölvívásod. Utána kolostorban tudod megtanulni a harcművészetet. (amit később szintén kolostorban, vagy KNO-val tudsz növelni)
Mint kezdőnek nem javaslom, hogy mindjárt az ökölvívást kezd el használni, hacsak nem vagy kobudera. Kevés lesz a sikerélmény kezdetben és elmehet a játéktól a kedved. Később sokkal könyebben feltudod hozni a harcművészetet.

Csigusz:
Chara-din tényleg a legjobb isten, csak nem hiszem, hogy lenne 30000 aranya az ékkőre. Hacsak nem lesz Lord...
 
Az ökölharcot, hogy tanulom meg, ha nem tudom alapból. Kivel, mivel kell találkoznom hozzá?
 
Hát igen, akinek nem (csak) a tápolás számít, az valóban azt válassza ami szimpatikus, amivel a leginkább azonosulni tud - akár isten, akár fegyver szinten. Sokkal jobb így lépni egy karakterrel :-))))

Tápolás szempontból meg hosszú távon valóban a szúró elsődleges ököl másodlagos + dobófegyver a tuti (per pillanat). Istenként pedig - sajnos - semmiképp sem Dornodon. Szerepjáték szempontból viszont Dornodon (is) izgalmas, fájöööööööör üzemmódban HP Baxxxterként Scooter nevű sulláron lovagolva élvezetes lehet felerősített tűzvarikkal szétgrillezni Ghallát :-)

Persze továbbra is tartom, hogy CHD a legjobb, legnagyobb, legkirályabb isten, és a legjobb választás a Káosz Lordok, a mágiafalók otthona - de csak hogy Vasvellával legyen min veszekedni egy kört :-)
 
Ez is kényes téma jelenleg, biztos mindenki javasolni fogja a szúró/ököl párosítást. Szerintem tök mindegy. Ami neked a legjobban tetszik. A játék egyik fázisában ez a jobb, a másikban az.
 
Van még kérdésem...

Nézegettem a fegyvereket...

Elf karakter, mondjuk Dornodon híve.
Valami, tűzvarázslat.
Tünde íj és tegez.
De mit érdemes közelharcra választani?
Szúrófegyver? Ökölharc? Vágó? Bármelyiket?
 
igen énis kicsit megbántam hogy elenios követem észre vetem hogy nem vagyunk valami sokan rainát kelet volna követnem most is küszködök 1-templom épitésével mondjuk végre találtam valakit aki segit de még kellenének emberkék hogy felis tudjuk majd szentelni.
 
Háááát...részben igazad van, de ha hosszútávon nézed, akkor bizony vannak olyan varázslatok, amelyeket más isten hívei jelenleg egyáltalán nem tanulhatnak meg (széljárás, fürkésző szemek, stb.).
 
Bár téged úgyse érdekel, hiszen jobb neked a saját kis (rém)álomvilágodban élni, de Nord messze nem volt a legerősebb Ezüstmágus (a tanács tagja volt ugyan, de csak mint éppen befutó).
Nagyhatalmú hatalmú mágus volt ugyan, de a Zan (és a brakkara) nélkül a mai napig halandó lenne.
 
Irtózatos mennyiségű infó van, így elsőre.
Vessetek rám követ, de ahogy néztem, a legtöbb Isten vonalon szerezhető vari/képesség közös halmaz.

A papi/varázslói dolgok is egyensúlyozottak.

Ami a leginkább nyugtalanító a leírásokból alapján, hogy a harcos papok eredendően kemények. A kérdés az, hogy létezik-e olyan erős védelem, ami megállítja ezt a típust, vagy képes olyan szintre redukálni a fizikai sebzését, hogy az túlszárnyalható legyen variból és távolsági fegyverből. Hmm...
 
Három Raia templom építésében vettem részt eddig nyugaton.
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.