Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Izgalmas vadászat
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Az élet mindig izgalmas az árnyak között, és nem mindig a fegyverek, vagy a mágia jelenti az igazi veszélyt.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás IV. (562. tudati képesség)
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47067)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 |
Nézet:
A 153. hozzászólásban volt egy kérdésem, amire még nem tudom a választ. A Phua-kúpok bonyolult találós kérdéseire ki is lehet a választ találni, vagy csak a TIM-mel lehet bejutni? Jó lenne, ha 110 helyett 10 TVP-tr adnék az egészre...
 
Én vezetem akkor a rekordot: én még nem jártam nagyvárosban, pedig most van a 110. fordulóm.

Azért kell jó istent követni, hogy az összes küldetést végig lehessen csinálni! Újabb érv Raia mellett!
 
Én már jártam nagyvárosban 53. fordulós létemre, és körönként sebzek varázslattal 15-21 Ép-t, majd vágóval 30-45 között... volt már 69 is, de az csak egyszer... És van egy 13-as taumaturgiám ami csak hab a tortán...
 
Szerintem megéri a kalandozást a sok küldit adó épületek nyugaton. Egy példa: Én 30. fordúlós létemre még nem jártam se kis, se nagy városban. Mégis 35-ket zúzok ami szerintem nem rossz. [A jóságpontos küldikkel egy a baj: Ha gonosz, de méginkább, ha semleges istent követsz..].
 
Nos... ha a Valhalla hegységtől elintúlsz keletre, akkor vagy beleütközöl Bércbe v. egy másik hegységbe, aminek az északi végénél van Bérc... így egyszerű rátalálni... asszen az lesz az az egy mezőnyi város... mára persze 9 mező "metropolisszá" nőtte ki magát...

Hyperion
 
Még egy kérdés: Akkor Hol is van Fehérbérec? Mert a VAalhalla-hgtől keletre volt három város: Qvill, Libertan, és még valai, ami összesen 1 mező kiterjedésű volt. Szerintem egyik se azonos a kalandozók városával. A térkép szerinti területi egységek sorában nincs benn. Igaz, az Alanort sem ismeri. Abszolút koordináták szerint hol van?
 
A 18 arany is pénz, ha ilyen keveset kérnek érte, szinte a semmiért adják. De a lehető legritkábban adnak egy dolgot: TP mindenképp jár, az értékes. A labirintusokban vagy tárgyat találsz, amit megtarthatsz, vagy pénzt kapsz értk, ami szintén értékes. És még jóságpontot is kaphatsz, ami szintén a legértékesebb dolgok egyike. Marha nehéz elérni a 777-et, de ez is számít. Pénzben pedig, sok kicsi sokra megy. És azért már mindent vehetsz.
 
18 arany az nem pénz, tényleg megéri elcaplatni a nagyvárosokig (vagy Bércig), ott már egyrészt komolyabb szörnyek is jönnek, másrészt több a lehetőség is.
 
Koszonom a segitseget mindenkinek!
Ugy nez ki, hogy osszeszedem a DEM-et a varazslonal, szerzek valahol csontszablyat, aztan benezek egy granittoronyba. Ja, meg kell zold uveg is a ragasztonak, azt is lattam egy ilyen epuletben. Ha van zold uveg, mar csak egy lepes a mandibulakasza. Ha ezek megvannak, keresek oltart - ha addig nem talaltam - es nyugatnak veszem az iranyt.
 
Megérik a TVP-t a küldetések. TP-t mindenképp kapsz értük, és esetleg pénzt vagy egyéb tárgyakat is érhetnek. A fekete gránittoroníy pl. 18 aranyat adott. Ezen kívül, jóságpontot is kaphatsz. Az pedig jóval többet ér.
 
Ha már megtalálsz egy mágustornyot a hyper és a térkép segítségével, akkor a fordulód ki fogja adni a te koordinátáidat. Ezzel egyeztetve a térképet, beállíthatod, honnan számoljon. És úgy már sokkal könnyebb tájékozódni.
 
A varázsló labijából érdemes kiszedni a DEM-et, aztán irány keletre.
A kisebb küldetések (gazda/törpetanya) stb nagyon ótvarok, nem is érik meg a tvp-t.

Keletre kell menni folyamatosan egészen a kisvárosokig. Közben szerintem egy dolgot érdemes csinálni - az pedig a felkészülés a beáldozásra illetve maga a beáldozás.
 
Ha elfogadsz egy tanácsot szerintem minél előbb menj Fehérbércbe vagy a legközelebbi helytartói városba. Ott vehetsz felszerelést és pénzt is kereshetsz! No meg TP is jóval több jön.
 
Elmegyek a varazslotoronyhoz, es megnezem a szamat (500-506-ig lehet). A hyperbol kinezem ennek a toronynak a valodi koordinatait. Igy mar eltalalok tanyakhoz, gnomlakokhoz stb...

Szerintetek erdemes szisztematikusan vegigjarni a varazslotornyokat es az utbaeso egyeb epuleteket? 500-tol 506-ig lefele, onnan atlepek Gatinba es a kisvarosok vonalaban vissza eszakra. Kozben minden labit vegigturnek. Vagy huzzak toronyirant nyugatra?
 
Nem a te koordinátáid hibásak, és nem is a törpe infója. Nekem anno egy elf nő mutatta az utat ugyanehez a toronyhoz, és miután öt fordulója kutattam hiába, megnéztem a térképet. Rajta lesz, nyugi...

És valószínűleg nem a legészakibb, hanem a legdélibb toronyról van szó.
 
Nem kell hozzá szeksztáns. Az x tengelyen (a vízszintesen, gyengébbek és nem matekosok kedvéért), a koordináták tökéletesen ugyanazok az indulási helyhez és az abszolúthoz viszonyítva. Mindenki a 0-ról indul elvileg... Aztán, ha találtál remetelakot, esetleg valamilyen épületet, akkor már van támpontod. Oltár nem ér. És ha mondjuk két vízlelőhelyet találtál egymás mellett, akkor azt nem olyan gyakori: az x tengelyen elmész annyit a térképpel, hogy megegyezzen e lépéseddel, aztán végignézed azt a háromszáz-egynéhány mezőt. Vagy megtippeled, melyik oldalhozz vagy közelebb, az északi vagy a déli tengerparthoz, és akkor már csak feleannyit kell átnézni. Ha nem érted, akkor szólj, megpróbálom jobban elmondani. De a szeksztáns egy kicsit bonyolult szerkezet, és mellesleg teljesen felesleges helyzetmegállapításhoz.

Én mondjuk az 513-as remetelakhoz és három egymás melletti vízhez viszonyítottam, így találtam meg mindent.
 
Gekko: A koordináták amiket kaptál a törpétől azok relatív koordináták saját magadhoz viszonyítva kell értelmezni őket!(tehát ahhoz a ponthoz képest adta meg az útirányt ahol éppen találkoztál vele)A hyperben és a mapban is minden abszolút koordinátán van jelölve! Ahhoz, hogy neked is azt írja ki a fordulód végén a térképeden szükséged van egy szextánsra. Bene van a hyperben, hogy mi kell hozzá.
 
Igy jobban megnezve a koordinatakkal is meggyult a bajom. Az elso forcsim elejen talalkoztam egy torpevel, aki utbaigazitott egy varazslotorony fele. A [6,-2] mezon alltam ekkor. Azt mondta, hogy menjek 27 merfoldet keletre, 6-ot delre. Vagyis a [15, 1] mezon all a torony. A hyper szerint viszont a legeszakibb torony [15, 19] mezon all. Most akkor hianyos a hyper - ami ennyi ido utan tokeletes kell legyen - , vagy a fordulomban megadott koordinatak hibasak?
 
Predator:
Koszi a gyors valaszt! Van Jeriko fele hyperem, onnan neztem ki a dardat, meg a kuldetest ado epuleteket. A koordinatak alapjan biztosan megtalalom a tanyat. A goblinoknak meg majd nehanyszor nekimegyek oda-vissza lepegetve. Ugyanazon fordulon belul csak nem gyogyulnak. Kiprobalom, lehet-e labiban feltalalni, meg dardat gyartani.
 
A bottal kapcsolatban: kell egy kis idő mire magától rájön szegény karakter... Én is szívtam vele kb. 180 fordulóval ezelött...

Az új szabályok szerint valamicskét gyógyul, de ha eleget vertél bele, akkor nem max.-ba és akkor több esélyed lesz a köv. nekifutáskor...

Mandibulakaszát asszem csak a Helytartói városokban (pl. Libertan v. Wargpin) lehet venni 50 aranyért (a kisvárosokban (pl. Qwill v. Gattin) nem tudom, hogy van-e...

Van térképed / Hypered??? Hypert a www.jeriko.hu -ról tudsz letölteni (Hyper néven fut)... a térképet nemtudom honnan, de valahol le van írva az is ebben a fórumban / kérdezd Alaront...

Üdv:
Hyperion, Dornodon legfőbb Inkvizítora
 
Meg valami:
Labiban lehet kiadni F es KT parancsot? Ott akarom helyben legyartani a dardat az elso goblin utan, ha nincs mas megoldas.
 
Hali!

Az elso fordulomban botot akartam szedni bozotban, de nem engedte a progi, mert nincs rola enciklopediam. Ilyenkor mi a teendo? A kokesem melle nagyon kell a darda. Ha a gazda altal adott labiban felsulok a goblinnal/orknal, legkozeleb serult lesz, vagy "felgyogyul"? (itt van bot es csontszablya!)
Mandibulakasza mennyiert kaphato? Mar ha elve elerek az elso varosig...
 
Köszi! Jó messze van, de azért kösz!
 
Igaz... ha elindúlsz keletre, akkor pont oda fox kilyukadni...
 
Pont keletre. Egyébként mikori a térképed?
 
Annyit mondj meg, hogy merre van Fehérbérc? Már régóta keresem a térképen, de nem találom sehol. A Valhalla-hegységi kolostorhoz viszonyítva merre van? Azt ugyanis meg tudom találni.
 
Nem tudom, de szerintem nem... főleg azért, mert egy NJK-t nem olyan könnyű megölni...
Javaslom az Arénát Fehérbércben vagy egy FT gonoszok (asszem 99 és egy olyan VIK-et amivel biztosan csak azzal küzdesz meg akit még le tudsz verni v. demeztetni... (pl. VIK 4)
 
Ha jól emlékszem, bőrpáncél, agyartőr, meg hasonlók voltak nála.

Van egy olyan küldetésem, hogy öljek meg egy gonosz kalandozót. Ha kinyírom azt a Duer-orkot, akkor teljesítettem? Szóval NJK-ra érvényes a küldetés?
 
Alaron: az a duer ork (ha volt nála elit csatavért és egyéb különös cucc, akkor) Korgó Szikla, ork vezér. Én Qvill vagy Gatin mellett találkoztam vele évekkel ezelőtt, de 16.szinten VI 10 10-el elbújtam előle. Ami azt jelenti hogy 20.szint felett van.
 
Már rendben van. Valahogy majd megoldom a problémát. Talán várok a trél elmúltáig, és ha nem fagyott még ki az összes dözmöng, levadászok néhányat.

Más kérdés: Van az orrom előtt egy Phua-kúp. És rajta egy haalál bonyolult kérdés. Na, azt valahogy ki is lehet, találni, vagy a TIM-en kívül esélyem sincs rá, hogy bejussak?
 
  ... | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.