Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 25. 12h:16' EZ A 203. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 204. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
se 26 | segítesz: 26 |
fse 1 | felt. segítség 1 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével megcsapod a kőevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő rávág a derekadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megvágod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-49] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő drasmólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. Kimetszel magadnak egy megfelelő drasmólyom trófeát. 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-48] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [22,-47] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy királygyík. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
be 9 | bemész a 9. titkos labirintusba |
ov 1 | óvatosságod: 1 |
kno 6 1 | képesség-növelés 6 |
lm 2 8 3 | mozogsz 2 8 3 |
lm 4 9 5 | mozogsz 4 9 5 |
lm 6 10 7 | mozogsz 6 10 7 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 1 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
QUWARGOK A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 98/19 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 32/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 (+1) | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
22,29 mezőn táborozol, a 9. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 5 | 5. szörnyismeret: | 2 | 6. pszi: | 5 |
7. zárnyitás: | 2 (+1) | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
kavadu (#19) (csak egyszer) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Összsúly: 33.54 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | madártoll (#112) |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
-52 | |
|
|
|
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|
|
|
|
-48 | |
|
|
|
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
|
|
|