81. forduló, 83. forduló, Bad Cickány összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 12. 9h:17'
EZ A 227. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
228. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5392
SZÁMLA : XXXX

BAD CICKÁNY KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,33] koordinátán.
Xlewers átadott neked a 13. napon 7 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy garokk fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 3083 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[100,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. (ld. enc.)

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,35] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iván Nitró előtt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar bajnok. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 13 életpontot sebeztél. [+7% tau] A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...) [99,36] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 177.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,37] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. [+7% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 13, összesen: +1 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,38] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szeppent rákfatty került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [96,39] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a pattanóböde testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. Magad mögé lököd a pitiáner dombi yeti trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 37, gyógyulás: 6, összesen: -31 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 115.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 113.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[96,40] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,41] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kétfejű troll. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 93.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 91.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy mulya strucc azt hiszi, hogy futóverseny lesz, Te viszont céllövő gyakorlatot tartasz. Bullseye, amint azt a strucc is tanúsíthatja. (+7 kaja.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 51.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 1 8 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 3078 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 13, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

KARAKTERLAP

Bad Cickány, egy kopasz, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd sárga. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 14 Merészség: 4/1 Magasság: 108 cm
IQ: 28 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 92/92 év
Egészség: 17 Életpont: 195/142 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 357/3 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 9/2 EFejl: 10
Eddig összesen 283 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2102 TP-t kaptál. Jelenleg 52038 TP-d van. A következő szinthez még 22962 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, kérődző etra, nukleáris cickány. A 62. fordulódban 1095 arany került a bankszámládra. 1314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/34 (+16%) vágófegyverek: 6/50 ütőfegyverek: 2/59
lőfegyverek: 13/58 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/69 (+20%) 2. nyomkövetés: 20/67 3. mászás: 3/15
4. csapdakészítés: 10/67 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 17/94
7. titkosírás: 1/30 8. felderítés: 1/83 9. szörnyidomítás: 2/4
10. teológia: 13/41 (+22%) 11. taumaturgia: 12/62 (+20%) 12. szörnyismeret: 6/82 (+18%)
13. vadászat: 9/78 (+40%) 14. bányászat: 4/99 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
acéldarázs (#140), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 11. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 47.07 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 gyöngymangó (#135) 3 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 2 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,39) vaskohó (#155), pattanóböde (#145)
(96,40) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(96,41) vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163), dombi yeti (#366)
(97,38) szeppent rákfatty (#186), olvasztókemence (#86)
(98,37) ryuku gárdista (#360), grok-képződmény (#149), oltár, 27. jellempróba
(99,36) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(100,34) márványtorony (#175)
(100,35) Tharr oltár, művészi porolit (#720), varkaudar bajnok (#190), kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek