587. forduló, 589. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 30. 8h:35'
EZ A 780. JÁTÉKHETED, 588. FORDULÓD
781. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,64] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+27 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 103 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+980 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 953. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 951. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 949. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 947. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 945. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 945.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 940. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 939. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 938. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 938.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 936. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 934. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+19 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 910. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 908. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 908.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+20 erő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 906. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 904. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 899. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+750 varázspont, -1500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 899.]

le 1572 leveszed/lerakod az 1572. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az életköves gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 899.]

kf 822 2586 2541 kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 2586. tárggyal a 2541. tárgyat
Az ujjadra húzod a Vlagyimir gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 899.]
A ruhádra illeszted a réz vadászmedált. [0 pontot használtál fel, van még 899.]
A ruhádra illeszted a réz végzetéremt. [0 pontot használtál fel, van még 899.]

v 198 150 61 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

181 182 183
63
64
65

[150,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 889. Kapsz 10 VP-t.]

a 1520 4953 átadod az 1520. tárgyat a 4953. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 610 649 1456 átadod a 610. tárgyat a 649. tárgyat az 1456. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 608 257 50 átadod a 608. tárgyat a 257. tárgyat az 50. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 500 248 1100 átadod az 500. tárgyat a 248. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 473 896 1387 átadod a 473. tárgyat a 896. tárgyat az 1387. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 1529 210 223 átadod az 1529. tárgyat a 210. tárgyat a 223. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 366 609 674 átadod a 366. tárgyat a 609. tárgyat a 674. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 968 átadod a 968. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

le 608 560 leveszed/lerakod a 608. tárgyat az 560. tárgyat
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját.
Leveszed az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

aa 608 560 átadod a 608. tárgyat az 560. tárgyat
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 889.]

kf 960 kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat
Felöltöd a Rettegés Köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

149 150 151
60
61
62
(150,61) 32. jellempróba, Tharr oltár

[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 879. Kapsz 10 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
A kerítéshez lépve észreveszel egy púpos varkaudart, aki egy pergament szorongat a kezében. Egy írástudó varkaudar, micsoda ritka jelenségnek vagy szemtanúja! Mielőtt bármit szólhatnál, a púpos feléd fordul:
- Jöjj kalandozó, mérettesd meg magad az arénában! Bárki részt vehet a játékainkon, nem csak a varkaudarok. Ha vállalod a harcot, te adhatod meg, hány ellenféllel állsz ki, persze csak ha nem végez veled már az első. Itt ugyanis a gyáváknak nincs helye, ha menekülsz, nincs jutalom! Ha győzöl annyiszor, ahány ellenfelet vállaltál, akkor ennek mértékében arannyal jutalmazunk. Négy ellenfélért 300, nyolcért már ezer arany jár.
[Kockáztathatsz is. Amennyiben harmadik paramétert is megadsz, és az nem 0, akkor nálad erősebb ellenfeleket is kaphatsz. Ez esetben a jutalom arany duplázódik. Az arénába lépés tvp költsége 5+ellenfelek száma*10.] [5 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 5 VP-t.]

m 1 1 6 mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[150,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt.

(Továbbmész...) [151,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Kisebb sebet ejt a kultúrmasztodon agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +74 életerőt. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 9 kaját. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 5, gyógyulás: 98, összesen: +93 ÉP}

Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a gránitelementál fejét. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 659 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nanda testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 19, gyógyulás: 67, összesen: +48 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Mnebolath!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath testét. (1 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 50, gyógyulás: 68, összesen: +18 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy kronokukac!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 ezüsttollú nyilat [ezüsttollú nyíl ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [150,60] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy pordémon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a pordémon bal oldalát. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a gránitelementál testét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a gránitelementál bal vállát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a nanda jobb vállát. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A nanda feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 16, gyógyulás: 66, összesen: +50 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy kronokukac!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac!

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 ezüsttollú nyilat [ezüsttollú nyíl ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [95 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 95 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[151,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy roguena. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a roguena bal oldalát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 2 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. jádekövét, egy monstrum vállvédőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Bal kezében egy méregfogat tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lardelorn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [151,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 2 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 10, gyógyulás: 64, összesen: +54 ÉP}


(Továbbmész...) [151,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt tigris. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 178 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. [15 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 15 VP-t.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[152,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.)

(Továbbmész...) [153,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ezüstmókus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).


(Továbbmész...) [153,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

[15 pontot használtál fel, van még 749. Kapsz 15 VP-t.]

ef 50 546 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-27 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [189 pontot használtál fel, van még 560. Kapsz 189 VP-t.]

ef 50 553 energia fejlesztése 50
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-50 TU.] [350 pontot használtál fel, van még 210. Kapsz 350 VP-t.]

szk 765 765 765 keresed a 765. szörnyet a 765. szörnyet a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a kronokukac testét. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kronokukac farkát. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Vadat, halat, s mi jó falat... most egyiket sem találtál. [5 pontot használtál fel, van még 195. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[5 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[5 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 175. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

[5 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [5 pontot használtál fel, van még 165. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[5 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Napsörény. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[5 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronokukac lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka. 2 334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 4, gyógyulás: 71, összesen: +67 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Vadat, halat, s mi jó falat... most egyiket sem találtál. [5 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 125. Kapsz 5 VP-t.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 120. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 115. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 4 569 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 20 VP-t.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+44 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 40 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 39. Kapsz 5 VP-t.]

* 7. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 39.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 26, 5.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 39 pontod maradt, ebből a következő körre 39 pontot vihetsz át. Kapsz még 729 pontot. A következő körben tehát 768 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI VÉDELEM (546. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd falai erősek, gyakorlatilag lebonthatatlanok. Ha a kasztroplanáris téren keresztül ér támadás, és sikerül a falak közé menekülnöd, nem baj már nem történhet. Biztonságban leszel. Ha pedig kifejlesztitek ezt a képességet, még akkor sem kell különösebben komoly veszteségre számítanod, ha az erőd falai távol vannak, és már nem érheted el azokat. Mostantól akkor sem kell attól rettegned, hogy elszipolyozzák tudati energiáidat, ha valamilyen ok miatt az erőd falain kívül rekedsz a pihenésed alatt. Mindez annyit tesz, hogy vesztes tudatcsata esetén feleannyi TU-t veszítesz, mint egyébként veszítenél. A képességnek van néhány mellékhatása. Az első, hogy akkor is megvéd téged, ha te kezdeményezel ugyan tudatcsatát, de vesztesként kerülsz ki a csatából. A második, hogy mostantól nem kell tartanod sem a chelonicitáktól, sem a poszogó möszéktől. Attól a perctől kezdve, hogy ez a képesség aktív, nem csatlakozhatnak a tudatodhoz (de az ekkor rajtad lévőket még más módon kell eltávolítanod).

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 302. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 588. fordulód.

Erő: 103 (154) Szint: 56 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 78 (118) Támadás: 121 (132) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 77 (100) Védekezés: 155 (166) Menekülés: 30 % Életkor: 32/40 év
Egészség: 78 (95) Életpont: 1992/2976 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 89 (117) Varázspont: 3616/824 Pénz: 10681 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 829/4093 Halhatatlanság: 18 % EFejl: 12
Eddig összesen 9324 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52 315 TP-t kaptál. Jelenleg 91 720 563 TP-d van. A következő szinthez még 5 279 437 TP szükséges. Trófeáid: bálnaevő kajmán, quwarg ölész, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 3696 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/64 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: *63/100 (+1%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 39/87

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 863 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 70/80 (+12%) 2. nyomkövetés: 75/24 (+44%) 3. mászás: 39/84 (+8%)
4. csapdakészítés: 60/75 (+7%) 5. csapdaészlelés: 33/52 6. gyógyítás: 89/21
7. titkosírás: 3/73 8. felderítés: 39/25 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 250/75 (+80%) 11. taumaturgia: 248/27 (+42%) 12. szerencsejáték: 7/72
13. versengés: 32/77 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 194/94 (+50%)
16. szörnyismeret: 30/36 17. pszi: 70/64 (+3%) 18. zárnyitás: 37/88
19. vadászat: 8/54 (+108%) 20. vitalitás: 9/5 21. bányászat: 56/92
22. testépítés: 129/18 23. úszás: 22/78 24. főzés: 37/47 (+11%)
25. csapatmunka: 4/69

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 478
2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 2 4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 5(6) 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 200 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 32, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), csattogó kígyó (#697), Rüeumöeu szelleme (#712), fokozott burjánzás (#715)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (133,4,1) vámpirizáció (#1) (23,0) áldomás (#6) (62,0) feltámadás (#168)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261)
erőpajzs III (#127) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) harci induló (#443)
hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fájdalomtükör (#379), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8) ryuku átokvarázs (#280) >> vámpír őrszem (#7057)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 133. labirintus (291,121). tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 167, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 180, 193, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 26, 34, 35, 38, 41, 42, 43, 44, 49, 50, 51.
Kész: 4, 7, 8, 10, 23, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 12, az összesen kapott pontszám: 604.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 8283

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 140 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3649 TU szükséges.)
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
660 anguaxin váladék (#1382) 1600 árvalányhaj (#1909) 545 azúrharmat (#1161)
$11 Blounther gyűrűje ($1548) 5285 borkonyó bibe (#312) 3300 csontkulcs (#74)
124 dinó szaru (#1385) 62 evaporőr háj (#105) 1793 ezüstdarab (#326)
22 feneketlen bugyor (#570) 1365 fokhagyma (#403) 2800 fülemüle agyar (#267)
130 gyenge méreg (#26) 300 halcsont (#390) 6 hoarián ujjkarika (#1347)
760 jégkristály (#593) 1835 jégszilánk (#1128) 5940 kaktuszbogyó (#429)
10 kavadu iszák (#25) 104 kavadu lebeny (#24) 7770 kerek kő (#19)
4000 kővirág gyümölcs (#1956) 192 kreommat szirom (#925) 1300 lidércesszencia (#1074)
$2 lidérckorona ($531) 9263 madártoll (#112) 2 mentát korona (#1559)
14 moa stuki (#413) 1050 nerub szemfog (#1871) 2109 nothar bogyó (#923)
$1950 óndarab ($85) 1748 őskristály-szilánk (#1525) 1663 pirkit (#153)
11893 quwarg tojás (#360) 4350 remák szív (#264) 1526 rézdarab (#70)
680 rum (#1419) 418 ryuku védőkenőcs (#1154) 4250 sallank karom (#128)
52 surranó kígyó bőr (#47) 5709 szögletes kő (#17) 148 szuperkötél (#209)
160 tátika bibe (#1905) 2834 teriád féreg (#1276) 1960 teriád kobak (#1461)
307 Thargodan csont (#1181) 9242 tükör (#43) 4 tükörpáncél (#519)
1130 tulipán gumó (#1903) 2550 tűzbimbó (#623) 1 tűzúr csizmája (#533)
$1460 ubuk tüske ($131) 7480 vámpírfog (#1221) 7234 varányszem (#30)
1972 vasérc (#152) 30 véka rizs (#1364) 1680 vízionár szem (#102)
6 Zarknod szeme (#740) 5 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
238 arany (#50) 26 kaja (#2) 5 sáfránypor (#211)
1 Thargodan esszencia (#328) 6 tigroszlán fog (#63) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

149 150 151 152 153 154
59
60
61
62
63
64
65
(150,60) pordémon (#253), kristálypalota (#401), Fairlight oltár, gránitelementál (#205), nanda (#224), kronokukac (#285)
(150,61) 32. jellempróba, Tharr oltár, kputtyintó csalán (#247)
(151,60) kultúrmasztodon (#227), kristálypalota (#401), 44. jellempróba, gránitelementál (#205), nanda (#224), Mnebolath (#237), kronokukac (#285)
(151,61) roguena (#779), oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba, Lardelorn (4953. kalandozó)
(151,62) Raia oltár, 25. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(151,63) élőholt tigris (#766), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(152,64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(153,62) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), kronokukac (#285), Napsörény (#7004), varkaudar behemót (#189), varkaudar felderítő (#7133)
(153,63) oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek