88. forduló, 90. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 27. 18h:49'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 2000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

PEAKY KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,40] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+199 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 1452. hetének nyerőszámai: 21, 2, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mélységi grittang nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ahogy ásni kezdenél, mozgást hallasz a hátad mögött. Egy fémbontó szójer támad rád!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy fémbontó szójer!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő láncing felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy fémbontó szójer.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vassisak felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [12 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 mozogsz északra
[73,39] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csontlepke. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

jlk 3714 jelszó kimondása 3714
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 181.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy epokitféreg, megtámadod!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,38] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bíbor szulfagor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy elhagyott bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy epokitféreg kóborol!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 mozogsz északra
[72,37] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hasfejlesztő Jack hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy mélységi grittang van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 118.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy fémbontó szójer kóborol!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű lándzsa felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ezen kívül még 2 szörny van, ami a munkádat veszélyeztethetné. A soron következő egy epokitféreg.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,36] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10750 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fossilium Occidentalis (818. épület.).

(Továbbmész...) [72,35] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [72,34] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 26 15 eladod a 26. tárgyat 15
Eladtál 15 gyenge mérget. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 1230 4 eladod az 1230. tárgyat 4
Eladtál 2 bruhatagnyelvet. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 267 6 eladod a 267. tárgyat 6
Eladtál 6 fülemüle agyart. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 304 2 eladod a 304. tárgyat 2
Eladtál 2 kőszemet. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 112 62 eladod a 112. tárgyat 62
Eladtál 62 madártollat. 62 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 85 10 eladod a 85. tárgyat 10
Eladtál 10 óndarabot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 153 14 eladod a 153. tárgyat 14
Eladtál 14 pirkitet. 28 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ea 152 11 eladod a 152. tárgyat 11
Eladtál 11 vasércet. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 2, 21.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 23 (34) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 20 (27) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 27/117 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 377/371 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 342/1 Pénz: 203 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/13
Eddig összesen 636 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 847 TP-t kaptál. Jelenleg 246 575 TP-d van. A következő szinthez még 13 425 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, vark. nekromanta, élőholt quwarg. A 87. fordulódban 751 arany került a bankszámládra. 751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/76 (+21%) szúrófegyverek: 16/54 (+13%) vágófegyverek: 10/84 (+24%)
lőfegyverek: 13/75 (+16%) dobófegyverek: 13/87

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 493 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/90 2. nyomkövetés: 13/35 (+14%) 3. mászás: 4/6
4. csapdakészítés: 21/86 (+24%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 16/41
7. titkosírás: 2/38 8. felderítés: 3/16 9. szörnyidomítás: 4/98
10. teológia: 5/37 (+13%) 11. taumaturgia: 10/68 (+2%) 12. versengés: 4/14
13. harcművészetek: 15/10 14. zene: 6/39 15. szörnyismeret: 6/58 (+24%)
16. zárnyitás: 2/45 17. vadászat: 1/91 18. bányászat: 11/19 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 41, 42.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 118. Szerzett pont: 15222. Beállított erő: 0 Összpont: 15222

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2860 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 3 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23) 7 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 23]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
37 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
12 titanitdukát (#1480) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
6 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
4 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
17 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
1 nektoraf faggyú (#667) 7 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 8 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14) 4 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)
18 vasérc (#152)

Összsúly: 83.15 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 bruhatagnyelv (#1230) 6 fülemüle agyar (#267)
15 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
10 kerek kő (#19) 2 kőszem (#304) 62 madártoll (#112)
7 óndarab (#85) 14 pirkit (#153) 3 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
203 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
33
34
35
36
37
38
39
40
41
(72,34) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(72,35) útonálló (#130), főutca (#399), ház (#400)
(72,36) útonálló (#130), Fossilium Occidentalis (#818), főutca (#399), ház (#400)
(72,37) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittang (#103), fémbontó szójer (#150), epokitféreg (#147)
(72,38) bíbor szulfagor (#358), világítótorony (#156), elhagyott bánya (#1685), epokitféreg (#147)
(73,39) csontlepke (#746), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), epokitféreg (#147)
(73,40) mélységi grittangok (#103), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek