86. forduló, 88. forduló, Peaky összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 23. 1h:33'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5242
SZÁMLA : XXXX

PEAKY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,49] koordinátán.
Durci átutalt a bankszámládra 200 aranyat a táborozásod 1. napján.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[74,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nukleáris cickány bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Mandibulakaszával felnyitod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,47] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Észreveszel egy vaskohót. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 178.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy dögkeselyű, megtámadod!

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy fémbontó szójer!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst gyűrű felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy dögkeselyű!

Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Se kincs, se kriptabejárat. [12 pontot használtál fel, van még 166.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a goldugar csáprágóját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a goldugar bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy ametiszt medált, egy aranyláncot, egy ezüst gyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy északi aurach trófea, egy sullár trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ezüstmókus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [13 pontot használtál fel, van még 153.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A vérfürdető magszim nem tudott meglepni.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[71,45] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzas Ámlin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete "
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy mélységi grittang van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a mélységi grittang köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Ideje menni! [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Van itt egy szürke kastély (551. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [29 pontot használtál fel, van még 112.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [180 tapasztalati pontot kaptál.] Majd előveszi a következő térképet, és eléd teríti. Ebben a labirintusban van elrejtve a harmadik szvó-ektoplazma.

11
8 9 10 13 15
7
14
12
4
2 5
3 6
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
11: 1. térkép 14. pont
14: 1. térkép 11. pont

Ez a 35. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, északra 30 mérföldre található.

Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 107.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy autentikus vámpír, megtámadod! [12 pontot használtál fel, van még 95.]

m 8 mozogsz északra
[71,44] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drasmólyom. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a drasmólyom jobb vállát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a jobb válladat. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [13 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy epokitféreg, megtámadod!

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [12 pontot használtál fel, van még 70.]

m 8 mozogsz északra
[71,43] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Krogan, a pusztító, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 60.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez most komolyabb ásás lesz, ezért nem árt a terepet megtisztani előtte. A környéken egy autentikus vámpír kóborol! [12 pontot használtál fel, van még 48.]

m 8 mozogsz északra
[71,42] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Találsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A köpködő bruhatag nem tudott meglepni.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy nómenklatúra!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy fémbontó szójer!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő láncing felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ez az, végre zavartalanul túrhatod a földet! Kemény munka árán egy argumércre bukkansz. [12 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 9, 25.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK
A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást!

KARAKTERLAP

Peaky, egy szőke, rövid hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 23 (34) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 131 cm
IQ: 19 (26) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 (23) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 27/117 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 375/162 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 342/1 Pénz: 0 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/7 EFejl: 30
Eddig összesen 614 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 446 TP-t kaptál. Jelenleg 232 113 TP-d van. A következő szinthez még 27 887 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, vark. nekromanta, élőholt quwarg. A 87. fordulódban 751 arany került a bankszámládra. 751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/40 (+21%) szúrófegyverek: 16/23 (+15%) vágófegyverek: 10/40 (+16%)
lőfegyverek: 13/47 (+8%) dobófegyverek: 13/87

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 493 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/90 (+15%) 2. nyomkövetés: 13/2 (+27%) 3. mászás: 4/6
4. csapdakészítés: 21/38 (+24%) 5. csapdaészlelés: 1/87 6. gyógyítás: 16/8
7. titkosírás: 2/38 8. felderítés: 3/10 9. szörnyidomítás: 4/10
10. teológia: 5/11 (+12%) 11. taumaturgia: 10/63 (+2%) 12. versengés: 4/14
13. harcművészetek: 15/10 14. zene: 6/39 15. szörnyismeret: 6/1
16. zárnyitás: 2/45 (-500%) 17. vadászat: 1/91 18. bányászat: 10/85 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
2. támadás bónusz: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 41, 42.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 108. Szerzett pont: 13662. Beállított erő: 0 Összpont: 13662

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3024 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
10 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 7 mérgezett tüske (#23)
7 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 rézsisak (#72) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 24]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 24]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 23]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
4 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 4 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
37 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
12 titanitdukát (#1480) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48)
6 argumérc (#2632) 3 bakkura bőr (#95) $1 bordacsont ($16)
2 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 4 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
6 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655)
72 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 7 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa jádekő (#382)
1 nektoraf faggyú (#667) 11 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
22 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29)
13 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30) 19 vasérc (#152)

Összsúly: 86.44 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 argumérc (#2632) 1 bruhatagnyelv (#1230)
5 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 19 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
(71,42) világítótorony (#156), köpködő bruhatag (#773), nómenklatúra (#158), fémbontó szójer (#150)
(71,43) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(71,44) világítótorony (#156), drasmólyom (#60), epokitféreg (#147)
(71,45) szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 44. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(72,46) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), goldugar (#65), Ezüstmókus (3714. kalandozó), vérfürdető magszim (#148)
(73,47) vaskohó (#155), alpesi tehén (#91), dögkeselyű (#174), fémbontó szójer (#150)
(74,48) nukleáris cickány (#155), 45. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár

Üzenet küldése a karakternek