137. forduló, 139. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 16. 8h:15'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,68] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+301 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy homokféreg nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Cápafoggal felnyársalod a homokféreg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 567 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 278.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +67 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 278.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

180 181 182
67
68
69
(181,68) homokféreg (#121)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 vashegyű nyilat 6 aranyért.
Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
[-60 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

ve 2 40 megveszed a 2. tárgyat 40
Vásároltál 40 kaját. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 266.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 264.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 262.]

ee 568 107 94 eladod az 568. tárgyat a 107. tárgyat a 94. tárgyat
Eladtál 1 biami kvazárlándzsát. 280 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzhegyű nyilat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 262.]

ee 323 108 57 eladod a 323. tárgyat a 108. tárgyat az 57. tárgyat
Eladtál 1 ezüsthegyű nyilat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nyílvesszőt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 264 3 megveszed a 264. tárgyat 3
Vásároltál 3 remák szivet. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ve 313 50 megveszed a 313. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,60] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg ősmágus közeledik. {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 3 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [183,60] Még mindig a városban vagy. Találsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 86 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Teleeszed magad. (-2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 250.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +18 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,68] A vidék sivatagosra vált. Találsz egy morgud hagymatövet. Quwarg szagot érzel! A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg anyakirálynő. {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg anyakirálynő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 4 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 244.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +58 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 mozogsz délkeletre
[182,69] Füves síkságra érkeztél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {támadása: 117.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 108 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 228.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy quwarg ősmágus, megtámadod!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 98 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus nyakát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 88 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 8 madártoll. 6 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 331, gyógyulás: 0, összesen: -331 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen szörny a környéken, ha rendesen akarsz dolgozni, minddel végezned kell, a következő egy adószedő! {max. életpontja: 251-260.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az adószedő jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az adószedő bal lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az adószedő testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az adószedő minden csapását hárítanod. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az adószedő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 17 aranyat. 7 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Már csak egy szörnnyel kell végezned, ami egy hidra, és hozzáláthatsz a munkához! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a hidra két fejét is. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A hidra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 7 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+19 életerő.) Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Nem találsz semmi fontosat. [32 pontot használtál fel, van még 196.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +60 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[181,68] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sivatagi doareg. {max. életpontja: 351-410.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg bal oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 kaját. 2 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 190.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +13 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[180,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sivatagi doareg lehet. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a sivatagi doareg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 kaját. 2 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 184.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 313 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[179,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 178.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Ez a terep nem alkalmas ásásra. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 155.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kronokukac nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a kronokukac nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 153 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 27 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 40 (52) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 4/9 év
Egészség: 25 (38) Életpont: 666/666 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (37) Varázspont: 1036/474 Pénz: 25342 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 191/191 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 1188 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 492 TP-t kaptál. Jelenleg 2 269 769 TP-d van. A következő szinthez még 30 231 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kamionoszaurusz, kisebb quwarg isten. A 124. fordulódban 10375 arany került a bankszámládra. 10935 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 30/93 (+15%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: *27/100 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 210
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 242 időszaki: 30

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/82 2. nyomkövetés: 11/87 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/22 5. csapdakészítés: 15/80 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/42
7. gyógyítás: 10/33 (+25%) 8. titkosírás: 1/19 9. felderítés: 24/75
10. szörnyidomítás: 10/24 11. teológia: 40/37 (+8%) 12. taumaturgia: 58/47 (+13%)
13. szerencsejáték: 6/21 14. versengés: 5/60 (+10%) 15. harcművészetek: 1/37
16. zene: 26/18 (+25%) 17. szörnyismeret: 12/88 (+44%) 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 1/19 20. vadászat: 5/78 21. vitalitás: 1/14
22. bányászat: 13/85 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szutykos remák (#191) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (teljesítve)
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 35, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 119. Szerzett pont: 15381. Beállított erő: 0 Összpont: 27237

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 639 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 bőrsisak (#57)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bűvös shuriken (#562) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
15 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107) 2 varázskő (#305)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403) 1 gyöngymangó (#135)
37 kaja (#2) 7 madártoll (#112) 3 remák szív (#264)
7 spiritusz (#170) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183
65
66
67
68
69
70
(179,66) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), quwarg parafenomén (#248), kronokukac (#285)
(180,67) sivatagi doaregek (#240)
(181,68) homokféreg (#121), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), quwarg anyakirálynő (#269), sivatagi doareg (#240)
(182,69) Raia szent lovagja (#239), Dornodon oltár, 34. jellempróba, smaragdgólem (#417), quwarg ősmágus (#302), adószedő (#234), hidra (#780)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kivettük a minieventek szörnyei közül a Zinthurgot. Illetve nyugaton 2-3 szinttel csökkentettük a generált szörnyeket.

Üzenet küldése a karakternek