117. forduló, 119. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 25. 12h:17'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,55] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

a 180 2298 1 átadod a 180. tárgyat a 2298. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst gyűrűt Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[77,56] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy északi aurach. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az északi aurach farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach jobb hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 242.]

kt 117 10 elkészíted a 117. tárgyat (10 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,55] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel kicsit megvagdalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 199 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor súrolod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a karmos tankány jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [75,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy topránypolip!

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kicsit megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,55] Kisebb hegyek emelkednek itt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor súrolod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az emberevő fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [47 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,55] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: királygyík szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a királygyík belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 159.]

kt 258 1 elkészíted a 258. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen nehezéket is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[73,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel végigvagdosod az északi aurach testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kőkéssel megvágod az északi aurach bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [73,58] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [27 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 124.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Igazán szomorú, hogy nem vetted még ki a részed a munkából - csóválja meg fejét. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ef 6 506 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 77.]

h 238 40 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 17 Merészség: 6/6 Magasság: 143 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 249/190 Jellem: jó (223) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 162/5 Pénz: 286 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/6
Eddig összesen 664 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 685 TP-t kaptál. Jelenleg 182 093 TP-d van. A következő szinthez még 77 907 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, arató csattanat, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/58 vágófegyverek: 11/28 (+36%) ütőfegyverek: 14/73
lőfegyverek: 16/64 (+4%) dobófegyverek: 4/98

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/89 2. nyomkövetés: 30/72 (+32%) 3. mászás: 9/94 (+2%)
4. csapdakészítés: 9/90 (+16%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 13/42
7. titkosírás: 1/66 8. felderítés: 2/91 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 5/47 11. taumaturgia: 11/82 (+22%) 12. versengés: 3/42
13. zene: 4/58 (+44%) 14. szörnyismeret: 16/36 15. zárnyitás: 6/33
16. vadászat: 14/38 17. bányászat: 19/19 (+44%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 16 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 4 darabot ), mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
királygyík (#26) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 47.75 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 8 kaja (#2)
3 spiritusz (#170) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212)
4 gyenge méreg (#26) 2 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79
54
55
56
57
58
59
60
(73,55) gumifa (#38), Fairlight oltár, 29. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), királygyíkok (#26)
(73,56) északi aurach (#350), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,55) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, emberevő (#119)
(75,55) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86), karmos tankány (#137)
(76,55) sóhajtó dorony (#112), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, karmos tankány (#137)
(77,56) olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek