104. forduló, 106. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 1. 15h:07'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,4] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1222. hetének nyerőszámai: 24, 10, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

f 268 kísérletezel a 268. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz gromak páncélt. (ld. enc.) 179 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 264.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[118,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy ryuku futárbérenc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1 295 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Akhasaa, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 062 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 229.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 199.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[121,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tormikus egér. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tormikus egér fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tormikus egér testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tormikus egér fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [122,3] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tetemember. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember rotható húsát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[124,3] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Triston Mortel lábát masszírozza. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [125,3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett ekharion bébi. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ekharion bébi fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált ryuku ostromteknős trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ekharion bébi trófeát. 840 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty jobb oldalát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [126,4] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wassermann Bobó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Erőd TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 mozogsz keletre
[127,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Eassy-Lien Dib előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 55.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY)
Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 22 (35) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (35) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 427/411 Jellem: gonosz (96) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 436/37 Pénz: 599 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 19/0 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 766 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 868 TP-t kaptál. Jelenleg 369 324 TP-d van. A következő szinthez még 80 676 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, élőholt quwarg, Ayagira Tanaka. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 25 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/40 (+24%) szúrófegyverek: 19/43 (+5%) vágófegyverek: 19/62 (+10%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 21/81 (+21%) dobófegyverek: 2/14 (+17%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
127,4 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/79 2. nyomkövetés: 27/48 (+27%) 3. lopás: 1/52
4. mászás: 9/53 (+3%) 5. csapdakészítés: 10/23 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/39
7. gyógyítás: 11/96 8. titkosírás: 3/3 9. felderítés: 3/9
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 14/62 (+25%) 12. taumaturgia: 10/42 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 8/28 15. zene: 4/41 (+33%)
16. szörnyismeret: 7/72 (+24%) 17. pszi: 1/49 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 2/92 21. testépítés: 2/76 (+9%)
22. főzés: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 1 sallank nyíl (#129)
7 tüske (#22) 25 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
5 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 42]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 176]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 94 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 + hebrencs csapda (#147) 26 kaja (#2) 1 ketrec (#216)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 2 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 21 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
3 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 3 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
4 fekete gyöngy (#99) 3 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 9 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 1 karbin plazma (#199)
1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
3 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116) 2 mutáns csont (#331)
5 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
13 pirkit (#153) 12 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 3 rézdarab (#70) 3 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 156.91 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 1 ubuk dobónyíl (#138)
6 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst nyaklánc (#117) 4 kerek kő (#19) 5 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rákfatty váladék (#333)
1 szent kehely (#257) 7 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
2
3
4
5
6
(118,4) ryuku futárbérenc (#765)
(119,5) ryuku gárdisták (#360), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 30. jellempróba
(120,4) erszényes elkarog (#354), Dornodon oltár
(121,3) tormikus egér (#218)
(122,3) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve
(123,3) 32. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155)
(124,3) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(125,3) ekharion bébi (#768), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), szeppent rákfatty (#186)
(126,4) grok-képződmény (#149), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(127,4) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 37. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361)

Üzenet küldése a karakternek