255. forduló, 257. beállítás forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 6. 15h:48'
EZ A 932. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
933. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,103] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 20. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 6 tudatpontot, és 140000 tapasztalati pontot.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+368 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 224 86 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: vv 64 3 70 elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 422. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 418. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1133 1253 1534 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 21 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +103 max. életerő, +103 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 6 VP-t.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Azt üvöltöd: "Már megint nincs rajtad sapja!" 31 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" 29 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal középső lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 pular kristályt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 41 VP-t.]

* 5. KP: vv 26 188 72 elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 10 VP-t.]

vv 11 67 elmormolod a 11. varázslatot a 67. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sajnos nincs nálad megfejtetlen varázstekercs. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ek 7 8 8 t. energia kisütése: 7 8 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 felderítés.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 19 901 16 mozogsz 19 901 16
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT]
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hirtelen egy törpe kínzómestert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Pusztulj!" 37 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kínzómester jobb lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe kínzómester jobb lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a törpe kínzómester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner védelmező morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpe kínzómester trófeát. 7 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe ősharcos van előtted! {támadása: 65.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos bal lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 24 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos nyakát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe ősharcos jobb oldalát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kincsek után kutatva lépsz be a terembe, bár kincsnek nyoma sincs, azért szétnézel. Ócska, törött rövid kardokat látsz egy kupacban. A tetején egy kéken izzó rúnákkal ékesített tökéletesen megmunkált hosszú kard egyből leköti a tekintetedet. Ahogy érte nyúlsz, átsiklik a kezed rajta, majd a kard egy kis szisszenést hallatva eltűnik a szemed elől. Illúzió, mindig csak az illúzió. [1. SZINT 17. PONT] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A szoba ahová belépsz egy szépen berendezett helyiség lehetett régen. Az északi falon egy rozoga szekrényt látsz, benne fából készült kupákkal. A szekrény mellett egy hordó található, bár az alsó részén tátongó lyuk arról árulkodik, hogy teljesen üres. A szoba közepén egy kettétört asztal, körülötte felborított székek. Láthatóan dulakodás nyomai, de erre utaló más nyomot nem találsz, se holttest, se páncéldarabok. [1. SZINT 16. PONT] Hamarosan egy törpe kínzómestert pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 54 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester jobb lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Nem fog fájni!" 36 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kínzómester bal lábát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a törpe kínzómester jobb karját. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a törpe kínzómester testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[31 pontot használtál fel, van még 291. Kapsz 31 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 2 VP-t.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Bepillantasz: teljes a sötétség. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. [5 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 5 VP-t.]

lm 900 33 33 mozogsz 900 33 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 15 15 901 mozogsz 15 15 901
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 98 életpontot vesztettél.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [35 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 35 VP-t.]

lm 2 900 7 mozogsz 2 900 7
Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az előzőhöz hasonló méretekkel megáldott terembe érkezel. Megcsap valami hideg fuvallat, majd végigborsódzik a hátadon. Aztán meglátod miért is hűtik évszázadok óta a termet a törpe varázslatok: ez egy éléskamra volt a szűkösebb időkre. Körös-körül polcok, rajtuk különböző étkek sorakoznak. Például az a darab ocsmányság, ami alá furcsa karakterekkel a következő szöveget vésték: "rákfatty-hús". Megpróbálod megmozdítani, minek következtében a hús mintha csak por formájában leledzene, szétfolyik. Meg persze irtózatos szagokat áraszt magából. Na, ehhez aztán még a te földigilisztához szokott gyomrodnak sincs gusztusa. [2. SZINT 7. PONT] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 27 lépésre nyugatra és 9 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[29 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 29 VP-t.]

lm 10 24 34 mozogsz 10 24 34
A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Amikor belépsz a következő terembe, már látod is, hogy annak csak egyetlen kijárata van - méghozzá amin bejöttél. A szemközti falon kis fülkék sorakoznak, melyek minden bizonnyal imádkozásra alkalmasak. Lehet, hogy a törpe ősök még azt hitték, ilyen helyek kellenek ahhoz, hogy istenük meghallgassa őket? Vagy lehet, hogy abban az időben még nem voltak oltárok, és tényleg ilyen eldugott helyeken kellett órákon át fohászkodni az égiekhez? Vagy talán nem is imádkozófülkék ezek itt előtted? Nem túl valószínű, hogy ezekre a kérdésekre valaha is válaszokat kapunk. [2. SZINT 10. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Egy terembe lépsz. A szemközti oldalon rövid folyosó vezet tovább. Túlságosan is áporodott a levegő, főleg itt, ezen a ponton. Most érzed csak igazán, milyen jó volna már mielőbb megtalálni a kincseskamrát, és kijutni a szabadba. [2. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb terem bontakozik ki előtted. Falait évszázados penész, a padlót vastag porréteg fedi. Látszik, hogy nagyon régóta nem járt erre senki sem. [2. SZINT 13. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy törpe ősharcos lakik itt. {max. életpontja: 901-990.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 30 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a törpe ősharcos bal lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 9 lépésre nyugatra és 33 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kocsonyás anyag alkotja a következő terem alját. Csapdát sejtesz, ezért gyorsan felméred a teremből kivezető ajtókat. Csak az van, amin bejöttél, illetve oldalt még egy. A terveid szerint három hatalmas ugrással eléred a másik ajtót. Nekirugaszkodsz, és... lábad már az első lépésre belesüpped a trutyiba, de még továbbszökkensz... a második leérkezést azonban már nem úszod meg ilyen szerencsésen, bokáig elmerülsz a ragacsban, és mivel az fogva tart, hatalmasat esel, orral előre. Szitkozódva tápászkodsz fel. A ragacsban állni nem is olyan veszélyes, mint gondoltad, valójában teljesen ártalmatlan. Jobb lett volna a lassan járj, tovább érsz elvet követni. [2. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Már meg sem lepődsz, hogy egy újabb terem bontakozik ki előtted, melyen egyenesen lehet keresztülhaladni. Kétoldalt a teljes falat elfoglaló festmények lógnak. Alaposan szemügyre veszed őket. Az egyiken egy törpe vív egy vérfarkassal, a bestiának nem sok esélye van. Kissé meglep, hogy a másik képen is ugyanezt a jelenetet látod, attól az apró ténytől eltekintve, hogy itt a törpe áll rosszabbul. Több sebből vérzik, és már a csatabárdja is darabokban, pár lépésnyi távolságra hever tőle. Elborult elméjű festő lehetett, aki ezt megfestette. [2. SZINT 21. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe kínzómester. {max. életpontja: 1051-1150.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester bal lábát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 30 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kínzómester jobb lábát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a törpe kínzómester jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kínzómester bal vállát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a törpe kínzómester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A törpe kínzómester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.)
A következő helyiség kísértetiesen hasonlít az előzőre. Itt is képek vannak a falon, csak természetesen mást láthatsz rajtuk. Az egyik oldalon egy kiégett csatamezőt láthatsz. Középen egy törpe éppen egy üstöt rak fel a tűzre, hogy megfőzhesse aznapi vacsoráját, nem is zavartatva magát a körülötte fekvő hulláktól, melyek egyikéből-másikából egy-egy fegyver nyele is kiáll. A másik oldalon ugyanezt a csatamezőt látod, csak itt éppen a törpéből lakmároznak, ha jól látod, épp egy megtermett mardel szentségteleníti meg ilyetén a szerencsétlen holttestét. Hányingerrel küszködve fordulsz el. [2. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő teremben halotti csend fogad. Mivel semmi veszély nem fenyeget, van időd végigmustrálni az itt látható képeket. Az egyiken egy boltot látsz, melyben egy varkaudar az eladó. Ez még hagyján, de a portéka is annyira ismeretlen árukból áll, melyeket még soha életedben nem láttál. A boltos épp egy törpét szolgál ki, különös formájú és méretű csatabárdot vásárol némi drágakőért cserébe. Döbbenten fordulsz a másik oldalra. Ott ugyanezt a két alakot láthatod, a varkaudart és törpét, de éppen életre menő küzdelmet folytatnak egymással a bolt pultja előtt. Túlságosan is életszagú az egész. [2. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő terem felét egy hatalmas láda foglalja el. Gyorsan odalépsz, hogy hátha ebben van a kincs, amiről az ősök könyvében szó volt, és feszegetni kezded a tetejét. Mivel elsőre nem sikerül kinyitni, elgondolkozol. Eddigi ismereteid alapján az értékes tárgyakat mindig kisebb ládákban tartották, így hát valószínűnek tűnik, hogy ebben sem az van. Akkor viszont jobb lesz nem feszegetni. [2. SZINT 24. PONT] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 51 lépésre nyugatra és 39 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő teremben halotti csend fogad. Mivel semmi veszély nem fenyeget, van időd végigmustrálni az itt látható képeket. Az egyiken egy boltot látsz, melyben egy varkaudar az eladó. Ez még hagyján, de a portéka is annyira ismeretlen árukból áll, melyeket még soha életedben nem láttál. A boltos épp egy törpét szolgál ki, különös formájú és méretű csatabárdot vásárol némi drágakőért cserébe. Döbbenten fordulsz a másik oldalra. Ott ugyanezt a két alakot láthatod, a varkaudart és törpét, de éppen életre menő küzdelmet folytatnak egymással a bolt pultja előtt. Túlságosan is életszagú az egész. [2. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő helyiség kísértetiesen hasonlít az előzőre. Itt is képek vannak a falon, csak természetesen mást láthatsz rajtuk. Az egyik oldalon egy kiégett csatamezőt láthatsz. Középen egy törpe éppen egy üstöt rak fel a tűzre, hogy megfőzhesse aznapi vacsoráját, nem is zavartatva magát a körülötte fekvő hulláktól, melyek egyikéből-másikából egy-egy fegyver nyele is kiáll. A másik oldalon ugyanezt a csatamezőt látod, csak itt éppen a törpéből lakmároznak, ha jól látod, épp egy megtermett mardel szentségteleníti meg ilyetén a szerencsétlen holttestét. Hányingerrel küszködve fordulsz el. [2. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Már meg sem lepődsz, hogy egy újabb terem bontakozik ki előtted, melyen egyenesen lehet keresztülhaladni. Kétoldalt a teljes falat elfoglaló festmények lógnak. Alaposan szemügyre veszed őket. Az egyiken egy törpe vív egy vérfarkassal, a bestiának nem sok esélye van. Kissé meglep, hogy a másik képen is ugyanezt a jelenetet látod, attól az apró ténytől eltekintve, hogy itt a törpe áll rosszabbul. Több sebből vérzik, és már a csatabárdja is darabokban, pár lépésnyi távolságra hever tőle. Elborult elméjű festő lehetett, aki ezt megfestette. [2. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kocsonyás anyag alkotja a következő terem alját. Csapdát sejtesz, ezért gyorsan felméred a teremből kivezető ajtókat. Csak az van, amin bejöttél, illetve oldalt még egy. A terveid szerint három hatalmas ugrással eléred a másik ajtót. Nekirugaszkodsz, és... lábad már az első lépésre belesüpped a trutyiba, de még továbbszökkensz... a második leérkezést azonban már nem úszod meg ilyen szerencsésen, bokáig elmerülsz a ragacsban, és mivel az fogva tart, hatalmasat esel, orral előre. Szitkozódva tápászkodsz fel. A ragacsban állni nem is olyan veszélyes, mint gondoltad, valójában teljesen ártalmatlan. Jobb lett volna a lassan járj, tovább érsz elvet követni. [2. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb terem bontakozik ki előtted. Falait évszázados penész, a padlót vastag porréteg fedi. Látszik, hogy nagyon régóta nem járt erre senki sem. [2. SZINT 13. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy terembe lépsz. A szemközti oldalon rövid folyosó vezet tovább. Túlságosan is áporodott a levegő, főleg itt, ezen a ponton. Most érzed csak igazán, milyen jó volna már mielőbb megtalálni a kincseskamrát, és kijutni a szabadba. [2. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kínosan ügyelve minden lépésedre haladsz előre. Az északon lévő rejtekfolyosó elég sötétnek tűnik, főleg innen a megvilágított szobából nézve. [2. SZINT 30. SZINT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {max. életpontja: 901-990.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a törpe ősharcos bal lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A törpe ősharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő szobában a világos színű falak konganak az ürességtől. Ezen még a pepitamintás padló sem segít, sőt még az oldalra állított szekrénysor sem képes javítani az összképen. Találomra kinyitod az egyik egyajtós bútordarabot. Némi lom hullik a padlóra. Kotorászol kicsit közöttük, de már látod, csupa olyan tárgy hever itt, ami a hulladéklistádon is szerepel. [2. SZINT 31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Néhány ruganyos lépéssel máris a következő helyiségben vagy. Bár most csak a szemben lévő boltíven lehet továbbmenni, régebben egy ajtó nyílhatott a déli falon is valahova, legalábbis a fal benyomódásából erre lehet következtetni. Talán még most is. Közelebb ólálkodsz, és végigkopogtatod a falat. Tömör. Nem jártál szerencsével. [2. SZINT 32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Lépteid hangosan verődnek vissza a következő üres helyiség faláról, mintegy visszhangszerűen, felhívva minden rád váró szörny figyelmét arra, hogy közeledsz. Idegesen megtörlöd izzadt tenyered a ruhádban, majd körültekintőbben folytatod utad. [2. SZINT 33. PONT] Hamarosan egy törpe ősharcost pillantasz meg. {támadása: 65.} Fegyvere egy csorba csatabárd. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos bal karját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Már megint nincs rajtad sapja!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe ősharcos jobb karját. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe ősharcos testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe ősharcos az. {egyik sebzési módja: 2x 12d5+30.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.)
[182 pontot használtál fel, van még 38. Kapsz 182 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 2 VP-t.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Semmi fényt nem látsz odabent. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. [5 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 5 VP-t.]

lm 15 4 4 mozogsz 15 4 4
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 98 életpontot vesztettél.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [28 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 28 VP-t.]

lm 15 14 29 mozogsz 15 14 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 4 0 0 élelemszerzés -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-103 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 16, 6.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a haragvó pegazus. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól 40. szintű mesterkalandozó helyett elementál kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 393 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran misszionáriusa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 55 (74) Szint: 41 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 37 (65) Támadás: 79 (83) Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 80 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 159/166 év
Egészség: 32 (49) Életpont: 1042/768 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 32
Szerencse: 32 (55) Varázspont: 1616/1384 Pénz: 12084 arany Kép. pont: 77
Tudatpont: 42/33 Pszi pont: 181/68 EFejl: 17
Eddig összesen 3612 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 564 TP-t kaptál. Jelenleg 8 902 517 TP-d van. A következő szinthez még 697 483 TP szükséges. Trófeáid: törpe kínzómester, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 207. fordulódban 38030 arany került a bankszámládra. 42734 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/38 szúrófegyverek: 37/89 (+6%) vágófegyverek: 21/70
ütőfegyverek: 4/23 lőfegyverek: 34/97 (+6%) dobófegyverek: 24/53

Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1300 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/98 2. nyomkövetés: 66/68 3. mászás: 12/67
4. csapdakészítés: 30/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/66 (+30%) 6. gyógyítás: 32/19
7. titkosírás: 4/22 8. felderítés: 26/58 (+18%) 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 57/70 (+16%) 11. taumaturgia: 63/35 (+9%) 12. szerencsejáték: 3/36
13. versengés: 11/91 14. harcművészetek: 13/13 15. zene: 3/56
16. szörnyismeret: 22/36 17. pszi: 24/19 (+7%) 18. zárnyitás: 3/9 (+2%)
19. vadászat: 12/18 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 31/9
22. úszás: 2/53 23. főzés: 15/65 24. ordítás: 45/72 (+7%)
25. csapatmunka: 1/99

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80
6. regeneráció: 3 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213) ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159)
ryuku átokvarázs (#280) >> csápos otagi (#395)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 18.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél.
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 14280

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 153 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 4 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 tüske (#22)
19 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
353 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125
102
103
104
(124,103) a 122. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), törpe kínzómester (#681), törpe ősharcos (#680)

Üzenet küldése a karakternek