160. forduló, 162. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 12. 9h:06'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


44 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-83] koordinátán.
Astrid átadott neked a 3. napon 15 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Astrid, amikor összefutottatok, adott neked egy Sheran cserepét (ld. enc.) és 3 varázskövet. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy zöld üveg van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Minden varázserőd visszatért. (+34 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [24 pontot használtál fel, van még 307.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
[0 pontot használtál fel, van még 307.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,-101] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ongóliant volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [102,-100] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy lápi hajlék van. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nómenklatúra. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [101,-99] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy tesh alligátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tesh alligátor hüllőtestét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 alligátorfog. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 271.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[100,-98] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő láplidérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc jobb karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc sáros testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [99,-97] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 247.]

ve 15 2 megveszed a 15. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[98,-97] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Jobb kezében egy szöges bunkót tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thorgukk Gurtnisson. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [97,-98] Síkság, továbbra is csak síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Délre tart. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 223.]

be 596 bemész az 596. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[96,-97] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [97,-96] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (561. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 199.]

be 610 30 bemész a 610. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ef 17 502 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 337. játékheted és a 161. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG)
Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.]

SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY)
Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet).
Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 276/276 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 163/163 Pénz: 1581 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/0
Eddig összesen 1175 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 408 TP-t kaptál. Jelenleg 323 758 TP-d van. A következő szinthez még 16 242 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 20/85 (+7%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/99 (+3%) dobófegyverek: 4/58

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,19 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 79,32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/52 (+22%) 2. nyomkövetés: 29/98 3. mászás: 11/30
4. csapdakészítés: 14/61 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/70 6. gyógyítás: 15/37
7. titkosírás: 2/54 8. felderítés: 4/92 9. szörnyidomítás: 6/97
10. teológia: 10/73 11. zene: 8/54 (+200%) 12. szörnyismeret: 11/21
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 7/53 15. bányászat: 24/63
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), tüskés harci gromak (#156)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
4 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264) 1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 mérg. ubuk tüske (#137) 22 ubuk tüske (#131) 11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * griff nyakék (#1579) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 6]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 190]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 104 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
5 vizestömlő (#3) [bennük 91 korty víz (#27), fér még: 9]
6 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 88]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 3 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 37 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 ork csodaszer (#1228) 1 + piranha zsákvédő (#337) 6 rézkulcs (#75)
1 sáfránykristály (#675) 1 Sheran cserepe (#1271) 2 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42) 3 varázskő (#305)
4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 bruhatagnyelv (#1230)
6 csuklyavirág (#133) 6 drótszőr (#37) 8 fabontó (#106)
2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
1 gromak bőr (#268) 10 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 220 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667) 16 óndarab (#85)
41 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 rakolits por (#669)
2 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
23 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63) 2 tükör (#43)
7 vadász tatu bőr (#15) 13 vasérc (#152) 1 vaspánt (#1241)

Összsúly: 113.82 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 5 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102 103
-102
-101
-100
-99
-98
-97
-96
-95
(96,-97) Elenios rúnaköve, oltár
(97,-98) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, délre tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)
(97,-96) útonálló (#130), jósda (#561)
(98,-97) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), útonálló (#130), Thorgukk Gurtnisson (3266. kalandozó)
(99,-97) útonálló (#130), csodák kútja (#1096)
(100,-98) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), láplidérc (#352)
(101,-99) tesh alligátor (#353)
(102,-101) ongóliantok (#159), szintszívó (#96)
(102,-100) nómenklatúra (#158)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A síkokon a manakristály 1000 varázspontot ad, a varázskő 500-at.
* - Az immunitáskristály és cirkonkristály kiírását megkülönböztettük a karakterlapon.
* - A reinkarnált karakternek az AK-s labirintusok random dolgai nem generálódtak újra le, Ezt javítottuk.
* - A jégdragnit ad +6 védettséget is, ami eddig nem szerepelt az enciklopédiájában. Most ezt is beleírtuk.
* - Új, kódexelhető labirintus került be a Víz síkjára. A Föld síkkal határos részen érdemes keresni.
* - Az aranyeső varázslat a síkokon ezentúl több aranyat ad. A Kiégett Földeken kapott aranymennyiségnél átlagban picit többet.
* - Szörnyidomításnál megszüntettünk két korlátot. Egyrészt az, hogy egy szörny idomítási költsége max. 900 TVP lehet. Másrészt azt, hogy egy parancsból max. 500 TVP-t lehet idomításra költeni. (A második esetben valójában az 500-at 5000-re emeltük.)
* - Ha egy karakternek nincs szeksztánsa, akkor a forduló végi térképnél és a honlapos koordináta kiírásnál is a relatív koordinátát írjuk ki, nem pedig az abszolútot. A karakterlapos táborozási hely kiírásakor eddig - hibásan - az abszolút koordináta jelent meg ilyen esetben is. Ezt javítottuk, mostantól ott is a relatív koordináta íródik ki.
* - Mostantól a 7614-es sorszámú szörnyig lehet tesztcsatázni.
* - Ezentúl házastársak között tudatpontot is lehet átadni
* - Javítottunk egy hibát, ami akkor fordult elő, ha a karakter nem szúró sebzésű távolsági fegyvert használt. Ebben az esetben a közelharci fegyver "örökölte" a távolsági fegyver sebzéstípusát (szúró-vágó-ütő).
* - Jelentősen erősítettünk a moszatleves és féregpüré bónuszain, elsősorban a gyengébb karakternek lesz nagy segítség a síkokon ez a két étel.
* - A szerencsekocka (1693) slotot nem foglaló ékszer lett annak érdekében, hogy a karakterlapon is megjelenjen a +2 szerencsejátéka, és minden szituációban megadja azt.

Üzenet küldése a karakternek