157. forduló, 159. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 24. 9h:16'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-77] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadász tatu nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 321.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ef 14 502 energia fejlesztése 14
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,-78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel megvagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. Kőkéssel végigvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 15 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Továbbmész...) [94,-79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [94,-80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 182.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,-81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Kőkéssel végigvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,-82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [94,-83] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tigroszlán lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a tigroszlán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a tigroszlán jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 2084 kézbeveszed/felveszed a 2084. tárgyat
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed a vaskardot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[94,-84] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [93,-85] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [92,-86] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tímárkunyhót. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 110.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 80.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 24 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 21 Életpont: 277/160 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 163/94 Pénz: 1438 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/0
Eddig összesen 1151 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 098 TP-t kaptál. Jelenleg 314 215 TP-d van. A következő szinthez még 25 785 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 20/42 (+17%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/93 (+12%) dobófegyverek: 4/58

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,29 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 79,32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/8 2. nyomkövetés: 29/74 (+30%) 3. mászás: 11/19
4. csapdakészítés: 14/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/70 6. gyógyítás: 14/93
7. titkosírás: 2/54 8. felderítés: 4/92 9. szörnyidomítás: 6/97
10. teológia: 10/68 (+5%) 11. zene: 6/54 12. szörnyismeret: 11/21 (+20%)
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 7/53 (+33%) 15. bányászat: 23/81
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), tüskés harci gromak (#156)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 mérg. ubuk tüske (#137) 22 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * griff nyakék (#1579) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 6]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 187]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 104 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
5 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 23 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 + piranha zsákvédő (#337) 6 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
$1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 7 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 8 fabontó (#106) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268)
10 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655)
221 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nektoraf faggyú (#667) 14 óndarab (#85) 46 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rakolits por (#669) 4 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 23 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 téfea-agy (#172)
6 tigroszlán fog (#63) 6 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152)
1 vaspánt (#1241)

Összsúly: 104.59 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 5 isteni könnycsepp (#260)
6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
-87
-86
-85
-84
-83
-82
-81
-80
-79
-78
-77
-76
(92,-86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, gátvakondok (#57), sóhajtó dorony (#112)
(93,-85) Sheran rúnaköve
(94,-84) vérszomjas csüldő (#114), Fairlight oltár
(94,-83) tigroszlánok (#43), szürke rinocérosz (#346)
(94,-82) Leah rúnaköve, vérszomjas csüldő (#114)
(94,-81) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, 37. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(94,-80) élőholt quwarg (#202), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 41. jellempróba
(94,-79) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38)
(94,-78) 22. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek