165. forduló, 167. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 27. 9h:23'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy törpe kovács trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (22).} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Halandir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon Aranykezű Rufus lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összeakadsz egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy káosz szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy aranyozott klipszet visel. Fegyverzetét egy pordémon trófea, egy elit palotaőr trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rókákba Beleordító. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+114 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 293.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

m 3 mozogsz délkeletre
[107,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [11 pontot használtál fel, van még 277.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 247.]

m 4 mozogsz délre
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Cras Lorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+6.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák nyakát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Aranykezű Rufussal. Dornodon hittérítője. Egy denevér szimbólumot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.} Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy hamupók (ld. enc.)} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[11 pontot használtál fel, van még 236.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar jön feléd. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar támad rád. {támadása: 7.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök jön feléd. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák jön feléd.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 mozogsz délre
[107,99] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Találsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar bajnok. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 180.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal csápját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók! {max. életpontja: 81-88.}

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm! (ld. enc.) {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm nyakát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 3 magszim belet. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 152.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[106,100] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar közeledik. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívői építették. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [105,101] Az erdőt síkság váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. {egyik sebzési módja: 1x 2d12+5.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar íjász. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 42.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+26 életerő.) Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [73 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[103,101] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt mirg. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar kósza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 57.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg támad rád. {max. életpontja: 39-44.}

Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök jön feléd. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl, 5 bumeráng és egy rézsisak. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök bal első lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást. {támadása: 7.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[101,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+1.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hayamu Oyabura irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő megsebesített manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 5000.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy Mallon trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. {max. varázspontja: 151; max. pszije: 20.}
Nem látszik valami barátságosnak. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy sötét motyogó (ld. enc.)} Továbbmész.
[7 pontot használtál fel, van még 5.]

ek 7 21 3 t. energia kisütése: 7 21 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

usz 100 úszol 5 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját fal föl a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot.

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr fanatikusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 28 (48) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 21 (31) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 22 (32) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/118 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 512/512 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 30 (42) Varázspont: 584/365 Pénz: 3089 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 136/114
Eddig összesen 1488 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 660 TP-t kaptál. Jelenleg 1 120 058 TP-d van. A következő szinthez még 79 942 TP szükséges. Trófeáid: Brod, Mnebolath, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 47 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/22 ökölvívás: 25/84 (+8%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 19/36 (+7%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19 (+6%)
dobófegyverek: 22/30 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,102 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/30 2. nyomkövetés: 34/40 (+45%) 3. mászás: 15/15 (+6%)
4. csapdakészítés: 15/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/68 6. gyógyítás: 24/53 (+50%)
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 9/98 (+54%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 24/25 (+8%) 11. taumaturgia: 13/61 12. szerencsejáték: 3/12
13. versengés: 13/70 14. harcművészetek: 29/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 18/82 (+37%) 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 15/50 20. testépítés: 1/48 (+12%) 21. úszás: 5/54 (+300%)
22. főzés: 7/67 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 90% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (994,18) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
óriáserő (#53) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 952 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
5 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 kerek kő (#19)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 8 nyílvessző (#108) 107 ubuk tüske (#131)
6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyu-shuriken (#157) 20 tolmokov-koktél (#351)
4 * ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 14 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 5 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
7 fűszertartó (#210) [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 129 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
4 aranytű (#272) 1 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
25 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 4 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
31 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169) 2 tudás gyöngye (#522)
1 varkaudar látógömb (#1107) 4 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68 álompor (#396) 42 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 6 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 9 dözmöng szív (#122) 68 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 14 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
8 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 5 fülemüle agyar (#267)
3 galachmit (#310) 13 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201)
21 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 12 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
7 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 8 liumbe hajtás (#655)
209 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 37 mákrózsa virág (#56)
13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383) 20 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 8 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 16 polip szívóka (#391)
4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 20 quwarg kristály (#2238)
7 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 8 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 52 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
2 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29) 40 sünmedve tüske (#14)
1 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 6 trikornis szarv (#198) 22 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 1 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)
10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 207.15 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 sallank karom (#128) 7 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 5 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36)
10 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 22 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
2 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107)
4 spiritusz (#170) 8 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar látógömb (#1107) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), egy árnymanó nő
(102,101) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar kósza (#347), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(103,101) oltár, élőholt mirg (#135)
(104,101) varkaudar íjász (#687), 25. jellempróba, Tharr oltár
(105,101) sörényes ubukok (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361)
(106,100) varkaudar (#64), patak, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár
(107,97) varkaudar kósza (#347), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), szutykos remák (#191), Aranykezű Rufus (5415. kalandozó), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar bajnok (#190), nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), sötét főgnóm (#136)

Üzenet küldése a karakternek