162. forduló, 164. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 15h:06'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 84. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+468 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 1 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

t 7495 1 támadod a 7495. szörnyet
FT 7495 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-9 TU.] Öregedtél 9 évet. [90 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 85 85 85 mozogsz 85 85 85
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [85. PONT.] Hamarosan egy Dögvészt pillantasz meg. {max. életpontja: 460.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a Dögvész testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Dögvész sziklatestét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Dögvész sziklatestét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Dögvész harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Dögvész megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Dögvész mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Dögvész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges hegyi góliát trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Dögvész trófeát. 4 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 139, gyógyulás: 70, összesen: -69 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trikornis fókusz (ld. enc.) és 1 nekrofun medál (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve esszenciavédelem 2. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +63 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 85 85 85 mozogsz 85 85 85
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[97,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. {támadása: 70.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal vállát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 2 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér.
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziósárkány, 1 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska, 1 Aranyeső. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Temető, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Temető, 1 Illúziópalota, 1 Influenza. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska. Nyertél. 672 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 100 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Métely. {támadása: 24.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a Métely farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Métely bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Métely testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Métely megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A Métely csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.) 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [40 pontot használtál fel, van még 159.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 143.]

m 4 mozogsz délre
[97,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 132.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütő ellen.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mérges nyukmár! {támadása: 5.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[98,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy tűzrakó hely van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,86] Még mindig füves síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. {max. életpontja: 81-90.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 85.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 57.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[99,88] A síkság után kisebb hegyek következnek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,89] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. {támadása: 5.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pordémon. (ld. enc.) {max. életpontja: 96-105.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a pordémon portestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,90] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Látsz egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 19 tüskét. [52 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS FÓKUSZ (2169 TÁRGY)
Ez az apró, trikornist ábrázoló, csontszerű anyagból készült szobor csodálatos tulajdonsággal bír. Ha a birtokában vagy egynek, és fejleszted (TF-eléssel) az IQ-dat, ügyességedet vagy egészségedet, akkor +5 %-kal hatékonyabban fejlődik az adott tulajdonságod, mint egyébként. Ez minden más hasonló hatással összeadódik. Nyilván nem adod oda másnak.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 28 (48) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 21 (31) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 22 (32) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/117 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 510/510 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 30 (42) Varázspont: 570/429 Pénz: 2173 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 136/145
Eddig összesen 1437 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 147 TP-t kaptál. Jelenleg 1 082 719 TP-d van. A következő szinthez még 117 281 TP szükséges. Trófeáid: Brod, Mnebolath, Dögvész. A 50. fordulódban 28 arany került a bankszámládra. 46 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/22 ökölvívás: 25/63 (+8%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 19/22 (+6%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 19/83 (+30%)
dobófegyverek: 21/98 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); tüske (#22) (5 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,90 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 479 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/30 2. nyomkövetés: 33/55 (+40%) 3. mászás: 10/81 (+17%)
4. csapdakészítés: 15/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/68 (+6%) 6. gyógyítás: 23/53
7. titkosírás: 2/36 8. felderítés: 9/44 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 23/97 (+19%) 11. taumaturgia: 13/48 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/12 (+12%)
13. versengés: 13/61 (+18%) 14. harcművészetek: 29/75 15. zene: 7/31
16. szörnyismeret: 18/8 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 3/67
19. bányászat: 15/38 (+12%) 20. testépítés: 1/36 21. úszás: 2/54
22. főzés: 7/67 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 90% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214), szintszívó (#96), Dögvész (#7495)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (997,18) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
óriáserő (#53) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), fürgülés (#92)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
5 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 6 kerek kő (#19)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 5 nyílvessző (#108) 20 tüske (#22)
99 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyu-shuriken (#157) 20 tolmokov-koktél (#351)
4 * ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
3 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * jing-jang fejpánt (#556)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 14 tankány karom (#237)
Övek
1 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811)
2 halálhozó talizmán (#813) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * q. irtó medál (#2301) 5 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 3 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 27]
7 fűszertartó (#210) [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 39 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
6 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 120]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 120 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 4 aranytű (#272)
1 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 5 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 24 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 15 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
3 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 31 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 trikornis fókusz (#2169) 2 tudás gyöngye (#522) 4 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
68 álompor (#396) 42 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 6 borkonyó bibe (#312)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 9 dözmöng szív (#122) 68 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 14 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
8 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 5 fülemüle agyar (#267)
3 galachmit (#310) 13 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201)
21 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 14 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
6 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892) 7 liumbe hajtás (#655)
194 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56)
13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa üveggömb (#383) 19 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 8 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 23 pirkit (#153) 16 polip szívóka (#391)
4 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 20 quwarg kristály (#2238)
5 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 6 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 54 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
2 sáska amulett (#668) 25 smirglilevél (#29) 39 sünmedve tüske (#14)
1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 6 trikornis szarv (#198) 18 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 1 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)
10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 200.27 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 manakristály (#500) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 4 tolmokov-koktél (#351)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 3 gyenge méreg (#26)
1 hebrencs állkapocs (#130) 7 kaja (#2) 12 madártoll (#112)
5 mákrózsa virág (#56) 1 Métely páncélja (#1562) 1 mocsári penke (#148)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nekrofun medál (#253) 2 pirkit (#153)
1 rézkulcs (#75) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 tankány karom (#237)
1 trikornis fókusz (#2169) 6 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, kék rothasztó (#421), Métely (#7000), drasmólyom (#60)
(97,84) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), Tharr oltár, 42. jellempróba, topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(98,82) az 54. labirintus bejárata, Dögvész (#7495)
(98,85) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 21. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(99,86) Dornodon rúnaköve, oltár, sóhajtó dorony (#112)
(99,87) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, Elenios oltár, karmos tankány (#137)
(99,88) oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(100,89) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, kaffogó hebrencsek (#88), pordémon (#253)
(101,90) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek