28. forduló, 30. forduló, Piszkos Fred összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 30. 12h:18'
EZ A 412. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
413. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3888
SZÁMLA : XXXX

PISZKOS FRED KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,28] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Dornodon követői minden eddiginél förtelmesebb gaztettre készülnek.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 52 arannyal gazdagabban távoztál. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+7 életerő.)

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,29] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 28 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét gnóm. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sötét gnóm trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összeakadsz Shui Yannal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: arany karperec, aranytű, bakkura csizma, alligátorfog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva a vadászat vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Nem árt ha tudod: a felderítők kedvenc tárgyai között a Kaleq kesztyűje előkelő helyen szerepel." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+22 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 mozogsz északra
[93,28] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Quirov közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a Quirov fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Quirov bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a Quirov testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 63 aranyat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis sötét gnóm trófeát, és kiszedsz egy Quirov trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [10 pontot használtál fel, van még 189.]

be 584 bemész az 584. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
bunkósbot (#9) 2 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db,
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, szem szimbólum (#142) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db,
gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db,
nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db,
ritualista amulett (#708) 100 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db,
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db,
türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db,
csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db, obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db,
gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db,
adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db,
aranyfétis (#766) 100 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db,
csigakagyló (#1131) 125 ap /db, hakama (#1369) 1200 ap /db, kote (#1375) 1200 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db,
mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db,
tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, behemót amulett (#1872) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
aranylánc (#191) 20 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, roxati üvegszem (#443) 18 ap /db,
szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]

m 8 mozogsz északra
[93,27] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Quirov. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a Quirov testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a Quirov nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Quirov testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 174.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy mostanában egyre romlik a városban a közbiztonság, és ez részben a környéken garázdálkodó orgyilkos klánnak köszönhető. Ha volnál olyan kedves, és segítenél a várost megtisztogatni tőlük, nagyon hálásak lennének... Bizonyítékként a hivatalnok három orgyilkos tőrt kér tőled. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[93,26] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 31 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,26] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 550 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Felfedeztél egy relikviagyűjtő házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz márványszobrot. (ld. enc.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) " [20 pontot használtál fel, van még 149.]

be 2239 bemész a 2239. épületbe
A relikviagyűjtő a következő cseréket ajánlja fel (mit, miért):
moa relikvia (1971): 1 quwarg kitindarab, 1 nerub totemfétis, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
quwarg kitindarab (1959): 1 nerub totemfétis, 1 moa relikvia, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
nerub totemfétis (1968): 1 quwarg kitindarab, 1 moa relikvia, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
szirén hajszál (2250): 2 triton pikkely, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
triton pikkely (2243): 2 szirén hajszál, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
óriásfétis (2272): 2 quwargszilánk, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
quwargszilánk (2271): 2 óriásfétis, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
fészektoll (2338): 2 térkristály, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
térkristály (2336): 2 fészektoll, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
bazaltgolyó (2387): 2 tűzváltó totem, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
tűzváltó totem (2386): 2 bazaltgolyó, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
pókgubó (2477): 1 grokgumó, 1 kőtojás, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
grokgumó (2476): 1 kőtojás, 1 pókgubó, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
kőtojás (2470): 1 grokgumó, 1 pókgubó, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
őstörpe ékkő (2534): 1 óelf medál, 1 ébenkoponya, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
ébenkoponya (2533): 1 óelf medál, 1 őstörpe ékkő, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
óelf medál (2532): 1 ébenkoponya, 1 őstörpe ékkő, 1 void plazma, 1 kék plakett, 1 vörös plakett.
ősi védőrúna (2597): 5 védőrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
void védőrúna (2598): 5 ősi védőrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
ősi támadórúna (2600): 5 támadórúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
void támadórúna (2601): 5 ősi támadórúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
ősi életrúna (2603): 5 életrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
void életrúna (2604): 5 ősi életrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
ősi mágusrúna (2606): 5 mágusrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
void mágusrúna (2607): 5 ősi mágusrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
ősi sebzőrúna (2609): 5 sebzőrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
void sebzőrúna (2610): 5 ősi sebzőrúna, 5 void plazma, 5 kék plakett, 5 vörös plakett.
[0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 4 mozogsz délre
[94,27] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Látsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Aranyeső, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziópalota. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 Garokk. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Piromenyét, 1 Tisztítótűz. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 178 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 59 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 27 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kensoi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bronzsisak, bunthar bőr, bunthar zsák, deus ex machina, dobóháló, álompor, aranyló ugarhéj, aranytű. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: fülemüle agyar, fúvócső, bakkura csizma, bumeráng, csontkulcs, deus ex machina, díszes rézpajzs, ezüst gyűrű. Továbbmész.
Összeakadsz egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Békés Bodin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: denevér szimbólum, deus ex machina, acélpengőke, acéltű, amniosz, aranytű, ásó, bogyógránát. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 129.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
obszidián függő (#195) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db,
sárga erőöv (#276) 400 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, energiapajzs (#290) 12000 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstkard (#325) 44 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, Trákin csákánya (#367) 400 ap /db,
szigony (#389) 28 ap /db, zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db,
vas fejpánt (#408) 30 ap /db, moa stuki (#413) 20 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db,
bogyógránát (#430) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
szellempajzs (#461) 8000 ap /db, nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, gránátlövedék (#526) 8 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, csatabárd (#555) 62 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, bronz taider (#641) 10000 ap /db,
dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, ryuku csizma (#692) 170 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db,
ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, angyali sisak (#971) 14000 ap /db, Olimposz (#974) 20000 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, ryuku evező (#1152) 60 ap /db, malomkő (#1205) 10 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db,
teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, teriád íj (#1288) 1800 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db,
biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, tradicionális öv (#1368) 1200 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db,
dzsumbujharcos bóla (#1458) 99 ap /db, angolna szálka (#1465) 155 ap /db, ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, jégcsákány (#1574) 1750 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, trix amulett (#1707) 600 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, kvatáns pajzs (#1829) 800 ap /db, nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, csonttű (#1870) 6 ap /db,
nerub hasító (#1879) 2000 ap /db, nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, mérgezett csonttű (#1889) 12 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
alligátorbőr cipő (#662) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 8 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, moa stuki (#413) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 124.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db,
tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db,
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, acéltű (#334) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db,
halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, kholden kulcs (#470) 40 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
moa töltő (#525) 200 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db,
tűzbimbó (#623) 10 ap /db, adamantit (#627) 50 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, áldott kő (#642) 40 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfin (#676) 40 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, smaragdkő (#678) 100 ap /db, rubinkő (#679) 300 ap /db,
medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, bunthar bőr (#733) 10 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, jégtörő korong (#1079) 16 ap /db,
szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, bőrkantár (#1125) 60 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db,
vámpírfog (#1221) 6 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, holdbőr (#1236) 28 ap /db, destabilizátor (#1275) 750 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, megsemmisítő (#1540) 150 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db, dögevő csőr (#1866) 100 ap /db,
nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db, negátortoll (#1947) 40 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db,
ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 119.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[93,28] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 28 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [92,28] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A fogadó mellett még mindig ott ücsörög a korábban látott hivatalnok. Vagy ez már egy másik? Olyan egyformák ebben a jellegtelen tunikában. Bőszen írogat, az őrök pedig látványosan unatkoznak mellette. Felidézed magadban, miféle ajánlatot is tett neked a fickó, és ismét elgondolkodsz rajta, aztán gúnyosan elfintorodsz, és tovább mész. Ugyan már! (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [20 pontot használtál fel, van még 99.]

be 611 30 4 bemész a 611. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kifizetsz 10 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gyk 225 30 gyakorolsz a 225. tárggyal 30 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

gyk 225 30 gyakorolsz a 225. tárggyal 30 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 39.]

gyk 225 9 gyakorolsz a 225. tárggyal 9 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Még sokat kell gyakorolnod. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel kockázni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY)
Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat.

MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY)
Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!)

KARAKTERLAP

Piszkos Fred, egy ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 29. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 174 cm
IQ: 15 (21) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 (20) Életpont: 275/97 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 183/173 Pénz: 920 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 140 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 990 TP-t kaptál. Jelenleg 27 946 TP-d van. A következő szinthez még 5 054 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, bíbor szulfagor, Quirov.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6

92,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 99 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 2 6. gyógyítás: 4
7. szerencsejáték: 16 (+1) 8. versengés: 1 9. vadászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a 2304. karaktertől (2304) aranyat (#50), a 3552. karaktertől (3552) aranyat (#50), a 3932. karaktertől (3932) aranyat (#50), a 4413. karaktertől (4413) aranyat (#50)
cirkusz: kártyabarlang (8)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

Összsúly: 18.90 kg Megterheltség: 35%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
222 arany (#50) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
25
26
27
28
29
30
(92,28) fogadó # (#611), oltár, 6. többszemélyes kaland
(93,26) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,27) helytartói hivatal (#578), bank (#581), Quirov (#975)
(93,28) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), Quirov (#975)
(93,29) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), sötét gnóm (#132), Shui Yan (3459. kalandozó)
(94,26) sötét gnóm (#132), relikviagyűjtő háza (#2239)
(94,27) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131), Kensoi (6122. kalandozó), egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek