423. forduló, 425. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. szept. 21. 7h:02'
EZ A 1097. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD
1098. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX

DON KERMORWAN KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [230,102] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz Kristályszem Erilával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {egészsége: 64.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Zaks Boelnir királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XL. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2022. szeptember 27., kedd 15 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.)
A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Az olimpiákon a vámpírvért (1614.) nem véd a vámpirizációtól.
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 gyógykenőcsöt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+2087 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 1509. hetének nyerőszámai: 13, 4, 24. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kf 1565 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a Dühöngő nadrágját. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 2. KP: kf 1613 820 1559 kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a vámpírkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: kf 477 1530 1614 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 1614. tárgyat
Kiveszed a füledből a muzsikus fülest, majd a füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a vámpírvértet. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: le 687 956 0 leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 5. KP: kf 527 1564 1249 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1564. tárggyal az 1249. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
A csuklódra húzod a Thargodan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 1 VP-t.]

h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 5 VP-t.]

hh 745 841 1099 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 605. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 604. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1100 1253 1546 használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Semmi sem történik. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 1 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 596. Kapsz 6 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 2 VP-t.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+604 varázspont, -1209 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 594.]

hh 1760 1133 507 használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1935 ép ). [2 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 2 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 571. Kapsz 21 VP-t.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 570. Kapsz 1 VP-t.]

ek 116 35 133 t. energia kisütése: 116 35 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 5 VP-t.]

v 169 999 20 elmormolod a 169. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560. Kapsz 5 VP-t.]

* 7. KP: mak 2 0 0 makró 2

vv 28 182 224 elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

vv 71 178 184 elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [2 pontot használtál fel, van még 552. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 552.]

vv 188 220 443 elmormolod a 188. varázslatot a 220. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 550. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+13 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546. Kapsz 2 VP-t.]

v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {támadása: 58.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 60, gyógyulás: 18, összesen: -42 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 536. Kapsz 10 VP-t.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 5 VP-t.]

vv 9999 69 377 elmormolod a 9999. varázslatot a 69. varázslatot a 377. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 2 VP-t.]

kf 1707 kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat
Leveszed övedről a kyorg övcsatot, majd övedre csatolod a trix amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.}

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Felfrissít a feneketlen tó vize, és ahogy haladsz lefelé, egyre hidegebb lesz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vízdémon! {max. életpontja: 151-200.}

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csigakagyló [csigakagyló ládikóba-> (187,107)-> 25 arany, -2 ÉP]. 2 935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 30, gyógyulás: 15, összesen: -15 ÉP}

Elszánt karcsapásokkal haladsz tovább, lefelé. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trix mágustanonc! {egyik sebzési módja: 1x 10d14+6.}

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trix mágustanonc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3 851 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 97, gyógyulás: 25, összesen: -72 ÉP}

Elszánt karcsapásokkal haladsz tovább, lefelé. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trix nőstény!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix nőstény bal lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trix gyógypálca és 1 ytterium kőzet. 2 578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 63, gyógyulás: 41, összesen: -22 ÉP}

A tó fenekét sajnos nem sikerült meglelni, viszont ennél több időt már nem akarsz a vízben tölteni. Ideje visszafordulni. Azért még körülnézel, nincs-e ebben a mélységben valami kincs, amit összeszedhetsz. Semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 50 VP-t.]

le 726 leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

kf 692 529 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat az 529. tárggyal
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 753 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 2 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 435. Kapsz 30 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[163,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 2, gyógyulás: 111, összesen: +109 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 5 261 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 8 769 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [163,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 29.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. [94 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 94 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 52, gyógyulás: 18, összesen: -34 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 10 VP-t.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 1 mozogsz északkeletre
[164,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített csápos otagi. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+20.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 178 életpontot vesztettél. A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 178, gyógyulás: 8, összesen: -170 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat q. rohamosztagos. {max. életpontja: 450-499.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 6, gyógyulás: 194, összesen: +188 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 11 VP-t.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {max. életpontja: 601-660.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske farkát. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 51, gyógyulás: 18, összesen: -33 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 10 VP-t.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Aki bírja, az nem törődik vele,
Akinek nincs, annak nagyon hiányzik,
Leggyakrabban madár a jelképe.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [40 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 40 VP-t.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[163,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal végigmetszed a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. 1 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [162,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [162,54] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi fejét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal végigvágod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 elf csont (ld. enc.) és 1 kobudera csont [kobudera csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 41 VP-t.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 503 240 102 t. energia kisütése: 503 240 102
A megadott mező nem a kedvenc táborhelyed. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ef 10 534 energia fejlesztése 10
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 10 vérpontot. [70 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 70 VP-t.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 1 VP-t.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 1 VP-t.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 1 VP-t.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: kf 691 0 0 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Leveszed a Dühöngő nadrágját, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 2. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Leveszed a vámpírkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 3. BP: kf 689 692 1657 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat
Lecsatolod a vámpírvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 4. BP: le 527 1249 0 leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1249. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét.
Leveszed a Thargodan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 5. BP: kf 687 956 709 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
Lecsatolod a fattylord derékövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 6. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 153. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: vv 79 167 172 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 172. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

* 8. BP: im 0 0 0 imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 30 VP-t.]

* 9. BP: vv 83 189 0 elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 118.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 10. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+34 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 40 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 26, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 565 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr sekrestyése vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 424. fordulód.

Erő: 67 (99) Szint: 51 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 73 (97) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 68 (77) Védekezés: 70 (80) Menekülés: 25 % Életkor: 34/173 év
Egészség: 71 (80) Életpont: 1147/1978 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 63 (79) Varázspont: 3486/2696 Pénz: 10643 arany Kép. pont: 41
Vérpont: 92/82 Pszi pont: 429/2145 Halhatatlanság: 15 %
Eddig összesen 4982 szörnyet (14 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 38 735 TP-t kaptál. Jelenleg 25 470 100 TP-d van. A következő szinthez még 6 529 900 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, groxmati varázstudó, dűneszellem. Jóllakottság: 462%. A 380. fordulódban 23469 arany került a bankszámládra. 25383 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/61 (+9%) ökölvívás: 41/34 (+2%) szúrófegyverek: 27/72
vágófegyverek: 29/4 (+2%) ütőfegyverek: *24/101 lőfegyverek: 21/46
dobófegyverek: 29/12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bogyógránát (#430) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
162,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 415
Kedvenc táborhely: 230,102
Kisebb kívánság: legutóbb 2022. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/23 Max életkor 1659 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/20
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/52 2. nyomkövetés: 42/49 (+20%) 3. mászás: 31/99
4. csapdakészítés: 33/60 (+7%) 5. csapdaészlelés: 29/68 6. gyógyítás: 28/10
7. titkosírás: 5/21 (+21%) 8. felderítés: 37/1 9. szörnyidomítás: 14/22
10. teológia: 179/70 (+41%) 11. taumaturgia: 98/97 (+11%) 12. szerencsejáték: 5/91
13. versengés: 21/37 14. harcművészetek: 40/53 15. zene: 136/68 (+50%)
16. szörnyismeret: 25/80 17. pszi: 40/87 (+16%) 18. zárnyitás: 31/50
19. vadászat: 24/25 (+6%) 20. vitalitás: 2/67 21. bányászat: 37/75 (+3%)
22. úszás: 19/15 (+17%) 23. főzés: 19/17 (+11%) 24. csapatmunka: 5/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91
1. sebzés bónusz: 5 6. regeneráció: 3 10. vp regeneráció: 5 12. halhatatlanság: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219)
mászol max. 55 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50)
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), Rém (#315), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 30 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (986,0) áldomás II (#169) (993,20) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (318,1,3)
Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem 2 (#188) hatalomvarázs (#220) harci induló (#443)
kí koncentráció (#69) papi aura (#377) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) puha ütés (#60) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> molgan (#284) tűzgolyó (#155) >> Rém (#315)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> Strissha (#528) ongóliant tombolás (#146) >> Rém (#315)
ongóliant tombolás (#146) >> halálelementál (#279) ongóliant tombolás (#146) >> viharóriás (#278)
ongóliant tombolás (#146) >> ragadozó (#292) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Harmincasok klubja (876): 1000. labirintus (0,0).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 107, 108, 109, 167, 170, 171, 193, 278, 318.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51, 52.
Kész: 3, 7, 8, 21, 23, 44.

HŐSTETTEID
A második morf invázióban megölt morfok száma: 774, az összesen kapott pontszám: 65700.
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt!
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 17. Szerzett pont: 878. Beállított erő: 0 Összpont: 57342

MAKRÓID (jelenleg 2 lehet)
1. makró parancsai: hh 2306, h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20.
2. makró parancsai: vv 28 182 224, vv 71 178 184, vv 188 220 443, v 84 283, vv 73 73 73, vv 73 69 377.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 136 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 392 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
337 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 csalánvirág (#582)
1 csillezsályalevél (#1253) 10 drótszőr (#37) 5 ében toboz (#578)
1 elf csont (#664) 1 fokhagyma (#403) 1 gyógykenőcs (#313)
12 isteni könnycsepp (#260) 1 mákrózsa virág (#56) 1 trix gyógypálca (#1704)
1 ytterium kőzet (#965)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165
50
51
52
53
54
55
(162,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(162,54) ekharion bébi (#768), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 33. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(163,52) 36. jellempróba, Dornodon oltár, ezoterikus mardel (#184), aranyfecske (#283), ryuku csapásvezető (#778)
(163,53) quwarg nagymester (#214), phua-kúp (#372), 46. jellempróba, Elenios oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(164,51) csápos otagi (#395), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 45. jellempróba, q. rohamosztagos (#242), aranyfecske (#283)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - 330. szinttől nagyjábóől megdupláztuk a TP mennyiséget, ami a szintlépésekhez kell.

Üzenet küldése a karakternek