34. forduló, Lady Arnella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 20. 12h:01'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2786
SZÁMLA : XXXX

LADY ARNELLA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-29] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 196.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[47,-28] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [47,-27] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy királygyík. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyengén megütöd a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített fabontó szójer. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel súrolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a fabontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+23 életerő.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy halálmadár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Moren Al Fun Talonnal. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy rájanyék trófea, egy evaporőr trófea és egy alattomos manó trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszablyát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[60 pontot használtál fel, van még 136.]

a 88 5285 1 átadod a 88. tárgyat az 5285. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzsisakot Moren Al Fun Talon részére. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 131 5285 9 átadod a 131. tárgyat az 5285. kalandozónak (9 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9 ubuk tüskét Moren Al Fun Talon részére. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

a 2 5285 6 átadod a 2. tárgyat az 5285. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Moren Al Fun Talon részére. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő technokolin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod a technokolin bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a technokolin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 96.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+22 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

KARAKTERLAP

Lady Arnella, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/4 Magasság: 154 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 108/70 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 62 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 3612 TP-d van. A következő szinthez még 388 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, drasmólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 (+1) szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bot (#4)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. gyógyítás: 11
4. vadászat: 8 5. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
árnymanó (#4), ember (#1)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 37.16 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 4 kaja (#2) 9 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,-28) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(47,-27) Leah oltár, 13. jellempróba, gátvakondok (#57), királygyík (#26)
(47,-26) fabontó szójerek (#71), halálmadár (#351), Moren Al Fun Talon (5285. kalandozó), technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek