150. forduló, 152. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 27. 9h:22'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. Minden varázserőd visszatért. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 1222. hetének nyerőszámai: 24, 10, 8. 10 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 44 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trikornis nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a trikornis jobb hátsó lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis farkát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 861 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! 289 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 278.]

bb 434 1 beraksz a bankba a 434. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

le 1562 1138 1753 leveszed/lerakod az 1562. tárgyat az 1138. tárgyat az 1753. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját.
Leveszed a Khór maszkját.
Elteszed a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 1562 1138 1753 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1138. tárggyal az 1753. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
A fejedre teszed a Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[46,63] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Nathan lábát masszírozza. Látsz egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,62] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drasmólyom. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [48,62] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alattomos manó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alattomos manó fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alattomos manó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alattomos manó jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 233.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[48,63] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a púpos burástya bal karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [49,64] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Han Mesterrel. Egy bőrpáncélt és egy mászókarmot visel. Ruházatát egy garokk trófea és egy fabontó szójer trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [48,64] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alattomos manó lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az alattomos manó bal karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alattomos manó inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 218.]

m 5 7 8 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra
[47,65] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gátvakond testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [46,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 613 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [46,63] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nathan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 203.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 11 16 17 mozogsz 11 16 17
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kölyök lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. [90 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 50 42 53 mozogsz 50 42 53
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 569 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [50. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán bal karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 2 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet, 1 trikornis szarvat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 purifikátor hájat és 1 remák szivet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [105 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 55 57 72 mozogsz 55 57 72
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 72 77 78 mozogsz 72 77 78
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tps 33 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: szk 104 360 361 keresed a 104. szörnyet a 360. szörnyet a 361. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 12, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 292 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 21 Merészség: 7/3 Magasság: 110 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 353/310 Jellem: gonosz (289) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 215/45 Pénz: 442 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 43/29 Pszi pont: 133/106 EFejl: 22
Eddig összesen 1548 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 724 TP-t kaptál. Jelenleg 765 499 TP-d van. A következő szinthez még 34 501 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/94 (+30%) ütőfegyverek: 27/17 lőfegyverek: 25/74 (+1%)
dobófegyverek: 4/94 (+150%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -13.); tüske (#22) max. 1 db (14 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 53. ponton
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/16 2. nyomkövetés: 32/89 (+23%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 14/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/89 6. gyógyítás: 12/88
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 15/78 9. szörnyidomítás: 6/29
10. teológia: 14/53 (+27%) 11. taumaturgia: 13/58 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 8/85 14. zene: 6/43 15. szörnyismeret: 24/10 (+33%)
16. pszi: 21/2 17. zárnyitás: 10/16 18. vadászat: 4/76
19. bányászat: 30/22 20. főzés: 9/50 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 1 dözmöng szív (#122) 1 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 20 drótszőr (#37) 4 gyenge méreg (#26)
1 ilkin érc (#232) 16 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
4 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 purifikátor háj (#269)
2 trikornis szarv (#198) 2 tüskecsapda (#242) 2 varkaudar csont (#1113)
6 vas dobónyíl (#189) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
61
62
63
64
65
66
(46,63) vérszomjas csüldő (#114), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 20. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128), vark. nekromanta (#173)
(46,64) Raia oltár, ork sámán (#345)
(47,62) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), drasmólyom (#60)
(47,65) gátvakondok (#57), Leah oltár
(48,62) alattomos manó (#756)
(48,63) púpos burástya (#92), oltár, 27. jellempróba
(48,64) alattomos manó (#756)
(49,64) mérges pókok (#20), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Han Mester (1512. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek