117. forduló, 119. forduló, Girmasupoz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. nov. 5. 22h:56'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1951
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GIRMASUPOZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,119] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+119 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+338 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. KP: vv 53 28 71 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 286.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-24 varázspont.] [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 284.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: vv 26 224 19 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 280.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] [+4% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 280.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] [+2% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: vv 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-24 varázspont.] [+3% teo] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 276.]

ba 761 nem támadod a 761. szörnyet
BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

t 761 1 támadod a 761. szörnyet
FT 761 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

t 694 1 támadod a 694. szörnyet
FT 694 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

t 261 1 támadod a 261. szörnyet
FT 261 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

kf 1138 kézbeveszed/felveszed az 1138. tárgyat
A fejedre teszed a Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 273 2 48 t. energia kisütése: 273 2 48
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 48 VP-nél kevesebb, 48 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 273 1 12 t. energia kisütése: 273 1 12
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 12 VP-nél kevesebb, 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
118
119
120

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+6% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

be 710 213 127 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Egészséged TF-elődött.] és egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 261.]

h 1755 840 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+840 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy varkaudar katona. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Mahmud Kalib. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 251.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 221 életpontot sebeztél. Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 35, gyógyulás: 27, összesen: -8 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 256 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 11, gyógyulás: 27, összesen: +16 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy mérgezett vasnyíl és egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+6% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 248 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+6% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rontasz. Energialándzsával megdöföd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+6% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+6% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérgezett vasnyíl, 2 fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy tolmokov-koktél és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [35 pontot használtál fel, van még 216.]

h 1755 600 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+600 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[200,120] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [201,121] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával jól megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Energialándzsával jól megszurkálod a vark. kardtáncos jobb karját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 327, gyógyulás: 142, összesen: -185 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar hírnök. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával megdöföd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 235 életpontot sebeztél. Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}


(Továbbmész...) [201,122] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kputtyintó csalán került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+6% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 8, gyógyulás: 36, összesen: +28 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 196.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[201,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+6% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. [+6% tau] Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 259 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 3 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 37, gyógyulás: 54, összesen: +17 ÉP}


Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 910 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Piromenyét, 1 Szerencsejáték, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 910 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 47 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered. Amikor a szirén megmutatja a másik teremben álló félkész építményt, nyilvánvalóvá válik számodra a következő feladat: be kell fejezned az oltár építését. Egy órád van rá. Az odakészített köveket egymás tetejére illeszted, az oszlopokat a megfelelő módszerekkel kitámasztod. Aztán épphogy félre tudsz ugrani a hirtelen leomló falak elől. Minden önbizalmad egy csapásra szertefoszlik. Ez kifogott rajtad. 910 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+6% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. [+6% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Energialándzsával többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 4 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 94, gyógyulás: 87, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hidra. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+6% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 121 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra bal hátsó lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a hidra két fejét is. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 242 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 42, gyógyulás: 45, összesen: +3 ÉP}


(Továbbmész...) [202,124] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy korallfövenyt. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[50 pontot használtál fel, van még 146.]

h 1755 840 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+835 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 141.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [35 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
A tengerben ilyen messzire úszni túl veszélyes lenne, megfulladnál!

(Továbbmész...) A tengerben ilyen messzire úszni túl veszélyes lenne, megfulladnál!

(Továbbmész...) A tengerben ilyen messzire úszni túl veszélyes lenne, megfulladnál! [0 pontot használtál fel, van még 106.]

h 1755 720 használod az 1755. tárgyat
Nincs értelme aranyat dodnod a ládikóba, mivel a varázsenergiád teljesen fel van töltve. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [35 pontot használtál fel, van még 71.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

ef 2 506 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 57.]

ef 16 512 energia fejlesztése 16
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 26, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a gránitelementál. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 3 kaját töm magába a káoszteknőc. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS V. (576. TUDATI KÉPESSÉG)
Tovább tökéletesíted azt, hogy éles harcban használd ki a tudati energiákat. Ennek következő lépcsőfoka ez a képesség. Ezután közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. Ez összeadódik a Tudati gyorsítás képességgel, azaz a tudati energiák összesen +2 balkezes támadásra adnak lehetőséget.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Girmasupoz, egy szőke hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr fanatikusa vagy. Papi hited: 177. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 118. fordulód.

Erő: 19 (41) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 116 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 68 (70) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (47) Védekezés: 98 (103) Menekülés: 15 % Életkor: 84/87 év
Egészség: 16 (34) Életpont: 717/621 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (67) Varázspont: 1137/1077 Pénz: 16376 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 36/17 Pszi pont: 156/295 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1146 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 805 TP-t kaptál. Jelenleg 1 791 575 TP-d van. A következő szinthez még 208 425 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, vezérfarkas, varkaudar vajákos. A 111. fordulódban 795959 arany került a bankszámládra. 802014 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 7/50 szúrófegyverek: 30/17 (+17%)
vágófegyverek: 11/8 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 7/59
dobófegyverek: 26/35 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); kábító nyilacska (#1590) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
202,124 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 952 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 23/3 3. mászás: 16/35
4. csapdakészítés: 14/86 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/22 6. gyógyítás: 9/12 (+12%)
7. titkosírás: 5/71 8. felderítés: 12/98 (+109%) 9. szörnyidomítás: 15/36
10. teológia: 53/16 (+41%) 11. taumaturgia: 61/52 (+148%) 12. szerencsejáték: 4/2 (+12%)
13. versengés: 10/48 (+36%) 14. harcművészetek: 10/51 15. zene: 21/46 (+12%)
16. szörnyismeret: 19/1 (+22%) 17. pszi: 22/96 (+1%) 18. vadászat: 27/77 (+12%)
19. bányászat: 20/42 20. úszás: 4/76 21. főzés: 12/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 8 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
gnóm szolgáló (#181), élőholt quwarg (#202), kputtyintó szörnyek (#9088) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165), massza (#217), varkaudar vajákos (#690), vark. kardtáncos (#693), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
ork sámán (#345), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), királyi őrjáratos (#7006), mutáns hegyitroll (#859), vérvágyó sólyom (#772)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 48 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (565,0) áldomás (#6) (502,0) feltámadás (#168) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
fürkésző szemek (#213) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
puha ütés (#60) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
káoszteknőc (#235) (hátas: 13 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
gránitelementál (#205) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): új. szürke kastély (547): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. városháza (685): új. tolvajcéh (699): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 68, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 12, 14, 16, 26, 35, 44, 46, 49.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 115. Szerzett pont: 13069. Beállított erő: 5 Összpont: 13069

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12719 TU szükséges.)
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 biami kvazárlándzsa ($568) 1 * cápafog (#833) 1 * energialándzsa (#1227)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) $1 vaskard ($2084)
Ütőfegyverek
7 csontpálca (#329) $2 harci kalapács ($174) 1 kőkalapács (#13)
1 Krogan buzogánya (#1561) $2 szöges bunkó ($8) 6 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 8 rövid íj (#107)
Lövedékek
$105 bronzhegyű nyíl ($94) $2 ezüsthegyű nyíl ($323) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
7 mérgezett vasnyíl (#187) 22 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
92 kábító nyilacska (#1590) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 14 tolmokov-koktél (#351)
17 ubuk dobónyíl (#138) 30 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 mentát korona (#1559) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * merénylő köpenye (#1728) 3 rejtőköpeny (#277) 1 ryuku vadászing (#1158)
Vállvédők
1 * cetbőr válltömés (#1091) 1 * tőrvető vállszíj (#1943)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kvazár kesztyű (#445) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) 1 fattylord deréköv (#1564) 1 * hoarián bőröv (#1341)
Nadrágok
1 Emma köténye (#835) 1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) $2 fekete bőrcsizma ($247) 1 ryuku csizma (#692)
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475) 1 uszony (#2125)
2 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ősplazma (#839) 1 * ryuku függő (#1322)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 aranylánc (#191) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 korinthai talizmán (#814) 1 * natharion gömb (#865) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
2 szerencsetalizmán (#366) $1 trófea nyaklánc ($196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex amulettje (#607)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) $1 Eldaran karkötője ($373) $2 ezüst papi karkötő ($308)
1 mászó-karperec (#392) 5 * obszidián karkötő (#229) 1 Thargodan karkötő (#1249)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
26 angyalok gyűrűje (#529) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 troglodita gyűrű (#907)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. napköve (#2637)
Löttyök és porok, tartóstul
25 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 238]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
58 fűszertartó (#210) [bennük 63 csepp sáfránypor (#211), fér még: 227]
19 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 354]
1 szent kehely (#257) [benne 4 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 6]
9 vizestömlő (#3) [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 63]
35 zöld üveg (#82) [bennük 51 csepp ragasztó (#83), fér még: 649]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 3 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504) 7 aranytű (#272)
1 argum szörnymágnes (#2503) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 19 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 8 ezüst kulcs (#184)
1 Fairlight szütyője (#2108) 5 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
41 fűszerkeverék (#1170) 272 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
5 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
47 kristályfolyadék (#449) 4 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182) 10 leviatángumó (#1757)
1 Ma'yia furulyája (#949) 1 mágikus hátizsák (#735) 17 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
4 moa katalizátor (#386) 1 moa kódfejtő (#2727) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy aranykulcs (#246) 9 nagy bronzkulcs (#185) 6 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 11 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 15 őskristály-szilánk (#1525) 46 pszi kő (#248)
1 Rahn ékkő (#701) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 Rodger profi üstje (#1168) 1 roxati zárfaló (#314) 5 sáfránykő (#979)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
$4 szent jogar ($150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 10 titkos teleportkő (#1387) 3 varázskő (#305)
3 varkaudar látógömb (#1107) 16 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 33 álompor (#396)
5 borkonyó bibe (#312) 4 csuklyavirág (#133) 2 dentor bőr (#551)
2 dözmöng szív (#122) 261 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
14 ezüstdarab (#326) 46 fekete gyöngy (#99) 6 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310) 12 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 47 gyöngymangó (#135) 3 halcsont (#390)
26 hattyútoll (#1222) 6 ilkin érc (#232) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 3 kék orchidea (#68)
2 lidércesszencia (#1074) 158 madártoll (#112) 3 moa burát (#384)
23 moa ékkő (#2718) 1 moa gyémánt (#385) 4 moa gyöngy (#378)
3 moa jádekő (#382) 4 moa obszidián (#380) 3 moa rubin (#379)
5 moa smaragd (#377) 3 moa üveggömb (#383) 4 moa zafír (#381)
28 óndarab (#85) 60 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391)
6 púderkő (#119) 6 rájabőr (#404) 5 remák szív (#264)
22 rézdarab (#70) 17 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
37 sallank karom (#128) 1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29)
2 szuperkötél (#209) 2 Thargodan esszencia (#328) 8 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 5 vámpírfog (#1221) 64 vasérc (#152)

Összsúly: 276.18 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 249 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (5 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
9 ekharion dárda (#1557) 4 esszenciakristály (#350) 888 gyógykenőcs (#313)
77 manakristály (#500) 2 ryuku mellvért (#689)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2313 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kábító nyilacska (#1590) 5 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst kulcs (#184) 2 fűszertartó (#210) 1 korinthai talizmán (#814)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 6 ragasztó (#83) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200 201 202 203
118
119
120
121
122
123
124
125
(199,119) varkaudar katona (#691), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 40. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270)
(200,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár, Chara-din rúnaköve, Raia szent lovagjai (#239)
(201,121) vark. kardtáncos (#693), Leah oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar hírnök (#686)
(201,122) kputtyintó csalán (#247), 22. jellempróba, Tharr oltár
(201,123) nekrofun (#173), korinthai amőba (#420), purifikátor császár (#393), hidra (#780)

Üzenet küldése a karakternek