101. forduló, 103. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 22. 15h:07'
EZ A 618. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
619. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,15] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

kno 9 2 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 233.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

kt 190 elkészíted a 190. tárgyat
Legyártottál 1 mérg. vas dobónyilat. [2 pontot használtál fel, van még 231.]

flh 10 22 felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal
Ok, FLH 10 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

d 17 1 eldobod a 17. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[139,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... A harmadik próbatétel a zsonglőrködés. Kezedbe veszed az apró labdákat, majd ügyesen a magasba dobálod őket. Megizzadsz, mire a homokóra az idő leteltét jelzi, de sikerült! Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 470 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [140,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Találsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Holdűző Vermithrax formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével felnyitod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 29, gyógyulás: 19, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (600. épület.)
[45 pontot használtál fel, van még 186.]

be 600 bemész a 600. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg.
- Üdv, barátom! A nevem Quillena. És benned kit tisztelhetek? - Bemutatkozol, és illendően megdicséred a gyönyörű villát.
- Hát még ha belülről is látnád! - dicsekszik az elf, és felvezet a márványlépcsőn. Tátott szájjal bámulod a rezidencia luxusberendezését, és egyenként megdicséred a különlegességeket, mint például az óriásira növelt nekrofun cserje, a kitömött tüskés harci gromak, a hatalmas kristálytömbbe fagyasztott sötét főgnóm és a vajúdó sörényes ubukot ábrázoló permanens illúzióvarázs. Vendéglátód étellel és itallal kínál, miközben a nagyvilág híreiről kérdezget. Szorgosan beszámolsz neki, igyekezvén elkápráztatni. Szóba kerül az alanori csatorna is.
- Szóval át akarsz jutni a csatornán? - csóválja meg a fejét az elf. Látod, ez igen kemény dolog! Mindenfajta vízialkalmatosságot kilőnek gyújtólövedékekkel és tűzlabdákkal a parti őrök. Az egyetlen megoldás az úszás. - elszörnyedve említed meg a csatornában nyüzsgő vércápákat, de az elf csak mosolyog. - Egy jó úszó és a víziharcban járatos kalandozó számára a vércápák csak könnyed testedzést jelentenek. No meg, a három mérföldes úszás során elég 10-12 vércápát megölni, a többi nem fog zaklatni, mert döglött társaikból lakmároznak. - nem vagy igazán meggyőzött, de azért makogva felteszed a kérdést:
- Hol lehet megtanulni úszni? - az elf egy darabig döbbenten néz rád, de aztán elkezd kacagni.
- Hát persze, már majdnem elfelejtettem, hogy a kontinens lakói milyen babonás félelemmel viseltetnek a víz iránt! Talán te már nem is tudod, de közel száz éve iszonyatosan elszaporodtak a torax férgek a nyílt vizekben, és a fürdések közel harminc százaléka halálos betegségekkel végződött. Az értelmes lények akkortájt csak esővizet és kútvizet, vagy mágusok által megtisztított folyóvizet használtak. A harminc évvel ezelőtt kezdődő száraz időszak óta, mialatt ezen a vidéken is csak vékony patakocskák maradtak a nagyobb folyók helyén, a torax szint a normális mérték alá süllyedt, a fertőzés esélye kicsi. Úszni azonban kevesen tanulnak meg még most is. Most azonban itt a nagy alkalom! - ezzel az elf kimutat a kertre, a gyönyörű medencére. - Szívesen megtanítalak, de csak akkor, ha megbizonyosodtam róla, hogy valóban képes vagy túlélni az átkelést. Az első teszt a legegyszerűbb: Hozz nekem három galachmitot! A környéken rengeteget lehet találni, de hogy hogyan, arra neked kell rájönnöd. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [354 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

1 13 15 16
2 17
14
18 19
23
3 12 21 20
22
4
24 25 39 33
26
5 11
34
10 38
6
28 29 30
7 27 31
37
8
36 35
9 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 66. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, északra 9 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[139,12] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [137,13] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy Pikoló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 151.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[137,12] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ.

(Továbbmész...) [137,11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 114.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vérbeli borzongás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 84.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 54.]

fog 57 273 elfogod az 57. szörnyet a 273. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 mozogsz nyugatra
[136,11] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 59, gyógyulás: 29, összesen: -30 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 44.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal megérinted a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 938 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel csak érinted a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ököllel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel súrolod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütöd az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. [20 pontot használtál fel, van még 24.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 243 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen (vagy ha nincs rajta pszi-acéltorony), akkor a rettegése miatt öttel lecsökken a védelme. A védelem csökkenés a papi hatalmad növekedésével nő egészen -20 védelemig. Elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy varányszem.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 41. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 21 (29) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 446/366 Jellem: gonosz (73) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 258/1 Pénz: 7922 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 17/3
Eddig összesen 669 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 235 TP-t kaptál. Jelenleg 353 531 TP-d van. A következő szinthez még 96 469 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/99 (+22%) szúrófegyverek: *20/101 vágófegyverek: 13/34 (+12%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 15/45 (+12%) dobófegyverek: 4/67 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); bumeráng (#249) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
136,11 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/65 (+11%) 2. nyomkövetés: 17/38 3. mászás: 9/24
4. csapdakészítés: 8/72 5. csapdaészlelés: 2/56 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 2/99 (+11%) 9. szörnyidomítás: 3/48 (+200%)
10. teológia: 14/59 (+32%) 11. taumaturgia: 3/18 (+41%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 (+9%) 14. zene: 5/34 (+26%) 15. szörnyismeret: 7/73 (+20%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 4/6 18. bányászat: 7/49 (+42%)
19. főzés: 1/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1013 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 166.24 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 galachmit (#310) 6 kaktusztüske (#114) 1 szögletes kő (#17)
8 tüske (#22) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 hatalom fülbevalója (#817)
7 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 6 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 rákfatty váladék (#333)
1 rókafarok (#124) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140 141
10
11
12
13
14
15
16
(136,11) élőholt quwarg (#202), friss csatamező (#262), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(137,11) gumifa (#38), 43. jellempróba, Leah oltár
(137,12) oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(137,13) Pikoló (#7010)
(138,12) kérődző etra (#368), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(139,12) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), purifikátor (#157)
(139,14) quwarg királynő (#153)
(140,13) fényűző villa (#600), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba, művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek