196. forduló, 198. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. júl. 28. 0h:58'
EZ A 1280. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
1281. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,62] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol Peaky-vel. Tharr elsőáldozója. Egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. kristályát, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgoró trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. {max. életpontja: 377.} 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon megintcsak összefutsz Peaky-vel. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1452. hetének nyerőszámai: 21, 2, 14. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sünmedve nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 241.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 211.]

fm 50 feltételes mászás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[72,61] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy főutcát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10750 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 89, gyógyulás: 20, összesen: -69 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Van itt egy Fossilium Occidentalis (818. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Peaky-vel. Tharr elsőáldozója. Egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. kristályát, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgoró trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [47 pontot használtál fel, van még 164.]

a 50 5242 100 átadod az 50. tárgyat az 5242. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 100 aranyat Peaky részére. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 mozogsz keletre
[75,59] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 fűszertartót. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 126.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A harci mágus nem tudott meglepni.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harci mágus fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a harci mágus bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harci mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. {GYD:} Ezüsthegyű lándzsával megdöföd a harci mágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a harci mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 95, gyógyulás: 27, összesen: -68 ÉP}

Felbukkan egy második hívatlan látogató is, egy dehidrátor!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a dehidrátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 1 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Gyors szusszanás után felkészülsz, hogy a harmadik szörnnyel is végezz, ami egy ryuku futárbérenc.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1 660 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 39, gyógyulás: 23, összesen: -16 ÉP}

Nagyszerű, most már nem fognak megzavarnai, áshatsz! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 mozogsz délkeletre
[76,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 105.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A quwarg királynő nem tudott meglepni.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy varkaudar bajnok!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Még van egy utolsó ellenfeled, egy ryuku futárbérenc!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc nyakát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Végre hozzáláthatsz a tényleges munkához! Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [12 pontot használtál fel, van még 93.]

m 3 mozogsz délkeletre
[77,61] A hegyvidéket síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 84.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Mielőtt hozzálátsz a munkához, körülnézel, zavartalanul tudsz-e dolgozni. Az óvatosság kifizetődő volt! A quwarg királynő nem tudott meglepni.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Alapos munkát akarsz végezni, a helyszíntől valamivel messzebb portyázó rémmel is végezned kell. Egy quwarg királynő!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Az utolsó szörny, egy varkaudar behemót oldalról támad. {támadása: 30.}

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Most, hogy megszabadultál a szörnyektől, mehet a földmunka is. Nem találsz semmi fontosat. [12 pontot használtál fel, van még 72.]

m 1 mozogsz északkeletre
[78,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol Bal Thasarral. Egy angyalok gyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy réz éjmedált, egy réz morfmedált, egy réz vadászmedált, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tünde tegezt, egy ulkor kötényt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy harcias morf trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy halálos morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [29 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi elementál fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 6, 17.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 27 (30) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 307/307 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (32) Varázspont: 394/1 Pénz: 180 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/4 Pszi pont: 43/9 EFejl: 32
Eddig összesen 1265 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 734 TP-t kaptál. Jelenleg 665 446 TP-d van. A következő szinthez még 134 554 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, vadász quwarg, quwarg nagymester. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 711 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/57 (+10%) szúrófegyverek: 18/12 (+8%) vágófegyverek: 16/44 (+12%)
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 14/91 (+12%) dobófegyverek: 23/50 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (220%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/83 (+15%) 2. nyomkövetés: 42/5 (+12%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 7/39 (+10%) 5. csapdakészítés: 14/33 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/12
7. gyógyítás: 51/72 8. titkosírás: 4/46 9. felderítés: 9/34
10. szörnyidomítás: 5/29 11. teológia: 15/3 (+18%) 12. taumaturgia: 24/87 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 3/42 (+18%) 15. harcművészetek: 27/0
16. zene: 6/28 17. szörnyismeret: 15/20 (+20%) 18. pszi: 5/35 (+3%)
19. zárnyitás: 1/18 20. vadászat: 8/14 21. bányászat: 6/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), áeratikus hasnyák (#243), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 86. Szerzett pont: 10406. Beállított erő: 0 Összpont: 10406

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7361 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
2 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108) 10 tüske (#22)
34 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst karkötő ($158) 2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 87]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 57 csepp ugh méreg (#166), fér még: 111]
1 vizestömlő (#3) [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16]
5 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
5 argumérc (#2632) 1 bordacsont (#16) 2 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
20 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 8 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 6 grifftojás (#179)
1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
8 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
4 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 39 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 5 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
3 pular kristály (#239) 2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264)
5 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 5 smirglilevél (#29)
19 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 12 + szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 2 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 73.88 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
85 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
3 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
4 tinta (#101) 2 tüske (#22) 13 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
58
59
60
61
62
63
(72,61) Fossilium Occidentalis (#818), főutca (#399), ház (#400), halálhozó (#419), útonálló (#130)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), sötét gnóm (#132), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,59) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Peaky (5242. kalandozó)
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), bibircsók-óriás (#120), harci mágus (#265), dehidrátor (#151), ryuku futárbérenc (#765)
(76,60) bíbor szulfagor (#358), Sheran oltár, Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), quwarg királynő (#153), varkaudar bajnok (#190), ryuku futárbérenc (#765)
(77,61) tintacsiga (#74), 34. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynő (#153), varkaudar behemót (#189)
(78,60) Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), manifesztátor (#124), Bal Thasar (5701. kalandozó), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek