Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 23. 0h:25' EZ A 1279. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD 1280. játékheted kezdete: júl. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1599 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: le 308 0 0 | leveszed/lerakod a 308. tárgyat |
* 2. KP: kf 229 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
* 3. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
kno 18 4 | képesség-növelés 18 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 6 502 | energia fejlesztése 6 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
f 385 | kísérletezel a 385. tárggyal |
f 281 | kísérletezel a 281. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a velociraptor testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a velociraptor fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 116, gyógyulás: 21, összesen: -95 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor farkát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 34, gyógyulás: 16, összesen: -18 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a vadtroll bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 37, gyógyulás: 29, összesen: -8 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a drasmólyom fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő torát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
kt 160 | elkészíted a 160. tárgyat |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Mallon jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Mallon vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A Mallon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ea 225 2 | eladod a 225. tárgyat 2 |
ea 128 6 | eladod a 128. tárgyat 6 |
pbe 5242 100 | beraksz a bankba 5242 aranyat a 100. szörnynek |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: tf 3 20 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. BP: le 229 0 0 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
* 4. BP: kf 308 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül. |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 27 (30) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 305/246 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (32) | Varázspont: | 394/0 | Pénz: | 86 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 43/37 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/38 (+8%) | szúrófegyverek: | 17/97 (+3%) | vágófegyverek: | 16/14 (+15%) |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 14/75 | dobófegyverek: | 23/34 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (220%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136 |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 130 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/68 | 2. nyomkövetés: | 41/76 (+14%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 7/29 | 5. csapdakészítés: | 14/23 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/12 |
7. gyógyítás: | 51/56 | 8. titkosírás: | 4/46 | 9. felderítés: | 9/34 |
10. szörnyidomítás: | 5/29 | 11. teológia: | 14/64 (+21%) | 12. taumaturgia: | 24/65 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/43 | 14. versengés: | 3/24 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 6/28 | 17. szörnyismeret: | 15/0 | 18. pszi: | 5/29 (+405%) |
19. zárnyitás: | 1/18 | 20. vadászat: | 8/14 | 21. bányászat: | 6/65 (+39%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1204. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
A Káosz Lordjai (#9147) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Chara-din hívők (#987), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kobudera (#8), jók (#990), manifesztátor (#124), áeratikus hasnyák (#243), Zinthurg (#180) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 69. Szerzett pont: 8056. Beállított erő: 0 Összpont: 8056 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7361 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
2 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 2 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 10 | nyílvessző (#108) | 35 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0) | ||||||||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 135 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 17 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
41 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
4 | argumérc (#2632) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
20 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 6 | grifftojás (#179) | |||
4 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | jégszív (#282) | 9 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kőszem (#304) | 3 | lajhár csont (#236) | |||
40 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 3 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 5 | smirglilevél (#29) | 15 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
12 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | tükör (#43) | ||
1 | vapár ág (#110) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 15 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 81.19 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 4 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 8 | pirkit (#153) | 6 | sallank karom (#128) | |||
4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 5 | madártoll (#112) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | raptor karom (#281) | 2 | rézdarab (#70) | |||
3 | spiritusz (#170) | 14 | ugh méreg (#166) | 1 | vassisak (#160) | |||
7 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|