92. forduló, 94. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 4. 21h:40'
EZ A 1249. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
1250. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,38] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)

kt 137 5 elkészíted a 137. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérg. ubuk tüskét. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

flh 9 176 felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal
Ok, FLH 9 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 223.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 215.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 187.]

gyk 123 20 gyakorolsz a 123. tárggyal 20 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 167.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[74,37] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíbor szulfagor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [22 pontot használtál fel, van még 145.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[73,36] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Quirov. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Quirov testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 64 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,35] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktusztüskét.
Követed az északra vezető elf nyomokat: [72,34] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 101.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 99.]

m 8 mozogsz északra
[72,33] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos tetű testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 89.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[73,34] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol Éjfátyol Kiara. Sheran elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy sötét kámzsát, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy dombi yeti trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Nim'rod, a Morfo. Tharr elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy pattanóböde trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,35] Folytatod sétádat a házak közt.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,36] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [30 pontot használtál fel, van még 59.]

ee 231 130 33 eladod a 231. tárgyat a 130. tárgyat a 33. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

ee 237 66 72 eladod a 237. tárgyat a 66. tárgyat a 72. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

ee 70 172 eladod a 70. tárgyat a 172. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

ee 101 166 677 eladod a 101. tárgyat a 166. tárgyat a 677. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

ee 70 30 105 eladod a 70. tárgyat a 30. tárgyat a 105. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 29 élelemszerzés 29 pontért
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sóhajtó dorony. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran elsőáldozója vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 15 Merészség: 7/1 Magasság: 154 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 217/217 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 75/36 Pénz: 64 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 537 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 646 TP-t kaptál. Jelenleg 109 538 TP-d van. A következő szinthez még 10 462 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, Yurk, a profi, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 20

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -4.); kerek kő (#19) (5 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 .); vashegyű nyíl (#176) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 28 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 7 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 20 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 3 12. versengés: 2
13. zene: 2 14. szörnyismeret: 4 15. zárnyitás: 3
16. vadászat: 17 17. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 2. fajt (max. 2 lépésig)
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 8 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 18 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot )
elfogod óriás skorpiót (#72) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 45.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 21. Szerzett pont: 2200. Beállított erő: 0 Összpont: 2200

Összsúly: 65.19 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gyenge méreg (#26) 10 kerek kő (#19) 6 tüske (#22)
5 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 2 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
3 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
32
33
34
35
36
37
38
39
(72,33) gyilkos tetű (#116)
(72,34) trikornis (#104)
(72,35) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(73,34) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Éjfátyol Kiara (3869. kalandozó), Nim'rod, a Morfo (4467. kalandozó)
(73,35) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399)
(73,36) Quirov (#975), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, orgyilkos (#131), útonálló (#130)
(74,37) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(75,38) alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek