Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A Nyugat Hadura
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
David Eddings A Nyugat Hadura című könyvének borítóképe.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala 2024 videók
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati védelem (546. tudati képesség)
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Lapötletek (64964)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kyra Morryster 46. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 29. 9h:47'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: júl. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5839
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 916
Extra forduló: 15

KYRA MORRYSTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Sonka Nery a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 mákrózsa virágot. A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, barna szemû ember nõvel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész. Az 1. napon összefutsz egy tüsi aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Tharr követõje. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy ork sámán trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Meztic. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+94 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy rájanyék nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegõbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 134 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]


m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[97,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledõt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a spagulár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [98,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [98,90] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 191 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Találsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
[99,91] Még mindig dombos terepen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 191 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rõtmanó berzerker lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rõtmanó berzerker rõt pofáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker karmaival felhasítja a bõrt a bal karodon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a rõtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rõtmanó berzerker meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rõtmanó berzerker trófeát. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerõ.)

(Továbbmész...) [98,92] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találkozol egy meghatározhatatlan színû hajú, izzóan vörös szemû gnóm férfival. Bõre mélykék színû. Fairlight eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Fairlight köpenyét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy spagulár! Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Psycho Marvin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [97,92] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levõ varkaudar szablya felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.

(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] Látsz egy mély szakadékot. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[96,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elõl. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén jobb elsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [96,93] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. 374 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [97,93] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 mozogsz keletre
[98,93] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. (ld. enc.) Van itt egy kolostor (555. épület.). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 107.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Elmagyarázod, hogy vándor utazó vagy, békés szándékkal, és szállást keresel. Az ajtó kinyílik, és egy egyszerû ruhába öltözött szerzetes áll elõtted. - Fáradj be - mondja. Odabent a rend fõnöke fogad. Elmondja, hogy ez egy szerzetes kolostor, a világtól elzárva élnek, meditálva, a harcmûvészetet gyakorolva, tökéletesítve. Bár nem nagyon van nekik se mit a tejbe aprítani, szívesen megosztják veled, amijük van. Vizet, kenyeret és sajtot hoznak, amit jóízûen elfogyasztasz. A szerzetesek ezután elmondják, hogy hogyan gyakorolhatsz náluk. Ha az ökölvívásban eléred a 3. szintet, megkezdheted a harcmûvészetek elsajátítását. Ezáltal megismerheted szunnyadó belsõ energiáidat, és védelemre, gyógyításra is felhasználhatod. Ez az erõ a kí. A kolostor bármikor szívesen tanít egy kisebb összegû, mintegy 50 aranyat kitevõ summa fejében. Ha már ismered a kí-t, segítenek a fejlesztésében, a harcmûvészetek elsajátításában. Ha legközelebb tanulni akarsz a szerzetesektõl, akkor ezt automatikusan megteszed, ha bemész egy kolostorba (és van nálad elég pénz). Ez nem biztos, hogy azonnali fejlõdést jelent, kétszer, magasabb szinten háromszor-négyszer is meg kell látogatnod a kolostort, hogy a harcmûvészet szakértelmed eggyel megnõjön. A kobuderák gyorsabban tanulnak. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 42.]
be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

t 65 1 támadod a 65. szörnyet
FT 65 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 37.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 2. BP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 24.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A tûzfõnixed vágyakozva néz a pirkitedre. Megkínálod egy darabbal, amit örömmel elnyel. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +14 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következõ körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.



KARAKTERLAP
Kyra Morryster, egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõ vagy. Elenios hittérítõje vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

 Erõ:17 (20)  Szint:12  Merészség:7/5 Magasság:137 cm 
 IQ:24  Támadás:11  Agresszió:3 Testsúly:65 kg 
 Ügyesség:13 (14)  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:16  Életpont:164/119  Jellem: jó (122) Tul. pont:
 Szerencse:21 (24)  Varázspont:311/52  Pénz:33 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/3   Pszi pont:61/0      EFejl:
Eddig összesen 129 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1933 TP-t kaptál. Jelenleg 26533 TP-d van. A következõ szinthez még 6467 TP szükséges. Trófeáid: rõtmanó berzerker, sötét gnóm, pattanóböde.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1/0   ökölvívás: 8/24 (+15%)   szúrófegyverek:1/0
  vágófegyverek: 14/86 (+26%)   ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek:1/78
  dobófegyverek: 9/58       

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6/73   2. nyomkövetés: 11/40 (+43%)   3. mászás:2/14
  4. csapdakészítés: 4/12 (+20%)   5. csapdaészlelés: 1/0   6. gyógyítás:5/24
  7. titkosírás: 1/0   8. felderítés: 1/0   9. szörnyidomítás:3/0
  10. teológia: 4/61 (+13%)   11. taumaturgia: 14/53 (+24%)   12. szerencsejáték:1/0
  13. versengés: 1/0   14. harcmûvészetek: 4/99 (+399%)   15. zene:1/0
  16. szörnyismeret: 9/31 (+27%)   17. pszi: 7/50 (+18%)   18. vadászat:4/43
  19. bányászat: 4/60 (+18%)       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goldugar (#65)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) 
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)gyóntatás (#56, 10 VP)a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)bûvölés (#20) (92,1)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezõn keresztül.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bíbor erõöv (#291) 1 * császári kesztyû (#723) 1 * gromak páncél (#270)
1 * kvazár sisak (#266) 1   ryuku mellvért (#689) 3   ryuku nadrág (#691)
2   tankány karom (#237) 1 * topáz erényöv (#731) 2 * varkaudar csizma (#317)
1 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
2   ezüsttõr (#322) 1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127)
1   mérg. vas dobónyíl (#190) $3   orgyilkos tõr ($225) 1 * rövid kard (#171)
1   tolmokov-koktél (#351) 15   tüske (#22) 41   ubuk tüske (#131)
1   varkaudar szablya (#516) 1   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1   gyöngysor (#192)
1   örökkéval. rubinja (#900) 2 * ritualista amulett (#708) 2 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * umbatari karkötõ (#278) 1 * zafír medallion (#514)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 6   deus ex machina (#1)
2   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   moa katalizátor (#386)
1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273)
1   tüskecsapda (#242) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
13   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 156]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 1 korty víz (#27), fér még: 59]
1   zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
22   álompor (#396) 3   aurach fog (#657) 30   csuklyavirág (#133)
6   fõnixtoll (#563) 3   galachmit (#310) 3   gyöngymangó (#135)
4   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 5   madártoll (#112)
1   mákrózsa virág (#56) 1   moa gyémánt (#385) 1   moa jádekõ (#382)
1   moa obszidián (#380) 1   moa rubin (#379) 1   moa smaragd (#377)
1   moa üveggömb (#383) 4   mocsári penke (#148) 2   pirkit (#153)
1   purifikátor háj (#269) 10   sünmedve tüske (#14) 1   Thargodan esszencia (#328)
11   varkaudar csont (#1113) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 57.29 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
350 arany (#50) 1 pirkit (#153) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 3 aurach fog (#657)    



E körben tett lépéseid térképe

(96,92) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(96,93) északi aurach (#350), oltár
(97,87) rájanyékek (#58)
(97,88) spagulárok (#82), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár,
manaelementál (#290)
(97,92) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), vaskohó (#155)
(98,89) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(98,90) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, Leah oltár
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Psycho Marvin (5213. kalandozó)
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253)
(99,91) Leah oltár, érclelõhely, mélységi grittangok (#103), rõtmanó berzerker (#369)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.