Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az elfekről általában
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Az elfek az erdők kecses léptű, hegyes fülű, karcsú lakói. Jól bánnak a lő- és dobófegyverekkel, kiváló nyomkövetők és nagyon ügyes vadászok: egy elf íjával senki sem mer szembenézni, akár három hetes nyomokat is megtalál, így hát élelemszerzésre lényegesen kevesebb energiát kell pazarolnia." - a Túlélők Földje szabálykönyvéből
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala 2024 videók
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64965)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Varelse 40. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 10. 9h:33'
EZ A 47. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD
48. játékheted kezdete: aug. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5681
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1621
Extra forduló: 17

VARELSE KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,19] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 1 éve vagy a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy lila brekk nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 192.]


tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erõsebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem õrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed a deus ex machinát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [teológia: 1. szint.] (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 mozogsz délkeletre
[34,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 147.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy százfogú! (ld. enc.)

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontkéssel jól megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa a levegõben csattan. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[35,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vízionár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vízionár puha bõrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Maga a levegõ sûrûsödik össze, és változik félelmetes levegõ-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegõbe. Nem kapsz levegõt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyûjtve, az agykérgedet védetté teszed a külsõ beavatkozással szemben. A következõ pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltûnik! Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a vízionár fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sullár lihegõ pofáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [36,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett csontlepke. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 44 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 113.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy topránypolip! (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bõrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 99.]

m 1 mozogsz északkeletre
[37,20] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 smirglilevelet. [13 pontot használtál fel, van még 86.]

rm 171 29 rombolsz a 171. tárggyal a 29. tárgyat
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[38,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévõ távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,22] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,23] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. [36 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,24] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívõi építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledõt. Csak egy sebesült púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a púpos burástya bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 193 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledõt. Csak egy surranó kígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra ugrasz. Csontkéssel eltalálod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bõrt. 30 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 38.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 67 keresed a 67. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy húsevõ magszimot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Mostantól lehetõséged van a varázspont hatékonyabb beosztására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következõ körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT)
A sötét mágia követõi nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat elmondásakor elszívod a környezõ növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sûrûbb a növényzet az adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerõd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül.

TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erõsséged szempontjából.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerû, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élõ elefánttestû, kígyópikkelyes, bikafejû szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elõl jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztõrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepõdj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregbõl egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élõ szárazföldi puhatestû félelmetes erõvel tudja áldozatát fojtogatni. Mielõtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következõ VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejezõ parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész).



KARAKTERLAP
Varelse, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas árnymanó férfi vagy. Bõröd sárga. Leah követõje vagy. Ez a 40. fordulód.

 Erõ:12 (14)  Szint: Merészség:5/5 Magasság:107 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:41 kg 
 Ügyesség:21 (22)  Védekezés:21  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:14  Életpont:125/62  Jellem: gonosz (5) Tul. pont:
 Szerencse:15  Varázspont:19/9  Pénz:358 arany Kép. pont:
Eddig összesen 145 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 657 TP-t kaptál. Jelenleg 10512 TP-d van. A következõ szinthez még 1488 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 10   dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: csontkés (#11) << rövid kard (#171)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 2   3. lopás: 4
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 3   6. csapdaészlelés: 3
  7. gyógyítás: 8   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 1
  10. teológia: 1 (+1)   11. zene: 1   12. szörnyismeret: 1
  13. zárnyitás: 6   14. vadászat: 6   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a törpéktõl (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektõl (1) bármit, az elfektõl (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) 

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1   kis bõrpajzs (#45) 1 * láncing (#222) 1   Mágikus Koponya (#279)
1   mászókarom (#78) 1   rákpajzs (#98) 1 * sötét kámzsa (#699)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1 * bumeráng (#249) 1   csontkés (#11) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 5   ubuk tüske (#131)
1 * vadászkés (#1264) 1   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   furulya (#233)
1   hebrencs csapda (#147) 2   kaja (#2) 1   kötél (#92)
2   kristálygömb (#265) 1   távcsõ (#42) 1   tüskecsapda (#242)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 32]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 3   antilopbõr (#48) 1   bakkura bõr (#95)
1   bordacsont (#16) 5   drótszõr (#37) 1   evaporõr háj (#105)
1   grákóbõr (#41) 1   grifftojás (#179) 2   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33) 8   madártoll (#112)
4   magszim bél (#103) 1   mákrózsa virág (#56) 6   móri gyümölcs (#116)
1   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21) 2   pirkit (#153)
4   rézdarab (#70) 17   sallank karom (#128) 6   smirglilevél (#29)
16   sünmedve tüske (#14) 2   surranó kígyó bõr (#47) 1   szárnyas hernyó (#69)
1   vadász tatu bõr (#15) 6   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 38.73 kgMegterheltség: 101%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kis bõrpajzs (#45) 1 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bõr (#47) 2 vízionár szem (#102)    



E körben tett lépéseid térképe

(34,20) Raia rúnaköve, Raia oltár, mély kút (#93), százfogú (#53)
(35,20) vízionárok (#66), 30. jellempróba, Dornodon oltár, sullár (#101)
(36,21) csontlepke (#746), Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86)
(37,20) sünmedve (#33), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Sheran oltár
(38,21) Dornodon oltár, 26. jellempróba
(39,22) Dornodon oltár
(40,23) Tharr oltár
(41,24) Leah oltár, púpos burástya (#92), surranó kígyó (#30)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Varelse 40. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
umor-pióca (#63) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) evaporõr (#69)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) bombagoly (#79)
spagulár (#82) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) emberevõ (#119)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) karmazsin huhogó (#185) massza (#217)
halálmadár (#351) nektoraf (#355) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) bunkósbot (#9) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) távcsõ (#42)
királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49)
arany (#50) bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57)
csontszablya (#64) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94)
bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) evaporõr háj (#105) rövid íj (#107)
nyílvesszõ (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkõ (#119) bronzpenge (#126) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) koponya szimbólum (#139) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) vassisak (#160)
ugh méreg (#166) uzbány csõr (#169) rövid kard (#171) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
vas dobónyíl (#189) aranygyûrû (#193) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) láncing (#222)
orgyilkos tõr (#225) obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231) furulya (#233) tüskecsapda (#242)
fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) kristálygömb (#265) sárga erõöv (#276)
umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) bíbor erõöv (#291) rézgolyó (#343) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötõje (#373) szent tölgyfa (#393) aranypikkely (#415) szent liget (#439) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701)
rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) vadászkés (#1264)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
&d@KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.