Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Raken lovas
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Az idegen, távoli kontinensről érkezett seanchan sereg legveszélyesebb felderítői a rakeneknek nevezett repülő gyíkok lovasai egész életükben erre a hivatásra készülnek. Mégis általában csak a nők és a fiatalok képesek túlélni a levegőben való száguldást.
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Legendák Viadala 2024 videók
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (24)
Lapötletek (64965)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Wise of Spirit 282. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. nov. 22. 9h:31'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4308
SZÁMLA : #4510
ZSETONOK : 603

WISE OF SPIRIT KALANDJAI


1263 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,77] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 48. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemû gnóm férfival. Bõre gránitszürke. Tharr fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Mentális auráját felismered, semleges jellemû az alávaló. Összeismerkedtek. Az õ neve Hooligan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kihívod Hooligant egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 60. napon összefutsz Doloressel. Õ Aldaer di'Messetar felesége! Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy háború gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy derit sodronynadrágot, egy Huddens kesztyûjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyûrût, egy gránit szimbólumot, egy kráken gyûrût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbõr övet és egy tükörpáncélt, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét, egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy Raia angyala trófea, egy tollaskígyó trófea és egy mópat gigász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy krathan pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemû az alávaló. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Kihívod Dolorest egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 62. napon találkozol egy szõke hajú, kék szemû, bajuszos alakváltó férfival. Tharr püspöke. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy két kard szimbólumot, egy gromak páncélt, egy ónix masszavadítót, egy ezüst papi karkötõt és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az õ neve Stephan Severin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kihívod Stephan Severint egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 74. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû zörgõ csontú ember nõvel. Fekete a bõre. Egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pikkelyes ptog trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz. A 80. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû ember nõvel. Fekete a bõre. Leah tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy vas fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát és egy kígyóbõr kesztyût visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Ódon sírhantok gyûrûjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Syndi McLoad. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kihívod Syndi McLoadot egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikõtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el elõbb, és gyõzelemittasan lenyomod! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 80. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, piros szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Elenios korlátlan hatalmú fõpapja. Egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyûrût, egy rinóbõr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût és egy vortex talizmánt, egy zangrozi csizmát, egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Éjvadász trófea, egy hótarantula trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz. A 101. napon újból összeakadsz egy copfos aranyhajú, piros szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész. A 102. napon összeakadsz egy világoskék hajú, izzóan vörös szemû elf férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Leah eljövendõ papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Nem tûnik túl barátságosnak. Odébbállsz. A 108. napon újból összeakadsz egy copfos aranyhajú, piros szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Otthagyod a másik kalandozót. A 119. napon összeakadsz egy tüsi õsz hajú, szürke szemû elf férfival. Bõre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyût, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy ulkor kötényt és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy õsdentor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Ezüstkarom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kihívod Ezüstkarom egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az idõjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából, és egy ideje már csak hullik és hullik az égi áldás. Semmiben sem hasonlít az eddigi jótékony záporokra, mellyekkel megfáradt napjaidon színültig tölthetted kiürült vizestömlõdet, annál sokkal hidegebb és hol nehezebb, hol pedig könnyed szárnyakon repkedõ csapadék zúdul alá az égbõl. Hó esik. Mindaz, ami eddig csak a legmagasabb hegységek legkiemelkedõbb csúcsain fordulhatott elõ, most már a legalacsonyabban fekvõ síkságokat sem kíméli: hópelyhek vonják egységesen fehérré, és simává a tájat. Olyan dermesztõen hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik, a levegõ megváltozott szövetébõl font csápok pedig könnyedén benyúlnak a ruhád alá, csak hogy jobban nyomatékosítsák: valami megváltozott. Testfelületed minden egyes pontja a hidegtõl dermedten olyanná válik, mint a Purídian szigeti liba bõre. Talán megállítható a folyamat, talán reménykedhetünk még abban, hogy visszatérnek valaha a melegebb évszakok. Ennek csak a közel-távoli jövõ a megmondhatója...

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2004. nov. 23., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ olimpiákhoz képest, hogy most a védettséget ugyanúgy számoljuk, mint a normál játékban, azaz "leosztjuk".] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. K.T.-dnek mostantól új vezetõje van: Silverstrone. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Döbbenten nézel körül. A hó olvadozik, a sötét felhõk szétoszlottak, és a nap ragyogó sugarai kandikálnak elõ. A szörnyek békésen legelésznek ill. falják egymást, már nem vacognak. Igen, semmi kétség, tavaszodik végre! Véget ért volna a jégkorszak? Bezáródott a térkapu? Hihetetlen! Egy pillanatig szomorkodsz rajta, hogy nem láthatod többé az egzotikus jéglényeket, de csak egy egészen rövidke pillanatig. Azután táncra perdülsz, ünnepelve az egészen új és egészen különleges tavaszt. Minden varázserõd visszatért. (+28 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Amíg jellemed nem megfelelõ, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 622.]


h 1 170 40 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 883 TU szükséges. (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 572.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 569.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 529.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 489.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 449.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 409.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 369.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 329.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 289.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kardfogú fülemüle. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 249.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]


tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 26, 5. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Közös Tudatotok ismét fejleszthet új képességet! (ld. enc.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következõ körben tehát 623 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY)
A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémbõl készült, dobozra emlékeztetõ varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekbõl is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétõl, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerû újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezõre fog repíteni a veszélytõl, véletlenszerû irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintû vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettõl kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot.

A VÉGTELEN MEGISMERÉSE
Eljutott végre a Közös Tudatotok addig a pontig, hogy szabadon képesek vagytok barangolni a kasztroplanáris térben. Megismertétek elmétek határait, uraljátok a szellemeteket. Bár további képesség fejlesztésére már nincs lehetõségetek, az EF parancsot továbbra is használhatjátok. Ez fõként akkor fontos, ha van valamilyen képességetek, amely az EF-felt TU-któl függõen mûködik. Azonban vigyázz, a mostantól számított huszadik fordulóban (a forduló végén) az EF-ed nullázódik, majd ezután minden huszadik fordulóban ismét. Ha ez alatt az idõ alatt sikerült legalább 30 TU-t fejlesztened a képességbe, a nullázódáskor kapsz +1 TNO-t és +1 KNO-t. Tehát ez alatt az idõ alatt mindenképp érdemes 30-at fejleszteni, de ha KT képességed szempontjából kedvezõ, lehet akár többet is. Fontos: tetszõleges KT kérheti e 20 forduló kitolását egészen 30 fordulóig, de ez ezután az egész KT-ra érvényes lesz, és késõbb nem változtatható meg. A kitolásnak elõnye, ha esetleg nagyon sok EF-elésnél is csinál valamit a képesség, akkor jobban ki tudjátok használni (pl. Ezüst Kígyók), hátránya, hogy ritkábban kaptok TNO-t és KNO-t. A fejlesztéssel új képességet nem tudtok kifejleszteni, tehát mostantól az örökkévalóságig a 14., a "Végtelen megismerése" nevû képességet fejlesztitek. A fentieken kívül, a 13. képesség kifejlesztésével együtt megkaptok három képességet, ezek a gyógyító totem, önismeret és a butaság ára. Következzék ezek rövid leírása. Gyógyító totem. Használat: EK 116 <életerõ%> <gyógyító varázslat>. Ha az életerõd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerõ% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki. Önismeret. A karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következõ szint eléréséhez milyen elõrehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nõnek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani. A butaság ára. Az EK 273 <határ> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségû varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlõdik a megfelelõ szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségû varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül. A 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is. A beállítások üres EK 273-mal törölhetõk.

ESKÜVÕ
Mostantól lehetõség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyûrûre és Elenios egy papjára ill. papnõjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyûrûk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz elõször is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvõ: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezõn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezõn - és összeadja a párt. A ceremónián nézõként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezõn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyûrû. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetõk. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyûrû elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélõk Földjén születtél.

KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN
A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következõképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az elõzõ 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévõ képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekbõl is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetõség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amibõl a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul.



KARAKTERLAP
Wise of Spirit, egy õsz hajú, csillogó szemû ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Tharr kisebb avatárja vagy. Papi hited: 889. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

 Erõ:38 (42)  Szint:17  Merészség:8/1 Magasság:172 cm 
 IQ:30  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:32  Védekezés:22  Menekülés:35 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:16  Életpont:269/264  Jellem: gonosz (2) Tul. pont:
 Szerencse:73 (70)  Varázspont:117/113  Pénz:0 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:21/8           EFejl:
Eddig összesen 755 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 246888 TP-d van. A következõ szinthez még 13112 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg királynõ, élõholt quwarg. A 277. fordulódban 2921 arany került a bankszámládra. 3067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3/75   szúrófegyverek: 23/32   ütõfegyverek: 1/55
  lõfegyverek: 18/66   dobófegyverek: 2/33 (+11%)    

Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 20%;
Szkander vereségeid: 1 gyõzelmeid: 4

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22/39   2. nyomkövetés: 47/86   3. lopás: 2/35
  4. mászás: 3/17   5. csapdakészítés: 15/96 (+5%)   6. csapdaészlelés: 2/96
  7. gyógyítás: 64/41   8. titkosírás: 32/30   9. felderítés: 7/67
  10. teológia: 2/29   11. taumaturgia: 12/92 (+1%)   12. szkanderozás: 20/25 (+10%)
  13. szörnyismeret: 2/88   14. zárnyitás: 8/0   15. vadászat: 20/56
  16. bányászat: 2/91        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), trikornis (#104)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1 * fekete bõrcsizma ($247) $1 * kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * kis vaspajzs (#159) $3   sárga erõöv ($276) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
$3   tankány karom ($237)        
Fegyverek és lövedékek
1   csontpálca (#329) 1 * fúvócsõ (#20) $2   göcsörtös bunkó ($123)
1   hosszú íj (#111) 10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1 + kõkés (#6) $1   orgyilkos tõr ($225) 25 * tüske (#22)
$1 * vashegyû lándzsa ($182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany masszariasztó (#437) 1 * két kard szimbólum (#144) $1 * ónix masszavadító ($438)
2 * trófea nyaklánc (#196)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
3   deus ex machina (#1) 9   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
1   kis vaskulcs (#40) 1   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
5   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
1   huhogó bibe (#332) [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1]
11   sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 197]
3   uzbány csõr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 32]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 11 korty víz (#27), fér még: 49]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 4   dorony tüdõ (#212) $2   evaporõr háj ($105)
6 + fõnixtoll (#563) $1   gromak bõr ($268) 1   gyöngymangó (#135)
4   ilkin érc (#232) 17   madártoll (#112) 8   moa burát (#384)
3   moa gyöngy (#378) 2   moa jádekõ (#382) 1   moa obszidián (#380)
3   moa üveggömb (#383) 2   moa zafír (#381) 1   ovimon-bogyó (#207)
$2   pirkit ($153) 6   púderkõ (#119) 4   ramit kõ (#226)

Összsúly: 39.03 kgMegterheltség: 41%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 spiritusz (#170) 4 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(105,77) kardfogú fülemüle (#146)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól az öregedést okozó lényekre is lehet feltételes támadás parancsot kiadni, mégpedig az FT 9095 paranccsal.
* A cirkusz szellemkastélyában élõ és mindennapjait a kalandozók ijesztgetésével töltõ ryukuevõ szörnyeteg étrendjét kibõvítettük pár tárggyal. Például most már nem finnyáskodik a ryuku kalapács láttán sem.
* Az internetes fordulókban ezentúl, ha olyan tárgyra való hivatkozás szerepel a karakterlapodon, amit eddig még nem ismertél, a tárgy neve helyett a "valami" szóval találkozhatsz [pl. lopsz elfektõl (2) valamit (#1159)].
* A Pöröly Rend olimpiáján elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).
* A Védõnõvér és a Maffiózó "szörnyek" immúnissá váltak a halálos érintés varázslatra.
* Mostantól azokat a nem átadható tárgyakat, melyekre HU parancsod van, azonnal belehajítod az aranytermõ ládikába. Ezenkívül, ha be van telve a hátizsákod, mégis fel szeretnél venni valamit, a hulladéknak kijelölt nem átadható tárgyakat is elhajítod, hogy helyet csinálhass a hátizsákodban.
* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.
* Az álompor és a fény szentélye mostantól nem törli a ligás Feltételes Támadás parancsot (9900 feletti számok).
* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.
* Ezután ha olyan tárgyat kapnál az aukcióról - legyen az vásárlás, visszavonás, vagy eladatlan tétel visszaszolgáltatása -, amire HU parancsod volt kiadva, a HU jelzés törlõdik, és a tárgyat nem dobod el.
* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.
* Kibõvült az FTV lista. Az eddigi 39 helyett 59 szörnyre és kalandozóra kiadott feltételes varázslat beállítást használhattok.
* A mérleg rosszul mért a 10 dkg-nál könnyebb tárgyaknál. Kijavítottuk.
* A szent szimbólumok mostantól nem foglalnak helyet a nyakláncok között.
* Ha valaki kilép egy Közös Tudatból, vagy bármi egyéb módon olyan KT állatra tesz szert, amely csak az adott KT tagjainak engedelmeskedik, nem sokáig tudja kordában tartani azt. A következõ fordulója elején az állat szélnek fog eredni.
* Akik lelépték már a 25. fordulójukat és nincs lemaradásuk, enciklopédiát kapnak arról, hogy mostantól lehetõség van extra fordulók lépésére. * Az FTV parancsban lény helyett most már szintet is lehet megadni. Ekkor a legalább ilyen szintû lényekre fogod ezt a varázslatot használni. A konkrét lényre kiadott FTV-nek mindig nagyobb prioritása van, mint a szintre kiadottnak. A szint 10 és 89 között lehet (és ebbõl következik, hogy 10 és 89 közötti sorszámú szörnyekre nem tudsz direkt FTV-t kiadni).
* Az olimpiai jelentkezés után a visszaélések elkerülése végett semmilyen tárgyat nem lehet a boltban eladni. Ez valamiért eddig csak a fegyverekre mûködött, mostantól a többi tárgyra is. Ez azért van így, hogy mások ne jelentkezhessenek ugyanabban a nadrágban, karkötõben, stb.-ben az olimpiára, mint amiben te tetted.
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.