Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Intelligenciapróba
(Ősök Városa esemény)
Küldd el képeslapként!
"Vajon mire gondolhatott e feladvány tervezője? Ha a vörös gombokat választom, talán megtalálom megbízómnak, a szint helytartójának elrabolt fülbevalóját... De ha a kék gombok kombinációval kísérleteznék, a kevesebb lehetőség miatt nagyobb esélyem lenne a túlélésre..." - hosszantartó töprengés egy kaland intelligenciapróbája előtt
Nézz szét a galériában!
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Lapötletek (64964)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
West 49. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 9h:18'
EZ A 191. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
192. játékheted kezdete: nov. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3844
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 10
Extra forduló: 17

WEST KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,4] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy mirtuszkoszorút és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy sötét gnóm trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Sárkányszikla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz Dr. Othsamahrral. Sheran hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy halálmadár trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy tüsi õsz hajú, szürke szemû gnóm férfi. Bõre sárga. Leah hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy rinóbõr övet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy lajhárlord trófea, egy sötét fõgnóm trófea és egy kérõdzõ etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. A 7. napon találkozol Laraxiorral. Elenios hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy szem szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût, egy tünde tegezt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy Quirov trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy lajhárlord trófea díszíti. Homlokán a következõ jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 15. napon megintcsak találkozol Dr. Othsamahrral. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 21. napon ismét összefutsz Dr. Othsamahrral. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)


v 6 2 5 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[72,3] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát.

Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû elf férfival. A bõre kreolszínû. Felszerelését egy szépen megmunkált furulya díszíti. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy troll ritualista trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Öngyilkos Álom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,2] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy fõutcát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Kinyersz egy alkalmas útonálló trófeát. 85 tapasztalati pontot kaptál.

Találkozol Abdullal. Tharr püspöke. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [73,1] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 189.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 89 elkészíted a 89. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpajzsot. [60 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 88 elkészíted a 88. tárgyat
Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 64.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlõt, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[74,0] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Elhajítod a vacak útonálló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ vadtroll trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [75,0] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldõ. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldõ szõrtés kinövését. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,-1] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy sörényes ubuk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyû lándzsával eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis vadtroll trófeát, és kinyersz egy alkalmas sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Elmúlt az áldomás hatása. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 15 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 25.]

m 4 mozogsz délre
[76,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ormánygõtét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következõ körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kõkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértõ, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kõkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az õ bõre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erõ lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyû elbánni vele. Állítólag a tûz a legjobb módja az elpusztításuknak.

VÉRSZOMJAS CSÜLDÕ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélybõl óriási csápok törnek elõ, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldõ sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerûen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsõbõl kilõdd õket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésû lövedékekkel fogsz mészárolni.



KARAKTERLAP
West, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követõje vagy. Ez a 49. fordulód.

 Erõ:15 (17)  Szint: Merészség:6/3 Magasság:185 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:71 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:16  Menekülés:35 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:15  Életpont:126/68  Jellem: semleges (-16) Tul. pont:
 Szerencse:13  Varázspont:29/14  Pénz:9 arany Kép. pont:
Eddig összesen 83 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 806 TP-t kaptál. Jelenleg 7956 TP-d van. A következõ szinthez még 4044 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, alpesi tehén, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 10   vágófegyverek: 2
  ütõfegyverek: 3   lõfegyverek: 5   

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyû lándzsa (#87)

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8   2. nyomkövetés: 4 (+1)   3. gyógyítás: 26
  4. felderítés: 2   5. teológia: 2   6. szörnyismeret: 2
  7. vadászat: 8   8. bányászat: 4   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)  

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelõ áldozat lenne, ha egy szöges bõrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 1 * fúvócsõ (#20) 2   kõhegyû lándzsa (#7)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   parittya (#18)
1   szöges bunkó (#8) 15   tüske (#22) 6   ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * örökkéval. rubinja (#900)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 6   kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
2   vizestömlõ (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 2   álompor (#396) 1   királygyík bõr (#44)
6   mákrózsa virág (#56) 1   móri gyümölcs (#116) 2   pirkit (#153)
2   smirglilevél (#29) 2   vasérc (#152)    

Összsúly: 37.18 kgMegterheltség: 68%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 5 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzsisak (#88)
15 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)    



E körben tett lépéseid térképe

(72,3) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fõutca
(#399), Öngyilkos Álom (3297. kalandozó)
(73,1) spagulár (#82), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár
(73,2) fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Abdul (2669. kalandozó)
(74,0) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, vadtroll (#70)
(75,0) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vérszomjas csüldõ (#114)
(76,-1) sörényes ubukok (#89), Dornodon oltár, tetemember (#123)
(76,0) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, oltár, 41. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.