Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Szabadulás a möszéktől
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Létezik egy pszi képesség, mellyel könnyen megszabadulhatunk a tudati energiáinkat habzsoló élősködőktől, a poszogó möszéktől. Érdemes elsajátítani, ha gyakorlott pszi használók vagyunk, és gyakran merészkedünk olyan helyekre, ahol összeszedhetünk párat ezekből a piciny parazitákból.
Nézz szét a galériában!
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (20)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8148)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (60)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
Lapötletek (64971)
Zarknod Börtönében (979)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Syndi McLoad 96. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:51'
EZ A 360. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
361. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2084
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 577
Extra forduló: 15

SYNDI MCLOAD KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,-60] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján valaki a táborod közelébe keveredett: egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfi. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia hûséges követõje. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 4. napon összeakadsz Murphy Klempererrel. Dornodon követõje. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy kocsmai verekedõ trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 10. napon újból találkozol Murphy Klempererrel. Tisztán érzed auráját: õ is gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+34 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]


ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 304 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 241.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 241.] [A parancs tárolásra került.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknõcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 211.]

m 8 mozogsz északra
[92,-61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyûjtesz, és a verembe dobálod. Lentrõl morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldõk õsapja kezd a föld alól elõbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldõ pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elõ. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. (ld. enc.) keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Felismered a közeledõt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 186.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Begyûjtöttél 40 tüskét. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[91,-61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belõle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.) Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,-61] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy barna, rövid hajú, zöld szemû ember férfi táborát. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre bronzként csillog. Talpig ezüstösen fénylõ vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia eljövendõ papja. Egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [89,-60] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával megdöfködöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány jobb elsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Trystana Sheen. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 101.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyûnek: úgy lõtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 71.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[88,-59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bandita testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel megérinted a bandita testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel megkarcolod a bandita testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytû (ld. enc.). Szereztél 15 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált ryuku gárdista trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bandita trófeát. 705 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,-58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettõl nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz jobb elsõ lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 1 rinóbõr. 610 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,-57] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívõi építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy trikornis hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 parittya. Elteszed õket. [30 pontot használtál fel, van még 41.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielõtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 11.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[85,-56] Szûnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 1.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következõ körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyûjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit idõnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerû a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló mûtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

ARANYTÛ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörûséges, színaranyból készült varrótû! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerûbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendõ volt egy csonttû vagy más hegyes, a természetben is elõforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthetõ hát, hogy az aranytû több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.



KARAKTERLAP
Syndi McLoad, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû ember nõ vagy. Fekete a bõröd. Leah tanítványa vagy. A végítélet várói (#9168) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

 Erõ:20  Szint:14  Merészség:6/1 Magasság:149 cm 
 IQ:22  Támadás:13  Agresszió:5 Testsúly:72 kg 
 Ügyesség:23  Védekezés:23  Menekülés:30 % Életkor:22/22 év 
 Egészség:18  Életpont:205/75  Jellem: gonosz (39) Tul. pont:
 Szerencse:19  Varázspont:140/6  Pénz:54 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0         EFejl:20 
Eddig összesen 319 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2160 TP-t kaptál. Jelenleg 60649 TP-d van. A következõ szinthez még 14351 TP szükséges. Trófeáid: bandita, láplidérc, kérõdzõ etra. A 95. fordulódban 440 arany került a bankszámládra. 446 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 17   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 7   lõfegyverek: 15   dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 24   3. lopás: 2
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 5   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 30   8. titkosírás: 3   9. felderítés: 2
  10. teológia: 11   11. taumaturgia: 7   12. szörnyismeret: 4
  13. zárnyitás: 1   14. vadászat: 14 (+1)   15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1102. karakternek
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élõ gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
4   bot (#4) 1 * fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123)
2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
4 * orgyilkos tõr (#225) 4   parittya (#18) 31 * tüske (#22)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 12   kaja (#2)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
2 + vizestömlõ (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3   álompor ($396) 1   drótszõr (#37) 1   etra hályog (#712)
6   fõnixtoll (#563) 2   gyíkfû (#201) 2   gyöngymangó (#135)
2   lajhár csont (#236) 12   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 2   pirkit (#153) 3   rézdarab (#70)
$1   rinóbõr ($651) 2   szulfagor agyar (#677) 1   szulfin (#676)
2   szvó-ektoplazma (#151) 1   Tiume batyuja (#660) 2   trikornis szarv (#198)
2   varkaudar csont (#1113)        

Összsúly: 41.05 kgMegterheltség: 82%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranytû (#272)
12 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 2 parittya (#18)
1 rinóbõr (#651) 28 tüske (#22)    



E körben tett lépéseid térképe

(85,-56) Tharr oltár
(86,-57) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Raia oltár, mûvészi porolit (#720), 48. jellempróba, törpemammut
(#115)
(87,-58) szürke rinocérosz (#346), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár, 42. jellempróba
(88,-59) bandita (#758)
(89,-60) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Tharr oltár, 34. jellempróba
(90,-61) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, egy ember férfi
(91,-61) mély kút (#93), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 31. jellempróba, Raia oltár
(92,-61) Fairlight oltár, 43. jellempróba, púpos burástya (#92)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.