| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2018. máj. 16. 15h:03' EZ A 837. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 838. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
| * 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
| ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
| kf 237 | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat |
| h 179 | használod a 179. tárgyat |
| ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
| ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
| kt 138 10 | elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot) |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Quirov bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Quirov jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 67 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [45,19] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anathera Tsung orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
| h 179 | használod a 179. tárgyat |
| be 54 | bemész az 54. titkos labirintusba |
| lm 11 16 17 | mozogsz 11 16 17 |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Thargodan csontváz trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar bajnok trófeát. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 54, gyógyulás: 5, összesen: -49 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 48, gyógyulás: 3, összesen: -45 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar bajnok trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar íjász trófeát. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 73, gyógyulás: 11, összesen: -62 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba a varkaudar íjász. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 132, gyógyulás: 24, összesen: -108 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 46, gyógyulás: 3, összesen: -43 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}
| lm 20 21 25 | mozogsz 20 21 25 |
| lm 27 31 34 | mozogsz 27 31 34 |
| lm 53 55 57 | mozogsz 53 55 57 |
| * 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
| * 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
| * 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
| * 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
| Erő: | 15 (19) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 147 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 22 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 25 (28) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 225/155 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 24 (31) | Varázspont: | 112/65 | Pénz: | 664 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 25/6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 23/71 (+10%) | szúrófegyverek: | 12/25 (+10%) | vágófegyverek: | 1/74 |
| dobófegyverek: | 23/26 (+9%) | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 1. szinten, 16. ponton |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/91 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 19/53 (+4%) | 3. mászás: | 13/53 |
| 4. csapdakészítés: | 10/11 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/48 | 6. gyógyítás: | 23/18 |
| 7. felderítés: | 4/83 | 8. szörnyidomítás: | 3/67 | 9. teológia: | 2/78 (+9%) |
| 10. taumaturgia: | 7/68 (+6%) | 11. harcművészetek: | 18/98 | 12. zene: | 1/7 (+1%) |
| 13. szörnyismeret: | 5/62 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/55 (+2%) |
| 16. bányászat: | 15/95 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| Poomr Ko (#957) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), drakolich (#760) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
| 3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| energia-csapolás (167) |
| beszéd állatokkal (171) |
| tudati őrjárat (183) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| csonttörés (219) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| düh (289) |
| fegyvermester (302) |
| pszionikus védelem (307) |
| kétkezes harc (338) |
| az ősök hite (362) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| túlélő életmód (429) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU. |
| kőbőr (507) OK |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) |
| Összsúly: 59.81 kg | Megterheltség: 81% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | grifftojás (#179) | 11 | madártoll (#112) | |||
| 10 | sünmedve tüske (#14) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 67 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 3 | nyílvessző (#108) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
| 18 | |
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|