TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. nov. 22. 9h:47'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,86] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 33. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 aranygyűrűt, 1 ezüst gyűrűt.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 895. hetének nyerőszámai: 13, 30, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
| d 12 2 |
eldobod a 12. tárgyat (2 darabot) |
Elhajítasz 2 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
| ef 4 502 |
energia fejlesztése 4 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 195.]
| lm 31 34 36 |
mozogsz 31 34 36 |
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
[21 pontot használtál fel, van még 174.]
| lm 37 39 40 |
mozogsz 37 39 40 |
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Eszel valamit. (-1 kaja.) Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [40. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 146.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 141.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [41. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat. [14 pontot használtál fel, van még 127.]
| lm 41 40 46 |
mozogsz 41 40 46 |
Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [41. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [40. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
[21 pontot használtál fel, van még 106.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 101.]
| lm 47 46 48 |
mozogsz 47 46 48 |
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [46. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 80.]
| lm 49 50 51 |
mozogsz 49 50 51 |
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [49. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [50. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agglomerátor van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agglomerátor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 22 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. [35 pontot használtál fel, van még 45.]
| lm 26 14 13 |
mozogsz 26 14 13 |
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [13. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 24.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 19.]
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [14 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 10, 3.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 225 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 48. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.
| Erő: |
16 (18) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 |
Támadás: |
13 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
26 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
20/20 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
194/194 |
Jellem: |
jó (102) |
Tul. pont: |
5 |
| Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
89/13 |
Pénz: |
1789 arany |
Kép. pont: |
19 |
| Tudatpont: |
23/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 327 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 305 TP-t kaptál. Jelenleg 51980 TP-d van. A következő szinthez még 23020 TP szükséges. Trófeáid:
kérődző etra,
quwarg harcos,
karmos tankány. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 3240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
1/61 |
ütőfegyverek: |
17/96 (+3%) |
| lőfegyverek: |
6/88 |
dobófegyverek: |
15/6 (+3%) |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
11/6 |
2. nyomkövetés: |
4/68 |
3. mászás: |
1/49 |
| 4. csapdakészítés: |
7/15 (+12%) |
5. csapdaészlelés: |
3/4 (+26%) |
6. gyógyítás: |
3/37 |
| 7. titkosírás: |
1/37 |
8. felderítés: |
3/22 |
9. teológia: |
5/86 (+13%) |
| 10. taumaturgia: |
1/22 (+5%) |
11. versengés: |
1/65 |
12. szörnyismeret: |
1/0 |
| 13. vadászat: |
15/41 |
14. bányászat: |
5/15 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 0. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| energiatüskék (#29) |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| tüskepajzs (#30) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 528 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(92,86) a 48. labirintus bejárata, zombi (#49), agglomerátor (#138)