| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 29. 9h:26' EZ A 99. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD 100. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 310 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| a 434 4003 1 | átadod a 434. tárgyat a 4003. kalandozónak (1 darabot) |
| ff 181 123 12 | felt. fegyverváltás: 181 123 12 |
| ek 40 7 | t. energia kisütése: 40 7 |
| ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
| lm 13 12 11 | mozogsz 13 12 11 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a százfogú testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| lm 26 | mozogsz 26 |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
| lm 27 | mozogsz 27 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
| lm 26 11 9 | mozogsz 26 11 9 |
| lm 10 9 7 | mozogsz 10 9 7 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 8 7 6 | mozogsz 8 7 6 |
| lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 4 3 2 | mozogsz 4 3 2 |
| lm 1 | mozogsz 1 |
| e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
TAUMATURGIAA taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY)A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY)Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
| TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
| ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
| EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
| Erő: | 16 (18) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 185/89 | Jellem: | jó (102) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 81/26 | Pénz: | 1783 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 23/0 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 1/61 | ütőfegyverek: | 17/36 (+15%) |
| lőfegyverek: | 6/32 (+14%) | dobófegyverek: | 15/3 | ||
| Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/6 | 2. nyomkövetés: | 4/68 | 3. mászás: | 1/49 |
| 4. csapdakészítés: | 6/61 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 2/67 (+15%) | 6. gyógyítás: | 3/37 |
| 7. titkosírás: | 1/37 | 8. felderítés: | 3/22 | 9. teológia: | 5/5 (+20%) |
| 10. taumaturgia: | 1/3 (+103%) | 11. versengés: | 1/65 | 12. szörnyismeret: | 1/0 |
| 13. vadászat: | 14/64 (+33%) | 14. bányászat: | 4/30 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 810 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| Összsúly: 92.05 kg | Megterheltség: 200% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
| Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
| 3 | tüske (#22) | 13 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 11 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | bordacsont (#16) | |||
| 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
| 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | helytartói jogar (#228) | |||
| 1 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 4 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
| mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | ||||
| sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | ||||
| kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | ||||
| tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | ||||
| zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | ||||
| bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | ||||
| pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | ||||
| goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | ||||
| vadtroll (#70) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | ||||
| színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | ||||
| bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | ||||
| púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | ||||
| sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ||||
| ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | ||||
| gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | ||||
| xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | ||||
| sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | ||||
| proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | autentikus vámpír (#154) | karmazsin huhogó (#185) | ||||
| szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | ||||
| pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | ||||
| tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | fekete amőba (#364) | dombi yeti (#366) | ||||
| kérődző etra (#368) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) | lajhárlord (#757) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
| sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
| kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu iszák (#25) |
| gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
| smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
| fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
| távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
| $antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
| mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
| kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
| csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
| korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) |
| olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
| bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
| aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
| evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) |
| madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
| púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) |
| rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) |
| ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
| rúnakő (#136) | denevér szimbólum (#140) | szem szimbólum (#142) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
| mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
| mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) |
| vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
| sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
| vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
| vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
| mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) |
| karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
| ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
| sáfránypor (#211) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) |
| acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | kis aranykulcs (#240) |
| nyílcsapda (#243) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) | kvazár sisak (#266) |
| gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | rejtőköpeny (#277) | bíbor erőöv (#291) | ezüsttőr (#322) |
| csontpálca (#329) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
| Vlagyimir szobra (#433) | $bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | sörsátor (#486) |
| erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | sámán erszény (#650) |
| aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) |
| manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) | varkaudar csont (#1113) |
| Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
| csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | esélynövelő (#1409) | nodonrod kitűző (#1533) |
| griff nyakék (#1579) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | vérvörös rózsa (#1622) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |