76. forduló, 78. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 15. 9h:31'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 12 tigroszlán fog (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 10 gyöngymangót. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 10 szárnyas hernyót (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (32 arany).
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

ek 40 3 t. energia kisütése: 40 3
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 15 TVP-t. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[100,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász tatu. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász tatu nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Teleeszed magad. (-2 kaja.)
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Mihor Tiki. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [100,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 193.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 2 8 5 mozogsz 2 8 5
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Beszagolsz a szobába - micsoda bűz! Ez volt a mosakodóhelyiség. [8. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
[28 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 6 7 6 mozogsz 6 7 6
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot (ld. enc.) és 1 rézkulcsot.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű (ld. enc.), 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 5 9 10 mozogsz 5 9 10
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 11 12 11 mozogsz 11 12 11
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy sötét gnóm! Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 bronzkulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
[26 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 10 9 5 mozogsz 10 9 5
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 2 4 2 mozogsz 2 4 2
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Belesel a szerszámoskamrába. Denevéreket riasztottál fel, amelyek heves szárnycsapásokkal menekülnek kifelé. Egyetlen szerszám sincs már itt. [4. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 vadász tatu bőr. Felpakolsz.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 3 2 1 mozogsz 3 2 1
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] egy útonálló lakik itt. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. egy útonállót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [21 pontot használtál fel, van még 29.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[99,75] Dombos terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.


Találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din püspöke. Egy aranygyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy jégtroll trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 1 nagy aranykulcsot. Ő udvariasan közli, hogy nem. Folytatod utadat.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 9.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 29, 19.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 3 bot.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 48. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 13 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 Életpont: 182/97 Jellem: jó (100) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 81/74 Pénz: 1723 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 23/0
Eddig összesen 299 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1198 TP-t kaptál. Jelenleg 42800 TP-d van. A következő szinthez még 5200 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, quwarg harcos, karmos tankány. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 3000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 1/61 ütőfegyverek: 16/94 (+15%)
lőfegyverek: 5/48 (+32%) dobófegyverek: 15/3 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/95 (+11%) 2. nyomkövetés: 4/68 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 6/19 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/31 (+6%) 6. gyógyítás: 3/37
7. titkosírás: 1/37 8. felderítés: 3/22 9. teológia: 4/46 (+4%)
10. versengés: 1/65 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 14/18
13. bányászat: 4/19 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1009 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 85.38 kg Megterheltség: 194%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 kaja (#2) 5 tüske (#22)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 bronzkulcs (#76) 1 bunkó (#5)
1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11) 1 csuklyavirág (#133)
1 rézkulcs (#75) 6 spiritusz (#170) 4 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,75) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, egy alakváltó nő
(100,74) a 46. labirintus bejárata, oltár, útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(100,75) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, tetemember (#123), Mihor Tiki (4204. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek