| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 6. 9h:46' EZ A 96. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 97. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
| ek 40 5 | t. energia kisütése: 40 5 |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,79] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lee-MBO előtt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Továbbmész...) [97,79] A terep továbbra is ritka erdő. Észreveszel egy kék orchideacserjét.
| m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Göcsörtös bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| be 570 | bemész az 570. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sötét főgnóm jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| be 573 | bemész az 573. épületbe |
| be 598 | bemész az 598. épületbe |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 591 | bemész az 591. épületbe |
| szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
| fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
| szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
| mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
| bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
| rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
| göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
| ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
| kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
| rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, |
| mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
| orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, |
| bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
| Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, |
| ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, |
| királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | fekete csuha (#375) 20 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, |
| bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, |
| csatabárd (#555) 44 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, |
| rubin fejék (#729) 280 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db. |
| ásó (#34) 5 ap /db, | bányászcsákány (#434) 10 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, |
| csontkés (#11) 2 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | csontszurony (#12) 2 ap /db, |
| ezüsttőr (#322) 8 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, |
| hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
| nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db, |
| szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron. |
| be 594 | bemész az 594. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
| vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
| varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
| kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
| antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
| rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
| ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
| rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
| magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
| vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
| sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
| szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, |
| sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 20 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, |
| dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
| acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, |
| dorony duda (#235) 56 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, |
| nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
| purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
| huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
| degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, |
| moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, |
| aranytoll (#572) 80 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
| aurach fog (#657) 2 ap /db, | aurach bőr (#658) 28 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
| nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
| troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, |
| rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, |
| lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, |
| varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, |
| bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
| acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
| aurach fog (#657) 1 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
| csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, |
| gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
| lajhár csont (#236) 3 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, |
| mocsári penke (#148) 1 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, |
| ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
| rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
| szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | szulfin (#676) 20 ap /db, |
| távcső (#42) 16 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
| varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
| vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| be 579 | bemész az 579. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 114.]
| be 582 | bemész az 582. épületbe |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 576 | bemész az 576. épületbe |
| ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL)A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
| MUTÁNS (9. FAJ) A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak. |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY)Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
| BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
| Erő: | 14 (16) | Szint: | 13 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 180/91 | Jellem: | jó (99) | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 81/62 | Pénz: | 3444 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 23/1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 1/61 (+13%) | ütőfegyverek: | 16/67 (+12%) |
| lőfegyverek: | 4/63 (+45%) | dobófegyverek: | 14/99 | ||
| Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/84 | 2. nyomkövetés: | 4/55 (+13%) | 3. mászás: | 1/9 |
| 4. csapdakészítés: | 5/73 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 3/37 |
| 7. titkosírás: | 1/37 | 8. felderítés: | 3/22 | 9. teológia: | 4/33 (+21%) |
| 10. versengés: | 1/65 | 11. szörnyismeret: | 1/0 | 12. vadászat: | 13/82 |
| 13. bányászat: | 4/2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| Összsúly: 68.84 kg | Megterheltség: 163% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 10 | tüske (#22) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 25 | arany (#50) | 1 | víz (#27) | |||||