70. forduló, 72. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 20. 9h:41'
EZ A 93. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
94. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 310 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 surranó kígyó bőrt (35 arany kikiáltási áron), 2 vadász tatu bőrt (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 ezüsttőrt (16 arany).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

d 677 eldobod a 677. tárgyat
Elhajítasz 1 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 5 188 felt. lőfegyver haszn. 5 a 188. tárggyal
Ok, FLH 5 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

cir 18 vándorcirkusz látogatása 18
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[78,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [78,78] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy fekete amőba nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A fekete amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,79] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " [45 pontot használtál fel, van még 196.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Ahogy továbbmész, megborzongva pillantasz fel a tőled keletre magasodó hatalmas falakra, amelyeket még mindig nem tudott kikezdeni az idő. [5. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Bepillantasz az apró kamrába. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[21 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 5 2 3 mozogsz 5 2 3
Ahogy továbbmész, megborzongva pillantasz fel a tőled keletre magasodó hatalmas falakra, amelyeket még mindig nem tudott kikezdeni az idő. [5. PONT]
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Beóvakodsz egy összedőlt házikó szétrohadt ajtaján. Odabent csend fogad. [3. PONT] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.)
[21 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 4 10 11 mozogsz 4 10 11
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Ez a penészes falú épület valaha szolgák hadaitól nyüzsgött. Most azonban nincs itt semmi. [4. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 12 15 16 mozogsz 12 15 16
Benézel a házba, amely valaha katonáknak adhatott szállást. [12. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bordacsont, 1 lapockacsont, 12 tigroszlán fog és 1 vas dobónyíl. Felpakolsz.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Rossz előérzeted van, ahogy belépsz a parányi kamrába. [16. PONT]
[28 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 15 11 10 mozogsz 15 11 10
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
[21 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész.
[14 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[79,79] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy tesh alligátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a tesh alligátor lapos fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A tesh alligátor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval épp hogy eltalálod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [80,79] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges bibircsók-óriás trófeát, és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 711 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jobb a fényben úszni, mint a sötétben tapogatózni! Fény Testvérisége " A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a spagulár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 20.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 6.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-1 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTTŐR (322. TÁRGY)
Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 48. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 13 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 Életpont: 178/109 Jellem: jó (95) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 81/80 Pénz: 3452 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 23/15
Eddig összesen 280 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 794 TP-t kaptál. Jelenleg 37290 TP-d van. A következő szinthez még 10710 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, quwarg harcos, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1/35 ütőfegyverek: 16/25 (+12%) lőfegyverek: 3/79
dobófegyverek: 14/79 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/84 2. nyomkövetés: 4/42 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 5/25 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/25 (+5%) 6. gyógyítás: 3/37
7. titkosírás: 1/37 8. felderítés: 3/22 9. teológia: 3/92
10. versengés: 1/47 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 13/82
13. bányászat: 4/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (246,1) méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 237 TU szükséges.)

Összsúly: 72.89 kg Megterheltség: 173%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kaja (#2) 1 szulfagor agyar (#677)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 lapockacsont (#33) 1 tankány karom (#237)
12 tigroszlán fog (#63) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,77) Chara-din monolitja (#534), oltár
(78,78) fekete amőba (#364)
(78,79) a 36. labirintus bejárata, csontváz (#48)
(79,79) tesh alligátor (#353), lápi hajlék (#670)
(80,79) karmos tankány (#137)
(81,79) spagulár (#82), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek