686. forduló, 688. forduló, Leona összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. márc. 17. 20h:27'
EZ A 825. JÁTÉKHETED, 687. FORDULÓD
826. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4388
SZÁMLA : XXXX

LEONA KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,112] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+293 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1483. hetének nyerőszámai: 4, 6, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 72 73 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 818. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 816. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 811. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 12 28 24 elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 809. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 807. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 805. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: kf 456 1739 820 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 805.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 805.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 805.]

* 4. KP: tps 45 0 0 TVP spórolása: 45 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 45 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [45 pontot használtál fel, van még 760.]

* 5. KP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 757. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. KP: vv 165 188 184 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 7. KP: hh 1100 1618 1546 használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 743. Kapsz 9 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 741. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: hh 1133 2306 1894 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 21 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 9. KP: kf 628 1746 533 kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az adamantit páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 10. KP: vv 275 443 0 elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+5 varázspont) [-3 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+12 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 2 VP-t.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Sajnos nincs nálad kék morfplazma, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy morf esszenciát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 715.]

hh 522 1228 használod az 522. tárgyat az 1228. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 1 VP-t.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 711. Kapsz 3 VP-t.]

a 1552 3941 1 átadod az 1552. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 saválló fülbevalót Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 706. Kapsz 5 VP-t.]

a 308 3941 1 átadod a 308. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 5 VP-t.]

a 223 3941 1 átadod a 223. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 5 VP-t.]

a 642 3941 3 átadod a 642. tárgyat a 3941. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 áldott követ Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 691. Kapsz 5 VP-t.]

a 42 3941 1 átadod a 42. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 5 VP-t.]

a 165 3941 1 átadod a 165. tárgyat a 3941. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Saitama részére. [5 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 5 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 29 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +50 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyvédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! [30 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 15 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy moszatrája! {max. életpontja: 31-36.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 rájabőrt. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 611.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102
111
112
113
(101,112) moszatrája (#198)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy törpemammut cipeli. {egészsége: 22.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+10 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (99).} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+10 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy púpos burástya. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+10 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 601. Kapsz 10 VP-t.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Vásároltál 10 vas dobónyilat. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

ee 148 677 166 eladod a 148. tárgyat a 677. tárgyat a 166. tárgyat
Eladtál 4 mocsári penkét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 323 ugh mérget. 646 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 601.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,112] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. {max. életpontja: 163-172.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 232 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 223 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 30 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy mélység fattya! {egyik sebzési módja: 2x 3d6.}
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 529.]

v 198 116 126 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

99 100 101 102
111
112
113
114
(100,113) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Tharr oltár, 46. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), erszényes elkarog (#354)
(101,112) moszatrája (#198), tavacska, Tharr oltár, 34. jellempróba, quwarg harcos (#201)

[116,126] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy drakolder csatamezőt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy feneketlen tavat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 10 VP-t.]

kut 70 kutatsz 70 pontért
Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy szellemdarázs támad rád. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 224 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (7 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a szellemdarázs testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 604, gyógyulás: 120, összesen: -484 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. Megbotlasz valamiben. Nocsak, egy épen maradt ládikát löktél fel figyelmetlenségeddel. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és egy halcsont. Egy ezeréves lélek védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 2401-2640.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Kitátod a szádat, és lehelsz. 253 életpontot sebeztél. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 116 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2374, sebződés: 1318, gyógyulás: 186, összesen: -1132 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [70 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 70 VP-t.]

m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[115,127] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy hótarantula. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 1581-1730.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 240 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 365, gyógyulás: 64, összesen: -301 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+246 életerő.) Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Atalanta lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy proteinsólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 36.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a proteinsólyom testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A proteinsólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinsólyom karma a fejed mellett suhan el! A proteinsólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Ha kimész a nyílt óceánra, ott a biztos halál vár rád!

(Továbbmész...) [116,127] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy halálos morf. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf bal lábát. (4 támadással 524 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf nyakát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ryuku szablyával végigvágod a halálos morf bal karját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a halálos morf bal oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) A halálos morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 9 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 48, gyógyulás: 9, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (5 támadással 665 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A brutális morf egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 8 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 165, gyógyulás: 13, összesen: -152 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. [72 pontot használtál fel, van még 377. Kapsz 72 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

m 8 6 1 mozogsz északra, nyugatra, északkeletre
[116,126] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. {max. életpontja: 161-170.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 218 életpontot sebeztél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 1 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Atalanta hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy feneketlen tavat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [115,126] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy feneketlen tavat. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bumshir óriásmacska közeledik. {max. életpontja: 2451-2640.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 36 életpontot vesztettél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 459 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-54 varázspont.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska jobb oldalát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska bal első lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 410 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-77 varázspont.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1809, sebződés: 910, gyógyulás: 174, összesen: -736 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy éltető morf áll veled szemben. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Van itt egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre.
(láthatatlan észlelése:) Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Atalanta táborát. Tharr lényét magába fogadott isteni entitás. Egy arany éjmedált, egy arany morfmedált, egy arany vadászmedált, egy arany végzetéremt, egy arany végzetmedált, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Elenios fülbevalóját, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy gyógyító szimbólumot, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy Kaleq kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy klasszik ezüstmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius érméjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy mind. napkövét, egy moa lábszárvédőt, egy moa rohamsisakot, egy naso-thin medált, egy nerub sámánövet, egy Niagren vállszíját, egy olimpiai aranymedált, egy olimpiai rubinmedált, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szerencse érmét, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tervezői ötödrendet, egy Tharr koronáját, egy Titanitkard láncot, egy Tökéletesség érmét, egy topáz erényövet, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy vámpír talizmánt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Virotac gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Felszerelését egy sagarothi sikoltó trófea, egy árnyrém trófea és egy krízislidérc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Övén 258 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Oltalmazót tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy haragvó pegazus a hátasa. Holmiját egy lélekgólem cipeli. {egészsége: 581.} Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [116,125] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy drakolder csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy lomha morf.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 293 életpontot sebeztél. Fagyvihar kezd tombolni körülötted. - Már úgyis túl melegem volt - jegyzed meg. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 671 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A lomha morf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. (-11 védekezés.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 7 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 263 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 527 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal többször mélyen végigmetszed a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ryuku szablyával végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf jobb lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) A halálos morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. 9 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ezüstdarabot. [48 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 48 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tpf 45 0 0 TVP elővétele: 45 pontért
Felszabadítottunk neked 45 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 227 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +94 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 40 VP-t.]

* 4. BP: kf 689 688 693 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat
Lecsatolod az adamantit páncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. BP: le 1558 0 0 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 6. BP: kf 690 0 0 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat
Leveszed a Khór kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 7. BP: kf 687 692 253 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 26 VP-t.]

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 16, 10.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját nyel le a nektoraf. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HIT EREJE (516. TUDATI KÉPESSÉG)
Tudatotok a papi mágia és a tudati tér összefüggéseinek kutatása során fedezte fel azt a bizarr lehetőséget, hogy egy igazán hithű, istene szolgálatában álló pap képes a barátságos találkozáskor felszabaduló energiákat gyógyító erővé formáznia. A kevésbé barátságos vallások követői pedig a harcban is alkalmazni tudják, ha ellenfelüknél jártasabbak az isteni energiák közvetítésében. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, akkor teológia/2 életpontot gyógyulsz. (Ez összeadódik más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és teológiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata előtt teológia különbség életpontot sebzel ellenfeledbe (de ez olimpián nem működik). Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer gyógyulhatsz barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel. A lehetséges maximum fölé nem gyógyulhatsz így.]

TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT)
Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel.

KARAKTERLAP

Leona, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Tharr szerzetese vagy. Papi hited: 442. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 687. fordulód.

Erő: 82 (113) Szint: 52 Merészség: 10/3 Magasság: 163 cm
IQ: 83 (117) Támadás: 115 (120) Agresszió: 6 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 83 (105) Védekezés: 108 (118) Menekülés: 20 % Életkor: 48/50 év
Egészség: 82 (103) Életpont: 1744/631 Jellem: semleges Tul. pont: 24
Szerencse: 83 (115) Varázspont: 3142/3142 Pénz: 242551 arany Kép. pont: 89
Tudatpont: 72/20 Pszi pont: 893/683
Eddig összesen 9924 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 235 TP-t kaptál. Jelenleg 36 365 334 TP-d van. A következő szinthez még 4 634 666 TP szükséges. Trófeáid: kristályförgeteg, hósárkány, bumshir óriásmacska. A 620. fordulódban 167454 arany került a bankszámládra. 183333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/32 (+4%) ökölvívás: 18/19 szúrófegyverek: 43/76 (+2%)
vágófegyverek: 42/24 (+1%) ütőfegyverek: 24/1 lőfegyverek: 19/21
dobófegyverek: 40/87

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,125 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/7 Max életkor 189 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 Csodák kútjából max. támadás: 1
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/5 2. nyomkövetés: 149/54 (+25%) 3. mászás: 32/68
4. csapdakészítés: 44/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 37/58 6. gyógyítás: 85/64 (+32%)
7. titkosírás: 9/44 8. felderítés: 44/19 (+9%) 9. szörnyidomítás: 6/94
10. teológia: 64/39 (+3%) 11. taumaturgia: 96/64 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/98
13. versengés: 16/80 14. harcművészetek: 16/13 15. zene: 125/96
16. szörnyismeret: 6/45 17. pszi: 78/14 (+4%) 18. zárnyitás: 15/77
19. vadászat: 30/11 20. vitalitás: 2/58 21. bányászat: 40/37 (+2%)
22. úszás: 33/79 (+24%) 23. főzés: 13/34 24. csapatmunka: 8/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), jók (#990), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), quwarg szabotőr (#301)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nómenklatúra (#158) ongóliant tombolás (#146) >> kisebb quwarg isten (#213)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 53.
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025.
A morf invázióban megölt morfok száma: 20, az összesen kapott pontszám: 2000. (összesen ölhető: 432 )
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751.
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628.
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél.
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél.
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 246 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 135 TU. szükséges még: 75 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
250 áldott kő (#642) 2 aranyfaló ládikó (#1755) 1 Arutac mithrilöve (#1718)
6 Aurgir lándzsája (#1314) 1 biethlan kard (#1291) 1 biethlan pöröly (#1292)
111 csalánvirág (#582) 450 ezüstdarab (#326) 1 fejsze (#1240)
2 feneketlen bugyor (#570) 3 ganüid tájológömb (#1819) 19 hajóács szerszám (#1475)
1 hoarián bőrnadrág (#1345) 2 hoarián bőröv (#1341) 5 hoarián nyereg (#1336)
210 isteni könnycsepp (#260) 5 kincses térkép (#1413) 2 lótakaró (#1356)
2 mágikus hentesbárd (#1808) 2 Méniach kardja (#1312) 3 moa harci nadrág (#1862)
2 moa ravatalozó (#1328) 1 olló (#335) 1 ősi kígyóbőr öv (#1467)
1 pszi katalizátor (#610) 8 pszi kő (#248) 10 purifikátor öv (#2013)
1970 quwarg tojás (#360) 2 rémbőr kesztyű (#1468) 1 rizspapír-vért (#1366)
3 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku ökölgyolcs (#1156) 1482 sárkánypikkely (#292)
1 teriád ékszer (#1279) 4 teriád vadászöv (#1389) 3 tl'urlang erőkő (#825)
1 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 áldott kő (#642) 1 ezüst papi karkötő (#308) 2 gyógykenőcs (#313)
5 kaja (#2) 1 mászókampó (#165) 4 mocsári penke (#148)
1 ork csodaszer (#1228) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
2 szulfagor agyar (#677) 1 távcső (#42) 1 tudás gyöngye (#522)
318 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
528 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
1 bíbor morfplazma (#2450) 1 elkarog szőr (#665) 2 ezüstdarab (#326)
1 fekete morfplazma (#2446) 1 halcsont (#390) 21 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 6 mákrózsa virág (#56) 1 rájabőr (#404)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 szent kehely (#257) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117
124
125
126
127
(115,126) Zarknod ónixpiramisa (#695), Fairlight oltár, 255. jellempróba, vaskohó (#155), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 34. jellempróba, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bumshir óriásmacskák (#492), éltető morf (#7625), Atalanta (1067. kalandozó)
(115,127) hótarantulák (#464), feneketlen tó, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, proteinsólyom (#771)
(116,125) lomha morf (#7621), halálos morf (#7618), quwarg királynő (#153)
(116,126) drakolder csatamező (#966), 35. jellempróba, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), szellemdarázs (#481), ezeréves lélek (#634), quwarg harcos (#201)
(116,127) halálos morf (#7618), brutális morf (#7620)

Üzenet küldése a karakternek